Die hadden we vorig jaar ook al niet...quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:01 schreef Terreros85 het volgende:
Volgend jaar moet er weer een 'Gerrit' in
Dat zei ik ook al! Zouden ze dat nou afgekeken hebben van Draadstaal? Ik dacht juist dat Draadstal BZV persifleerde. Wie was er nou eerder, de kip of het ei?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:33 schreef Nashje het volgende:
Cynthia en Astrid op de quad. Die Cynthia ook, haha. Geniaal typetje wat ze speelt, want dit kan gewoon niet echt zijn.
Deed me denken aan...
[ afbeelding ]
in de OP staat Johanna?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is Jo hoor en geen Jolanda
Wat is dit dan voor zin in het AD?:quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik versta trouwens ook echt nauwelijks iets van Peter![]()
En als ik het wel versta ->
"Zitt'n m' 'ier mee een putke bier in 't land"
Een putke bier
Als je niet zou weten dat hij in de paardenhandel zit dan zou je echt rare ideeën krijgen hiervan.quote:Paardenfokker Peter verdeelt zijn aandacht, tussen het spermavangen door, netjes over Saskia en Hanneke.
LOLquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:42 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor zin in het AD?:
[..]
Als je niet zou weten dat hij in de paardenhandel zit dan zou je echt rare ideeën krijgen hiervan.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hans zegt JoWeet ik dat ze Johanna heet
Ik krijg van Hans & Audrey & Jo echt een grote Martijn & Marlies & Bibi déjà vu, het wordt dus gewoon Audrey lijkt me. KRO probeert het nog een beetje spannend te maken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:11 schreef Pyttpytt het volgende:
Zou Hans echt voor Jo kiezen...? Ik zie die Jo nog wel in een reli-fanaat veranderen... Nog even wat sfeer proeven, pfff.... Audrey lijkt me veel liever, en dat past wel bij Hans, ook al zijn ze dan beiden wat stil...
ik moest lachenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik versta trouwens ook echt nauwelijks iets van Peter![]()
En als ik het wel versta ->
"Zitt'n m' 'ier mee een putke bier in 't land"
Een putke bier
Martijn en Marlies waren tijdens de logeerpartij al stapel op elkaar. Daar was weinig spanning bij in mijn herinnering. Bij Hans is het dit keer wel spannend. Ik houd het op Jo. En ik denk ook zeker dat ze een goede kans hebben om bij elkaar te blijven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik krijg van Hans & Audrey & Jo echt een grote Martijn & Marlies & Bibi déjà vu, het wordt dus gewoon Audrey lijkt me. KRO probeert het nog een beetje spannend te maken.
Is dat het treinstation in Wolvega?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:58 schreef TrailerTrash het volgende:
Date Frits: http://boerzoektvrouw.kro(...)video.aspx?id=231705
Haha echt leuk.
Ik herkende het ook. Maar het zijn toch Brabo's?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Is dat het treinstation in Wolvega?
Jah maar je weet niet waar zijn vrouw vandaan komt he.. of waar ze op date gingen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik herkende het ook. Maar het zijn toch Brabo's?
Allebei die mokkels niet!! Ik heb nog nooit zulke luie wijven meegemaakt... Zitten altijd koffie/thee te drinken of een boterham te nippen... en Hans maar werken. Komen ze aan als al het werk bijna gedaan is, en dan doodleuk zeggen "We hebben lekker uitgeslapen"... Ja want ze hebben het zo zwaar??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:09 schreef Nashje het volgende:
Die Audrey leek me in het begin de grootste kanshebber, maar vind het nu maar een kleurloos wijf. Totaal geen uitstraling, itt Jo.
Altijd, ze zitten er maar 3 dagen ongeveerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Allebei die mokkels niet!! Ik heb nog nooit zulke luie wijven meegemaakt... Zitten altijd koffie/thee te drinken of een boterham te nippen... en Hans maar werken. Komen ze aan als al het werk bijna gedaan is, en dan doodleuk zeggen "We hebben lekker uitgeslapen"... Ja want ze hebben het zo zwaar??
Man... die hans verdiend wel wat beters dan die flegmatieke dozen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |