Omdat dit KLB is en dit een klacht is en appel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef swarmahoer het volgende:
en dit kon niet in je dagboek omdat?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:57 schreef sinadO het volgende:
Ik wil ander werk.
Maar ja, crisis he...
quote:
Ja, en dan minder dan 100% betaald krijgen zeker. En schoolziek melden is voor mietjes en mensen zonder ruggengraat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef helleke het volgende:
Gewoon lekker een GAK dag opnemen. Je betaald premie voor evt ziekte en ook voor anderen dus maak er gebruik van
mehn, ik zou een moord doen voor 2 satékroketjesquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik zoek nog iemand die 40 u per week in mijn snackbar wil werken
Ja fijn, nu heb ik ook honger.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
mehn, ik zou een moord doen voor 2 satékroketjes
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:21 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb ook geen zin. Gelukkig hoef ik niet.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:21 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb ook geen zin. Gelukkig hoef ik niet.
Luie donder, ga werken! Je hebt een kind te onderhouden!quote:
Join the club. Ik heb een nieuwe baan gevonden, maar moet het nog ruim 3 weken uitzingen bij mijn oude baas.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:49 schreef sinadO het volgende:
Oh kut, ik heb echt echt echt geen ene kut zin om morgen te gaan werken. Ik heb het zo gehad bij mijn baas, maar ik kan in deze onzekere economische tijden geen ontslag nemen. Vaste lasten, jeweetzelluf.
Dus moet ik maar gewoon gaan...
KUT! Was ik maar een luie klaplopende uitkeringstrekker zonder ambitie.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef Apuleius het volgende:
Jij gaat gewoon werken voor ons geld, TS! Wat zullen we nou beleven, nog een beetje gaan zitten twijfelen ook zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef Apuleius het volgende:
Jij gaat gewoon werken voor ons geld, TS! Wat zullen we nou beleven, nog een beetje gaan zitten twijfelen ook zeg.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Luie donder, ga werken! Je hebt een kind te onderhouden!
Eens, maar soms is het gewoon niet mogelijk om de ideale baan te verkrijgen en er zullen toch inkomsten moeten zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:33 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die met tegenzin naar hun werk gaan maken gewoon de verkeerde keuzes ....
Dat klopt, maar sommige mensen werken 20 jaar bij een bedrijf dat ze kut vinden ... tja dan ist toch echt grotendeels je eigen schuldquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, maar soms is het gewoon niet mogelijk om de ideale baan te verkrijgen en er zullen toch inkomsten moeten zijn.
Dat ben ik wel met jou eens ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat klopt, maar sommige mensen werken 20 jaar bij een bedrijf dat ze kut vinden ... tja dan ist toch echt grotendeels je eigen schuld
Knijp hem uit, recht in het gezicht van je baas. Wedden dat je die 3 weken niet meer hoeft te komen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Join the club. Ik heb een nieuwe baan gevonden, maar moet het nog ruim 3 weken uitzingen bij mijn oude baas.
Echt geen motivatie meer.
En ik heb een pukkel op mijn kin
Nou ja, ik doe dit werk toch al een aantal jaar en tot nu toe vond ik het leuk. Sinds kort begin ik er een pesthekel aan te krijgen. Hopen dat de economie snel aantrekt, dan maar eens gaan rondkijken. 't Is wel klaar nu. Kutwerk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:33 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die met tegenzin naar hun werk gaan maken gewoon de verkeerde keuzes ....
Ik zit momenteel te werken en zit hier totaal niet met tegenzin, oke uitslapen is ook relax maar wat $$ in the pocket kan nooit kwaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |