quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:42 schreef Sersjee het volgende:
Aangezien niet iedereen ook in MUZ komt, het nieuwe album van de vrienden van Weezer is gelekt en af te halen bij uw torrentboer.
Dramatisch idd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef TheZapster het volgende:
Weer Leo Driessen als commentator bij Ajax
Bah wat haat ik die vent![]()
Die beantwoordt de zgn domme vragenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:30 schreef gerbenp het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/cam/ waarom zit daar iemand?
Dan wil jij later vast wel boer worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:35 schreef Sersjee het volgende:
Ik hou het op driemaal boterham mit pindakaas.
En schaatserquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan wil jij later vast wel boer worden.
If I gave you my soul for a piece of your mind.quote:
Topper iddquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:38 schreef Derek010 het volgende:
Tjonge, wat zit die Bart toch weer lekker te kloten...
Leo Driessen bestaat dan ook alleen maar bij gratie van Marco Borsato.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef TheZapster het volgende:
Weer Leo Driessen als commentator bij Ajax
Bah wat haat ik die vent![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:24 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De nieuwe CD kwam snel om de flop van de oude CD te vergetenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:36 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat een crap de nieuwe single van Kane.
Niets aan toe te voegenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:39 schreef borisz het volgende:
[..]
De nieuwe CD kwam snel om de flop van de oude CD te vergeten. Dit is ook drie keer niks. Dinand moet gewoon maar op Woezel en Pip gaan letten ipv zingen.
en beide is niet geluktquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:01 schreef Sersjee het volgende:
Domme vragen bestaan overigens wel. Ik bedoel maar.
[..]
En schaatser
Ik blijf het stom vinden dat het zaterdag op zondag om gaat , laat het dan vrijdag doen, dan hebben we 2 dagen om te wennenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:01 schreef Sersjee het volgende:
Domme vragen bestaan overigens wel. Ik bedoel maar.
[..]
En de jock is nou ook niet heel boeiendquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:01 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedenavond.
Vanmiddag in de auto mocht ik naar de show van Bart luisteren, maar ik hoorde bijna geen verschil met Skyradio zeg![]()
De muziekkeuze was niet echt mijn ding.
jij liever dan ik , 4 uurquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:11 schreef gerbenp het volgende:
Vannacht ff om 4 uur m'n wekker zetten voor U2 op YouTube
Heb ook gekeken ! Rob Trip is echt een topperquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
Net de eerste van 9 afleveringen gezien van De Oorlog met Rob Trip------> erg interessant!![]()
Eens! heel tof dat ie vanaf 1 januari het 20.00uur journaal gaat doen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ook gekeken ! Rob Trip is echt een topper.
Deel 2quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Linkin Park! Uit Transformers deel 1. Toffe film
Da's op Geschiedenis24, een digitaal themakanaal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens! heel tof dat ie vanaf 1 januari het 20.00uur journaal gaat doen!![]()
Maar ik zag bij de aftiteling staan "De Oorlog gaat om 22.10uur verder". Ik zie er nergens iets van de gids of op teletekst staan??
Aj, dat hoop ik niet want dan valt het bijna gelijk met Studio Voetbal.. Ik hoop dat ze het gewoon blijven uitzenden om 20:15. En eens wat Rob betreftquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens! heel tof dat ie vanaf 1 januari het 20.00uur journaal gaat doen!![]()
Maar ik zag bij de aftiteling staan "De Oorlog gaat om 22.10uur verder". Ik zie er nergens iets van de gids of op teletekst staan??
De serie zal gewoon om 20:15 uur uitgezonden worden. Om 22:10 is extraquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aj, dat hoop ik niet want dan valt het bijna gelijk met Studio Voetbal.. Ik hoop dat ze het gewoon blijven uitzenden om 20:15. En eens wat Rob betreft. Hij is echt goed. Rustig, helder en weinig versprekingen. Philip is de laatste uitzendingen weer een echt drama...
Ah, gelukkig!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De serie zal gewoon om 20:15 uur uitgezonden worden. Om 22:10 is extra. Ook online via http://geschiedenis.vpro.nl/ te bekijken.
Ah ok, die hebben we niet dus das goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's op Geschiedenis24, een digitaal themakanaal.
Ah ik dacht dat je `t over die plaat hadquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar dat is New Divide. Beide nmr's lijken ook behoorlijk op elkaar.
Nope, kan gebeurenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah ok, die hebben we niet dus das goed
[..]
Ah ik dacht dat je `t over die plaat had
Wat ben ik die plaat echt zo ontzettend beuquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Nu op m`n iTunes event: Airborne Toxic Event - Sometime around midnight![]()
* Timo20 is Kuikingquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb vandaag even wat nieuwe albums beluisterd en eentje sprong er toch wel behoorlijk uit: Mumford & Sons - Sigh no more.
Koop 'em, kuik 'em, whatever, maar haal 'em in huis, want holy fuck, wat een plaat!
Echt geniaal iddquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens: wat is dat "Bij ons in de PC" toch een heerlijk programma![]()
Iddquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Staat op de opneem-dinges net zoals de Beagle en de oorlog.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Co te gast. Tof! Veel aandacht voor AZ - Ajax.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Staat op de opneem-dinges net zoals de Beagle en de oorlog.. Nu tijd voor studio voetbal.
Gemist! en helaas ook MGMT - Kidsquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:55 schreef Noortje. het volgende:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO goeie afsluiter!!!
Neeeeeeeeeequote:
Inderdaad ja...quote:
'Tis wel een herhaling zag ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo'n webcast van U2 is toch net 'iets' andere kwaliteit dan zo'n crap ochtendprogramma van Beelen. Damn, wat een optreden![]()
. Schitterende beeld- en geluidskwaliteit
.
Gelukkig dat ik dus de 4:30 heb overgeslagen, anders was ik zo kwaad dat ik rond de rebroadcasting dan m'n bed uit kwam. Het is inderdaad genietenquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Het is GENIETEN. Nu
The Unforgettable Fire
![]()
.
Deze bedoel je:quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:38 schreef gerbenp het volgende:
Dit liedje doet me denken aan de oud en nieuw klok, krijg er al zo'n zin in
Giel heeft haar vast weggepestquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:37 schreef Sirolf het volgende:
Gaat Margriet Wesselink nou alwéér weg...? Ze was pas net terug!
lolquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Giel heeft haar vast weggepest.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Piles het volgende:
Heeft Coldplay al aangekondigd te stoppen? Zo ja, dan krijgen ze ook een keer eenvan me
Dát kun je over Clocks gewoon niet zeggen. Coldplay misschien, maar niet Clocks.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry![]()
Neu, eigenlijk niet. Het is gewoon niet om aan te horen![]()
Meest overschatte band ooit
Dus dan kon je de Arbeidsvitamienen juist wel gebruikenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:25 schreef on_air het volgende:
Dát kun je over Clocks gewoon niet zeggen. Coldplay misschien, maar niet Clocks.
Verder ben ik te grieperig om er echt op in te gaan.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]. En dan iets over Clocks zeggen
.
Ach, zo staan we weer gelijk.
ben blij dat ik weer wat binnenhoud.....kheb twee dagen alleen maar op thee met suiker geleefd...gisterlaat mn eerste rijsthapje binnengehoudenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wel ziekenboeg hier geloof ik![]()
En de MH ga ik niet eens meer op reageren
Ah, I see! dan heb je het wel goed te pakken zeg, jeetje! Leuke kat heb je trouwensquote:
bweh..t is wel n hele grotequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, I see! dan heb je het wel goed te pakken zeg, jeetje! Leuke kat heb je trouwens. Misschien is zo'n slak wel heel lekker
Dat was Rachid Finge, 11 minuten geleden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:40 schreef muisje-eliza het volgende:
ik dacht dat ik ijlde afgelopen weekend....
lees ik net een tweet van Domien:
oh die vuile....hij heeft m net weggehaald...ik weet m nog...of ijl ik nu echt![]()
Domien zei: ik droomde vanacht dat ik een dochtertje had van 1 week oud, en het was niet eens een nachtmerrie...awwww (zoiets)
naja dan ijl ik de naam verkeerdquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was Rachid Finge, 11 minuten geleden.
http://twitter.com/rachidfinge/statuses/5169407100
Then Jericho - the Motivequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Geen idee, zo zonder audio-ondersteuning.
Wordt wel eens tijd jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Piles het volgende:
Heeft Coldplay al aangekondigd te stoppen? Zo ja, dan krijgen ze ook een keer eenvan me
I knew it!! Van de EP dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
DStudio Brussel begrijpt tenminste wèl wat je tot hit van de week moet bombarderen:
http://www.stubru.be/prog(...)iemeetmeontheequinox
Death Cab For Cutie - Meet me on the equinox
Haha net gezien. Ge-wel-digquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Then Jericho - the Motive
@Hans: speciaal voor jou heb ik een foto gemaakt van de kat zn kadootje
quote:RELEASED TODAY: REM's album 'Live At The Olympia'.
quote:RELEASED TODAY: Morrissey's album 'Swords'.
quote:RELEASED TODAY: The Cult's album 'Love' (4CD Omnibus Edition).
quote:
Zo, dat klinkt lekkerquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Zometeen maar eens een bammetje speculoospasta pakken
DIE LUCHT!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt lekker. ik moet het doen met een lekker bolletje met kaas en salami
DIE LUCHTquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt lekker. ik moet het doen met een lekker bolletje met kaas en salami
quote:
Iddquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:39 schreef Sirolf het volgende:
Wat een stel prutsers met die Lily Allen-kaarten...
NU niet ....quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:43 schreef Noortje. het volgende:
Halloooooo! Ik bedenk me net dat ik radio kan luisteren op mijn iPod, is het het waard atm?
Paloma is tof.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar is die fan-tas-tische MEGAHIT weer![]()
![]()
Shiny Happy Dead People??quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
En deze is uit het rijtje Ultieme Kutplaten aller tijden.
Mocht net al hoor, want Kraak & Smaak.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:54 schreef Noortje. het volgende:
Mag het weer?
Oh niccceeee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mocht net al hoor, want Kraak & Smaak.
Goed plan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt toch radio terugspoelen op die nieuwe Nano's?Dan kun je nog ff muziek luisteren
.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef TheZapster het volgende:
Whehehe, die Rotterdamse rapnegerts die ruzie hadden met fokkers, zijn gearresteerd![]()
Kansjongeren op Hyves #14 - Shaury, meet Bubba.
ik hoorde het netquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef TheZapster het volgende:
Whehehe, die Rotterdamse rapnegerts die ruzie hadden met fokkers, zijn gearresteerd![]()
Kansjongeren op Hyves #14 - Shaury, meet Bubba.
dan heb je ook al "poop op me knie" en "bennie lava" gezien hehquote:
Coen had de vorige ronde wel gewoon zes punten. Oftewel al zijn vragen goed. Vind het een beetje overdreven om hem een simpele plaatjesdraaier te noemen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het 3FM DJ Duel van vandaag toont weer es goed het verschil tussen een muziekliefhebbende dj en een plaatjesdraaier aan.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Five_wave het volgende:
[..]
Coen had de vorige ronde wel gewoon zes punten. Oftewel al zijn vragen goed. Vind het een beetje overdreven om hem een simpele plaatjesdraaier te noemen.. Neem dan Claudia, die had geen enkele vraag goed in de eerste ronde... Dat is een plaatjesdraaier..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is een blaaskaak met hamsterwangen
Zonder Lantinga iigquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, MongooltjesFM is weer begonnen. Zap.
Vakantie of zoiets. Hij zit op Terschelling.quote:
Dan hoop ik maar niet voor Janneke dat ze hem tegen komt...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vakantie of zoiets. Hij zit op Terschelling.
misschien is ie in het echt wel heel leuk....quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar niet voor Janneke dat ze hem tegen komt...
Dat kan ik jou vertellen denk ik, in de Freaknacht zei Giel tegen Ekdom het verschil. Weet niet zeker of het klopt, maar Giel had gehoord dat er 20000 x gestemd was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
ff vraagje, waar kan ik vinden met hoeveel verschil radio nl gewonnen heeft
Prachtige plaatquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:30 schreef Brennel het volgende:
Nelly Furtado![]()
Why do all good things come to an end?!
Ach, sinds MIDNR verloor van Theater van het Sentiment geloof ik niet meer in dat stemgedoequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:44 schreef Five_wave het volgende:
[..]
Dat kan ik jou vertellen denk ik, in de Freaknacht zei Giel tegen Ekdom het verschil. Weet niet zeker of het klopt, maar Giel had gehoord dat er 20000 x gestemd was.
Maar de schrik mot nog komen. 18000 x!!!!!! voor dat Radionl. Overige 2000 voor Giel en Ekstra weekend. Is toch echt, najah ik hou er over op..
ja dat heb ik gehoord, maar ik wil de verschillen weten tussen giel en ekdom & veenstraquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:44 schreef Five_wave het volgende:
[..]
Dat kan ik jou vertellen denk ik, in de Freaknacht zei Giel tegen Ekdom het verschil. Weet niet zeker of het klopt, maar Giel had gehoord dat er 20000 x gestemd was.
Maar de schrik mot nog komen. 18000 x!!!!!! voor dat Radionl. Overige 2000 voor Giel en Ekstra weekend. Is toch echt, najah ik hou er over op..
Ow haha, dat zullen we nooit te weten komen ben ik bang voorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja dat heb ik gehoord, maar ik wil de verschillen weten tussen giel en ekdom & veenstra
Geinigquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toeval dat bij de buren @ KX Phil Collins gedraaid werd
Tik Tok BOEM!! .... dag Keshaquote:
Vrees dat het bij mij ook snel begint.. 't is al hartstikke donker. Klote.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:24 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb nu al een winterdepressie.
Gelukkig maar dat smaken verschillenquote:
haha, helemaal mee eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:28 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat smaken verschillenanders zou het maar saai worden.
Waar is Zapster als je 'm nodig hebt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:45 schreef LeonH het volgende:
Def Rhymz
Zo fout dat het stiekem leuk is
Vergeef me mijn muzikale misstappen maar ik was 14/15 toen dit plaatje uitkwam..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar is Zapster als je 'm nodig hebt.
Nou, Zapster is 't juist met je eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Vergeef me mijn muzikale misstappen maar ik was 14/15 toen dit plaatje uitkwam..
Gemistquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar is Zapster als je 'm nodig hebt.
Muziekbarbaarquote:
altijd te kort tochquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef Noortje. het volgende:
Iedereen houdt van doekoeeee
Stroomstorinkje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol topic nog niet vol , vandaag even offline dag gehad
Is die faalhaas niet genoeg gestraft?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
Yuri van Gelder mag een jaar 'brommen'. Geen OS voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |