Ja vroeger toen ik nog heel klein was.quote:
Van Harte!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:09 schreef CaLeX het volgende:
Ow wil degene die dat ontbijtje gaat brengen ook ff mijn zus een ontbijtje brengen?Ik heb een neefje
[ afbeelding ]
Op het neusje na, zagen mijn broertje en ik er ook zo uit vroeger
Gefeliciteerd dude!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:09 schreef CaLeX het volgende:
Ow wil degene die dat ontbijtje gaat brengen ook ff mijn zus een ontbijtje brengen?Ik heb een neefje
[ afbeelding ]
Je kan haar natuurlijk vastbinden aan haar bureaustoel voorafgaand aan de Sinterklaasviering en zo naar binnen rijden als het zover is. Reken maar dat je klappen krijgt zodra ze weer los is.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zeemonster wil niet naar onze sinterklaasviering......wie gaat me dan met de staf slaan??
Je broertje en jij hadden geen neusje?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:09 schreef CaLeX het volgende:
En ik heb een monsterlijke kater ... wij hebben vast een superauditiequote:Op zaterdag 14 november 2009 07:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
gefeliciteerd!
Ik heb heel de nacht niet geslapen, ik voel me superslecht
gelukkig nog geen koorts...
Ik wil niet ziek worden!! Heb vandaag auditie en ga donderdag op vakantie
Ik heb stiekem met je gedanstquote:Op zaterdag 14 november 2009 07:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
gefeliciteerd!
Ik heb heel de nacht niet geslapen, ik voel me superslecht
gelukkig nog geen koorts...
Ik wil niet ziek worden!! Heb vandaag auditie en ga donderdag op vakantie
Ik miste je al, een beetje.quote:Op zondag 15 november 2009 17:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Even een post,...immers een dag niet gepost is een dag niet gelachen
quote:
Jij bent ook niet veranderd hequote:
Huiswerk?quote:
Ja ik ben een opleiding begonnen naast mijn werk . Maar het is wel heel leuk (tenminste dat is mijn mening).quote:
Zo dan , dat is een stuk meer huiswerk dan dat ik hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja ik ben een opleiding begonnen naast mijn werk . Maar het is wel heel leuk (tenminste dat is mijn mening).
Maar het is lekker druk nu icm werk en gezinsleven
En hoe lang duurt de opleiding?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja ik ben een opleiding begonnen naast mijn werk . Maar het is wel heel leuk (tenminste dat is mijn mening).
Maar het is lekker druk nu icm werk en gezinsleven
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Had ik net een leuk msn gesprek, kwamen er weer mensen langs die de manual niet gelezen hadden
Huh?? heeft msn een manual??quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Had ik net een leuk msn gesprek, kwamen er weer mensen langs die de manual niet gelezen hadden
nope, niet dat ik zo een feestbeest ben hoor.quote:
Jij sportievelingquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nope, niet dat ik zo een feestbeest ben hoor.
Maar slapen is voor mietjes![]()
SpierpijnEn ik heb de beslissing genomen EINDELIJK echt te gaan trainen om een goede tijd neer te zetten op de CPC
2 weken geleden liep ik 55:56 op 10KM em wil naar binnen de 50quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:13 schreef MissMSX het volgende:
Wat is een goede tijd? En op hoeveel zit je nu denk je?
14 maart pas :pquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Atreidez het volgende:
Wanneer is de CPC? Toch niet binnenkort al?
Die korte beentjes zijn het probleem nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij sportieveling. Maar wel een moedige poging van je om met die korte beentjes hard te gaan lopen
.
We? Is er een Mr. Jill?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ieuw ieuw ieuw...ik heb vorige week ofzo (had s'avonds lekkere trek) gewoon Cashewnootjes van 2 jaar over de datum gegeten kwam ik net tot de conclusie! *goor*
Tenminste houdbaar tot 14-12-2007 en die hebben we serieus vorige maand gekocht.
Nee dat niet. Was meer de ik en mn mama wij vorm.....wij doen altijd sampies boodschappen omdat één ons geen rijbewijs heeft...en een sjouwturk nodig heeftquote:
Gezien je autoverhalen hier heb en idee wie de sjouwturk is van jullie tweeën.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee dat niet. Was meer de ik en mn mama wij vorm.....wij doen altijd sampies boodschappen omdat één ons geen rijbewijs heeft...en een sjouwturk nodig heeft
Ik mis zijn bijdrage en wilde die vibe weer een beetje terugbrengen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Edit: Wat is dat trouwens voor een ook_gek opmerking![]()
Je hebt Radiohead en Portishead bij luistermuziek staan in je FoBo. Ik zeg: goedgekeurd!quote:
En alles lekker neurotisch op alfabetische volgorde. Ik zeg: doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt Radiohead en Portishead bij luistermuziek staan in je FoBo. Ik zeg: goedgekeurd!
Whehequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En alles lekker neurotisch op alfabetische volgorde. Ik zeg: doen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef Tamashii het volgende:
TVP! Ik ben ook Den haager!
Hoezo? behaal je dan een bepaalde leeftijdsgrens?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:35 schreef becky27 het volgende:
Meurning, dacht, zal me hier nog maar eens melden! Nog anderhalve maand en dan mag ikn iet meer meeschrijven hier
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:35 schreef becky27 het volgende:
Meurning, dacht, zal me hier nog maar eens melden! Nog anderhalve maand en dan mag ikn iet meer meeschrijven hier
Ik post ook gewoon in het Zwijndrechttopic hoor. Je bent hardstikke welkom hierquote:Op woensdag 18 november 2009 08:35 schreef becky27 het volgende:
Toon initiatief en open het Delfgauw-topicquote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef becky27 het volgende:
haha atreidez heeft me door!
Ik ga verhuizen, dus ben ik geen inwoner van DH meer. Maar het Delft topic trekt me niet en het Delfgauw topic heb ik nog niet gesignaleerd....
Da's toch een goede reden om hier te posten?quote:
1. Nou een Delfgauwtopic ga ik niet maken hoor. Blijf liever anoniem daar wonenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toon initiatief en open het Delfgauw-topic
[..]
Da's toch een goede reden om hier te posten?
Dankjewel! eigenlijk woon ik in voorburg, maar dat maakt niet uit toch,quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt Radiohead en Portishead bij luistermuziek staan in je FoBo. Ik zeg: goedgekeurd!
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:01 schreef CaLeX het volgende:
En daarnaast, hoe lang kan het nu duren voordat we DelftgauwVoorburg hebben geannexeerd?
Dank je wel voor de info! Ik reed er gewoon normaal nu totdat ik wist wat het was, maar zal er nog eens op letten. Dacht zelf dat ze een kast op hadden gehangen ergens, maar t zijn dus gewoon mensen van de flitsservicequote:Op woensdag 18 november 2009 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze stonden trouwens vandaag ook weer te controleren op de Nw Parklaan. Tis een busje, een rode Vivaro.
Dan woon je vlakbij mij, dus mag hetquote:Op donderdag 19 november 2009 11:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankjewel! eigenlijk woon ik in voorburg, maar dat maakt niet uit toch,
Zitten er twee in de Keizerstraat, kom er alleen nooit dus kan je niet zeggen of ze fatsoenlijk zijn. Mn broertje vindt de kapsalon bij de ene in iedergeval fantastisch.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Weet iemand hier toevallig een fatsoenlijke Turk (als in supermarkt/groentewinkel) in Scheveningen?
Yepz mocht meteen doorrijden. En I know, maar echt lui gewoon. Moet ook nog steeds die ventilator laten maken en moet nieuwe ruitenwissers hebben. Ach in maart moet ie toch voor de APK dus dan is het iig wel gemaaktquote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef Atreidez het volgende:
Dank je wel voor de info! Ik reed er gewoon normaal nu totdat ik wist wat het was, maar zal er nog eens op letten. Dacht zelf dat ze een kast op hadden gehangen ergens, maar t zijn dus gewoon mensen van de flitsserviceGelukkig ben je er zelf ook onder uit gekomen, en je mocht dus meteen doorrijden? Licht wel laten maken he, is echt superirritant ook voor andere weggebruikers, zeker als het andere licht ook ineens stuk gaat
Waar zit diequote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Op de Verheulweg staan ze trouwens nu ook regelmatig. Rijdt natuurlijk nu veel meer verkeer omdat de Scheveningseweg dicht is. Hufters.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waar zit dieGoogle maps kent die weg niet.
Ah, daarquote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Omdat de spelling anders isVer Huellweg probeer die eens
Dacht je weet vast wel welke weg ik bedoel...
Dank je! Ik ga er eens langs fietsen.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zitten er twee in de Keizerstraat, kom er alleen nooit dus kan je niet zeggen of ze fatsoenlijk zijn. Mn broertje vindt de kapsalon bij de ene in iedergeval fantastisch.
quote:Afgesloten routes
De route Spui - Hofweg wordt afgesloten voor autoverkeer en brommers tussen de Gedempte Gracht en het Achterom
De doorgaande route Stille Veerkade – Lutherse Burgwal – Prinsegracht komt te vervallen. Deze route wordt afgesloten tussen de Lutherse Burgwal en de Grote Markt. De Herderstraat, de Nieuwe Molstraat (tussen de Paviljoensgracht en de Boekhorststraat) en de Paviljoensbrug worden dichtgezet om sluipverkeer door de binnenstad te voorkomen.
De Elandstraat wordt éénrichtingsverkeer tussen de Toussaintkade en de Vondelstraat (richting Vondelstraat). De Veenkade wordt afgesloten. De Noordwal blijft éénrichtingsverkeer in de richting van de Prinsessewal.
Wijziging
Op de route Mauritskade - Elandstraat wordt éénrichtingsverkeer ingesteld in de Elandstraat. Automobilisten wordt geadviseerd gebruik te maken van de CentrumRING.
Grapjas! Alsof dat ooit mogelijk wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:00 schreef CaLeX het volgende:
Zeg maar dagdag met je handje als je ff snel door de stad wil rijden xD
Geen probleem hoor, ik rij nog steeds met 50km/u door de stadquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:00 schreef CaLeX het volgende:
Moest wel, vandaag gaat het VerkeersCirculatiePlan in werking
Zeg maar dagdag met je handje als je ff snel door de stad wil rijden xD
http://www.denhaag.nl/web/file?uuid=4aff5aa2-d8b8-4a11-9417-0866869cae10&owner=bfadc11e-971e-465e-b613-5da689f27cd0&contentid=20870
[..]
Mwoa...quote:Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef zeemonster het volgende:
Er is gewoon ruim 2 dagen niet gepost! Ok Fok lag er ook bijna 2 dagen uit
Leven de Den Haag posters nog?
quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik leef nog. Heb me als goed nerd uiteraard wel het hele weekend verveeld, maar daar kom ik vast wel overheen
Graagquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je nog es alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Weekenden zijn te kortquote:Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb mij totaal niet verveeld maar had liever op fok willen lezen ... internet redt relaties. Dan kan je namelijk net doen alsof je verdiept in iets belangrijks zit
.
Nee hoor flauw , ik baal er gewoon van da het weekend zo snel voorbij is.
Ik bescherm je wel hoorquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weekenden zijn te kort
Gelukkig heb jij gisternacht over mij gewaakt toen ik naar het gevaarlijke Laakkwartier moest lopen vanac CS
maar je wist waar ik zat en van dit enge monster weet je hoe het eruit zietquote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kwas wel bang voor enge monsters onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |