Begin een winkeltje ala zoet, dan hoef ik niet zo ver te rijdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Dementor het volgende:
We zijn wel eens bij Sweethings in Utrecht geweest, de winkel is klein maar er staan echt belachelijk veel apparaten.
Die gebruiken wel iets meer dan een deegroller en wat vormpjes.
Och... niet eens héél vervelend, heeft gewoon een paar minuten opgestaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een heel kinderkookpakket voor mijn neus staan. Ter inspiratie.
En sorry Gert, maar ik vind dit een vet nummer van Jay-Z.
Let's hear it for New York
Ze doet me een beetje op haar lijkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:33 schreef Copycat het volgende:
Er wordt zo'n gave etui voor mijn phone custom made voor me.
Kennis van me ontwerpt lederen accessoires en sinds kort ook iPhone/Pod hoesjes. Gesneden uit verschillende leersoorten, eventueel met kleuraccenten opgevrolijkt.
Voor mij wordt er nu eentje gemaakt, geïnspireerd op het werk van Niagara:
[ afbeelding ]
Ik wil een Niagara dame met rode lipstick en blauwe oogschaduw. Of zo.
U heeft die tekst toch niet zomaar weg lopen gooien na het vermeende mailen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
Heb ik dadelijk een iSmurf.
Verdomme. Ik mezelf gisteravond tekst mailen die ik dan vandaag kon doorsturen naar opdrachtgever, heb ik een verkeerd document gemaild ... En nu heb ik zo' rotknoop in mijn maag dat ik straks gewoon die hele tekst kwijt ben.
Ik wil naar huis. Checken.
Nee. Maar misschien dat ik iets ben vergeten te saven of dat ik per ongeluk die hele lap heb gewist. Er staat nu alleen 'Earlier Roc ...' en het document heeft wel de officiële naam.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
U heeft die tekst toch niet zomaar weg lopen gooien na het vermeende mailen?
Dat doe zelfs ik niet.
Insinueer je nu dat ik alleen een deegroller en wat vormpjes gebruik thuis?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Dementor het volgende:
We zijn wel eens bij Sweethings in Utrecht geweest, de winkel is klein maar er staan echt belachelijk veel apparaten.
Die gebruiken wel iets meer dan een deegroller en wat vormpjes.
Moet ik 'm voor je op zijn bek slaan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik alleen een deegroller en wat vormpjes gebruik thuis?
Tuurlijk niet!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik alleen een deegroller en wat vormpjes gebruik thuis?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik 'm voor je op zijn bek slaan?
Want dat moet dan nog anderhalve week wachten, ik moet lief zijn.
Kom maar!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik 'm voor je op zijn bek slaan?
Want dat moet dan nog anderhalve week wachten, ik moet lief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |