dan heb je ook al "poop op me knie" en "bennie lava" gezien hehquote:
Coen had de vorige ronde wel gewoon zes punten. Oftewel al zijn vragen goed. Vind het een beetje overdreven om hem een simpele plaatjesdraaier te noemen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het 3FM DJ Duel van vandaag toont weer es goed het verschil tussen een muziekliefhebbende dj en een plaatjesdraaier aan.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Five_wave het volgende:
[..]
Coen had de vorige ronde wel gewoon zes punten. Oftewel al zijn vragen goed. Vind het een beetje overdreven om hem een simpele plaatjesdraaier te noemen.. Neem dan Claudia, die had geen enkele vraag goed in de eerste ronde... Dat is een plaatjesdraaier..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is een blaaskaak met hamsterwangen
Zonder Lantinga iigquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, MongooltjesFM is weer begonnen. Zap.
Vakantie of zoiets. Hij zit op Terschelling.quote:
Dan hoop ik maar niet voor Janneke dat ze hem tegen komt...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vakantie of zoiets. Hij zit op Terschelling.
misschien is ie in het echt wel heel leuk....quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar niet voor Janneke dat ze hem tegen komt...
Dat kan ik jou vertellen denk ik, in de Freaknacht zei Giel tegen Ekdom het verschil. Weet niet zeker of het klopt, maar Giel had gehoord dat er 20000 x gestemd was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
ff vraagje, waar kan ik vinden met hoeveel verschil radio nl gewonnen heeft
Prachtige plaatquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:30 schreef Brennel het volgende:
Nelly Furtado![]()
Why do all good things come to an end?!
Ach, sinds MIDNR verloor van Theater van het Sentiment geloof ik niet meer in dat stemgedoequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:44 schreef Five_wave het volgende:
[..]
Dat kan ik jou vertellen denk ik, in de Freaknacht zei Giel tegen Ekdom het verschil. Weet niet zeker of het klopt, maar Giel had gehoord dat er 20000 x gestemd was.
Maar de schrik mot nog komen. 18000 x!!!!!! voor dat Radionl. Overige 2000 voor Giel en Ekstra weekend. Is toch echt, najah ik hou er over op..
ja dat heb ik gehoord, maar ik wil de verschillen weten tussen giel en ekdom & veenstraquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:44 schreef Five_wave het volgende:
[..]
Dat kan ik jou vertellen denk ik, in de Freaknacht zei Giel tegen Ekdom het verschil. Weet niet zeker of het klopt, maar Giel had gehoord dat er 20000 x gestemd was.
Maar de schrik mot nog komen. 18000 x!!!!!! voor dat Radionl. Overige 2000 voor Giel en Ekstra weekend. Is toch echt, najah ik hou er over op..
Ow haha, dat zullen we nooit te weten komen ben ik bang voorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja dat heb ik gehoord, maar ik wil de verschillen weten tussen giel en ekdom & veenstra
Geinigquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toeval dat bij de buren @ KX Phil Collins gedraaid werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |