FAILquote:
quote:
Gewoon van 10 hoog naar beneden gooien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:58 schreef FFSletop het volgende:
WoW verslaving slaat toe! En Ninja + WoW = Not Good.
btw, hoe veel kost het om een iPhone simlock vrij te krijgen?
ligt eraan waar je woont maar normaal iets van 5 euroquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:58 schreef FFSletop het volgende:
moet jij de OP niet doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon van 10 hoog naar beneden gooien.
Echte liefdequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
even wachten tot alle faalkloontjes weer geweest zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik dan toch maar mijn bed in, morgen om 8 uur uit bed zijn want de glasvezel man komt tussen 8 en 12. Dus ik denk dat hij om 5 voor 12 er eindelijk is.. maar voor de zekerheid
Slaap lekker alvast en tot morgen leuke mensen!![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Kost niks.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:58 schreef FFSletop het volgende:
Gelukkig wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef FFSletop het volgende:
Hij had ook wel een Betere topicnaam mogen kiezen. Volgende keer opent iem anders hem
Ik MOET niets.quote:
Gelukkig is dat niet aan jou om te bepalenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef FFSletop het volgende:
Hij had ook wel een Betere topicnaam mogen kiezen. Volgende keer opent iem anders hem
Met een nitraat eraan zodat ik cker weet dat ie kapot is?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon van 10 hoog naar beneden gooien.
Yup. En gooi jezelf er meteen achter aan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:02 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Met een nitraat eraan zodat ik cker weet dat ie kapot is?
Hou je grote bek naabquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef FFSletop het volgende:
Misschien heb je gelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet aan jou om te bepalen
Nou dag
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Echte liefdeFhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik dan toch maar mijn bed in, morgen om 8 uur uit bed zijn want de glasvezel man komt tussen 8 en 12. Dus ik denk dat hij om 5 voor 12 er eindelijk is.. maar voor de zekerheid
Slaap lekker alvast en tot morgen leuke mensen!![]()
![]()
![]()
slaap zeHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Relax ik bedoelde er niets mee.quote:
Ik ook niet. Ik zag alleen te laat dat ik het sloot.quote:
whehe ik dacht het alquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zag alleen te laat dat ik het sloot.
Wat sloot?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zag alleen te laat dat ik het sloot.
Joran.quote:
quote:
En dan faalt de integratiequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spellcheck says: Bedoelde u "Koran"?
Wat dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
Je hebt de Wiki wel heel erg onder handen genomen, dit keer, Pheno!
Die moet nog.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
Je hebt de Wiki wel heel erg onder handen genomen, dit keer, Pheno!
Was mij ook opgevallen.quote:
Ach, het is net als de intro van The Simpsons. Meestal krijg je de lange versie te zien, maar soms ook gewoon de verkorte versie, die ook prima volstaatquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen.
It's time for a change!
Mij gaat het meer om de afleveringquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is net als de intro van The Simpsons. Meestal krijg je de lange versie te zien, maar soms ook gewoon de verkorte versie, die ook prima volstaat.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:30 schreef FFSletop het volgende:
Ik ga maar eens zu schlafen denk ik.
laters
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:36 schreef Pheno het volgende:
Even OP nog wat aangepast. En nu naar bed.
Sayonara
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 072 goldfinger1963
02. 045 Fha
03. 039 FFSletop
04. 031 Pheno
05. 018 marcb1974
06. 012 MPG
07. 009 Dr_Flash
08. 007 BrandX
09. 006 DaMart
10. 004 TedjeKroketje
11. 003 vrolijke-frits
12. 002 OA
13. 002 x69
14. 002 wel.o.k
15. 001 JortK
16. 001 Sjowhan
Reeks-statistieken!
normaal 9 uur ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oggel!
Ik was al om 8:00 op kantoor toevallig
quote:
uitgeslapenquote:
quote:
quote:Top 100 van zondag 25 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
17. 161 Pheno
59. 090 goldfinger1963
83. 068 Fha
komt doordat het de laatste maandag van de week en van de maand isquote:
Die laatste maandag van de week, dat doet 't 'mquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt doordat het de laatste maandag van de week en van de maand is
Auto > trein, sowiesoquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
door een file bij de afrit en daardoor te laat voor de trein
quote:
gewoon omdat het kanquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Waarom kan iemand misselijk worden van koffie.
o ja, tijd voor de maand-afsluitingquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt doordat het de laatste maandag van de week en van de maand is
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
krijg trein niet eens vergoedquote:
mooie OAiaanse quotequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, tijd voor de maand-afsluiting![]()
[..]
goedemorgen
geen last van![]()
[..]
krijg trein niet eens vergoed
Iets van:quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
OA, ik weet dat je altijd meeleest: wat stond er voorheen in je sig eigenlijk?
quote:
Sneuquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, tijd voor de maand-afsluiting![]()
[..]
goedemorgen
geen last van![]()
[..]
krijg trein niet eens vergoed
nee hoor, 9 van de 10 keer is de auto sneller, en waar ik nu zit 11 van de 10 keer.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
Iets van:
Op ....... 2009 zei Pheno ....
Bier is voor de zwakkeren in de samenleving
je rijdt een keer extraquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, 9 van de 10 keer is de auto sneller, en waar ik nu zit 11 van de 10 keer.
Het feit dat een werkgever openbaar vervoer niet vergoed vind ik sneuquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, 9 van de 10 keer is de auto sneller, en waar ik nu zit 11 van de 10 keer.
trein viel uitquote:
leaseauto, dus reiskosten vergoeding. soms wel lastig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het feit dat een werkgever openbaar vervoer niet vergoed vind ik sneu
quote:
LLquote:
Wel.o.kquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trein viel uit![]()
[..]
leaseauto, dus reiskosten vergoeding. soms wel lastig.
in amsterdam bevoorbeeld, ¤ 3,60 per uur. maar dat wordt dan wel weer vergoed.
[..]
Ll
![]()
waarmee?
quote:
Gee-efjequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
denk niet dat ik je kan helpen
krijg je ook dubbel betaaldquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wel.o.k![]()
Heb het druk met werken, daar mag je me mee helpen
Secretaresse heeft week vakantie en nou doe ik dus 2 banen in 1 dag
tijd voor een fulltimer op die plek zodat de huidige vervangster ook weer haar eigen baan kan invullen
neequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijg je ook dubbel betaald
whehehehequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gee-efje![]()
nou...
Jij hebt iets in het kluisje liggen dat mijn problemen in 1 klap kan halveren
dan maak je vandaag toch 16 uurquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
vrijdag 9.5 uur gemaakt, die worden dus wel opgeschreven
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan maak je vandaag toch 16 uur
quote:
iets met facturen inboeken? zou mijn vrouw kunnen sturen maar die zit met een zieke thuis.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wel.o.k![]()
Heb het druk met werken, daar mag je me mee helpen
Secretaresse heeft week vakantie en nou doe ik dus 2 banen in 1 dag
tijd voor een fulltimer op die plek zodat de huidige vervangster ook weer haar eigen baan kan invullen
iets in de kluis bij GF dat Ll kan helpen....... anti slipmatje voor op de stoelquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gee-efje![]()
nou...
Jij hebt iets in het kluisje liggen dat mijn problemen in 1 klap kan halveren
nah, ik doe gewoon rustig zodat het niet in 1 dag af isquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar zou toch wat extra tijd er insteken anders denken ze dadelijk nog die kan die 2 jobs in d'r eentje wel aan
tenalady'squote:Op maandag 26 oktober 2009 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iets met facturen inboeken? zou mijn vrouw kunnen sturen maar die zit met een zieke thuis.![]()
briefen aan passen kan ik wel, met F7.![]()
[..]
iets in de kluis bij GF dat Ll kan helpen....... anti slipmatje voor op de stoel
Nee, secretaresse zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iets met facturen inboeken? zou mijn vrouw kunnen sturen maar die zit met een zieke thuis.![]()
briefen aan passen kan ik wel, met F7.![]()
[..]
iets in de kluis bij GF dat Ll kan helpen....... anti slipmatje voor op de stoel
Je zou niet vertellen dat ik nog in mn broek plasquote:
en veel zuchten en puffenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah, ik doe gewoon rustig zodat het niet in 1 dag af is
quote:
dan kan ze verder gaan met de duur test van de wasmachine.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, secretaresse zijn
mijn werk (die facturen enzo) doe ik wel zelluf
dat zijn goede dan, je glijd nog wel eens van je stoel af.quote:Hij weet precies wat ik bedoel![]()
en die anti-slip matten heb ik hier ook
ah, jij doet ook wel eens wasmachine duurtestquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zou niet vertellen dat ik nog in mn broek plas
sollyquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zou niet vertellen dat ik nog in mn broek plas
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben al aant klagen dat mn mail 4 x is vastgelopen
morgequote:
Mogguh MPGquote:
en zorgen dat het een vast contract gaat wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh MPG
Pff ik ga nog een kopje koffie halen.
Eens aan mn baas vragen of ie ook nog wilt. Ik hoor hem alleen maar puffen en vloeken
En dan heeft HIJ de directeur nog niet eens op zn nek
Mja deze week officieel mn laatste dus ff slijmen
Juistquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zorgen dat het een vast contract gaat worden
quote:
We moeten de crisis overwinnen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft iedereen vandaag lijkt het
ligt het daar aanquote:
Werd veel geneukt ja?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb trouwens weinig gemerkt van de crisis dit weekend
quote:En hij heeft een woord van troost voor iedereen in de zaal: IDC heeft namelijk voorspeld dat de ict-sector de komende jaren drie keer zo snel gaat groeien als de rest van de economie. ‘Yes, it is tough, but you are in the right place! We are all in the right industry!'
Read more: http://www.computable.nl/(...)y.html#ixzz0V2LV19OX
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
er werd meer gedronkenquote:
Juist welquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is niet goed voor de zaakquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er werd meer gedronken![]()
tenminste als ik zo naar het leeggoed kijk
whehehe klopt was ik alweer vergetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist wel. Omdat die andere club dicht is, krijg jij meer klandizie
.
prima ideequote:Op maandag 26 oktober 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is niet goed voor de zaak
ze moeten meer neuken
Volgende week trek ik ze allemaal mee naar boven
Echtquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
prima idee![]()
moet je wel hier zijn
is niet erg de intentie is er iigquote:
koffie?quote:
quote:
volgens mij was het niet grappig bedoeld maar gewoon een plaatje van jongens (toevallig het leger) die aan het rusten zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
No offence, maar wat is er grappig aan dit plaatje?
Ik ga met je meequote:
Omdat men dat bocht niet lust?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
No offence, maar wat is er grappig aan dit plaatje?
ondanks dat we de crisis moeten overwinnen toch lunchen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij was het niet grappig bedoeld maar gewoon een plaatje van jongens (toevallig het leger) die aan het rusten zijn
over 8 7 minuten ga ik mn krentenbol en appeltje opeten
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat men dat bocht niet lust?
Konnichiwa.
Straks de medicijnreistas maar eens weer aanvullen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:56 schreef Fha het volgende:
helluh
Glasvezel mannetje zou komen tussen 8 en 12. Jaja. Uit puur protest doe ik gewoon niet open als ze nu aanbellen![]()
weer geen concentratie om iets nuttigs te doen
Mwa ik heb sowieso al niets aangevraagd dus dat scheelt. Maar het is nieuw hier in de buurt en dus komen ze het nu gratis doen en als je dat niet wilt dan is het over een tijdje 135 euro ofzo. Maar ach ik dacht, ik hoef het niet maar misschien de volgende bewoners wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fha
leuk he? goede afspraken maken goede vrienden![]()
en als je niet open doet is het jou schuld dat het niet gelukt is om de aansluiting te realiseren.
dan mag je het opnieuw aanvragen, x weken wachttijd
Schiet niet op danquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa ik heb sowieso al niets aangevraagd dus dat scheelt. Maar het is nieuw hier in de buurt en dus komen ze het nu gratis doen en als je dat niet wilt dan is het over een tijdje 135 euro ofzo. Maar ach ik dacht, ik hoef het niet maar misschien de volgende bewoners wel.
Maarja als ze niet komen houdt het een beetje op natuurlijk
gratis, tja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa ik heb sowieso al niets aangevraagd dus dat scheelt. Maar het is nieuw hier in de buurt en dus komen ze het nu gratis doen en als je dat niet wilt dan is het over een tijdje 135 euro ofzo. Maar ach ik dacht, ik hoef het niet maar misschien de volgende bewoners wel.
Maarja als ze niet komen houdt het een beetje op natuurlijk
Achja, minder klanten voor hun. Das niet mijn probleemquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gratis, tja.
prijs kwaliteit verhouden klopt dus wel.
Arme jijquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
Rest van het bedrijf is naar de directeur aant luisteren.
Ik mag weer bij de foon blijven
Ach, heb het iig rustigquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme jij![]()
En ja hoor.. daar zijn de glasvezel mannetjes
jij weet het al of hij komt het dadelijk personlijk tegen je vertellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
zal ik je bellen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
de zweep eroverquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme jij![]()
En ja hoor.. daar zijn de glasvezel mannetjes
Wrs gaat het gesprek over dat 2e bedrijf, waar ik dus idd al een half jaar van weetquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij weet het al of hij komt het dadelijk personlijk tegen je vertellen
wat wil je dan van me weten?quote:
eehh....quote:
Je gaat de bank met een pompoen over je hoofd overvallen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
halloween spullen halen en naar de bank
laters
Of jouw baas een nieuwe surveillancefiets voor de weerter pliesie kan laten maken:quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs gaat het gesprek over dat 2e bedrijf, waar ik dus idd al een half jaar van weet
[..]
wat wil je dan van me weten?
hoe zie je eruit?? hoe groot zijn je tietenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs gaat het gesprek over dat 2e bedrijf, waar ik dus idd al een half jaar van weet
[..]
wat wil je dan van me weten?
En wat ze aan heeft natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoe zie je eruit?? hoe groot zijn je tieten![]()
hi iedereen
Ik zit er gelukkig tegenoverquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eehh....
gewoon, dan zit je niet voor niets naast de foon
ja ik las het alquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Of jouw baas een nieuwe surveillancefiets voor de weerter pliesie kan laten maken:
Politiefiets gestolen in Weert
Zie fobo, mag je strakjes controlerenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hi iedereen
ben heel saai gekleed vandaagquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hi iedereen
quote:
ik moet je eens posten in kpdquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit er gelukkig tegenover
[..]
ja ik las het al
[..]
Zie fobo, mag je strakjes controleren
haaai
[..]
ben heel saai gekleed vandaag
heb zelfs ondergoed aan
Doe er wat aan.quote:
quote:
Daar wil ik niet postenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik moet je eens posten in kpd
es dat es kosquote:
Jij hoeft ook niet te postenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar wil ik niet posten![]()
anders had ik al lang toestemming aangevraagd
Lurken doe ik wel op jouw account
Ik las hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet te posten. Hij wil jou posten daar
.
idd zoe is utquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet te posten. Hij wil jou posten daar
.
Zie PMquote:
Je moet ook niet na 1 minuut editenquote:
quote:
miss geen geld ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:47 schreef Fha het volgende:
[..]Echt.. waarom zou je dat doen?!!?!?!?
ja maar dat andere is gratisquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
Maar hij heeft zelfs gewoon drinken in zijn hand
Het kan inderdaad niet andersquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar dat andere is gratis
Dat moet trouwens wel een nederlander zijn
euh contract??quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:54 schreef Ladylike het volgende:
heb ik de verkopen af, wil mn baas ze nog niet tekenen
waarom werk ik zo hard eigenlijk?
hij wil indirect ook tongenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:47 schreef Fha het volgende:
[..]Echt.. waarom zou je dat doen?!!?!?!?
oh ja, dat was hetquote:
hij houdt van saaiquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, dat was het
ben al aant slijmen
Koffie aant brengen enzo
kreeg trouwens net de opmerking dat ik er goed uit zag
hij wil wat van me
heb me wel opgemaakt, miss is dat hetquote:
nu snap je wel meteen waarom ze niet eerder bij je warenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Fha het volgende:
Als die meneren nou ook nog even opschieten kan ik misschien ook nog de was doen vandaag ofzo
Met glasvezel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Fha het volgende:
Als die meneren nou ook nog even opschieten kan ik misschien ook nog de was doen vandaag ofzo
Mjah leuk voor hun dat het veel werk is, maar dan moeten ze daar rekening mee houden in hun planning. Ik heb ook gewoon dingen te doen vandaag en ik zit nu al vanaf 8 uur te wachten tot ik daar eindelijk mee kan beginnen. Mijn geduld raakt een beetje opquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
nu snap je wel meteen waarom ze niet eerder bij je waren
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, dat was het
ben al aant slijmen
Koffie aant brengen enzo
kreeg trouwens net de opmerking dat ik er goed uit zag
hij wil wat van me
dus jij wacht ook nog echt braaf?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah leuk voor hun dat het veel werk is, maar dan moeten ze daar rekening mee houden in hun planning. Ik heb ook gewoon dingen te doen vandaag en ik zit nu al vanaf 8 uur te wachten tot ik daar eindelijk mee kan beginnen. Mijn geduld raakt een beetje op
Neuh, ik neem geen koffers mee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zijn je koffers al ingepakt Ph.?
hypermoderne wasmachine met internet aansluitingquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je moeten wachten met de was als men glasvezel aan het leggen zijn?
om nog maar van andere (huishoudelijke) taken niet te spreken...quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
wasmachine voor telebankieren zodat het witwassen van geld sneller gaat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hypermoderne wasmachine met internet aansluiting
ja idd, miss is fha bang dat die kerel(s) haar strings zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
Het twittert als het klaar is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hypermoderne wasmachine met internet aansluiting
een deet maak je tochquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef Pheno het volgende:
Nu nog even DEET kopen voor wat moerasmuggen in de Everglades. Dat zal ze leren.
van 8 tot 12 sowieso, om 1 uur zat ik te denken wat ik zou gaan doen en toen werd er aangebeld dat ze de kabel door zouden steken of weet ik veel wat. Dus ja, nu zijn ze echt met mij bezig, dan ben ik niet het type om nu weg te gaan. (al ga ik wel gewoon als ze na de was nog steeds bezig zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij wacht ook nog echt braaf?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wasmachine voor telebankieren zodat het witwassen van geld sneller gaat?
en bestelt wasmiddel bij albert.nlquote:
Lasagnaquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
Lasagna is klaar om de oven in te gaan en zowaar is er nu iemand binnen aan het rommelen met een kabel. Wauw!
Eet smakelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
Lasagna is klaar om de oven in te gaan en zowaar is er nu iemand binnen aan het rommelen met een kabel. Wauw!
die gaat wel vroeg de oven inquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
Dankquote:
Lasagnaquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
I'd walk the mile is ook een mooie plaatquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I'd walk the mile is ook een mooie plaat
sowieso Johnny cash
das voor mij sleepwalk, gespeeld door de shadows OF een kennis van de fam.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Fha het volgende:
[..]Hurt moet gedraaid worden als ik de pijp uit ben en onder de grond word gestopt
Ook mooiquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das voor mij sleepwalk, gespeeld door de shadows OF een kennis van de fam.
Niets die verkoop ik, anders kan ik je steen niet betalenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
under the bridge voor mij, en me gitaar gaat mee
Die staat bij mij ook op de lijstquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
nja is wel een mooi steentje waard jahquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets die verkoop ik, anders kan ik je steen niet betalen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
Niets die verkoop ik, anders kan ik je steen niet betalen
mijn gitaar gaat sowieso mee, die staat op mijn borst getatoueerdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook op de lijstMaar mijn gitaar die hoeft niet perse mee
![]()
Slimquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mijn gitaar gaat sowieso mee, die staat op mijn borst getatoueerd
voor mij My inmortal van Evanescencequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
Een jointquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Fha het volgende:
[..]Het moet gedraaid worden als ik de pijp uit ben en onder de grond word gestopt
Die vacht maakt het wel helemaal afquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
http://alfa155lover.hyves.nl/album/27262711/Vrienden/B4bP7gz-/fotos/455490032/0/r_cd/#media=2.455490032.r_cd&__state__=4
fototje van mijn gitaar
ikheb ook mijn knuffel nog steeds, maar slaap er niet meer mee, een blondine heeft de plaats ingenomenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef Fha het volgende:
Ik wil mijn knuffel mee hebben die ik al heb sinds mijn 5e en waar ik nog steeds mee slaap
Ik kan goed knuffelen met twee tegelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ikheb ook mijn knuffel nog steeds, maar slaap er niet meer mee, een blondine heeft de plaats ingenomen
mag ik wel echt huilen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
Wat maakt het uit wat ze draaienJe krijgt het toch niet mee
Laat ze mij maar gewoon bij het vuil dumpen en dan door de verbrandingsoven op de vuilverwerking. Ineens klaar en niet dat neppe gehuil.
we flikkeren jou bij het chemisch afvalquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
Laat ze mij maar gewoon bij het vuil dumpen en dan door de verbrandingsoven op de vuilverwerking. Ineens klaar en niet dat neppe gehuil.
lol?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
oeh groephugquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan goed knuffelen met twee tegelijk![]()
of eigenlijk 3, want Bolle komt er ook bij liggen altijd
Je mag het chemisch afval niet vervuilenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
we flikkeren jou bij het chemisch afval
WIzquote:
Het is heul gezellig in mijn bedquote:
quote:
Wat een (hoe noem je dat stijlfiguur?!!) zeg xDquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag het chemisch afval niet vervuilen
There goes my heroo..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:03 schreef john-frusciante het volgende:
Nu is net stevie wonder op tv, i just called, die mag ook hoor maar toch liever rhcp
Uitvergaderd?quote:
Zozo. Lekker op tijd wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
Het wonder is geschiedt! Het glasvezeldinges zit er! Slechts 4 uur te laat![]()
Ja tochquote:
Heb je daar ook een abo opgenomen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
Het wonder is geschiedt! Het glasvezeldinges zit er! Slechts 4 uur te laat![]()
Jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja tochZijn ze tenminste nog op tijd voor het eten thuis heh
WOKquote:
Daar zorg ik wel voorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Anders was je je lasagne ook nog krijt geweest.
MDquote:
Hell no. Maar ze zijn het overal aan het aanleggen en dus kon ik nu gratis iig het kastje laten installeren. Dus dat heb ik dus maar laten doen, misschien wil de volgende bewoner er iets meequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je daar ook een abo opgenomen?
Holy shitquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
Ja.
Anders was je je lasagne ook nog krijt geweest.
Dacht het niet!!quote:
quote:
Nee, had cursusquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Uitvergaderd?
[..]
Zozo. Lekker op tijd wel.
Morgenquote:
Je persoonlijke slaaptrainerquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, had cursus
Met een cursusleider die in een slakkentempo sprak, liep, de stof behandelde... dus ben weer bijgeslapen![]()
Hopelijk jaquote:
Share the love!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
Ondanks dat mijn concentratie nog steeds geen fuck voorstelt en ik eigenlijk de hele dag heb zitten wachten op een kastje waar ik niks mee doe ben ik best wel heel vrolijk vandaag![]()
Dat wou ik even delen met jullie
Ik ga echt tien minuten van te voren al de bestelling klaar zetten zodat ik echt op tijd op verzenden kan drukkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk ja
Ik hoop vooral dat ik op tijd thuis ben
gewoon via thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
Wie geeft me even een linkje waar ik kan lezen hoe ik dat gratis eten kan bestellen?
ik ben ff lui (IRL Moet ik werken en kan ik niet zoeken nu)
Als je op tijd bent.quote:
je moet naar huis gaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
Wie geeft me even een linkje waar ik kan lezen hoe ik dat gratis eten kan bestellen?
ik ben ff lui (IRL Moet ik werken en kan ik niet zoeken nu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |