DuShaury's laatste postquote:Je weet toch..
voor iedereen die op het oude topic Kansjongeren op hyves.
op ons ging haten.. onse hyves gingen dieken..
me vrouwtje uitschelden.. me matties belachelijk maken..
en so on so on.. ga maar door..
hier voor jullie ,, 2 filmpjes..
hehe and excuse me for het taalgebruik haha
maar niet heus en dit is die beroemde shaury..
en alleen mensen reageren graag die ook toen die tijd.
reageerde op die topic over ons!.
DUSHAURY & DU BLACKBANDANACREW
Hun YouTube-channelquote:owja nog iets.
fok nu ook met bloods en alles..
kijk als juliie die er bij betrekke
betrek ik ze ook bij nospang..
en luister dan die guy in die kk foto.
met die uato als dat hem is muhahah
die auto wat ben jij voro gay ass in die
clip ga je wat zien vriend.. ik zweer jullie fokke me op
zo stoer achter de computer weetje.
en ltje is koerd trouwens als je beetje knnis heb
zie je wel duidelijk is geen kk koeli.. nog eerder een
marokaan lijktie ofzo dus mensen
ikzweer jullie fokke mensen op.. maar nospang
jullie hebbe niet gewonne.
maar wij doen ook nog andere dingen muhaha
chille en shit en meer . niet heel dag zielig
achter die kauwlo pc zitte.. en alleen fok zitte lezen.
want jullie takkie toch ehtzefdle.
so sielig om mij hyves en me matties hun hyves
doro te spitte.. wats da
en die kanker tajppies op die fotos.
die ene pagina. met die bandanas en zo
horen niet bij ons ofzo kk megolen ken hun niet eens
als je iets post doe het goed kk sukkels make mij aggresief.
kk peace
Nieuwsberichtenquote:***************************
BlackBandanaCrew!
B.B.C (BlackBandanaCrew meschien kennen jullie ons van Beverwaard)
heeft veel haters dat weten we allemaal.. maar wie kent ons
nou echt? de meeste van die haters hebben alleen maar roddels gehoord.
dus check is keertje hoe wij zijn.
als we bijv dronken of stoned of
verdwaald zijn of in de meest vreemde situaties.. dont hate m*therf*ck*rz
We leven ons leven gwn met lol!
Also i have some movies uploaded
check them you know!
http://www.youtube.com/user/ItszBrandO
de FP? Die volgt meestal 2 á 3 dagen later met 'nieuws'quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Waarom staat het nieuws nou nog niet op FOK!?
Ja en hij vergeet de helftquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
Beetje mijn stukje jatten voor in de OP
Tuurlijk, helemaal vergeten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
de FP? Die volgt meestal 2 á 3 dagen later met 'nieuws'
Zet die teletekstpagina er even inquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:57 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Rustig mensen, de OP is nog under construction
Ff het 2 uur journaal kijken!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het is nu ook op radio Nederland 2.
Dat zou in de gevangenis wel even afgelopen zijn!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
LOL!!!
Ze zijn nu op de radio
Prachtig dit.
Dag Shaury. Lekker kontjeneuken he smeerlap !! HAHAHA
http://www.nos.nl/journaal24/quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Tering,, heb ik het net gemist!
Op tv dan
quote:De politie vond bij het doorzoeken van de woningen van de verdachten onder meer een nepvuurwapen. De jongeren verklaarden de bedreigingen onder invloed en in een baldadige bui te hebben gedaan.
*kuch*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 1:22 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat het AT een beetje oppast dat ze de spulletjes van pappa en/of mama niet te veel beschadigen bij de invallen.
Zo hee zag jij dit aankomen dat ze gearresteerd werdenquote:
Het heerst hè, keelklachten.quote:
Jij spreekt uit ervaring natuurlijk na Maddoxx.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:12 schreef Maikuuul het volgende:
Deze oppak actie zal hun "street credits" verhogen omdat ze nu al in jailla ofzoiets hebben gezeten ?
Nu kunnen ze tenminste als echter gangsters door het leven
e=mc2, tijd is relatief... etcquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo hee zag jij dit aankomen dat ze gearresteerd werden
OMG DAT HAD ECHT NIEMAND VERWACHT
JIJ MOET WEL EEN GAVE HEBBEN
Einstein
Pwned?! Nee koekwaus! Da's hendig sjiek!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:02 schreef Maikuuul het volgende:
Hahainderdaad hoorde het net op de radio
Alle 3 opgepakt
Pwned
Ook een gejatte scooter en nog wat 'wapens', en wie zou die haas geweest zijn die zich vrijwillig heeft gemeldquote:Drie jongeren aangehouden voor dreigfilmpjes RET-ers
26 oktober 2009
De politie heeft drie jongeren aangehouden die RET-controleurs hebben bedreigd op internet. Het gaat om een 15-jarige en twee 18-jarige Rotterdammers.
Twee van hen werden aangehouden op de Van Hoochstratenweg. De derde meldde zich vrijwillig op het politiebureau aan het Cor Kieboomplein.
Op internet circuleerden enkele filmpjes van een groep die zich de Blackbandana Crew noemt. In deze filmpjes werden RET-controleurs met wapens bedreigd. In beeld waren onder meer een vuurwapen, een honkbalknuppel, een boksbeugel en een mes.
Rechercheurs vonden in de doorzochte woningen van de verdachten onder meer een nepvuurwapen, een honkbalknuppel, bivakmuts en een gestolen scooter. De drie verklaarden de bedreigingen onder invloed en in een baldadige bui te hebben gedaan. De recherche zet het onderzoek voort en de jongeren zitten nog vast.
Shaury?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook een gejatte scooter en nog wat 'wapens', en wie zou die haas geweest zijn die zich vrijwillig heeft gemeld
En een bivakmuts hoor...quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:15 schreef StephanL het volgende:
Haha zelfs op het NOS journaalEen gestolen scooter gevonden, nou dat wordt wel even zitten.
Dat was youngvoice, die schijnt huilend bij het politiebureau afgeleverd te zijn door zijn moederquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook een gejatte scooter en nog wat 'wapens', en wie zou die haas geweest zijn die zich vrijwillig heeft gemeld
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat was youngvoice, die schijnt huilend bij het politiebureau afgeleverd te zijn door zijn moeder
Zij in ieder geval niet, aan de spullen te zien, die ze gevonden hebben, zo zie je maar, als ZIJ mijn bericht hadden gelezen (of misschien hebben ze het gelezen en niet serieus genomen), denk je dat ze dan ook nog steeds die spullen in huis hadden gehad???quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo hee zag jij dit aankomen dat ze gearresteerd werden
OMG DAT HAD ECHT NIEMAND VERWACHT
JIJ MOET WEL EEN GAVE HEBBEN
Einstein
Dat was toch een van die gasten van die HvH rellen die door zn mammie bij de politie werd gedroppedquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat was youngvoice, die schijnt huilend bij het politiebureau afgeleverd te zijn door zijn moeder
Het kan bijdragen als ondersteunend bewijs bij een eventuele strafrechtelijke vervolging.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
bivakmuts is niet strafbaar
![]()
En hun moeders nu huillies doen
[..]
"onder invloed" gooien die sukkels het opquote:
[..]
Als we op Fok! geld kunnen inzamelen voor een bloemetje voor Danny moet geld voor een driveby toch ook wel lukken ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hopen is dan ook dat ze binnenkort geraakt worden bij een drive-by of iets dergelijks.
Ja echt een afgang 'boehoehoe we hadden een biertje teveel op dus we wisten niet wat we deden'quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"onder invloed" gooien die sukkels het op
Het was toch zo stoer om weed te roken. Wat een gangsters
Ga weg nare man met je column pluggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef DriekOplopers het volgende:
De Debiele Black Bandana Crew. Vrijdag in mijn column al afgeserveerd als een stelletje randdebielen. Want dat zijn het. http://frontpage.fok.nl/column/10662/1/-DriekOplopers:-Trap-die-achterlijke-negers-de-stad-uit!.html
Johquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef DriekOplopers het volgende:
De Debiele Black Bandana Crew. Vrijdag in mijn column al afgeserveerd als een stelletje randdebielen. Want dat zijn het. WAARDELOZE SPAMLINK
Hoi Driek..quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef DriekOplopers het volgende:
De Debiele Black Bandana Crew. Vrijdag in mijn column al afgeserveerd als een stelletje randdebielen. Want dat zijn het. http://frontpage.fok.nl/column/10662/1/-DriekOplopers:-Trap-die-achterlijke-negers-de-stad-uit!.html
Vrijdag al joh! Jij zit er ook bovenop he.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef DriekOplopers het volgende:
De Debiele Black Bandana Crew. Vrijdag in mijn column al
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef DriekOplopers het volgende:
Spamquote:Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.
2 opgepakt dat zijn die negerbroertjes natuurlijk, CAPO's hoor,...oh ja sorriequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:16 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Shaury?
Anders is hij niet stoer!
Zijn matties zitten wel vast en hij niet. Daar verdien je geen kudos mee
Ik dacht eerder aan een grafstuk van FOK! , voor de vele mooie momenten die de BBC ons bezorgd heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef _Led_ het volgende:
Als we op Fok! geld kunnen inzamelen voor een bloemetje voor Danny moet geld voor een driveby toch ook wel lukken ?
Met zo'n mooi geel lint met "BlackBananaCrew" eropquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een grafstuk van FOK! , voor de vele mooie momenten die de BBC ons bezorgd heeft.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een grafstuk van FOK! , voor de vele mooie momenten die de BBC ons bezorgd heeft.
nog gaat bezorgen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Met zo'n mooi geel lint met "BlackBananaCrew" erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |