ja, het hele ritme zit er alweer in hè. Ik heb een paar zakken speelgoed en boeken uitgemest vandaag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja het recept met normen en wáárden!
Ja, druk met van alles. Vooral werk en verjaardagen en vergadering enzo.
Dusch. Nu even verder lezen waar ik in de pauze gebleven was, kan ik zo de kids ophalen van school en begint het hele circus weer!
Oh ja, vreselijk werk maar wat fijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, het hele ritme zit er alweer in hè. Ik heb een paar zakken speelgoed en boeken uitgemest vandaag.my got wat een zooi. maar dan heb je ook wat nu. Ruimte vooral.
oh, is goed. Niet dat ik het weet ofzo. Ik keutel er altijd een paar meter achteraan jeweettog.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, vreselijk werk maar wat fijn
Ik heb ook 3 vuilniszakken met zooi weggegooid en dat alleen uit de speelkamer
Ik hoop donderdag weer wat tijd te hebben, dan heb ik écht alle drukte gehad, voor de komende paar dagen dan. Beppen we wel weer bij
Maak es een lijstje wat ik gelezen MOET hebben?
Ik mis alle rellen en alle leuks
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik ooit gebanned geweest en heb ik dat verdrongen?
Ze schijnen één hersencel minder te hebben dan vrouwen.... maar goed, dat wordt vooral gezegd door domme mannen, en die worden niet gehinderd door enige wetenschappelijke kennisquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, hoe intelligent zijn koeien?
Serieuze vraag.
* Marrije kijkt meteen even bij vraag en aanbodquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, het hele ritme zit er alweer in hè. Ik heb een paar zakken speelgoed en boeken uitgemest vandaag.my got wat een zooi. maar dan heb je ook wat nu. Ruimte vooral.
Niet toch? Ik weet van niets in ieder geval.quote:
Nee, serieus. Volgens mij heeft een koe hier een hekel aan mequote:[..]
Ze schijnen één hersencel minder te hebben dan vrouwen.... maar goed, dat wordt vooral gezegd door domme mannen, en die worden niet gehinderd door enige wetenschappelijke kennis
een koe?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet toch? Ik weet van niets in ieder geval.
[..]
Nee, serieus. Volgens mij heeft een koe hier een hekel aan me
Volgens mij kan dat wel.... het zou me niets verbazen als die beesten op een of andere manier mensen gaan herkennen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, serieus. Volgens mij heeft een koe hier een hekel aan me
Ik heb haar een keer uitgescholdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel.... het zou me niets verbazen als die beesten op een of andere manier mensen gaan herkennen.
Aan de andere kant kan het ook gewoon een valsch mormel zijn wat tegen iedereen lelijk doet.
Kijk, daar heb je het alquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer uitgescholden
ja maar wat doe je dan ook in die weiquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ze ging me heul achtervolgen en loeien enzeaux![]()
Was eng
Stomme koequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer uitgescholden
Ik liep natuurlijk niet in de wei, ik liep erlangs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar wat doe je dan ook in die wei
Oeh, bedreiging.... of ze is verliefdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik liep natuurlijk niet in de wei, ik liep erlangs.
En ze kwam helemaal vanuit het midden aan rennen.
En liep 30 meter met me mee aan haar kant van het hekje![]()
echte kalverliefde dus....aaaaahhhhhhhhhhhquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik liep natuurlijk niet in de wei, ik liep erlangs.
En ze kwam helemaal vanuit het midden aan rennen.
En liep 30 meter met me mee aan haar kant van het hekje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |