Dat wassie altijd alquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check zijn PI. Vind je Ian ook niet erg liev tegenswoordig?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nieuwe vriend , relatie?
Lullig op een sollicitatiegesprekquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:20 schreef Soury het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar ben het kwijt
Mis je zijn kindje niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:21 schreef Laysa het volgende:
Whut???? nee hoor vl ben ik lekker zonder...al dat gedoe en gezeik
Of grappigquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lullig op een sollicitatiegesprek
Was dat Laysa ??? Nee tochquote:
Het is een gecensureerde tet, gekkie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die rechter tiet is net een hondesnuit. Toen zag ik tieten staan en het kwartje viel
ik schrok al ik dacht wat the fuck heb ik in die 13 jaar gemistquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Was dat Laysa ??? Nee tochDat was Evax nogwat
Vergis ik me nou, ja geloof het wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:24 schreef Soury het volgende:
Was dat Laysa ??? Nee tochDat was Evax nogwat
Dertien jaar blijven hangen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik schrok al ik dacht wat the fuck heb ik in die 13 jaar gemist
Godver, heb ik het net over een standbeeld, doe je ditquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vergis ik me nou, ja geloof het wel.[ afbeelding ]
Als man weet je maar nooit maar als vrouwquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik schrok al ik dacht wat the fuck heb ik in die 13 jaar gemist
Schoffeltijdquote:
Negeren, die smiley was hilarisch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godver, heb ik het net over een standbeeld, doe je dit
Ja mag ik het doen zeker.. Nou laat maar al genoeg vrienden gemaakt het laatste jaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 dagen op de lief-zijn-teller.
Ik post wel een beetje opzichtig om haar heenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mag ik het doen zeker.. Nou laat maar al genoeg vrienden gemaakt het laatste jaar
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Die goeie oude tijd van Disana en Lobasca rellen in COS en SC
geeft helemaal nietsquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vergis ik me nou, ja geloof het wel.[ afbeelding ]
Toch sorry.quote:
Ja ik ga even met je mee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
Ik schakel even over naar SHO. Wat een gekken daar.![]()
Die vallen in het niet bij de rel onlangs in dat voetbalfsubforum, daar viel een veelvoud van slachtoffersquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Die goeie oude tijd van Disana en Lobasca rellen in COS en SC
Zelfs een berg blauwe door het afvoerputje...quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vallen in het niet bij de rel onlangs in dat voetbalfsubforum, daar viel een veelvoud van slachtoffers
Ja, ook een paar geloof ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs een berg blauwe door het afvoerputje...
Tja tis geen democratie op fokquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ook een paar geloof ik
Gelukkig niet.quote:
Triestigquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
TerugVindPlacebo
Ik heb geen kliekjes om te eten.
Twee dagen he ???quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wel, Snert![]()
Soury Hachee en Hondjes Bruinebonensoep ojeee tis gelukkig geen geurforum
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
TerugVindPlacebo
Ik heb geen kliekjes om te eten.
Ook al.quote:
Hij weet niet wat hij mist.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook al.
De lul.
Maar!
27 december. En hij betaalt.
Ja, jij, ja!
Check yourself before you wreck yourself!
Nog een half uurtje werken en dan ga ik kliekjes voor morgen maken.
Tis wat die kliekjesquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij weet niet wat hij mist.
Oh nee misschien toch wel!
Of ze lopen vanzelf weg..quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ze te lang staan moet je ze wel weggooien.
Hier staat de soepkliek warm te worden en de afbakbroodjes liggen in de oven dus dat is ook weinig werk, mag de naam koken niet hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemiddag![]()
Ik heb lekker tosti's gegeten, geen zin om te koken.
Oeh, lekker, en jeugdsentiment, deed ons mam vroeger ook altijd op zondagquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier staat de soepkliek warm te worden en de afbakbroodjes liggen in de oven dus dat is ook weinig werk, mag de naam koken niet hebben.
ik heb net '' gekookt'''...Macaronie...wel 8 minutenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemiddag![]()
Ik heb lekker tosti's gegeten, geen zin om te koken.
Deze mam dus ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh, lekker, en jeugdsentiment, deed ons mam vroeger ook altijd op zondag
Ik hoor daar meteen een heerlijke beukremix in.quote:
Dit nummer is toch gewoon perfect zo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoor daar meteen een heerlijke beukremix in.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, en: Hollandsche Haring met véél ui en brood
dat blijft zelfs als je je tanden poetst...haringquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook niet als ik heul goed mijn tanden poets!?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat blijft zelfs als je je tanden poetst...haring
Ga dan ook geen haring eten als je wilt tongenquote:
Jullie kunnen natuurlijk ook gewoon solidair zijn en óók haring etenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga dan ook geen haring eten als je wilt tongen![]()
Dan moet je ons uitnodigen, pipoquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook gewoon solidair zijn en óók haring eten![]()
Typisch vrouwen weer, dit.
Oh, dát doe ik foutquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan moet je ons uitnodigen, pipo
Ja hou die koeien es in het TBO hekquote:
Ian?quote:
ik hoef dat niet ja...sjeesssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ian?
kan je die twee niet effe gelijk aan je zwans rijgen, zij we daar ook vanaf..
is nu al drie topics man..
da's lang hoor....
Oh, gaan we nu met z'n alle tegen IaN?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat krijg je als ze 'ruig' willen doen he.
Neehoor, ik hou wel van dat ruige gedoequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, gaan we nu met z'n alle tegen IaN?
Je zou me 's naakt moeten zienquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neehoor, ik hou wel van dat ruige gedoe![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eenwordt gezien al de reakties
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eenwordt gezien al de reakties
Zou niet durfen ..quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tssssssquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
oehquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie het al weer.
Tijd voor een paint.
Jep een tena lady .. Welkomquote:
een forum volquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:38 schreef FANN het volgende:![]()
is er nog ergens een ander topic dat ik om zeep kan helpen?
Het zijn er een stuk of 12quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
We wachten met spanning op jouw paint![]()
Doe eens opschieten
En waarom ontbreken er dan een stuk of 11 in dit topic, als we nog steeds zitten te wachten op jouw paint?quote:
Nou mag je nooit meer je koekje ava wisselen, anders klopt mijn paintzor niet meer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
WTF!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die past heul niet in mijn fobo!
Ik wissel hem alleen af met mijn koekje kerstavaquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou mag je nooit meer je koekje ava wisselen, anders klopt mijn paintzor niet meer.
That's lifequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Kutvocht. er in zit is het natuurlijk automagisch gewoon goed.
Mafkees.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc.
Tuurlijk. Nog voorkeur?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Roze staat je goed![]()
Krijg ik nu een positieve note?
van mij welquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Roze staat je goed![]()
Krijg ik nu een positieve note?
Ja, ik ook. Was echt een beetje abrupt. Jammerquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
Ik begon er net in te komen staat er 'the end'
Die jongen is uren aan het painten geweest vind je het te kortquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
Ik doe een deel 2 en daar moeten jullie dan voor betalen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
Doet ie best wel goed, ik zou 'm ook zo opgeven voor "(Duitse) Boer zoekt vrouw", daar gaat ie ook vast en zeker voor leuke plaatjes zorgenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die jongen is uren aan het painten geweest vind je het te kort
whehehe, t was leuk, maar wat lavenderr zegt, beetje abrupt eindquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe een deel 2 en daar moeten jullie dan voor betalen.
Alsmede; paint dan zelf 12 vakjes en zie of je nog zin hebt, tuig!
Positieve notes zijn wel voor verwijfde types hè, dat weet je?quote:
Kan best zijn, maar ik heb Remlof persoonlijk beloofd op zijn minst een week braaf te zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Positieve notes zijn wel voor verwijfde types hè, dat weet je?![]()
Een béétje testosteronvat heeft zaken in z'n notes staan waar je in bepaalde landen drie keer levenslang voor krijgt.
En dan is de rechter nog mild, omdat-ie wel een lekker schandknaapje in je ziet.
Ohhh, nu zie ik het pas, dacht dat die koe-die overigens heel stom uit haar koeienogen kijkt- een misvormde speen hadquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet ie best wel goed, ik zou 'm ook zo opgeven voor "(Duitse) Boer zoekt vrouw", daar gaat ie ook vast en zeker voor leuke plaatjes zorgen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze zitten gewoon je paint nog eens te bekijkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gekke dames boven ons kijken allemaal naar de piemol van die boer
Tsja, nu je ze er op geattendeerd hebt, blijven ze er naar kijken en is het een topic killerquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gekke dames boven ons kijken allemaal naar de piemol van die boer
ik heb er net 1 geprobeerd, maar ik kan er niks vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsmede; paint dan zelf 12 vakjes en zie of je nog zin hebt, tuig!
Pics! Paints!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb er net 1 geprobeerd, maar ik kan er niks van
Euh, dat doe je toch echt zelfquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
ik heb ook helemaal geen dikke lijnen in mn paint, alleen die dunne
Dat was de grap.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
whaha die paint..![]()
Het is overigens nog steeds Italiaans
Weet je dat zeker? Ik heb ook gewoon de standaard paint en ik heb ze wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
oh ja, met dat kwastje zie ik verschillende diktes eronder, met het potlood niet. Neh ik ga m echt niet plaatsen, té ergquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik heb ook gewoon de standaard paint en ik heb ze wel.
Ik paint graag met het kwastje en dan een wat dikkere.
Er staan streepjes onder van verschillende dikte?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
Als een soort Fred Flintstone, maar dan magerder?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
Op aandringen van Lies plaats ik m dan toch maar. Wat kan mij t schelen![]()
Hoe ik Ian zie:
[ afbeelding ]
Hij is leukquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
Hoe ik Ian zie:
[ afbeelding ]
En dat voor én een eerste paint én met een touchpad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
Hoe ik Ian zie:
[ afbeelding ]
iemand die met een knuppel een kamer komt binnen zeilen en iedereen ff neer maaitquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als een soort Fred Flintstone, maar dan magerder?
Leuke paint!
kijk, aan die tips hebben we wat, ik weet niet of dat painten wat voor mij is, maar tis het proberen waardquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik paint altijd op uitvergroot, minimaal x2 maar soms bij details ook op x6
En bij deze geslaagd dus.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor in je dromen dan.quote:
Goeiemorgen!quote:
Jouw Captain Caveman ook!quote:
Nou, wat lief!quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Noeks! ik heb zeer veel an je gedacht! Was je nummertje goed ja?! geslaagd met kramp en wimper?![]()
vertel!!!
en die paint is echt geweldig.
nah!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, wat lief!![]()
Ja, mijn nummer ging erg goed dus het eerste certificaat is in tha pocket. Wel had ik een bijna doodervaring en het goede nieuws is, jij kwam er in voor.Alle geliefden uit dit leven natuurlijk. Als in een film. I survived en nu moet ik hele lessen gaan draaien en dat vind ik cool.
Ja, kom je een keertje met me fietsen?quote:quote: Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah! nou ik zou ook met niemand anders bijna dood willen gaan hoor.
En wat gaaf van die lessen. Supertoll!
Waar wil je les gaan geven en waarin?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel certificaten moet je hebben voordat je les kunt gaan geven? En wanneer heb je die gehaald, denk je?
quote:quote: Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel certificaten moet je hebben voordat je les kunt gaan geven? En wanneer heb je die gehaald, denk je?
Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we niet allemaal fi(ets)gureren in jouw DVD?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, kom je een keertje met me fietsen?
Daar gaan we dan heel hard op peddelen. Bij 2.40min zwaaide je nog naar me en ging het licht bijna uit, denk ik alleen kon ik toen niet meer denken. Als een mens met een vlekje zat ik op die fiets.
Het licht uit gebeurde dan ook rond 17.00 uur en toen had ik al uren op die fiets gezeten. Ik ben nu ook geblesseerd hoor. Ik heb een gehandicapte ass enzo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ik leefde dus nog bij 2,40? Wat een conditie hè
maar ik fiets alleen op niet zo'n grote weerstand denk ik, met mijn zere knietjes. Probeer ff een keer op "mijn " sportsschool en dan kom ik bij je fietsen. Over 10 kilo ongeveer.
ach gossie, een bips met een vlekjequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Het licht uit gebeurde dan ook rond 17.00 uur en toen had ik al uren op die fiets gezeten. Ik ben nu ook geblesseerd hoor. Ik heb een gehandicapte ass enzo.Ik loop alsof ik te lang op een paard heb gezeten.
Yihaaaaa!Maar leuk, tot over 10 kilo!
![]()
Waren jullie ook zo vroeg wakker vanmorgen? Man man, om 6.00 uur klaarwakker.
Wow!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
oh en kijk
[ afbeelding ]
home made cookies.
Wéér aardbei citroen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Wow!![]()
![]()
Wat netjes joh en wat schattig. Wat voor smaak?![]()
Om in te bijten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
oh en kijk
[ afbeelding ]
home made cookies.
Bananen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wéér aardbei citroen.![]()
de volgende wordt bananenmousse- tobleroneroom
Voor een meisje van school. moeder zit ook in de ouderraad en had die bruidstaart gezien. dus die vroeg of ze kon bestellen qua zat van de Hema. Nou dat kan. En nu hebben heel veel mensen gezien en geproefd en ga ik het druk krijgen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Bananen!Toblerone!
![]()
Maar aarbei/citroen matcht ook gewoon goed. Niks mis mee.
Voor wie was deze taart?
Wat tof! Zou je er evt. je werk van willen maken of dénk je daar niet eens aan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor een meisje van school. moeder zit ook in de ouderraad en had die bruidstaart gezien. dus die vroeg of ze kon bestellen qua zat van de Hema. Nou dat kan. En nu hebben heel veel mensen gezien en geproefd en ga ik het druk krijgen.
Nee, geen werk denk ik. Want dan moet je weer arbo en regels en schoon en weet ik wat. En niet dat ik nu niet schoon werk, absoluut wel, maar die hygieneregels zijn dan weer zo dat ik het vast niet meer thuis mag doen enzo. Voor de hobby vind ik het wel erg tof. En als ik er dan voor betaald krijg. Én het niet allemaal zelf hoef op te eten. alleen maar voordeel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat tof! Zou je er evt. je werk van willen maken of dénk je daar niet eens aan.
Oh ja, dat is ook. Dan komt de HACCP erbij kijken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, geen werk denk ik. Want dan moet je weer arbo en regels en schoon en weet ik wat. En niet dat ik nu niet schoon werk, absoluut wel, maar die hygieneregels zijn dan weer zo dat ik het vast niet meer thuis mag doen enzo. Voor de hobby vind ik het wel erg tof. En als ik er dan voor betaald krijg. Én het niet allemaal zelf hoef op te eten. alleen maar voordeel.
Heb je koffie? Dan kan het.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:17 schreef Gert het volgende:
Ah, koffieleuterij. Kan'k nog aanschuiven?
Ja! En hier in het durp een perfecte locatie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook. Dan komt de HACCP erbij kijken.
Dan lekker zo door blijven doen. Maar ik zie je wel staan in je eigen allerschattigste winkeltje. Met ruitjes en stipjes, zo op het boerenland. Met eigengemaakte taarten, koekjes en cupcakes. Oooh Buuf, ik wil het.
Is er geen plek langs een fiets/wandelroute waar je een theehuis kunt beginnen??quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! En hier in het durp een perfecte locatie.Echt, ik heb het overwogen. Maar ik durf niet.
want dat moet verbouwd en ik mag het alleen huren en zo leuk en netjes zijn mijn taarten nou ook weer niet en nou ja en bla en zo.
Dan doe ik met je meequote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
Dan neem ik de noordelijke fietsroute voor een potje thee en een weetikveelwatvoorversfruittaart!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! En hier in het durp een perfecte locatie.Echt, ik heb het overwogen. Maar ik durf niet.
want dat moet verbouwd en ik mag het alleen huren en zo leuk en netjes zijn mijn taarten nou ook weer niet en nou ja en bla en zo.
Maar ze zijn al wel leuk en ook netjes en uiteindelijk wordt het perfectie in eetbare forma.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah wat gezellig, zullen we dan een meet houden daar en gezamelijk een paar van die barbapapa's de strot doorbijten?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
Dan neem ik de noordelijke fietsroute voor een potje thee en een weetikveelwatvoorversfruittaart!
Ja, doen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah wat gezellig, zullen we dan een meet houden daar en gezamelijk een paar van die barbapapa's de strot doorbijten?
Iedereen gezellig in maandag stemming?!quote:
Wel van papier, maar dat kunnen we regelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:15 schreef Dementor het volgende:
Ik kom alleen als je ook kleurplaten placemats hebt.
hoi!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:13 schreef CarOnline het volgende:
Ah de koffieleuterij is weer over?
Nou ja, ik heb er toch amper tijd voor
Owwwww Buuv wat leuk!! Dat moet je doen!
Dan krijg je van mij het geheime Cheesecake recept.
Al eeuwen in onze familie. Ging van moeder op dochter.
Wacht, er is vast ergens nog wel een schilderij van. Met wapen en deegrollert.
Echt leuk, ik ben het met De rest eens![]()
Oven ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Dementor het volgende:
We zijn wel eens bij Sweethings in Utrecht geweest, de winkel is klein maar er staan echt belachelijk veel apparaten.
Die gebruiken wel iets meer dan een deegroller en wat vormpjes.
Begin een winkeltje ala zoet, dan hoef ik niet zo ver te rijdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Dementor het volgende:
We zijn wel eens bij Sweethings in Utrecht geweest, de winkel is klein maar er staan echt belachelijk veel apparaten.
Och... niet eens héél vervelend, heeft gewoon een paar minuten opgestaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een heel kinderkookpakket voor mijn neus staan. Ter inspiratie.
En sorry Gert, maar ik vind dit een vet nummer van Jay-Z.
Let's hear it for New York
Ze doet me een beetje op haar lijkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:33 schreef Copycat het volgende:
Er wordt zo'n gave etui voor mijn phone custom made voor me.
Kennis van me ontwerpt lederen accessoires en sinds kort ook iPhone/Pod hoesjes. Gesneden uit verschillende leersoorten, eventueel met kleuraccenten opgevrolijkt.
Voor mij wordt er nu eentje gemaakt, geïnspireerd op het werk van Niagara:
[ afbeelding ]
Ik wil een Niagara dame met rode lipstick en blauwe oogschaduw. Of zo.
U heeft die tekst toch niet zomaar weg lopen gooien na het vermeende mailen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
Heb ik dadelijk een iSmurf.
Verdomme. Ik mezelf gisteravond tekst mailen die ik dan vandaag kon doorsturen naar opdrachtgever, heb ik een verkeerd document gemaild ... En nu heb ik zo' rotknoop in mijn maag dat ik straks gewoon die hele tekst kwijt ben.
Ik wil naar huis. Checken.
Nee. Maar misschien dat ik iets ben vergeten te saven of dat ik per ongeluk die hele lap heb gewist. Er staat nu alleen 'Earlier Roc ...' en het document heeft wel de officiële naam.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
U heeft die tekst toch niet zomaar weg lopen gooien na het vermeende mailen?
Dat doe zelfs ik niet.
Insinueer je nu dat ik alleen een deegroller en wat vormpjes gebruik thuis?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Dementor het volgende:
Moet ik 'm voor je op zijn bek slaan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik alleen een deegroller en wat vormpjes gebruik thuis?
Tuurlijk niet!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik alleen een deegroller en wat vormpjes gebruik thuis?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik 'm voor je op zijn bek slaan?
Want dat moet dan nog anderhalve week wachten, ik moet lief zijn.
Kom maar!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik 'm voor je op zijn bek slaan?
Want dat moet dan nog anderhalve week wachten, ik moet lief zijn.
Ridder!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat was de kortste rel in de geschiedenis van de SC.
Oei oei oei!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, over anderhalve week heb je een probleem, mannetje
Daarom ga ik nooooooooooooit werken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:27 schreef Dementor het volgende:
Ik heb niet eens tijd om lekker te rellen.
All paid jobs absorb and degrade the mind.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooooooooooooit werken.
But upgrade the walletquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:31 schreef Dementor het volgende:
All paid jobs absorb and degrade the mind.
Ik mag over anderhalve week en dan máák je maar tijd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:27 schreef Dementor het volgende:
Ik heb niet eens tijd om lekker te rellen.
Nee, meer werken om je wallet gevuld te houden komt door je vrouw die alles uitgeeft aan schoenen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, zodat je nog meer moet gaan werken om hem gevuld te houden.
I got the powerrrrrrquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat een kloon een TR doen, of maak een vuige paint om het hem af te leren
* onschendbaar isquote:
Lol, adieu banana crewquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:42 schreef remlof het volgende:
Grappig:
[ afbeelding ]
en dat allemaal naar aanleiding van een topicreeks op FOK!: Kansjongeren op Hyves #13 - Omdat toxikon nalatig is!
twee van 18 jaarquote:
Arme DuShauryquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
twee van 18 jaar![]()
Hoe oud ben je dan?
Kansjongerenquote:
Vroeger mocht je nog gewoon "Tuig" zeggenquote:
Gekke Ella!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger mocht je nog gewoon "Tuig" zeggen
Maar goed, tegenwoordig ben je ook niet doof, maar auditief uitgedaagd
En een achterbuurt is een prachtwijk.
Niemand wil er wonen, en Vogelaar al helemaal niet, maar die verdient dan ook teveel om er te mogen wonen
Heb je die rel gemist!?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
Wheheheheh! Dat topic ga ik vanavond eens teruglezen
Ben ook erg benieuwd naar de filmjes van dat jongetje van 14
Ah okay. Terugleeswaardig voer, dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:46 schreef remlof het volgende:
Daarvoor had de Big Bad Black Bandana Crew die filmpjes gemaakt
Als je door de tvp's heen komtquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Terugleeswaardig voer, dus.
Ja gemist!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je die rel gemist!?![]()
Lamon's tegenfilmpje
Of je maakt even een OP aan, dan kan degene die de nieuwe opent hem zo overnemenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor degene die straks een nieuwe open gooit:
Doe 's die paint in de OP![]()
Ik ben even boodschappen doen enzeaux, soms lijk ik net een écht persoontje.
ik vind dat zooooooo tof ook hè. En dan nu Rammstein dames en heren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er met mijn neus bovenop gestaan tijdens Werchter.
En ik heb een aardige neus, kan ik je vertellen.
nee. Wát een gave cdquote:
Haha ja het recept met normen en wáárden!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoi!![]()
Wat ben je allemaal aan het doen? Echt druk man, heb je al daaaaaaaaagen niet gesproken.![]()
oh@! mag ik Het Recept?!?!?!?![]()
*traantje wegpinkt* ja. En dat de mensen dan zeggen van toen, toen taartenbakken nog met normen en waarden was!
![]()
*muur uitbreekt* zo, en dan dáár de nieuwe keuken.
Duits en rock, dat gaat ff teveel worden voor me. Al vind ik 'Ich will' wel een aardig nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |