Zou niet durfen ..quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, gaan we nu met z'n alle tegen IaN?
Tssssssquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, gaan we nu met z'n alle tegen IaN?
oehquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie het al weer.
Tijd voor een paint.
Jep een tena lady .. Welkomquote:
een forum volquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:38 schreef FANN het volgende:![]()
is er nog ergens een ander topic dat ik om zeep kan helpen?
Het zijn er een stuk of 12quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
We wachten met spanning op jouw paint![]()
Doe eens opschieten
En waarom ontbreken er dan een stuk of 11 in dit topic, als we nog steeds zitten te wachten op jouw paint?quote:
Nou mag je nooit meer je koekje ava wisselen, anders klopt mijn paintzor niet meer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
WTF!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die past heul niet in mijn fobo!
Ik wissel hem alleen af met mijn koekje kerstavaquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou mag je nooit meer je koekje ava wisselen, anders klopt mijn paintzor niet meer.
That's lifequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Kutvocht. er in zit is het natuurlijk automagisch gewoon goed.
Mafkees.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc.
Tuurlijk. Nog voorkeur?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Roze staat je goed![]()
Krijg ik nu een positieve note?
van mij welquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Roze staat je goed![]()
Krijg ik nu een positieve note?
Ja, ik ook. Was echt een beetje abrupt. Jammerquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
Ik begon er net in te komen staat er 'the end'
Die jongen is uren aan het painten geweest vind je het te kortquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
Ik doe een deel 2 en daar moeten jullie dan voor betalen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
Doet ie best wel goed, ik zou 'm ook zo opgeven voor "(Duitse) Boer zoekt vrouw", daar gaat ie ook vast en zeker voor leuke plaatjes zorgenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die jongen is uren aan het painten geweest vind je het te kort
whehehe, t was leuk, maar wat lavenderr zegt, beetje abrupt eindquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe een deel 2 en daar moeten jullie dan voor betalen.
Alsmede; paint dan zelf 12 vakjes en zie of je nog zin hebt, tuig!
Positieve notes zijn wel voor verwijfde types hè, dat weet je?quote:
Kan best zijn, maar ik heb Remlof persoonlijk beloofd op zijn minst een week braaf te zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Positieve notes zijn wel voor verwijfde types hè, dat weet je?![]()
Een béétje testosteronvat heeft zaken in z'n notes staan waar je in bepaalde landen drie keer levenslang voor krijgt.
En dan is de rechter nog mild, omdat-ie wel een lekker schandknaapje in je ziet.
Ohhh, nu zie ik het pas, dacht dat die koe-die overigens heel stom uit haar koeienogen kijkt- een misvormde speen hadquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet ie best wel goed, ik zou 'm ook zo opgeven voor "(Duitse) Boer zoekt vrouw", daar gaat ie ook vast en zeker voor leuke plaatjes zorgen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze zitten gewoon je paint nog eens te bekijkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gekke dames boven ons kijken allemaal naar de piemol van die boer
Tsja, nu je ze er op geattendeerd hebt, blijven ze er naar kijken en is het een topic killerquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gekke dames boven ons kijken allemaal naar de piemol van die boer
ik heb er net 1 geprobeerd, maar ik kan er niks vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsmede; paint dan zelf 12 vakjes en zie of je nog zin hebt, tuig!
Pics! Paints!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb er net 1 geprobeerd, maar ik kan er niks van
Euh, dat doe je toch echt zelfquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
ik heb ook helemaal geen dikke lijnen in mn paint, alleen die dunne
Dat was de grap.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
whaha die paint..![]()
Het is overigens nog steeds Italiaans
Weet je dat zeker? Ik heb ook gewoon de standaard paint en ik heb ze wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
oh ja, met dat kwastje zie ik verschillende diktes eronder, met het potlood niet. Neh ik ga m echt niet plaatsen, té ergquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik heb ook gewoon de standaard paint en ik heb ze wel.
Ik paint graag met het kwastje en dan een wat dikkere.
Er staan streepjes onder van verschillende dikte?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
Als een soort Fred Flintstone, maar dan magerder?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
Op aandringen van Lies plaats ik m dan toch maar. Wat kan mij t schelen![]()
Hoe ik Ian zie:
[ afbeelding ]
Hij is leukquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
Hoe ik Ian zie:
[ afbeelding ]
En dat voor én een eerste paint én met een touchpad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
Hoe ik Ian zie:
[ afbeelding ]
iemand die met een knuppel een kamer komt binnen zeilen en iedereen ff neer maaitquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als een soort Fred Flintstone, maar dan magerder?
Leuke paint!
kijk, aan die tips hebben we wat, ik weet niet of dat painten wat voor mij is, maar tis het proberen waardquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik paint altijd op uitvergroot, minimaal x2 maar soms bij details ook op x6
En bij deze geslaagd dus.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor in je dromen dan.quote:
Goeiemorgen!quote:
Jouw Captain Caveman ook!quote:
Nou, wat lief!quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Noeks! ik heb zeer veel an je gedacht! Was je nummertje goed ja?! geslaagd met kramp en wimper?![]()
vertel!!!
en die paint is echt geweldig.
nah!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, wat lief!![]()
Ja, mijn nummer ging erg goed dus het eerste certificaat is in tha pocket. Wel had ik een bijna doodervaring en het goede nieuws is, jij kwam er in voor.Alle geliefden uit dit leven natuurlijk. Als in een film. I survived en nu moet ik hele lessen gaan draaien en dat vind ik cool.
Ja, kom je een keertje met me fietsen?quote:quote: Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah! nou ik zou ook met niemand anders bijna dood willen gaan hoor.
En wat gaaf van die lessen. Supertoll!
Waar wil je les gaan geven en waarin?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel certificaten moet je hebben voordat je les kunt gaan geven? En wanneer heb je die gehaald, denk je?
quote:quote: Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel certificaten moet je hebben voordat je les kunt gaan geven? En wanneer heb je die gehaald, denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |