Deze bedoel je:quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:38 schreef gerbenp het volgende:
Dit liedje doet me denken aan de oud en nieuw klok, krijg er al zo'n zin in
Giel heeft haar vast weggepestquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:37 schreef Sirolf het volgende:
Gaat Margriet Wesselink nou alwéér weg...? Ze was pas net terug!
lolquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Giel heeft haar vast weggepest.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Piles het volgende:
Heeft Coldplay al aangekondigd te stoppen? Zo ja, dan krijgen ze ook een keer eenvan me
Dát kun je over Clocks gewoon niet zeggen. Coldplay misschien, maar niet Clocks.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry![]()
Neu, eigenlijk niet. Het is gewoon niet om aan te horen![]()
Meest overschatte band ooit
Dus dan kon je de Arbeidsvitamienen juist wel gebruikenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:25 schreef on_air het volgende:
Dát kun je over Clocks gewoon niet zeggen. Coldplay misschien, maar niet Clocks.
Verder ben ik te grieperig om er echt op in te gaan.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]. En dan iets over Clocks zeggen
.
Ach, zo staan we weer gelijk.
ben blij dat ik weer wat binnenhoud.....kheb twee dagen alleen maar op thee met suiker geleefd...gisterlaat mn eerste rijsthapje binnengehoudenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wel ziekenboeg hier geloof ik![]()
En de MH ga ik niet eens meer op reageren
Ah, I see! dan heb je het wel goed te pakken zeg, jeetje! Leuke kat heb je trouwensquote:
bweh..t is wel n hele grotequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, I see! dan heb je het wel goed te pakken zeg, jeetje! Leuke kat heb je trouwens. Misschien is zo'n slak wel heel lekker
Dat was Rachid Finge, 11 minuten geleden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:40 schreef muisje-eliza het volgende:
ik dacht dat ik ijlde afgelopen weekend....
lees ik net een tweet van Domien:
oh die vuile....hij heeft m net weggehaald...ik weet m nog...of ijl ik nu echt![]()
Domien zei: ik droomde vanacht dat ik een dochtertje had van 1 week oud, en het was niet eens een nachtmerrie...awwww (zoiets)
naja dan ijl ik de naam verkeerdquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was Rachid Finge, 11 minuten geleden.
http://twitter.com/rachidfinge/statuses/5169407100
Then Jericho - the Motivequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Geen idee, zo zonder audio-ondersteuning.
Wordt wel eens tijd jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Piles het volgende:
Heeft Coldplay al aangekondigd te stoppen? Zo ja, dan krijgen ze ook een keer eenvan me
I knew it!! Van de EP dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
DStudio Brussel begrijpt tenminste wèl wat je tot hit van de week moet bombarderen:
http://www.stubru.be/prog(...)iemeetmeontheequinox
Death Cab For Cutie - Meet me on the equinox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |