Dat wassie altijd alquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check zijn PI. Vind je Ian ook niet erg liev tegenswoordig?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nieuwe vriend , relatie?
Lullig op een sollicitatiegesprekquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:20 schreef Soury het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar ben het kwijt
Mis je zijn kindje niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:21 schreef Laysa het volgende:
Whut???? nee hoor vl ben ik lekker zonder...al dat gedoe en gezeik
Of grappigquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lullig op een sollicitatiegesprek
Was dat Laysa ??? Nee tochquote:
Het is een gecensureerde tet, gekkie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die rechter tiet is net een hondesnuit. Toen zag ik tieten staan en het kwartje viel
ik schrok al ik dacht wat the fuck heb ik in die 13 jaar gemistquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Was dat Laysa ??? Nee tochDat was Evax nogwat
Vergis ik me nou, ja geloof het wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:24 schreef Soury het volgende:
Was dat Laysa ??? Nee tochDat was Evax nogwat
Dertien jaar blijven hangen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik schrok al ik dacht wat the fuck heb ik in die 13 jaar gemist
Godver, heb ik het net over een standbeeld, doe je ditquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vergis ik me nou, ja geloof het wel.[ afbeelding ]
Als man weet je maar nooit maar als vrouwquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik schrok al ik dacht wat the fuck heb ik in die 13 jaar gemist
Schoffeltijdquote:
Negeren, die smiley was hilarisch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godver, heb ik het net over een standbeeld, doe je dit
Ja mag ik het doen zeker.. Nou laat maar al genoeg vrienden gemaakt het laatste jaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 dagen op de lief-zijn-teller.
Ik post wel een beetje opzichtig om haar heenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mag ik het doen zeker.. Nou laat maar al genoeg vrienden gemaakt het laatste jaar
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Die goeie oude tijd van Disana en Lobasca rellen in COS en SC
geeft helemaal nietsquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vergis ik me nou, ja geloof het wel.[ afbeelding ]
Toch sorry.quote:
Ja ik ga even met je mee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
Ik schakel even over naar SHO. Wat een gekken daar.![]()
Die vallen in het niet bij de rel onlangs in dat voetbalfsubforum, daar viel een veelvoud van slachtoffersquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Die goeie oude tijd van Disana en Lobasca rellen in COS en SC
Zelfs een berg blauwe door het afvoerputje...quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vallen in het niet bij de rel onlangs in dat voetbalfsubforum, daar viel een veelvoud van slachtoffers
Ja, ook een paar geloof ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs een berg blauwe door het afvoerputje...
Tja tis geen democratie op fokquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ook een paar geloof ik
Gelukkig niet.quote:
Triestigquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
TerugVindPlacebo
Ik heb geen kliekjes om te eten.
Twee dagen he ???quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wel, Snert![]()
Soury Hachee en Hondjes Bruinebonensoep ojeee tis gelukkig geen geurforum
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
TerugVindPlacebo
Ik heb geen kliekjes om te eten.
Ook al.quote:
Hij weet niet wat hij mist.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook al.
De lul.
Maar!
27 december. En hij betaalt.
Ja, jij, ja!
Check yourself before you wreck yourself!
Nog een half uurtje werken en dan ga ik kliekjes voor morgen maken.
Tis wat die kliekjesquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij weet niet wat hij mist.
Oh nee misschien toch wel!
Of ze lopen vanzelf weg..quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ze te lang staan moet je ze wel weggooien.
Hier staat de soepkliek warm te worden en de afbakbroodjes liggen in de oven dus dat is ook weinig werk, mag de naam koken niet hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemiddag![]()
Ik heb lekker tosti's gegeten, geen zin om te koken.
Oeh, lekker, en jeugdsentiment, deed ons mam vroeger ook altijd op zondagquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier staat de soepkliek warm te worden en de afbakbroodjes liggen in de oven dus dat is ook weinig werk, mag de naam koken niet hebben.
ik heb net '' gekookt'''...Macaronie...wel 8 minutenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemiddag![]()
Ik heb lekker tosti's gegeten, geen zin om te koken.
Deze mam dus ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh, lekker, en jeugdsentiment, deed ons mam vroeger ook altijd op zondag
Ik hoor daar meteen een heerlijke beukremix in.quote:
Dit nummer is toch gewoon perfect zo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoor daar meteen een heerlijke beukremix in.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, en: Hollandsche Haring met véél ui en brood
dat blijft zelfs als je je tanden poetst...haringquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook niet als ik heul goed mijn tanden poets!?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat blijft zelfs als je je tanden poetst...haring
Ga dan ook geen haring eten als je wilt tongenquote:
Jullie kunnen natuurlijk ook gewoon solidair zijn en óók haring etenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga dan ook geen haring eten als je wilt tongen![]()
Dan moet je ons uitnodigen, pipoquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook gewoon solidair zijn en óók haring eten![]()
Typisch vrouwen weer, dit.
Oh, dát doe ik foutquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan moet je ons uitnodigen, pipo
Ja hou die koeien es in het TBO hekquote:
Ian?quote:
ik hoef dat niet ja...sjeesssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ian?
kan je die twee niet effe gelijk aan je zwans rijgen, zij we daar ook vanaf..
is nu al drie topics man..
da's lang hoor....
Oh, gaan we nu met z'n alle tegen IaN?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat krijg je als ze 'ruig' willen doen he.
Neehoor, ik hou wel van dat ruige gedoequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, gaan we nu met z'n alle tegen IaN?
Je zou me 's naakt moeten zienquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neehoor, ik hou wel van dat ruige gedoe![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eenwordt gezien al de reakties
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eenwordt gezien al de reakties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |