Lasagnaquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
Lasagna is klaar om de oven in te gaan en zowaar is er nu iemand binnen aan het rommelen met een kabel. Wauw!
Eet smakelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
Lasagna is klaar om de oven in te gaan en zowaar is er nu iemand binnen aan het rommelen met een kabel. Wauw!
die gaat wel vroeg de oven inquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
Dankquote:
Lasagnaquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
I'd walk the mile is ook een mooie plaatquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I'd walk the mile is ook een mooie plaat
sowieso Johnny cash
das voor mij sleepwalk, gespeeld door de shadows OF een kennis van de fam.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Fha het volgende:
[..]Hurt moet gedraaid worden als ik de pijp uit ben en onder de grond word gestopt
Ook mooiquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das voor mij sleepwalk, gespeeld door de shadows OF een kennis van de fam.
Niets die verkoop ik, anders kan ik je steen niet betalenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
under the bridge voor mij, en me gitaar gaat mee
Die staat bij mij ook op de lijstquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
under the bridge voor mij, en me gitaar gaat mee
nja is wel een mooi steentje waard jahquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets die verkoop ik, anders kan ik je steen niet betalen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
Niets die verkoop ik, anders kan ik je steen niet betalen
mijn gitaar gaat sowieso mee, die staat op mijn borst getatoueerdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook op de lijstMaar mijn gitaar die hoeft niet perse mee
![]()
Slimquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mijn gitaar gaat sowieso mee, die staat op mijn borst getatoueerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |