Ach een goatse met je eigen hoofd er in is ook apart.quote:
haagse schandequote:
Ja zij was degene waarvan ik bedoelde dat ze er van mij vorige keer uit had mogen vliegen, maar waarvan ik dat deze week moet terugnemen. Ik was d'r naam kwijt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Mee eens is Angel, echt zo jammer evelien is ook steeds beter aan t worde vind ik
Ik zie nu dat het qua opbouw precies het US programma Rockstar Supernova is, waar INXS een nieuwe zanger zocht. Als dat je iets zegt. Als dat je niks zegt, dan laat maar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haagse schande![]()
en volgens mij ligt die dooie cavia van dennis op t hoofd van spike hoor mensen
Ja misschien dat ik daarom wel niet op haar naam kon komen. Ze viel me tijdens de audities al nooit op, en als ze danst denk ik "Hey niet slecht!, maar daarna ebt het snel weg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Michael echt het slachtoffer is van zijn partner. Zij danst niet slecht, maar je vergeet haar direct weer nadat ze gedanst heeft. Ze straalt zo weinig uit. Daarom hoop ik dat zij er nu ook uitgaat.
eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Michael echt het slachtoffer is van zijn partner.
Hell yeah! Hij mag dan lief geil Vlaams tegen me kreunen in die standquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef Cee het volgende:
Ang3l, droom je al over je eigen vogelnestje met Michael?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef Misstique het volgende:
Evelien danst altijd op Imogen Heap in d'r DFL's trouwens.
nope, heb dat niet gevolgdquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het qua opbouw precies het US programma Rockstar Supernova is, waar INXS een nieuwe zanger zocht. Als dat je iets zegt. Als dat je niks zegt, dan laat maar.![]()
Ang3l, droom je al over je eigen vogelnestje met Michael?
Kinderen voor kinderen? Als ik de baas zou zijn van het journaal?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef VeerEli het volgende:
He weet iemand nou hoe dat nr heet waar bruno zijn DFYL op deed???
Als vrouw wil je opeens erg graag cowgirlen denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vind Virgil stiekem errrrg sexy.![]()
Het is een arrogant mannetje en hij is te dik om iets anders dan hiphop te kunnen dansen, maar hij's best lekker.
Ik heb ooit een modern liefdes duet gedanst met ene jongen on stage.quote:
Dat is echt onzin. Kijk SYTYCD Seizoen 1 van USA maar eens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef patatmetfriet het volgende:
en hij is te dik om iets anders dan hiphop te kunnen dansen
??quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef Misstique het volgende:
Dan heeft op z'n klote gehad van de producers.
Big Poppa.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Kijk SYTYCD Seizoen 1 van USA maar eens.
Die was nog 3x zo dik.
beter dan een schoonmaakster met dweil om zich heen zweet dweilend.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
Virgil met die eeuwige handdoek om z'n nek.
Wanneer ga je met Michael trouwenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit een modern liefdes duet gedanst met ene jongen on stage.
Dat zou ik nog best wel eens willen herhalen met Michael
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |