abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74077519
Politie houdt bedreigers trampersoneel aan

Ook al met Driek spam en zonder vermelding van mijn 2 mooie submits
pi_74077530
quote:
Titels van nieuwssubmits (6) Datum Status
RET-bedreigers aangehouden II 26 okt 2009 14:17 In wachtrij
RET-bedreigers aangehouden 26 okt 2009 14:01 In wachtrij
pi_74077541
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef mambawaaa het volgende:
nos journaal black bandana crew nu XD opgepakt
XD opgepakt?

  maandag 26 oktober 2009 @ 14:28:53 #79
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74077557
De bumperstickert :


De cap :


De button:
zzz
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:29:21 #80
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_74077583
Ik zet de tv aan en het eerste wat ik hoor is dat de blackbandanacrew is opgepakt. Ik moest lachen
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_74077592
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef _Led_ het volgende:
De bumperstickert :
[ afbeelding ]

De cap :
[ afbeelding ]
Mag ik 23 van die petjes bestellen?
pi_74077601
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Politie houdt bedreigers trampersoneel aan

Ook al met Driek spam en zonder vermelding van mijn 2 mooie submits
En nu mét vermelding van mijn submits
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:30:16 #83
104871 remlof
Europees federalist
pi_74077618
Het officiële bericht van de politie Rotterdam-Rijnmond:
quote:
Aanhoudingen na bedreiging RET-controleurs

FEIJENOORD-RIDDERSTER - De politie heeft drie jongeren aangehouden na bedreiging van RET-personeel op het internet. Vorige week deed de RET aangifte nadat op het internet filmpjes circuleerden van een groep die zich de Black Bandana Crew noemt.

In die in huiselijke kring gemaakte filmpjes zijn personen te zien die met ondermeer een vuurwapen, boksbeugel en mes bedreigingen uiten tegen RET-controleurs.

Aanhoudingen
Na uitgebreid rechercheonderzoek zijn afgelopen vrijdag op de Van Hoochstratenweg twee Rotterdammers van 15 en 18 jaar aangehouden
Zaterdagmiddag werd nog een 18-jarige Rotterdammer aangehouden. Hij was door de politie op het bureau ontboden.

Gestolen scooter
Rechercheurs doorzochten de woningen van de verdachten. Ze namen er ondermeer een nepvuurwapen, honkbalknuppel, bivakmuts en een in Ridderkerk gestolen scooter in beslag.
De verdachten verklaren de bedreigingen onder invloed en in een baldadige bui te hebben geuit. De recherche zet het onderzoek voort en het het drietal is ingesloten voor nader onderzoek.

Copyright © 2009 Politie Rotterdam-Rijnmond - disclaimer
bron
Yankee go home!
pi_74077635
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Politie houdt bedreigers trampersoneel aan

Ook al met Driek spam en zonder vermelding van mijn 2 mooie submits
Als je heel lief bent, maak ik je voorzitter van mijn fanclub. Wie wil dat nou niet?
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:30:54 #85
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_74077636
Ik vraag me nu toch af waar de user 'blackbandanacrew' is gebleven..
pi_74077640
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

XD opgepakt?


Schuilnaam van Shaury!
pi_74077657
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef remlof het volgende:
Het officiële bericht van de politie Rotterdam-Rijnmond:
[..]

bron
WTF vrijdag al?
Vandaar dat we niks van hun hebben gehoord in het weekend
pi_74077663
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef Andiamo het volgende:
Ik vraag me nu toch af waar de user 'blackbandanacrew' is gebleven..
Bestond die écht?

*pleurt schaterlachend van stoel*
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:31:48 #89
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74077664
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Hee! Alles goed daaro?
knap hoor, het halve forum kotst je uit maar je weet ze gewoon te negeren

doe je ook aan clinics?

DriekOplopers:
everybody hates me
budd I don't care
Lege virente, virent cuncta
pi_74077679
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Als je heel lief bent, maak ik je voorzitter van mijn fanclub. Wie wil dat nou niet?
Het ligt eraan wat de taken zijn?
Ik wil het best overwegen als het hoofddoel van de fanclub is om de Driek-columns te behouden voor een zeer select groepje en verder iedere vorm van publicatie tegen te gaan.
pi_74077687
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef remlof het volgende:
Het officiële bericht van de politie Rotterdam-Rijnmond:
[..]

bron
Ik zou die politierapporten wel eens willen zien met het bewijsmateriaal. Hebben ze ook zo een paar prints gemaakt van die website www.blackbandanacrew.nl
U MAD?
pi_74077698
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef Andiamo het volgende:
Ik vraag me nu toch af waar de user 'blackbandanacrew' is gebleven..
Dat was kloontje toch?

Toch?

Remlof?

Die DuShaury had wel echt een account
pi_74077721
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik zou die politierapporten wel eens willen zien met het bewijsmateriaal. Hebben ze ook zo een paar prints gemaakt van die website www.blackbandanacrew.nl
Of dat ze FOK! topics in de aanklacht gaan opnemen
pi_74077725
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef skittelman het volgende:

[..]

knap hoor, het halve forum kotst je uit maar je weet ze gewoon te negeren
Mwah. Ik mag graag een beetje terugstangen. Zeker in ONZ.
quote:
doe je ook aan clinics?
Ja. 31 november.
pi_74077726
Shaury woont dus onder het viaduct

Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_74077739
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik dacht eerder aan een grafstuk van FOK! , voor de vele mooie momenten die de BBC ons bezorgd heeft.
Als een aantal Fokkers zulks mooi bloemstuk naar Danny kan sturen, dan zullen ze toch ook wel oog hebben voor een mooi grafboeketje, niet ?
Ik vind het zowaar een leuk idee. .
Of een vis in een krant.
pi_74077761
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
Of dat ze FOK! topics in de aanklacht gaan opnemen
U MAD?
pi_74077789
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]


Zou wel genianaal zijn !
Mogen we misschien allemaal wel langskomen tijdens de zitting (A)
pi_74077813
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:35 schreef TimmiiG het volgende:

[..]

Zou wel genianaal zijn !
Mogen we misschien allemaal wel langskomen tijdens de zitting (A)
Fok!Meet!
pi_74077819
Oh wacht.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')