Er zijn altijd mensen zonder smaak en teveel beltegoed.quote:
Door.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:46 schreef Misstique het volgende:
AngEls nou wel of niet door? Ik heb effe wat gemist geloof ik.
Die zijn door.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:46 schreef Misstique het volgende:
AngEls nou wel of niet door? Ik heb effe wat gemist geloof ik.
the ironlips mensen hebben op Virgil en ironlip gestemdquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen zonder smaak en teveel beltegoed.
Die ligt op zijn hoofd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
Waarom praat Dennis nu alsof ie net te horen heeft gekregen dat z'n cavia dood is?
Omdat het niet fijn praat met een dooie cavia op je hoofd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
Waarom praat Dennis nu alsof ie net te horen heeft gekregen dat z'n cavia dood is?
GMTAquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat het niet fijn praat met een dooie cavia op je hoofd.
Komt omdat ie hoorde dat Virgil dood was.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
wiequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Haal die kauwgom uit je bek domme baviaan!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
Als ik die tolk van Dan was he, dan zou ik constant ranzige dingen in z'n oortje fluisteren.
Dan zie je hem nog een keer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:50 schreef Cee het volgende:
Shit, eyecandy in gevaar. OMG OMG
Aka die Sugar Lee Hooper wannabe.quote:
Wanneer zal hij door hebben dat hij niet populair is bij het publiek?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Aka die Sugar Lee Hooper wannabe.
Kauwgom in je bek op tv is nooit okéquote:
Ik weet het niet, maar wat An net zeiquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:54 schreef Cee het volgende:
Hoe zou het voelen om zo flexibel te zijn? Ik kan m'n been nog maar amper op tafel leggen.
Ze hebben wel schrale schaamlippen daarna.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Misstique het volgende:
Tip voor de dames: blijf eens staan, ga niet meteen liggen met zwaaiende benen als je iets van een jury gedaan wil hebben.
En vervolgens doet Michael het zelfde.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Misstique het volgende:
Tip voor de dames: blijf eens staan, ga niet meteen liggen met zwaaiende benen als je iets van een jury gedaan wil hebben.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef Misstique het volgende:
Kan hij zichzelf nou pijpen zou je denken?
Zijn ballen schoonlikken met een tandenborstel in zijn mond.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef Misstique het volgende:
Zichzelf teabaggen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
terwijl hij met zn neus zn ballen kietelt
Nee nee, de mijne!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
terwijl hij met zn neus zn ballen kietelt
Ach een goatse met je eigen hoofd er in is ook apart.quote:
haagse schandequote:
Ja zij was degene waarvan ik bedoelde dat ze er van mij vorige keer uit had mogen vliegen, maar waarvan ik dat deze week moet terugnemen. Ik was d'r naam kwijt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Mee eens is Angel, echt zo jammer evelien is ook steeds beter aan t worde vind ik
Ik zie nu dat het qua opbouw precies het US programma Rockstar Supernova is, waar INXS een nieuwe zanger zocht. Als dat je iets zegt. Als dat je niks zegt, dan laat maar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haagse schande![]()
en volgens mij ligt die dooie cavia van dennis op t hoofd van spike hoor mensen
Ja misschien dat ik daarom wel niet op haar naam kon komen. Ze viel me tijdens de audities al nooit op, en als ze danst denk ik "Hey niet slecht!, maar daarna ebt het snel weg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Michael echt het slachtoffer is van zijn partner. Zij danst niet slecht, maar je vergeet haar direct weer nadat ze gedanst heeft. Ze straalt zo weinig uit. Daarom hoop ik dat zij er nu ook uitgaat.
eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Michael echt het slachtoffer is van zijn partner.
Hell yeah! Hij mag dan lief geil Vlaams tegen me kreunen in die standquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef Cee het volgende:
Ang3l, droom je al over je eigen vogelnestje met Michael?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef Misstique het volgende:
Evelien danst altijd op Imogen Heap in d'r DFL's trouwens.
nope, heb dat niet gevolgdquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het qua opbouw precies het US programma Rockstar Supernova is, waar INXS een nieuwe zanger zocht. Als dat je iets zegt. Als dat je niks zegt, dan laat maar.![]()
Ang3l, droom je al over je eigen vogelnestje met Michael?
Kinderen voor kinderen? Als ik de baas zou zijn van het journaal?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef VeerEli het volgende:
He weet iemand nou hoe dat nr heet waar bruno zijn DFYL op deed???
Als vrouw wil je opeens erg graag cowgirlen denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vind Virgil stiekem errrrg sexy.![]()
Het is een arrogant mannetje en hij is te dik om iets anders dan hiphop te kunnen dansen, maar hij's best lekker.
Ik heb ooit een modern liefdes duet gedanst met ene jongen on stage.quote:
Dat is echt onzin. Kijk SYTYCD Seizoen 1 van USA maar eens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef patatmetfriet het volgende:
en hij is te dik om iets anders dan hiphop te kunnen dansen
??quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef Misstique het volgende:
Dan heeft op z'n klote gehad van de producers.
Big Poppa.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Kijk SYTYCD Seizoen 1 van USA maar eens.
Die was nog 3x zo dik.
beter dan een schoonmaakster met dweil om zich heen zweet dweilend.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
Virgil met die eeuwige handdoek om z'n nek.
Wanneer ga je met Michael trouwenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit een modern liefdes duet gedanst met ene jongen on stage.
Dat zou ik nog best wel eens willen herhalen met Michael
virgil is jouw dirk stubbequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vind Virgil stiekem errrrg sexy.![]()
Het is een arrogant mannetje en hij is te dik om iets anders dan hiphop te kunnen dansen, maar hij's best lekker.
Dat was zo duidelijk te horen aan z'n speech dat het publiek beslist en dat hun mening maar een mening was die er eigenlijk niet zoveel toe deed enz enz enz.quote:
Weer terug naar de lopende band.quote:
Dat is neger eigen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:09 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vind die negert toch zo'n nare uitstraling hebben... Van mij mag hij weg.
2012?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Wanneer ga je met Michael trouwen![]()
![]()
over 3 jaar pasquote:
jamaar eerst moet zijn relatie stuk he!quote:
en lippiequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef livelink het volgende:
Hmmm, volgende keer Louis er dan maar uit.
En dna een keer keihard met je lippen briesen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Pheno het volgende:
Bruno, hup, met die neus in boezem. I know I would.
Je vergeet de kauwgombaviaan!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef livelink het volgende:
Hmmm, volgende keer Louis er dan maar uit.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar eerst moet zijn relatie stuk he!
`quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Pheno het volgende:
Bruno, hup, met die neus in boezem. I know I would.
Lo wie ging buiten z'n eigen genre en deed dat heel niet slecht. Bruno deed al tijden alleen maar rondspringen als een hyperactieve kikker met een suikeroverdosis.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
het was toch gebaseerd op de dance for your life, dan slaat deze keuze echt nergens op, die louis stond daar maar een beetje
Liplaafje hoeft voor mij niet weg.quote:
Tja, maar dan moet hij eerst maar eens bij de laatste 3 komen en kennelijk heeft hij wat hardcore fans of zoquote:
Virgil krijgt volgende week hiphop en dan is ie weer helemaal het mannetje.quote:
Daarom is het maar goed dat ik niet kan dansen. Sta ik daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
`
Joh, die is daar nog helemaal niet mee bezig.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liplaafje hoeft voor mij niet weg.
Kauwgombaviaantje wel.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Virgil krijgt volgende week hiphop en dan is ie weer helemaal het mannetje.
Of hadden ze vorige week hiphop?
Ach, slechter dan sommigen die we hebben gezien kan niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat ik niet kan dansen. Sta ik daar
Wat louis daar stond te doen lukt mij ook nog wel na twee keer voordoen.....quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lo wie ging buiten z'n eigen genre en deed dat heel niet slecht. Bruno deed al tijden alleen maar rondspringen als een hyperactieve kikker met een suikeroverdosis.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:26 schreef Pheno het volgende:
Nou mensen, veel plezier de komende tijd. Ik meld me pas weer eind november, als het er dan nog is
Veel plezier in Florida!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:26 schreef Pheno het volgende:
Nou mensen, veel plezier de komende tijd. Ik meld me pas weer eind november, als het er dan nog is
Yeeeeeeeeeeeehaww!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jan was echt gekleed als een nichterige cowboy
Haar solo was geweldigquote:
vermaak je daar, t was een genotquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:26 schreef Pheno het volgende:
Hmm, laat ik eens een poging wagen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:02 schreef Hik het volgende:
Na het lezen van dit hele topic en de helft van het vorige weet ik dat Bruno en Noi eruit zijn en dat Saartje terug is, maar verder is er zonder tv echt geen touw aan vast te knopen...![]()
Wie is er zo aardig even een samenvatting neer te zetten met de hoogte- en dieptepunten? Wat hebben mensen gedanst en hoe ging dat?
Da's vrij lastig dansen jaquote:
Virgil is op haar teen gaan hiphoppen.quote:
Virgil had haar teen verhiphopt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Virgil is op haar teen gaan hiphoppen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Ang3l het volgende:
*Zet een offensief in*
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Wat fijn dat jullie zo meegaand zijn met mijn fantasie toekomst
+ Michaelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef -Peach het volgende:
Oh en Els & Angelo en Kris & Shiobian zijn mn favorieten! Als dat de laatste 4 zouden zijn...
En Oona natuurlijk!
Coolquote:
Jah, hoe kan DIE nou vergeten worden?!quote:
Ang3l en Michael mijn favoriete koppelquote:
En samen dansen we ons huwelijk in!quote:Op zondag 1 november 2009 20:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ang3l en Michael mijn favoriete koppel
quote:
Hallo Anonymouszquote:
Ja volgende week ben ik gast-performerquote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Anonymousz het volgende:
volgende week nieuwe koppels
geen angelo/els meer
quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Ang3l het volgende:
Kan iemand ibrahim afschieten?
En probeer wat meer te raken dan alleen dat hoedje.
dat zal michael leuk vindenquote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgende week ben ik gast-performer
quote:
Ceequote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef Cee het volgende:
Jongen, als je chagerijnig wordt van het uitvoeren iedere stijl behalve die van je eigen, wat doe je in godsnaam in een programma als dit.
Ook waar, maar hij kon er verder ook weinig mee hè..quote:Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef Misstique het volgende:
Tegelijk hebben we meteen ook de slechtste choreograaf van de serie gezien. Wat is dit bagger.
Ja, dat was idd ook niet hele bijzonder nee. Ren spring vang, ren spring vang.quote:Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef Misstique het volgende:
Tegelijk hebben we meteen ook de slechtste choreograaf van de serie gezien. Wat is dit bagger.
Nou ja, doe dan een goede choreografie waarbji Virgil dan maar op z'n bek gaat. Is iedereen blij.quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ook waar, maar hij kon er verder ook weinig mee hè..
Dat inderdaad. Echt geeeeen performance whatsoever.quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef livelink het volgende:
Virgil is ongeinspireerd, dat straalt hij uit.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Misstique het volgende: en is hij nu spongebob aan het kijken in z'n hoofd.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Misstique het volgende:
Aan de blik van Virgil te zien snapte hij het al niet meer na de tweede zin en is hij nu spongebob aan het kijken in z'n hoofd.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Misstique het volgende:
Aan de blik van Virgil te zien snapte hij het al niet meer na de tweede zin en is hij nu spongebob aan het kijken in z'n hoofd.
Misschien heeft de muziekmeneer wel stiekem achtergrond info over Remyquote:Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef patatmetfriet het volgende:
Waarom spelen ze de hele tijd (vorige week ook) als Remy in beeld komt "Deze neger komt zo hard"?
ik hou het niet meerquote:Op zondag 1 november 2009 20:30 schreef Misstique het volgende:
Joh, deze twee kunnen allebei een enkel breken en dan nog zijn ze beweeglijker dan Virgil het vliegende olifantje met z'n vorige dans.
Ik hoop dat Michael dadelijk dezelfde stylist heeftquote:
ik hoop het voor jequote:Op zondag 1 november 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dat Michael dadelijk dezelfde stylist heeft
quote:
Volgens mij had Vlamoes haar pruim op sap staan, ze geilde ze op Remy.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dat Michael dadelijk dezelfde stylist heeft
bwhahahha dat viel mij ook al op!quote:Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef patatmetfriet het volgende:
Waarom spelen ze de hele tijd (vorige week ook) als Remy in beeld komt "Deze neger komt zo hard"?
Vultarius, u hier!quote:Op zondag 1 november 2009 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Zo wat een gesop op die Remy
Hij ziet er ook weluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |