Jij bent ook niet veranderd hequote:
Huiswerk?quote:
Ja ik ben een opleiding begonnen naast mijn werk . Maar het is wel heel leuk (tenminste dat is mijn mening).quote:
Zo dan , dat is een stuk meer huiswerk dan dat ik hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja ik ben een opleiding begonnen naast mijn werk . Maar het is wel heel leuk (tenminste dat is mijn mening).
Maar het is lekker druk nu icm werk en gezinsleven
En hoe lang duurt de opleiding?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja ik ben een opleiding begonnen naast mijn werk . Maar het is wel heel leuk (tenminste dat is mijn mening).
Maar het is lekker druk nu icm werk en gezinsleven
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Had ik net een leuk msn gesprek, kwamen er weer mensen langs die de manual niet gelezen hadden
Huh?? heeft msn een manual??quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Had ik net een leuk msn gesprek, kwamen er weer mensen langs die de manual niet gelezen hadden
nope, niet dat ik zo een feestbeest ben hoor.quote:
Jij sportievelingquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nope, niet dat ik zo een feestbeest ben hoor.
Maar slapen is voor mietjes![]()
SpierpijnEn ik heb de beslissing genomen EINDELIJK echt te gaan trainen om een goede tijd neer te zetten op de CPC
2 weken geleden liep ik 55:56 op 10KM em wil naar binnen de 50quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:13 schreef MissMSX het volgende:
Wat is een goede tijd? En op hoeveel zit je nu denk je?
14 maart pas :pquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Atreidez het volgende:
Wanneer is de CPC? Toch niet binnenkort al?
Die korte beentjes zijn het probleem nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij sportieveling. Maar wel een moedige poging van je om met die korte beentjes hard te gaan lopen
.
We? Is er een Mr. Jill?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ieuw ieuw ieuw...ik heb vorige week ofzo (had s'avonds lekkere trek) gewoon Cashewnootjes van 2 jaar over de datum gegeten kwam ik net tot de conclusie! *goor*
Tenminste houdbaar tot 14-12-2007 en die hebben we serieus vorige maand gekocht.
Nee dat niet. Was meer de ik en mn mama wij vorm.....wij doen altijd sampies boodschappen omdat één ons geen rijbewijs heeft...en een sjouwturk nodig heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |