Ik weet het ik weet hetquote:Op maandag 2 november 2009 18:32 schreef easy-going het volgende:
Kijk nou eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent me iets te nieuwsgierig mevrouw...quote:Op maandag 2 november 2009 08:44 schreef bodpa09 het volgende:
Zeg SantaPa? Posten we nu nog steeds in hetzelfde topic?
Ik heb ook een vermoedenquote:Op maandag 2 november 2009 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het
Leuk
Lieve Diaan,quote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af van mijn santa...
ik heb ook een flauw vermoeden..quote:Op maandag 2 november 2009 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het
Leuk
quote:Op maandag 2 november 2009 18:57 schreef Santapa het volgende:
[..]
Jij bent me iets te nieuwsgierig mevrouw...
Misschien later nog een hint voor jou
Wat vraag je nou toch daar?quote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Wil mijn Secret Santa zich even bekend maken? Ik wil nl wel graag wat terug sturen.![]()
Heel, heeeeeeel erg lief dat je aan B's verjaardag gedacht hebt <3 Echt super!
Wat heb jij met grind danquote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ik kreeg een PM-etje of ik EG's Santa was!
Vanwege het grind.
![]()
Tsja, of dat zo is laat ik natuurlijk in het midden.![]()
Dat probeer ik me ook al de hele avond te herinneren.quote:Op maandag 2 november 2009 22:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat heb jij met grind dan![]()
(alhoewel, dat poststempel he)
Ik heb echt geen idee wie jij bent hoorquote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef Santarien het volgende:Valt mijn masker bijna af? Dat is toch te maf?
Ik geef dus ook geen hint want ik heb wél iets met grind
Ah mooi, hoef ik verder niet meer te gissenquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat probeer ik me ook al de hele avond te herinneren.
Of... NOu ja goed...
Ik heb zelf grind op ons balkonnetje gelegd en dat wordt als algemene kattenbak gebruikt. Dat zou ik natuurlijk ook bedoeld kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |