Dat was toch een van die gasten van die HvH rellen die door zn mammie bij de politie werd gedroppedquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat was youngvoice, die schijnt huilend bij het politiebureau afgeleverd te zijn door zijn moeder
Het kan bijdragen als ondersteunend bewijs bij een eventuele strafrechtelijke vervolging.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
bivakmuts is niet strafbaar
![]()
En hun moeders nu huillies doen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat was youngvoice, die schijnt huilend bij het politiebureau afgeleverd te zijn door zijn moeder
"onder invloed" gooien die sukkels het opquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als we op Fok! geld kunnen inzamelen voor een bloemetje voor Danny moet geld voor een driveby toch ook wel lukken ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hopen is dan ook dat ze binnenkort geraakt worden bij een drive-by of iets dergelijks.
Ja echt een afgang 'boehoehoe we hadden een biertje teveel op dus we wisten niet wat we deden'quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"onder invloed" gooien die sukkels het op
Het was toch zo stoer om weed te roken. Wat een gangsters
Ga weg nare man met je column pluggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef DriekOplopers het volgende:
De Debiele Black Bandana Crew. Vrijdag in mijn column al afgeserveerd als een stelletje randdebielen. Want dat zijn het. http://frontpage.fok.nl/column/10662/1/-DriekOplopers:-Trap-die-achterlijke-negers-de-stad-uit!.html
Johquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef DriekOplopers het volgende:
De Debiele Black Bandana Crew. Vrijdag in mijn column al afgeserveerd als een stelletje randdebielen. Want dat zijn het. WAARDELOZE SPAMLINK
Hoi Driek..quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef DriekOplopers het volgende:
De Debiele Black Bandana Crew. Vrijdag in mijn column al afgeserveerd als een stelletje randdebielen. Want dat zijn het. http://frontpage.fok.nl/column/10662/1/-DriekOplopers:-Trap-die-achterlijke-negers-de-stad-uit!.html
Vrijdag al joh! Jij zit er ook bovenop he.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef DriekOplopers het volgende:
De Debiele Black Bandana Crew. Vrijdag in mijn column al
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:21 schreef DriekOplopers het volgende:
Spamquote:Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.
2 opgepakt dat zijn die negerbroertjes natuurlijk, CAPO's hoor,...oh ja sorriequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:16 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Shaury?
Anders is hij niet stoer!
Zijn matties zitten wel vast en hij niet. Daar verdien je geen kudos mee
Ik dacht eerder aan een grafstuk van FOK! , voor de vele mooie momenten die de BBC ons bezorgd heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef _Led_ het volgende:
Als we op Fok! geld kunnen inzamelen voor een bloemetje voor Danny moet geld voor een driveby toch ook wel lukken ?
Met zo'n mooi geel lint met "BlackBananaCrew" eropquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een grafstuk van FOK! , voor de vele mooie momenten die de BBC ons bezorgd heeft.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een grafstuk van FOK! , voor de vele mooie momenten die de BBC ons bezorgd heeft.
nog gaat bezorgen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Met zo'n mooi geel lint met "BlackBananaCrew" erop
quote:Titels van nieuwssubmits (6) Datum Status
RET-bedreigers aangehouden II 26 okt 2009 14:17 In wachtrij
RET-bedreigers aangehouden 26 okt 2009 14:01 In wachtrij
XD opgepakt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef mambawaaa het volgende:
nos journaal black bandana crew nu XD opgepakt
Mag ik 23 van die petjes bestellen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef _Led_ het volgende:
De bumperstickert :
[ afbeelding ]
De cap :
[ afbeelding ]
En nu mét vermelding van mijn submitsquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Politie houdt bedreigers trampersoneel aan
Ook al met Driek spam en zonder vermelding van mijn 2 mooie submits
bronquote:Aanhoudingen na bedreiging RET-controleurs
FEIJENOORD-RIDDERSTER - De politie heeft drie jongeren aangehouden na bedreiging van RET-personeel op het internet. Vorige week deed de RET aangifte nadat op het internet filmpjes circuleerden van een groep die zich de Black Bandana Crew noemt.
In die in huiselijke kring gemaakte filmpjes zijn personen te zien die met ondermeer een vuurwapen, boksbeugel en mes bedreigingen uiten tegen RET-controleurs.
Aanhoudingen
Na uitgebreid rechercheonderzoek zijn afgelopen vrijdag op de Van Hoochstratenweg twee Rotterdammers van 15 en 18 jaar aangehouden
Zaterdagmiddag werd nog een 18-jarige Rotterdammer aangehouden. Hij was door de politie op het bureau ontboden.
Gestolen scooter
Rechercheurs doorzochten de woningen van de verdachten. Ze namen er ondermeer een nepvuurwapen, honkbalknuppel, bivakmuts en een in Ridderkerk gestolen scooter in beslag.
De verdachten verklaren de bedreigingen onder invloed en in een baldadige bui te hebben geuit. De recherche zet het onderzoek voort en het het drietal is ingesloten voor nader onderzoek.
Copyright © 2009 Politie Rotterdam-Rijnmond - disclaimer
Als je heel lief bent, maak ik je voorzitter van mijn fanclub. Wie wil dat nou niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Politie houdt bedreigers trampersoneel aan
Ook al met Driek spam en zonder vermelding van mijn 2 mooie submits
WTF vrijdag al?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef remlof het volgende:
Het officiële bericht van de politie Rotterdam-Rijnmond:
[..]
bron
Bestond die écht?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef Andiamo het volgende:
Ik vraag me nu toch af waar de user 'blackbandanacrew' is gebleven..
knap hoor, het halve forum kotst je uit maar je weet ze gewoon te negerenquote:
Het ligt eraan wat de taken zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Als je heel lief bent, maak ik je voorzitter van mijn fanclub. Wie wil dat nou niet?
Ik zou die politierapporten wel eens willen zien met het bewijsmateriaal. Hebben ze ook zo een paar prints gemaakt van die website www.blackbandanacrew.nlquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef remlof het volgende:
Het officiële bericht van de politie Rotterdam-Rijnmond:
[..]
bron
Dat was kloontje toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef Andiamo het volgende:
Ik vraag me nu toch af waar de user 'blackbandanacrew' is gebleven..
Of dat ze FOK! topics in de aanklacht gaan opnemenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou die politierapporten wel eens willen zien met het bewijsmateriaal. Hebben ze ook zo een paar prints gemaakt van die website www.blackbandanacrew.nl
Mwah. Ik mag graag een beetje terugstangen. Zeker in ONZ.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef skittelman het volgende:
[..]
knap hoor, het halve forum kotst je uit maar je weet ze gewoon te negeren![]()
Ja. 31 november.quote:doe je ook aan clinics?
Ik vind het zowaar een leuk idee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als een aantal Fokkers zulks mooi bloemstuk naar Danny kan sturen, dan zullen ze toch ook wel oog hebben voor een mooi grafboeketje, niet ?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
Of dat ze FOK! topics in de aanklacht gaan opnemen
Fok!Meet!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:35 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Zou wel genianaal zijn!
Mogen we misschien allemaal wel langskomen tijdens de zitting (A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |