quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waar zit dieGoogle maps kent die weg niet.
Ah, daarquote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Omdat de spelling anders isVer Huellweg probeer die eens
Dacht je weet vast wel welke weg ik bedoel...
Dank je! Ik ga er eens langs fietsen.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zitten er twee in de Keizerstraat, kom er alleen nooit dus kan je niet zeggen of ze fatsoenlijk zijn. Mn broertje vindt de kapsalon bij de ene in iedergeval fantastisch.
quote:Afgesloten routes
De route Spui - Hofweg wordt afgesloten voor autoverkeer en brommers tussen de Gedempte Gracht en het Achterom
De doorgaande route Stille Veerkade – Lutherse Burgwal – Prinsegracht komt te vervallen. Deze route wordt afgesloten tussen de Lutherse Burgwal en de Grote Markt. De Herderstraat, de Nieuwe Molstraat (tussen de Paviljoensgracht en de Boekhorststraat) en de Paviljoensbrug worden dichtgezet om sluipverkeer door de binnenstad te voorkomen.
De Elandstraat wordt éénrichtingsverkeer tussen de Toussaintkade en de Vondelstraat (richting Vondelstraat). De Veenkade wordt afgesloten. De Noordwal blijft éénrichtingsverkeer in de richting van de Prinsessewal.
Wijziging
Op de route Mauritskade - Elandstraat wordt éénrichtingsverkeer ingesteld in de Elandstraat. Automobilisten wordt geadviseerd gebruik te maken van de CentrumRING.
Grapjas! Alsof dat ooit mogelijk wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:00 schreef CaLeX het volgende:
Zeg maar dagdag met je handje als je ff snel door de stad wil rijden xD
Geen probleem hoor, ik rij nog steeds met 50km/u door de stadquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:00 schreef CaLeX het volgende:
Moest wel, vandaag gaat het VerkeersCirculatiePlan in werking
Zeg maar dagdag met je handje als je ff snel door de stad wil rijden xD
http://www.denhaag.nl/web/file?uuid=4aff5aa2-d8b8-4a11-9417-0866869cae10&owner=bfadc11e-971e-465e-b613-5da689f27cd0&contentid=20870
[..]
Mwoa...quote:Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef zeemonster het volgende:
Er is gewoon ruim 2 dagen niet gepost! Ok Fok lag er ook bijna 2 dagen uit
Leven de Den Haag posters nog?
quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik leef nog. Heb me als goed nerd uiteraard wel het hele weekend verveeld, maar daar kom ik vast wel overheen
Graagquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je nog es alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Weekenden zijn te kortquote:Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb mij totaal niet verveeld maar had liever op fok willen lezen ... internet redt relaties. Dan kan je namelijk net doen alsof je verdiept in iets belangrijks zit
.
Nee hoor flauw , ik baal er gewoon van da het weekend zo snel voorbij is.
Ik bescherm je wel hoorquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weekenden zijn te kort
Gelukkig heb jij gisternacht over mij gewaakt toen ik naar het gevaarlijke Laakkwartier moest lopen vanac CS
maar je wist waar ik zat en van dit enge monster weet je hoe het eruit zietquote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kwas wel bang voor enge monsters onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |