Ha, ik vond de ondertitel en tekst nogal, eh, bixiaans. Maar ja, dat zegt niks natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik denk dat ik weet wie de secret santa van She-Wolf is!
oh dat zijn fijne agenda's jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
DE agenda!
Of in een ander kleurtje....
Of een grijze....
![]()
met een mooi santa-waardig prijsjequote:
Maar dat kunnen toch ook lieve dingen zijn!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:37 schreef innepin het volgende:
Mijn santa zegt dat ze een tsunami aan zooi in haar PMbox ontvangen heeft over mij. Dat kan natuurlijk niet hè mensenGa es wat liefs zeggen
Eh er werd iets heel anders geïmpliceerd in de PMs .quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:54 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Maar dat kunnen toch ook lieve dingen zijn!
hihi sonnetje aan mij!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
Innepin is lief![]()
en Karin ja Hema agenda's zijn geweldig voor dit soort dingenik had er vorig jaar een gegeven aan Sonnetje
Donequote:Op zondag 25 oktober 2009 16:40 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind je lief!![]()
als je nog eens een foto'tje van Willow in het daarvoor bestemde topic plaatst![]()
Jippie!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Eh er werd iets heel anders geïmpliceerd in de PMs .![]()
![]()
Huup
AsyFotootjes komen er aan
Wat een mooi en lief gedicht zeg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
Ha die TanteSanta
Voel je je gepasseerd?
Nou ja je bent ook wel rechts ingehaald
Tijd dat hem/haar een flink lesje wordt geleerd!
Ik vind 't wel gezellig
Al die Santa's over de vloer
Veel rijm en weinig rellig
Bij elkaar voldoende leesvoer
Het clubje zonder klonen
Is al aardig ingedikt (gedund?)
Gooi het op mijn hormonen
Maar ik had iedereen wel een dubbele kloon gegund!
Ik was zelfs al druk aan 't reproduceren geslagen
Maar kwam e-mail adressen tekort
Toen begon ik me af te vragen
Of 't nou wel echt aan klonen schort...
Dus nu wil ik me toch liever richten
Op waar ik eigenlijk voor kwam:
Mijn eigen lootje even berichten
Zonder al teveel gezwam.
Want m'n lieve Urlalaatje
Je Dewi is nog klein
Maar er moet ook geld in 't laatje
Dus komt er een eind aan 't verloffestijn
Maandag mag jij weer aan de bak
Met frisse tegenzin
Graag stuur ik je met internetgemak
Wat steun en moed hierin.
Gelukkig duurt deze laatste zondag
Een heel uur extra lang!
Geniet ervan zolang 't mag
en wees voor maandag niet te bang.
Want jij en je gezin
Kunnen 't vast wel aan
Je zit er zo weer in
En geniet hopelijk ook weer van je baan!
Zet 'm op Urla-dear
-Nee niet de muts of wigwam!-
Groetjes, ook namens mijn rendier
Van je Santa, een medemam.![]()
(Jaja ik ben heel gul met hints!)
Ik denk dus wat jij ook denkt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:50 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ha, ik vond de ondertitel en tekst nogal, eh, bixiaans. Maar ja, dat zegt niks natuurlijk.
Ah, die is zo secret dat zij zich hier niet laat zien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:08 schreef simmu het volgende:
ik heb wel een eigen secret santa, die heet SimmuSecretSanta![]()
die heeft al wel gepmd
en dan spel ik het nog verkeerd ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:08 schreef simmu het volgende:
ik heb wel een eigen secret santa, die heet SimmusSecretSanta![]()
die heeft al wel gepmd
Jep, en ik zie dat er nog een paar ontbreken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:55 schreef Pvoesss het volgende:
Zweefvliegje heeft tochj Zweefsanta?die staat niet in de OP
Lieve Memmel, je vroeg hier om een hintje,quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef Memmel het volgende:
Wat leuk, zo'n klein eliteclubje.
En wat een slechte tvp....![]()
Ik vind mijn secret santa kloon ook wel wat bixiaans hebben. Mengel. Met de M van Memmel, ipv Engel, maar ook mengelmoesje kinderen (halfbloedjes). Kan ik niet een hintje krijgen alvast?
Ik weet wie jou lootje heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
huh?
Je weet welk lootje ik heb? Of wie mijn lootje heeft??
Nou, ga eens aan het werk jij!quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:18 schreef flowerbox het volgende:
Niemand heeft gezegd dat ik een secret santa kloon aanmoest maken om mee te doen.
![]()
Sorry buuf!
Wat de aankopen betreft zit mijn reis er reeds opquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:11 schreef Saffier het volgende:
Santa,
bedoelt u dat ik nog steeds mijn lijstje aanvullen kan?
Daar moet ik voor gaan zitten dan!
Tijdelijk heb ik geen internet moet u weten,
Op mijn foon kan ik bijlezen, maar dat is wel zweten!
Mail en pm is nu een crime,
Bericht van u kan ik hier wel zien!
Gezien uw nick woont u vast niet in Waspik,
Maar is de Efteling nabij? Staat u hier vaak in de rij?
Liefs!
Ik was al bang dat ik iets heel stoms had gedaan en me alweer verraden hadquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik weet wie jou lootje heeft.denk ik dan hè. Ik zag een ninja-edit.
![]()
Oh en Easy heeft ook een secret kloon. Kijk mij daar dan heul allenig elitair zitten wezen daar bovenin het alfabet.
Jouw lootje boft maar met je, super Oxy!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:31 schreef Oxymoron het volgende:
Checklist:
- kado's gekocht
- doos gezocht
- gedicht geprint
Alleen nog:
- papier kopen
- lijstje kopen voor gedicht *
- opsturen
* degene die, dus een gedicht met lijstje krijgt, die heb ik dus getrokken
maar dat lijkt me al voor de hand, liggend omdat het gedicht wel herkenbaar is
Jammer maar helaas!
Geen hint, maar een antwoord
dat wilde ik ook net zeggen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Jouw lootje boft maar met je, super Oxy!
Ben zo benieuwd voor wie Oxy zo druk is geweest.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:51 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat wilde ik ook net zeggen!Het klinkt er ook naar dat je het erg leuk vond om dit allemaal al te doen Oxy!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Santa.on.Ice het volgende:
Heb jij eigenlijk al een agenda lcicle?
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef lcicle het volgende:
DankIk ben zo iemand wiens agenda aan -tig punten moet voldoen. Daar is geen lol aan om die voor mij uit te gaan zoeken
haha, dat is een goede rijmquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:54 schreef santa-sly het volgende:
miss_slij?
Stuur je nog wel even je adres naar mij?
Jouw Santa is al bijna klaar inderdaad. Die moet nu nog iets gaan doen met een vergeten kadoquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:33 schreef amaranta het volgende:
Karin, klinkt interessant, kun je eens een linkje plaatsen naar een voorbeeld> NIet zozeer voor mijn secret santa, want ik kreeg de indruk dat ze al klaar was. Maar misschien wel leuk om sowieso te kopen.
gewoon met een touwtje er aan vast maken hahaquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:07 schreef Santeamaranta het volgende:
[..]
Jouw Santa is al bijna klaar inderdaad. Die moet nu nog iets gaan doen met een vergeten kado![]()
* Santeamaranta is vergeten een kado in de doos te stoppen
Pip is enorm leuk, en de agenda voor aankomend jaar heb ik al in huisquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil die van Pip weer en daar ga ik mijn boekenbonnen voor gebruiken
Pip! Leuk spul joh! *hint voor mijn nepsint*
Ook zonder rijmelarijquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef Incantrix het volgende:
Heilige Klaas, wat leukDank u wel voor uw berichtje
En dat de aanvullingen handig zijn is fijn om te horen! Als u nog iets wil weten ofzo, dan hoor ik het graag.. (Sorry, mijn rijmerij is even op
)
Dank voor deze attente mededeling. Ik worstel nog met je lijstje maar het gaat goed komen.quote:
Ik kan me herinneren dat vorig jaar veel mensen zijn uitgeweken naar een andere service, maar ik kan me niet meer herinneren welke dat ook alweer wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Agenda voor 2010 heb ik al ruim een maand ofzo in huis. Heeft mijn dochter voor me uitgezocht met beertjes en glitter.
Toch maar nog even iets wat ik gisteren tijdens het journaal voorbij hoorde komen.
De TNT post overweegt in december een staking ivm het voorstel om de lonen te verlagen om zo gedwongen ontslagen tegen te gaan. Houdt dat in jullie achterhoofd. De TNT mensen zijn unhappy en dat kan dus evt gevolgen hebben voor pakjes verstuurders hier.
Hey, dan hebben wij vast dezelfde agenda!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Agenda voor 2010 heb ik al ruim een maand ofzo in huis. Heeft mijn dochter voor me uitgezocht met beertjes en glitter.
Toch maar nog even iets wat ik gisteren tijdens het journaal voorbij hoorde komen.
De TNT post overweegt in december een staking ivm het voorstel om de lonen te verlagen om zo gedwongen ontslagen tegen te gaan. Houdt dat in jullie achterhoofd. De TNT mensen zijn unhappy en dat kan dus evt gevolgen hebben voor pakjes verstuurders hier.
quote:
GLS vind ik niet zo leuk. Als je een keer niet thuis bent kan je wel een een nieuwe afspraak maken, als je dan nog een keer niet thuis bent moet je het ophalen bij een GLS centrum. De dichtbijzijnde is Alkmaar (ik woon in Hoorn) Hoe dat met particulieren zit weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hey, dan hebben wij vast dezelfde agenda!Tenminste, ik heb meestal deze omdat 'ie lekker klein is, anders zeul je zo'n onwijs ding mee in je tas..
En de mailmen not amused, aha... Misschien verklaart dat waarom ik al maanden ruzie heb met de post, een pakje dat Bodpa me stuurde er een week of 3 over deed, ik post soms dágen te laat ontvang en twee vriendinnen allebei knetterend veel geboortekaartjes hadden die niet aan waren gekomenAndere service is misschien wel een goed idee, ik heb nu zelf een pakje dat ik op kan halen via de GLS, eens kijken of die ook dingen doen voor particulieren. DHL, is die niet heel duur?
Ha, ik heb nog eens zitten kijken, maar GLS is ook niet zo goedkoop. Als je een klein pakje hebt is Kiala wel een goede optie. Voor een pakje van max. 49 cm. lengte + breedte betaal je ¤ 6,= en die bieden het 3x thuis aan bij de ontvanger. Zal zo DHL nog eens bekijken, ik dacht dat die alleen expresspost deden (mijn kentekenbewijs nasturen naar Duitsland omdat ik er op weg met vakantie achter kwam dat ik die was vergeten was toen een leuk grapje van een euro of 45quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GLS vind ik niet zo leuk. Als je een keer niet thuis bent kan je wel een een nieuwe afspraak maken, als je dan nog een keer niet thuis bent moet je het ophalen bij een GLS centrum. De dichtbijzijnde is Alkmaar (ik woon in Hoorn) Hoe dat met particulieren zit weet ik niet.
Ik geloof dat DHL ook zoiets heeft. Het fijne weet ik er niet zo van maar er staat me bij dat het verzenden van een pakje 4.50 kost (tegenover 6.75 van TNT)
Is mijn lijstje zo moeilijk dat je er mee moet worstelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:21 schreef Santarien het volgende:
[..]
Dank voor deze attente mededeling. Ik worstel nog met je lijstje maar het gaat goed komen.
Maar als ik Faja zo hoor over die staking moet ik het maar snel opsturen.
Dank voor de info. Heb vanmorgen maar een sprint getrokken richting de TNT. Het stond al klaar maar neem liever niet het risico dat het straks te laat aankomt of spontaan verdwijnt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik dacht: 'nou weet degene die morgen haar pakketje krijgt gelijk wie haar Secret Santa isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef Secret-Joulumuori het volgende:
[..]
Dank voor de info. Heb vanmorgen maar een sprint getrokken richting de TNT. Het stond al klaar maar neem liever niet het risico dat het straks te laat aankomt of spontaan verdwijnt.
Ach, je weet wat ze zeggen;quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef mrien het volgende:
[..]
Is mijn lijstje zo moeilijk dat je er mee moet worstelen?
Ik hou van alle smaken chocolaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:39 schreef Santarien het volgende:
Mrien, nog een prangende vraag die mij te binnen schiet;
Van welke chocola houd je niet?
Groetjes
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Santa-Yppy het volgende:
Beste Yppy,
Ik moet je teleurstellen een foto van Anna krijg je niet ... En een hint kan ik je niet geven!
Je dacht natuurlijk waar blijft nou mijn sant-cloon, tadaaaa hier ben ik dan!
Sorry rijmen kan ik echt niet!![]()
![]()
Compleet, wreed, zweetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Poppejanssanta het volgende:
Poppejans, joehoeoeoe dat was lang geleden!![]()
Hopelijk stemt het volgende je tevreden:
Er zijn al 2 cadeautjes gekocht,
maar ik ben nog echt niet uitgezocht.
Tot zover de update!
Aaargh... wat rijmt er op date?![]()
Groetjes van jeSanta
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Poppejanssanta het volgende:
Tot zover de update!
Groetjes van jeSanta
Ha, bedankt voor de goeie tipquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Oeh, spannend hoor! Misschien nog een tip, ik vind bij de Hema bij de portomonees dat paddestoel portomoneetje heel leuk
Nee, maar wel ineens een bekende die opduikt in mijn "thuistopic"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef flowerbox het volgende:
Hoi buuf. Nog steeds geen kloon ?
Je bent elitair schijnt.
Lieve Santa,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef BOINGKERSTGOING het volgende:
Lief lootje,
Ach, het duurt nog zo lang,
welke kleur heeft je behang?
Of moet ik vragen naar de kleur van je neus?
Er is ook zoveel keus...
Misschien even je haarkleur checken,
zonder gekke bekken te trekken.
Zoek de hint,
dan stuur ik je een kuub grind.
Liefs,
?
Ow die agenda is leukquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
DE agenda!
Of in een ander kleurtje....
Of een grijze....
![]()
Volgens mij had je dit nog niet gezien,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef Kerstsoxx het volgende:
[..]
Deze informatie is mij welkom,
Maar over je zoons voel ik mij dom.
Is hun gelaat hier al eens te zien geweest?
Of was het nog niet zo'n feest?
Want welke kleuren hen goed staan,
daar heb ik ook nog wat aan.
Bedankt trouwens voor je goede wens,
maar ik shop mij nog niet lens.
Eerst de eer aan Sinterklaas,
hij gaat voor, die oude baas.
Dus zul je nog even moeten wachten,
ik hoop dat het lukt zonder klachten.
Wat in het vat zit verzuurt niet snel,
en zuurkool lust je vast ook wel.
Het is al laat dus ik stop ermee,
hopelijk ben je met deze rijm tevree.
kleed, meet, breed, tweed, leed, reet, straight, vleet...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Poppejanssanta het volgende:
Tot zover de update!
Groetjes van jeSanta
Moeder van een dochter of een zoon,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:11 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh SantaPa! Fjjn je te zien!
Ben je moeder van een dochter misschien?
Of is het er een van het mannelijk geslacht?
Of twee! Dat had ik nog niet eerder bedacht.![]()
Is je baby nog heel erg pril,
of heb je d'r een die graag lopen wil?
In welke maand is jouw baby geboren?
Met dat antwoord scheid ik vast wat kaf van het koren.
Ik heb echt nog geen idee
maar da's niet erg, oh nee!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:40 schreef Kerstsoxx het volgende:
Mikoxx-meisje,
Even in de herhaling, hoor:
[..]
Volgens mij had je dit nog niet gezien,
anders mijn excuus maal tien!
Maar het antwoord hoor ik graag,
als het even kan vandaag.
Nee hoor, neem je gerust tijd,
het antwoord raak ik vast niet kwijt.
Hoho, Kerstsoxx!
Oh gosj, een vraag van SantaVanDalenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef SantaVanDalen het volgende:
Lieve MevrouwVanDalen,
Het cadeau is nog niet gekocht,
maar Santa heeft wel al een beetje gezocht.
En nog steeds is hij in een goed humeur,
maar hij heeft 1 vraagje: wat is jouw lievelingskleur?
groetjes van Santa
Hai SecretSjerrie, ga je me verblijden, is het heus?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:26 schreef SecretSjerrie het volgende:
Hallo Kersjes, hoe gaat het ermee?
SecretSjerrie had ineens een goed idee.
Nu staat er een heel mooi iets bij mij
Als ik het jou stuur, word je vast heel blij!
Je krijgt je pakje nu nog niet,
Maar er ligt dus iets moois in het verschiet. :
-edit-
niet zo goed lezen 's avonds laat
![]()
Heb je al veel mensen van het lijstje afgestreeptquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Santazondererwt, kun je niet nog een hintje geven?
Sjonge SantaPa wat gemeen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:15 schreef Santapa het volgende:
[..]
Moeder van een dochter of een zoon,
het kindje is in ieder geval buitengewoon.
Groot, klein, dun of dik,
het kindje heeft maar 1 moeder en dat ben ik.
Het antwoord op je vragen kan ik helaas niet geven,
hopelijk kan je me dat vergeven.
Wie ik ben blijft nog eventjes geheim
en dit was weer het einde van mijn volrijm
Voor de Santa van MvDquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Lieve Santa, ik paste net mijn lijstje aan
Hopelijk is het naar je inbox gegaan
Voor de zekerheid zeg ik hier nog even
Dat Santa me ook (graag!) de bundel van Oxy mag geven!
Maar wellicht is dat boven 't budget
Dat weet ik niet zeker, sorry for that.<-- spuug -->
![]()
Dank u zeer, mijn lieve santa!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef santazondererwt het volgende:
[..]
Heb je al veel mensen van het lijstje afgestreept
Of werd het je iets teveel werk een ieders posthistory door te spitten
En voelde je je met mijn vorige hint maar afgescheept?
Nou ik kan je vertellen het kan niet altijd tegenzitten
Dus vooruit, nu voor jou een nieuwe hint
Vorig jaar zo moet je weten, deed jouw santa ook al mee
En vond het zo leuk dat ze dit jaar weer los wil gaan met cadeaupapier, strikjes en lint
Hopelijk ben je nu tevree!
Ja jaquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:09 schreef santaspuug het volgende:
Spuugje toch, trek niet zo snel je conclusie,
zekerheid is een illusie.
In klonen ben ik niet zo goed,
met een verkeerd account posten is iets dat niet moet.
Ik hou alles precies in de gaten,
dus ga maar snel weer over boeiende dingen praten.
zo een late reactiequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
Innepin is lief![]()
en Karin ja Hema agenda's zijn geweldig voor dit soort dingenik had er vorig jaar een gegeven aan Sonnetje
Die van mij heeft het ook drukquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:36 schreef PM-girl het volgende:
Jullie zijn gewoon nog steeds heel serieus aan het turboposten!
Ik houd dat allemaal even niet bij hoor, met hier posten en PM's sturen enzo.
Ik zie dat mijn Santa het kennelijk ook druk heeft, want die is in dit topic nog niet geweest.
Gisteren pakketje gekregen van de buuf'. Er staat geen houdbaarheidsdatum opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef trui het volgende:
nou flowerbox, dan ben je volgens mij wel de allereerste. gefeliciteerd!staat er ook een houdbaarheidsdatum op?
Lieve Santa_Barbaraquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:04 schreef Santa_Barbara het volgende:
Lieve _Bar_,
Volgens mij heb ik jou hier nog niet vaak voorbij zien komen
Misschien probeer je zo je nieuwsgierigheid in te tomen?
Want je bent toch vast wel een beetje geïnteresseerd
Met welke cadeautjes deze Santa jou straks vereert?
Goed, jouw lijstje was duidelijk genoeg
En het is ook nog wel een beetje vroeg
Misschien laat je je later wel in dit topic zien
Pas als jouw pakketje is aangekomen misschien?
Zo ver is het nu nog niet helemaal
Maar ik ben al met je verlanglijstje aan de haal
Deze Santa wil echter ook nog iets voor je maken
Misschien ga ik breien, misschien ga ik haken
Of iets kleien, of bakken, of naaien
Ik wil mezelf nog niet gaan verraaien
Daarom houdt deze Santa zich weer even stil
Zodat ik iets kan maken wat jij graag wil
Groetjes, Santa_Barbara
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:59 schreef MevrouwKerstman het volgende:
Lieve Diaan,
Ik kom hier ook weer eens gluren,
want ik vind het allemaal nog zo lang duren.
Mijn Diaantje moet eerst nog even jarig zijn,
voor haar is dat natuurlijk heel erg fijn!
Echter zou ik zo graag willen gaan shoppen,
zodat ik leuke cadeautjes in een doos kan gaan stoppen.
Mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld,
ik hoop dat je, na je verjaardag, snel je wensen verteld!
Hallo Santa!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:03 schreef santa_van_keshet het volgende:Keshet
Ik was alvast aan het rondkijken voor wat leuks en zag toen maskertjes voor gezicht en haar.
Vind je zoiets leuk, of denk je bekijk het maar?
Iets om te badderen, of douchen , of voor tanden poetsen.
Groetjes je Santa
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:20 schreef Secret-Joulumuori het volgende:Flowerbox, ik moest toevallig voor familie aangelegenheden in Amsterdam zijn
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:23 schreef Secret-Joulumuori het volgende:
Zag trouwens dat jij mijn nickname moeilijk te onthouden vind, Joulumuori is volgens wikipedia Fins voor kerstvrouwtje
quote:Op maandag 2 november 2009 09:38 schreef Santarien het volgende:
Beste mrien,
Hier even een berichtje van mij. Maak je maar geen zorgen; binnenkort zit er vast een pakketje voor je bij...
haha, slimmerikquote:Op maandag 2 november 2009 08:44 schreef bodpa09 het volgende:
Zeg SantaPa? Posten we nu nog steeds in hetzelfde topic?
Dat vroeg ik me ook af van mijn santa...quote:Op maandag 2 november 2009 08:44 schreef bodpa09 het volgende:
Ik weet het ik weet hetquote:Op maandag 2 november 2009 18:32 schreef easy-going het volgende:
Kijk nou eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent me iets te nieuwsgierig mevrouw...quote:Op maandag 2 november 2009 08:44 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb ook een vermoedenquote:Op maandag 2 november 2009 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het
Leuk
Lieve Diaan,quote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af van mijn santa...
ik heb ook een flauw vermoeden..quote:Op maandag 2 november 2009 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het
Leuk
quote:Op maandag 2 november 2009 18:57 schreef Santapa het volgende:
[..]
Jij bent me iets te nieuwsgierig mevrouw...
Misschien later nog een hint voor jou
Wat vraag je nou toch daar?quote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Wil mijn Secret Santa zich even bekend maken? Ik wil nl wel graag wat terug sturen.![]()
Heel, heeeeeeel erg lief dat je aan B's verjaardag gedacht hebt <3 Echt super!
Wat heb jij met grind danquote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ik kreeg een PM-etje of ik EG's Santa was!
Vanwege het grind.
![]()
Tsja, of dat zo is laat ik natuurlijk in het midden.![]()
Dat probeer ik me ook al de hele avond te herinneren.quote:Op maandag 2 november 2009 22:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat heb jij met grind dan![]()
(alhoewel, dat poststempel he)
Ik heb echt geen idee wie jij bent hoorquote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef Santarien het volgende:Valt mijn masker bijna af? Dat is toch te maf?
Ik geef dus ook geen hint want ik heb wél iets met grind
Ah mooi, hoef ik verder niet meer te gissenquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat probeer ik me ook al de hele avond te herinneren.
Of... NOu ja goed...
Ik heb zelf grind op ons balkonnetje gelegd en dat wordt als algemene kattenbak gebruikt. Dat zou ik natuurlijk ook bedoeld kunnen hebben.
Niet perse, ik dacht eigenlijk dat jouw onderschrift eerder Latijns was. Maar vond het wel leuk om iets met kerstvrouw in een andere taal te doen.quote:Op maandag 2 november 2009 06:57 schreef flowerbox het volgende:
[..]
wat lief! Is dat vanwege mijn onderschrift?
dankjewelquote:Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef Santeamaranta het volgende:
Het is inderdaad jouw pakje
Wat je van de TNT man mag verwachten
Hopelijk mag je het pakje toch snel krijgen
Ik verhul me weer in stilzwijgen
quote:Op zondag 1 november 2009 13:43 schreef Santaatje het volgende:
Lief Lenaatje,
Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest,
maar wees niet gevreesd.
Op de achtergrond ben ik drukdoende te bekijken,
wat mij voor jou leuk zou lijken.
Shoppen heb ik nog niet gedaan,
dat zal binnenkort gebeuren, daar kun je van op aan.
Tot ziens maar weer,
tot de volgende keer
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:45 schreef Ynskes_Private_Dancer het volgende:
Hoi Ynske![]()
Ik was in dit topic nog niet veel aan het rondsjouwen,
Ik dacht: "laat ik de spanning wat opbouwen".
Maar binnenkort ga ik voor jou op pad,
stel je voor dat ik dat vergat!
Groetjes je eigenste rendier
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Secret-Joulumuori het volgende:
[..]
Niet perse, ik dacht eigenlijk dat jouw onderschrift eerder Latijns was. Maar vond het wel leuk om iets met kerstvrouw in een andere taal te doen.
Als je de tiepie hebt gezien die ik nu maakquote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Wil mijn Secret Santa zich even bekend maken? Ik wil nl wel graag wat terug sturen.![]()
Heel, heeeeeeel erg lief dat je aan B's verjaardag gedacht hebt <3 Echt super!
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:29 schreef Santa-Yppy het volgende:
Lieve Yp!
Zeg heb jij voor mij nog een kadootip?
Dan weet ik waar ik moet zoeken!
Je lijst was erg leuk, ik lag zelfs een beetje in een deuk!
Zoals eerder al gezegt in rijmen ben echt heeeeel slecht!
Ik doe echt wel mijn best, het enige dat mij nog rest ............ wat slecht!
Dikke kus van Santa-Yppy
Tiepie for my bunghole?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:36 schreef SantaRocka het volgende:
[..]
Als je de tiepie hebt gezien die ik nu maak
dan verwens je me vast heel vaak
het ding ziet er totaal niet uit, geen gezicht
helaas ben ik toch voor zelf maken gewicht
mijn naam is dus geen kleurdoos
want dat is een haakbolleboos
spuuglokje ben ik ook al niet
denk dat je het verschil in haken wel ziet.
Lieve Yppy,quote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef YPPY het volgende:
[..]Wat lief dat je dan toch probeert te rijmen Santa!
En nog meer tips? Als je vertelt in welke omgeving je woont, kan ik even opzoeken welke winkels daar zijn, dat is makkelijker.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:38 schreef pakketdienst het volgende:
Hier een berichtje voor Oeke!
Ik ben nog niet begonnen met zoeken.
Al duurt het wachten lang
ik ben er echt wees maar niet bang
Mijn moeder had nog een mooi lapje
daar maak ik iets moois van,geen grapje!
Dan nu weer verder met bezorgen
dat kan niet wachten tot morgen.
Liefs, Je secret Santa!
Wat jammer nou, maar ik kon het proberen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Santa-Yppy het volgende:
[..]
Lieve Yppy,
Jij wil mij voor je karretje lappen, natuurlijk ga ik dit niet verklappen!
Bij ons zijn winkels genoeg, ik heb nog veel shoptijd voor de boeg!
Jou geduld zal je belonen dus zit er maar niet over in de bonen!
Liefs van Santa-Yppy
en weer een rijm verzonnen![]()
![]()
Wat een drama, wat een gemisquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Tiepie for my bunghole?
*kleurdoos & spuug wegstrepen gaat*
(moet vaker hier kijken)
Aha, het staat genotuleerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:30 schreef mikoxx het volgende:
Kerstsoxx....
voorleesboekjes zijn ook welkom hier!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:32 schreef Kerstsoxx het volgende:
[..]
Aha, het staat genotuleerd.![]()
Ik ben echter nog geen winkel in geweest,
Maar het komt goed, wees maar niet bevreesd.
Kerstsoxx
Dag pakje, fijn dat je bent aangekomen en dat je een mooi plekje op de kast gekregen hebtquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:08 schreef amaranta het volgende:
op tafel (iemand tips voor de vlekken? poets me een slag in de rondte maar krijg het niet schoon)
[ afbeelding ]
op de kast
[ afbeelding ]
tikkeltje naar achteren
[ afbeelding ]
en wachten op de 23ste dan maar
Geeft niet, iets leuks kopen mag ook.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:31 schreef mijsje het volgende:
zow secret-santa-voor-ursulala, creatief hoor!, zo crea ben ik nou ook weer niet... sorry lootje van me...
hè, gelukkig... ga ik doen...quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Geeft niet, iets leuks kopen mag ook.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:27 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
Hey Urla, een liedje voor jou!
denk er even bij.
Ik heb een keer aan SecretSanta meegedaan
In de deelnemerslijst zag ik haar al staan
Haar lootje viel bij mij op de virtuele mat
Ik zei: "Ik ben jouw Santa, hoe vind je dat?"
Van ontroering werden haar toetsen bijna nat
refr.:
Urlala, oh Urlala, ik mis je
Ik denk aan jou, bij alles wat ik doehoe
Ich liebe dich, er komt gauw iets naar je toe
Ik ben een Santa van 't Hollandsche land
Maar aan Urlala heb ik m'n kerstvrouwenhart verpand
Wanneer 't even kan pak ik iets voor haar in
Nu maar hopen dat 't is naar haar zin!
Ik denk aan jou, bij alles wat ik doe
Ich liebe dich, er komt gauw iets naar je toe!![]()
Deine eigenste en secretste,Santa!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:55 schreef Nijna het volgende:
Kerstgeheimpje,
Voor jou ook een rijmpje.
Vandaag dus
in de brievenbus.
Een klein pakket
wat een pret.
Sokjes zijn een beetje te klein (voor Iris)
maar Mirte's pop vind ze errug fijn!
Wie je bent geen idee,
maar je bent creatief voor twee!
Ik pieker er nog maar even over door
want ik heb nog niet echt een idee hoor...
Ik mijn sonnige santa ook al een tijdje nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Vicky het volgende:
wat gaaf Urlasanta!
ik heb mijn kerstvuurtje al een tijd niet meer gezien
aah.... maar Vicky tochquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Vicky het volgende:
wat gaaf Urlasanta!
ik heb mijn kerst_elfje ook al lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Vicky het volgende:
wat gaaf Urlasanta!
Oh!quote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef SanTinus het volgende:
Oh oh Vlindur
geen reactie op mijn vorige dichterij
en dat dichten is al niet zo makkelijk voor mij!
zag wel dat je tinus' kamertje klaar is
daar ben je natuurlijk druk mee geweest,
of heb ik dat mis?
De eerste presentjes zijn binnen
nu nog een paar dingen erbij verzinnen
Dan gaat het pakket op de bus
En wacht jou een uitpakklus!
liefs, SanTinus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |