jamaar eerst moet zijn relatie stuk he!quote:
en lippiequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef livelink het volgende:
Hmmm, volgende keer Louis er dan maar uit.
En dna een keer keihard met je lippen briesen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Pheno het volgende:
Bruno, hup, met die neus in boezem. I know I would.
Je vergeet de kauwgombaviaan!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef livelink het volgende:
Hmmm, volgende keer Louis er dan maar uit.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar eerst moet zijn relatie stuk he!
`quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Pheno het volgende:
Bruno, hup, met die neus in boezem. I know I would.
Lo wie ging buiten z'n eigen genre en deed dat heel niet slecht. Bruno deed al tijden alleen maar rondspringen als een hyperactieve kikker met een suikeroverdosis.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
het was toch gebaseerd op de dance for your life, dan slaat deze keuze echt nergens op, die louis stond daar maar een beetje
Liplaafje hoeft voor mij niet weg.quote:
Tja, maar dan moet hij eerst maar eens bij de laatste 3 komen en kennelijk heeft hij wat hardcore fans of zoquote:
Virgil krijgt volgende week hiphop en dan is ie weer helemaal het mannetje.quote:
Daarom is het maar goed dat ik niet kan dansen. Sta ik daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
`
Joh, die is daar nog helemaal niet mee bezig.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liplaafje hoeft voor mij niet weg.
Kauwgombaviaantje wel.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Virgil krijgt volgende week hiphop en dan is ie weer helemaal het mannetje.
Of hadden ze vorige week hiphop?
Ach, slechter dan sommigen die we hebben gezien kan niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat ik niet kan dansen. Sta ik daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |