Ja nee, maar er zit ook nog wat tussen. Ze hoeven wat mij betreft echt niet de hele dag continu achter hun boer achter te laten, maar ik vind het zelf toch wel enigszins apart dat als je 5 dagen (ofzo) bij iemand logeert, dat je je dan in ieder geval een beetje probeert aan te passen. Dus niet tot 10:30 in je bed liggen als 'de gastheer' al om 07.00 in het bedrijf aan de slag gaat. Dus niet de hele ochtend koffie drinken en foto's kijken als je je ook actief op kan stellen (binnen of buitenshuis).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat lees ik wel meer hier, maar is dat nu echt zo? Het is toch geen Boer zoekt Arbeidskracht?
Als ik naar een man op zoek was zou ik er niet aan moeten denken iemand maar een halve dag mee te laten werken in mijn eigen werkruimte. God bewaar me! Het is toch juist leuk, iemand die eigen dingen doet? Ik vind het zo primitief, alsof je alleen maar het hart van zo'n boer kan veroveren door je dag en nacht demonstratief in zijn kraam af te beulen (Hanneke)
Dat zei ik niet. Ik reageerde op andere mensen die zeker wisten dat het Wolvega wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:50 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Dus het is WEL Wolvega? En die Wieste, die komt uit Sonnega... Een rotdorpje vlak naast Wolvega.
Hoor je 'm ook grijnzen denk je?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Terreros85 het volgende:
En telefoongesprek met die man moet ook pijnlijk zijn
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:51 schreef Boerentrut het volgende:
[..]
Hoor je 'm ook grijnzen denk je?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:57 schreef chiren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
'Zeg Wietse, hoe was je dag vandaag?'
[ afbeelding ]
'Jah....euhh... moeilijk![]()
'
Daar dacht ik dus ook meteen aan. Moet er ook niet aan denken. Vaak zit je dan alleen maar iemand te helpen en schiet het voor geen meter op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef Laureline het volgende:
Als ik naar een man op zoek was zou ik er niet aan moeten denken iemand maar een halve dag mee te laten werken in mijn eigen werkruimte.
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
'
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
'
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef marcodej het volgende:
werkt goed die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Meddo op 30-10-2009 18:09:52 ]You dream it, I live it.
Niet he.quote:
Audrey en Joquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef marcodej het volgende:
Spoiler-alert: http://boerzoektvrouw.kro.nl/videos/video.aspx?id=232210
edit: laat maar, spoiler werkt niet...
Als jij nou even je quote wijzigt. Die staat er nu als enige nog met de spoilerquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:28 schreef Terreros85 het volgende:
'Het Hemd' zie ik uiteindelijk niemand kiezen.
Geheel eens met jouquote:Op zondag 1 november 2009 10:14 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd voor vanavond.
Boer Jos is naar mijn idee de enige "normale" en leuke boer die er tussen zit.
Ik wilde net schrijven dat wie er over het aantal uitzendingen begint een topicban krijgt vandaagquote:Op zondag 1 november 2009 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Nog 5 uitzendingen.
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
'
quote:Op zondag 1 november 2009 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat bedoel je Pisces29 topicban?
Ze kunnen wel twee afleveringen vullen met napraten en terugblikken. Er zijn ook nog die andere 5 boeren.quote:Op zondag 1 november 2009 12:37 schreef Adelante het volgende:
wat moeten ze dan nog met 5 uitzendingen
1 oke er zijn nog twee dames per boer
2 keuzemoment definieve dame
3 samen met dame op weekendtrip
4 napraten en terugkijken
5
Ik zou er geen 5 uitzendingen mee kunnen vullen
Schoonfamilie ontmoetenquote:Op zondag 1 november 2009 12:37 schreef Adelante het volgende:
5
Ze kiezen vanavond geen defintieve dame hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 12:37 schreef Adelante het volgende:
5
Sorriequote:Op zondag 1 november 2009 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee gewoon flauw grapje, dat ik niet wil weten hoeveel afleveringen er nog komen, t'is voor m'n gevoel net begonnen en nu is het keuzemoment er al weer
Het was een grapje johquote:
Ik gok van niet,aangezien ze Wim en Astrid uit stond te zwaaien in het voorstukje toen ze een ritje op de motor gingen makenquote:Op zondag 1 november 2009 13:19 schreef Mereltje het volgende:
Het wordt weer spannend vanavond, misschien dat we nu meer de voorkeur van de boeren zien.. jaloezie onder de dames, zal Cynthia eindelijk wat meer lef gaan tonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |