En snel kijken dan!quote:
PM.quote:
Die ouwe takquote:Nico wordt op vrijdag 30 oktober 27 jaar!
Ik hoop dat EL het doet. Dan ga ik lekker kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.
Straks gaat AZ voetballes krijgen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:42 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, de blondines waren er wel. Geen pics van gemaakt. Voelde me nog steeds niet helemaal puik.. Over het algemeen had ik me wel vermaakt..
quote:Parkeerkosten voor 2,5 uur parkeren ¤1,-![]()
Er was een tijdelijke actie waarbij de eerste 4 uur ¤1,- kostte.. Goeie deal
Hier ookquote:
Die wedstrijd ga ik niet kijken. PSVquote:
Hij had het sowieso een keer vermeldt in de sc.quote:
Ik wwas gebanned!quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij had het sowieso een keer vermeldt in de sc.
Vast niet gelezen zeker eh.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:28 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In het publiek een spandoek "Liever failliet dan ajacied!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo voelde het welquote:
dat probleem heb ik ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn TV is stuk (na vakantie eens proberen te fixen) en mijn stream is kut.
En alsof 't nog niet kut genoeg is LeoDriesen
idd.
Kom je me troosten..?quote:
nu een vrije trap.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
Goede kopkans voor Suarez, jammer dat 'ie zo ver langs ging.
Dat kan je wel overlaten aan de Nederlandse scheidsrechters.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ajax wordt wel sterker, maar nu nog die gelijkmaker....
En daar is die dan.quote:
mooie goal/mooi schot van Urby.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
AJJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AJAAAAAAAAAAAAAAAAX!!!!!!!!!!!!!!!!!
Driesen is trouwens een baas man.. net "az hoeft er nog maar één te maken om gelijk met ajax te komen".. NO SHIT SHERLOCK.quote:
Dat vond ik ook zo'n domme opmerking.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Driesen is trouwens een baas man.. net "az hoeft er nog maar één te maken om gelijk met ajax te komen".. NO SHIT SHERLOCK.
Da's meestal als 't 1-2 is.
En net na de goal van van der wiel: "nu is de marge 3... *stilte* ehhhh... 2"quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo'n domme opmerking.
Echt lekker is dat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi. *Stil*
.
AZ![]()
.
Ik zit hier letterlijk zo te kijken nu:.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En net na de goal van van der wiel: "nu is de marge 3... *stilte* ehhhh... 2"
Wat 'ne mongol.
Had liever gezien dat twente verloor, maar ik gun 't ze wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twente ook al op 3-0 en Willem II op 2-0
exactly my thoughtsquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had liever gezien dat twente verloor, maar ik gun 't ze wel.
Ik verstond eerst Hij is een hondenlul.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Maar niet getreurd, die komt zo wel.
Ja, hoe mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zoiets zomaar om kan slaan.
Ik lette even niet op, wat was erquote:
trap in het gezicht bij Pelle, dacht ik.quote:
Dat kan je wel aan hem overlaten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
Wtf die driesen weer met z'n achterlijke commentaar.
Oh, niet hard genoegquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
trap in het gezicht bij Pelle, dacht ik.
blijkbaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
Dembele, deed die de 2e helft wel mee dan?
echt wel. Jammer dat het hem net niet lukte.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
OEEEEEEEEEEEF.. als suarez daar nog bij had gekund was dat 1-4.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
Jongens, waar hebben jullie AZ gelaten? Ik zie ze niet?
Ik had de overtreding net even gemist. Maar wel de kaart. Dus terechtquote:
Ik heb het idee dat het bij 1-3 gaat blijven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, is 't al de 85e minuut. Jammer, begon 't net een leuke wedstrijd te vinden
.
Ja, matigquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bij 1-3 gaat blijven.
Daar hebben ze Koeman voor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
Aahahha wat speelt AZ als een dood vogeltje man.
gmtaquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
2-4. Nou, ff 2-5 maken dan ben ik weer tevreden.
Weet ik veel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..].Wie gingen ze daar voor meebrengen? Arsenal?
selectief geheugen heet dat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:22 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren kwam ik een meid tegen in Tilburg.. Die was fan van Willem 2.. Dus ik zei "Oh, die ploeg die ajax met 4-0 van de mat veegde?"..
Dat was ze even vergeten![]()
Wat een schotquote:
Twente 4-0quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat een schot
Sinds ik Eredivisie Live heb, heeft AZ volgens mij al zijn wedstrijden in de Eredivisie verloren![]()
Dat vraag ik mijzelf nu ook af..quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Waarom had je het dan niet een jaar eerder aangeschaft?
NEC - PSV zou dan eindigen in 3-4quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Twente 4-0
Dat betekent dus dat PSV straks er ook 4 in gaat leggen... Alleen schiet Ajax daar niks mee op.
QFT.. Alcohol hielp ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
selectief geheugen heet dat.
Was jij trouwens niet gebanned ofzoiets?quote:
De wat? welke index?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:28 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. Luis staat al een flink aantal doelpunten voor op de Coen Dillen Index...
Coen Dillen is de topscoorder ooit in de Eredivisie, iets met 43 doelpunten.quote:
Dat zeg je goed..quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet gebanned ofzoiets?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Coen Dillen is de topscoorder ooit in de Eredivisie, iets met 43 doelpunten.
quote:
Wat had je gedaan dan ?quote:
een PSV'erquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:34 schreef PieterBas het volgende:
http://home.planet.nl/~rapo/psv/coendillen.html.. voor de liefhebbers
Die hebben wel vaker erg productieve spelers gehad...quote:
dat wel ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker erg productieve spelers gehad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die weet ik nog welOp zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Mocro's bashen..quote:
Je maakt mij nu wel nieuwsgierigquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef Bootje84 het volgende:
Je mag mn notes wel zien Piet. Staan pareltjes tussen
Er zitten inderdaad een paar leuke tussen.quote:
Zijn ban was meer dan terecht trouwens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad een paar leuke tussen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Zijn ban was meer dan terecht trouwens.
Doe niet zo bekrompen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een pesthekel aan sommige van die gasten. Kan toch? Echt veel goed doen kunnen ze niet.
Een school leiding geven kunnen ze niet (financieringsproblemen/fraude etc)
Een moskee bouwen in R'dam kunnen ze niet (zou in 2005 af zijn)
Criminaliteit binnen hun gemeenschap tackelen kunnen ze niet..
Tja..
Tja, het is mijn mening.. Die mag je bekrompen vinden..quote:
Joh, je was meer aan het trollen en hele groffe beledigingen maken. Ook al heb je een andere mening, deze manier kan gewoon kwetsend zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een pesthekel aan sommige van die gasten. Kan toch? Echt veel goed doen kunnen ze niet.
Tja..
Je had de hele discussie moeten lezen. Dan had je gezien dat die anderen ook lekker zaten te zuigen..quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh, je was meer aan het trollen en hele groffe beledigingen maken. Ook al heb je een andere mening, deze manier kan gewoon kwetsend zijn.
Een beetje bouwproject loopt altijd uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja..
Ik praat alleen over jou. Wijs niet naar anderen ( 'maar mamma, zij deden dat oohook!').quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je had de hele discussie moeten lezen. Dan had je gezien dat die anderen ook lekker zaten te zuigen..
Dat doe ik ook, even afgezien van 't feit dat het gewoon racistisch wasquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, het is mijn mening.. Die mag je bekrompen vinden..
Ja, maar wegens financieringsproblemen 3x in 1,5 jaar? Beetje lomp is dat wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een beetje bouwproject loopt altijd uit
Ik denk dat ik wel extremere voorbeelden kan vinden hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, maar wegens financieringsproblemen 3x in 1,5 jaar? Beetje lomp is dat wel.
HSL, Betuwelijn... alle ICT projecten bij de overheidquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel extremere voorbeelden kan vinden hoor.
Whehe, dat de KFC daar in de buurt is zal vast wel toeval zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:37 schreef PieterBas het volgende:
Die zit in de buurt van de Afrikanenbuurt... en ja zo heet die buurt echt![]()
.
Nou ja.. eigenlijk in Feyenoord...
Kan niet, die lui kunnen niksquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:30 schreef L.no het volgende:
Die moskee in r'dam had ik nog gezien deze maand. Zag er tof uit.
OH OH.. Ik voorspelde dit alquote:
NEC - PSVquote:
Dequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan niet, die lui kunnen niks![]()
</bootje>
Wil je zulke dingen niet meer voorspellen.quote:
Sorry.. Ik schijn nogal een bepaalde factor te zijn in de Eredivisiequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil je zulke dingen niet meer voorspellen.
Ik heb ook vandaag dameshockey gekekenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook vandaag dameshockey gekeken![]()
Jouw sig is best discussie-waardig.quote:
omdat het saai is..quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Jouw sig is best discussie-waardig.![]()
Waarom mag je geen leven leiden wat veilig en knus is?
Je hebt er niet om gevraagd? Die moet je uitleggen wat dat hiermee te maken heeft. ^^quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:42 schreef The_Dean het volgende:
Oh, dat mag best hoor, dat is alleen niet echt mijn ding.
Het klinkt wat dramatisch, maar ik heb niet gevraagd hier te zijn [ben er wel blij om verder hoor], en we zijn hier niet zo lang, dus waarom niet alles er uit halen wat er in zit?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:46 schreef PieterBas het volgende:
En voor de hele oude kinderen onder ons... Goh, dat "huisje huisje boompje, boompje beestje".. komt me toch verdomd bekend voor
vanaf 1:01
Je kan er ook een combo van maken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
omdat het saai is..
Maar goed, geef mij maar een lekker saai veilig en knus leven... Huisje huisje.. boompje boompje beestje
Toen KinderTV op school nog onschuldig en sowieso televisie op school ongewoon wasquote:
Toen hadden ze het nog niet over het suikerfeest als nu bij "Het zandkasteel"...quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen KinderTV op school nog onschuldig en sowieso televisie op school ongewoon was
Ja uh zeg maar, ben op deze wereld gekwakt zonder dat ik daar voor gekozen heb, Dat heeft niemand, dat weet ik, en bedoel het ook niet heel zielig en dramatisch enzo, maar vind daarom wel dat ik zelf kan en mag bepalen wat ik doe [binnen de heerschende wetten en 'normen' natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt er niet om gevraagd? Die moet je uitleggen wat dat hiermee te maken heeft. ^^
Tijden veranderen... Een moslim of een Aziaat in de klas was al heel bijzonder.. Zeker toen er een gevlucht Libische meisje in de klas kwam.. die geen woord Nederlands sprak... en uiteindelijk VWO getest werd...quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen hadden ze het nog niet over het suikerfeest als nu bij "Het zandkasteel"...![]()
Want je wilt naar beneden?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:57 schreef The_Dean het volgende:
De enige die over me mag oordelen woont daarboven, en ikben eerlijk gezegd nog niet van plan daar aan te komen voorlopig.
Nee, liever nietquote:
Oh, nu snap ik je. Bedankt voor je duidelijke uitleg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja uh zeg maar, ben op deze wereld gekwakt zonder dat ik daar voor gekozen heb, Dat heeft niemand, dat weet ik, en bedoel het ook niet heel zielig en dramatisch enzo, maar vind daarom wel dat ik zelf kan en mag bepalen wat ik doe [binnen de heerschende wetten en 'normen' natuurlijk].
En gewoon doen waar ik zin in heb. Niet zo'n saai stramien van 18 uur eten, 22 uur naar bed, braaf werken door de week, weekends naar je ouders [al dan niet met kinderen], braaf op visite als je schoonouders jarig zijn, echt dat hele burgerlijke/Nederlandse manier van doen...
Ik vind dat mensen andere mensen teveel oordelen. Als ik doe wat ik wil doen, en niks en niemand leid er onder [medemensen, baan, familie] dan vind ik niet dat iemand daar over mag oordelen. Je mag me best vreemd/raar/abnormaal/mongool/weetikveel vinden, maar ik oordeel niemand en wens dan ook niet veroordeeld te worden.
De enige die over me mag oordelen woont daarboven, en ikben eerlijk gezegd nog niet van plan daar aan te komen voorlopig.
quote:
Ok danquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik je. Bedankt voor je duidelijke uitleg.
Wat je zegt klopt wel. Kann het best begrijpen dat je dat niet leuk vindt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef L.no het volgende:
Dean! Dude, verfilm je leven eens. Dat ziet er enorm interessant uit om te zien.
Nou, momenteel niet echt hoor... Zit nu een beetje van half acht tot vier in hetzelfde gebouw met dezelfde mensen hetzelfde werk te doen week in week uit... zo interessant is dat echt nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef L.no het volgende:
Dean! Dude, verfilm je leven eens. Dat ziet er enorm interessant uit om te zien.
Ik zou het kijken.quote:
Maar de tijden van toen kan je dat wel doen. ^^quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, momenteel niet echt hoor... Zit nu een beetje van half acht tot vier in hetzelfde gebouw met dezelfde mensen hetzelfde werk te doen week in week uit... zo interessant is dat echt niet
Maargoed, ik heb werk, dus mag niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Toffe droom.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:55 schreef The_Dean het volgende:
Ach ja, het liefst tour ik met de/een band de wereld over. Of spelen met de eigen band, of als roadie voor een [grote] metal/punk band. Dat is echt mijn droom. Dat en een eigen muziekwinkel
Twente, wat waren die goed zegquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb de nieuwe landskampioen vandaag zien spelen.
Dat was een mooie Deensequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan een dag met de receptie chick naar haar cursus in Odense, en de laatste twee dagen voor een radiostation bij antenne's in midden/noord Denemarken langs om dingen te fiksen/vervangen. Ook vet
Ik wil ook over de wereld reizen btw.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:55 schreef The_Dean het volgende:
Ach ja, het liefst tour ik met de/een band de wereld over. Of spelen met de eigen band, of als roadie voor een [grote] metal/punk band. Dat is echt mijn droom. Dat en een eigen muziekwinkel
Jupquote:
Vertel mij watquote:
Dat zou echt tof zijn. Ik neem aan dat ik dan wel een kaartje krijg voor zo'n concert.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jup
Maar zover zijn we nog niet. Ik ben nu wel roadie voor een Nederlandse metalband trouwens, ook al erg vet... hopen dat ze snel wat doorbreken en Europa/de wereld in gaan
Of als een andere internationale band waar ze soms mee spelen mijn werk opvalt en me mee willen hebben
Als het ooit zover komt mag je wel meequote:
Mannen doen dat niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:59 schreef Bootje84 het volgende:
Klacht: naïeve vrouwen die hun msnadres en wachtwoord invullen op een website om hun "geheim bericht" te kunnen lezen
Dat zijn niet alleen vrouwen hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:59 schreef Bootje84 het volgende:
Klacht: naïeve vrouwen die hun msnadres en wachtwoord invullen op een website om hun "geheim bericht" te kunnen lezen
Whehe, dan ben ik jouw groupie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het ooit zover komt mag je wel mee
Overigens zou ik het helemaal niet zo'n probleem vinden als Twente kampioen zou worden.. maar natuurlijk liever Ajaxquote:
quote:
Ik ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Overigens zou ik het helemaal niet zo'n probleem vinden als Twente kampioen zou worden.. maar natuurlijk liever Ajax
Ja, kleine typfout, al was het dit keer een vrouw.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook.
Eigenlijk zouden we eindelijk die derde ster moeten krijgen.
Zijn ook vaak van die types dat alle soort spam gewoon downloaden en miljoenen toolbars hebben en zich afvragen waarom hun pc ineens sloom gaat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, kleine typfout, al was het dit keer een vrouw.
Naïeve mensen iig. Faalhazen
All hail scarewarequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Zijn ook vaak van die types dat alle soort spam gewoon downloaden en miljoenen toolbars hebben en zich afvragen waarom hun pc ineens sloom gaat.
[ afbeelding ]
Idd. rofl..quote:
quote:
Uh, dat is het hele idee van groupie zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:24 schreef L.no het volgende:
Oh, ik lees dat groupies hun idolen ook neuken..
Weet ik veel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, dat is het hele idee van groupie zijn
Nee, niet eens zozeer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Weet ik veel.Ik dacht altijd dat het een stalkerige manier van fan zijn is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Jij hebt zeker ook niet het licht uitgevonden?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Weet ik veel.Ik dacht altijd dat het een stalkerige manier van fan zijn is.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, niet eens zozeer.
Groupie is echt het rondhangen met de band en een bandlid batsen.Je zei net dat het ook zo was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stomme edit.
Dat wil ik niet horen van jou.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook niet het licht uitgevonden?![]()
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |