Gezien je autoverhalen hier heb en idee wie de sjouwturk is van jullie tweeën.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee dat niet. Was meer de ik en mn mama wij vorm.....wij doen altijd sampies boodschappen omdat één ons geen rijbewijs heeft...en een sjouwturk nodig heeft
Ik mis zijn bijdrage en wilde die vibe weer een beetje terugbrengen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Edit: Wat is dat trouwens voor een ook_gek opmerking![]()
Je hebt Radiohead en Portishead bij luistermuziek staan in je FoBo. Ik zeg: goedgekeurd!quote:
En alles lekker neurotisch op alfabetische volgorde. Ik zeg: doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt Radiohead en Portishead bij luistermuziek staan in je FoBo. Ik zeg: goedgekeurd!
Whehequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En alles lekker neurotisch op alfabetische volgorde. Ik zeg: doen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef Tamashii het volgende:
TVP! Ik ben ook Den haager!
Hoezo? behaal je dan een bepaalde leeftijdsgrens?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:35 schreef becky27 het volgende:
Meurning, dacht, zal me hier nog maar eens melden! Nog anderhalve maand en dan mag ikn iet meer meeschrijven hier
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:35 schreef becky27 het volgende:
Meurning, dacht, zal me hier nog maar eens melden! Nog anderhalve maand en dan mag ikn iet meer meeschrijven hier
Ik post ook gewoon in het Zwijndrechttopic hoor. Je bent hardstikke welkom hierquote:Op woensdag 18 november 2009 08:35 schreef becky27 het volgende:
Toon initiatief en open het Delfgauw-topicquote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef becky27 het volgende:
haha atreidez heeft me door!
Ik ga verhuizen, dus ben ik geen inwoner van DH meer. Maar het Delft topic trekt me niet en het Delfgauw topic heb ik nog niet gesignaleerd....
Da's toch een goede reden om hier te posten?quote:
1. Nou een Delfgauwtopic ga ik niet maken hoor. Blijf liever anoniem daar wonenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toon initiatief en open het Delfgauw-topic
[..]
Da's toch een goede reden om hier te posten?
Dankjewel! eigenlijk woon ik in voorburg, maar dat maakt niet uit toch,quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt Radiohead en Portishead bij luistermuziek staan in je FoBo. Ik zeg: goedgekeurd!
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:01 schreef CaLeX het volgende:
En daarnaast, hoe lang kan het nu duren voordat we DelftgauwVoorburg hebben geannexeerd?
Dank je wel voor de info! Ik reed er gewoon normaal nu totdat ik wist wat het was, maar zal er nog eens op letten. Dacht zelf dat ze een kast op hadden gehangen ergens, maar t zijn dus gewoon mensen van de flitsservicequote:Op woensdag 18 november 2009 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze stonden trouwens vandaag ook weer te controleren op de Nw Parklaan. Tis een busje, een rode Vivaro.
Dan woon je vlakbij mij, dus mag hetquote:Op donderdag 19 november 2009 11:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankjewel! eigenlijk woon ik in voorburg, maar dat maakt niet uit toch,
Zitten er twee in de Keizerstraat, kom er alleen nooit dus kan je niet zeggen of ze fatsoenlijk zijn. Mn broertje vindt de kapsalon bij de ene in iedergeval fantastisch.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Weet iemand hier toevallig een fatsoenlijke Turk (als in supermarkt/groentewinkel) in Scheveningen?
Yepz mocht meteen doorrijden. En I know, maar echt lui gewoon. Moet ook nog steeds die ventilator laten maken en moet nieuwe ruitenwissers hebben. Ach in maart moet ie toch voor de APK dus dan is het iig wel gemaaktquote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef Atreidez het volgende:
Dank je wel voor de info! Ik reed er gewoon normaal nu totdat ik wist wat het was, maar zal er nog eens op letten. Dacht zelf dat ze een kast op hadden gehangen ergens, maar t zijn dus gewoon mensen van de flitsserviceGelukkig ben je er zelf ook onder uit gekomen, en je mocht dus meteen doorrijden? Licht wel laten maken he, is echt superirritant ook voor andere weggebruikers, zeker als het andere licht ook ineens stuk gaat
Waar zit diequote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Op de Verheulweg staan ze trouwens nu ook regelmatig. Rijdt natuurlijk nu veel meer verkeer omdat de Scheveningseweg dicht is. Hufters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |