Ha, ik heb nog eens zitten kijken, maar GLS is ook niet zo goedkoop. Als je een klein pakje hebt is Kiala wel een goede optie. Voor een pakje van max. 49 cm. lengte + breedte betaal je ¤ 6,= en die bieden het 3x thuis aan bij de ontvanger. Zal zo DHL nog eens bekijken, ik dacht dat die alleen expresspost deden (mijn kentekenbewijs nasturen naar Duitsland omdat ik er op weg met vakantie achter kwam dat ik die was vergeten was toen een leuk grapje van een euro of 45quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GLS vind ik niet zo leuk. Als je een keer niet thuis bent kan je wel een een nieuwe afspraak maken, als je dan nog een keer niet thuis bent moet je het ophalen bij een GLS centrum. De dichtbijzijnde is Alkmaar (ik woon in Hoorn) Hoe dat met particulieren zit weet ik niet.
Ik geloof dat DHL ook zoiets heeft. Het fijne weet ik er niet zo van maar er staat me bij dat het verzenden van een pakje 4.50 kost (tegenover 6.75 van TNT)
Is mijn lijstje zo moeilijk dat je er mee moet worstelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:21 schreef Santarien het volgende:
[..]
Dank voor deze attente mededeling. Ik worstel nog met je lijstje maar het gaat goed komen.
Maar als ik Faja zo hoor over die staking moet ik het maar snel opsturen.
Dank voor de info. Heb vanmorgen maar een sprint getrokken richting de TNT. Het stond al klaar maar neem liever niet het risico dat het straks te laat aankomt of spontaan verdwijnt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Agenda voor 2010 heb ik al ruim een maand ofzo in huis. Heeft mijn dochter voor me uitgezocht met beertjes en glitter.
Toch maar nog even iets wat ik gisteren tijdens het journaal voorbij hoorde komen.
De TNT post overweegt in december een staking ivm het voorstel om de lonen te verlagen om zo gedwongen ontslagen tegen te gaan. Houdt dat in jullie achterhoofd. De TNT mensen zijn unhappy en dat kan dus evt gevolgen hebben voor pakjes verstuurders hier.
Ik dacht: 'nou weet degene die morgen haar pakketje krijgt gelijk wie haar Secret Santa isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef Secret-Joulumuori het volgende:
[..]
Dank voor de info. Heb vanmorgen maar een sprint getrokken richting de TNT. Het stond al klaar maar neem liever niet het risico dat het straks te laat aankomt of spontaan verdwijnt.
Ach, je weet wat ze zeggen;quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef mrien het volgende:
[..]
Is mijn lijstje zo moeilijk dat je er mee moet worstelen?
Ik hou van alle smaken chocolaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:39 schreef Santarien het volgende:
Mrien, nog een prangende vraag die mij te binnen schiet;
Van welke chocola houd je niet?
Groetjes
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Santa-Yppy het volgende:
Beste Yppy,
Ik moet je teleurstellen een foto van Anna krijg je niet ... En een hint kan ik je niet geven!
Je dacht natuurlijk waar blijft nou mijn sant-cloon, tadaaaa hier ben ik dan!
Sorry rijmen kan ik echt niet!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |