quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:00 schreef YPPY het volgende:
Vertel lady-wrb, dat feest klinkt spannend!
Wij hebben twee billy's in de schuur staan, omdat ze niet in huis passen.![]()
Ieks, lieveheersbeestjes zijn leuk, maar zoveel hoeft niet. KD, wil je Anna's verkleedpak lenen? Dan denken ze dat je een grote soortgenoot bent en worden ze vast bang!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:03 schreef YPPY het volgende:
O ja, kennen jullie het liedje van Pino over een lief lieveheersbeestje?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
of juist niet en komen ze in grote getalen op haar af
quote:
dippen in de chocola..quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:06 schreef freecell het volgende:
Misschien kan je ze roosteren?
7quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Er zitten er nu 7 binnen
en die fruitvliegjes zijn ook goor idd
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:49 schreef Lishe het volgende:
Ons mam was toch mee. Verkoopster zei dat de jurk zo mooi was. Zegt ons mam " wat kan mij die jurk schelen, zie dat prachtige gezicht." huuhuu. ( ik was ook de enige die huilde volgens mij. Dat ik zo mooi kan zijn!)
einde
Ojaquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
sssst t is voor mijn kloon weet je nog?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef Lishe het volgende:
Rewimo, je tafel klinkt cool!
IK HEB EEN TROUWJURK! In 10 minuten, liefde op het eerste gezicht! En ik was zo moooooi! De rest vond m perfect voor me, maar dat kon me niet eens schelen als dat niet zi was. Ikbenverliefd!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:49 schreef Lishe het volgende:
Ons mam was toch mee. Verkoopster zei dat de jurk zo mooi was. Zegt ons mam " wat kan mij die jurk schelen, zie dat prachtige gezicht." huuhuu. ( ik was ook de enige die huilde volgens mij. Dat ik zo mooi kan zijn!)
einde
oeh van het recept uit de Delicious van deze maand?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:54 schreef Asyniur het volgende:
Lishe, fijn hè?![]()
Rocks![]()
Mijn schoonouders hebben ook altijd last van bendes lieveheersbeestjes in huis...
Hier staat de coq au vin te stoven
Verdorie, je hebt mijn record verbrokenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef Lishe het volgende:
Rewimo, je tafel klinkt cool!
IK HEB EEN TROUWJURK! In 10 minuten, liefde op het eerste gezicht! En ik was zo moooooi! De rest vond m perfect voor me, maar dat kon me niet eens schelen als dat niet zi was. Ikbenverliefd!
En hij is echt heel mooi ! Stoutman en Qltel hebben m het huis in gesjouwdquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook al veel lieveheersbeestjes
En wij hebben een nieuwe eettafel en stoelenEen grote stoere eiken tafel (2.40m!) met 6 stoelen, leve Marktplaats
Geen glad blad, maar met knoesten, ribbels en spleten
yup een hele week mét man en kids ! Het is super gegaan ! We liggen elkaar allemaal heel goed, de heren hadden elkaar nog maar een keer gezien maar dat klikt ook erg leuk ! Onze kids hebben heerlijk gespeeldquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef Lishe het volgende:
Leonieke, ook zo snel!
En jullie blij-en zo heerlijk mee, fijn!
Stout, zijn jullie een hele week bij rewimo in huis geweest? Meeen, dat vind ik heldhaftig als je elkaar niet zo goed kent.
Ik vond een nachtje met Dutch al spannend en we hebben elkaar al vaak gezien.
Wat snelquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:47 schreef m@x het volgende:
Wat zijn jullie allemaal actief geweest dit weekend. Ik ben juist heerlijk thuisgebleven om te fröbelen enzo. TF, ik ben zowaar aan een werkstukje van de creabeurs begonnen. Heb jij je wikkelarmband al af?
Ik heb één jurk gepast en ik wist dat dat mijn jurk ging worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef Lishe het volgende:
Leonieke, ook zo snel!
En jullie blij-en zo heerlijk mee, fijn!
Moet ik dr ff smssen??quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:54 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa wacht al uuuuuuuren op saffier
kan niemand een sms sturen ofzo?
De oude komt op marktplaats, als ie niet verkocht wordt gaan de poten de kachel in en het blad kunnen we vast ooit ergens voor gebruiken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef freecell het volgende:
Hey Rewimo, wat ga je met de oude doen?
Lishe, klinkt gáááf!
heeeeey wat een goed nieuws!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef innepin het volgende:
Lishe wat gaaf!Feli met je aankoop
Ik ben alweer bijna vergeten hoe mijn jurk er uit ziet... maar volgend jaar mag ik 'm dan eindelijk aanhad m gekocht toen ik, zo bleek iets later, drie dagen zwanger was
![]()
Oh als we het dan toch over trouwen hebben, ik ben misschien een beetje te vroeg in paniek geraakt over de trouwlocatie enzo. Want het museum/weeshuis hier in de stad is hartstikke mooi, en we kunnen daar trouwen in een mooie zaal met allemaal statige portretten enzo, óf onder een hele grote eik in de prachtige aangelegdetuin
met uitzicht op de oude stadsmuur
Ik werd er gewoon emo van zo mooi is het daar
En het kost helemaal niets extra volgens de vriendelijke meneer daar
Dus dahaaaag stadhuis! Ik trouw lekker buiten!
Met stoelen en al?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De oude komt op marktplaats, als ie niet verkocht wordt gaan de poten de kachel in en het blad kunnen we vast ooit ergens voor gebruiken.
Nee, bij lange na nog niet !quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:37 schreef Rewimo het volgende:
Het was een toffe week hè, Stout, en we zijn nog lang niet uitgekletst
Oeh ga je ook trouwen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heeeeey wat een goed nieuws!!
heb je plaatjes/foto's van de locatie? Het klinkt echt heel mooi
Ik zou in Leiden op zich wel in de burcht willen trouwen, maar dat kost geloof ik 500 euro alleen voor de locatie![]()
in het weeshuis daar wil ik ook wel trouwen, daar is mn opa opgegroeid, dat lijkt me wel mooimaar daar kun je niet trouwen.
Er zijn 5 stoelen bij. Nummer 6 is gesneuveld. Maar als je belangstelling hebt komen we daar best uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:18 schreef freecell het volgende:
Met stoelen en al?
Doe maar ff een linkje als hij op MP staat
uhuquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Oeh ga je ook trouwen?![]()
Het is deze locatie maar ze hebben niet echt een goede site helaas. Dit is wel een mooi plaatje
In de zomer, zonnetje erbij, Willow in mooi jurkje...quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:00 schreef innepin het volgende:
Ahh TF dat klinkt ook mooi, zo'n oud kapelletje![]()
Asy, we gaan in juni volgend jaar trouwen. Hopelijk. Als het mag van de gemeente.en als er niks tussen komt enzo
Misschien wel, ziet er iig beter en kindbestendiger uit dat wat we nu hebbenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zijn 5 stoelen bij. Nummer 6 is gesneuveld. Maar als je belangstelling hebt komen we daar best uit
Kun je een tafel van 2 meter kwijt bij jullie?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:17 schreef freecell het volgende:
Misschien wel, ziet er iig beter en kindbestendiger uit dat wat we nu hebben
(we hebben nu een prachtige uitschuifbare tafel uit 1820, maar misschien iets te antiek voor hummeltjes)
vraag ik me ook afquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:44 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Snakelady en fam ?
Das nog even de vraagquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je een tafel van 2 meter kwijt bij jullie?
Jullie hebben mijn ouders en broers tafel!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:00 schreef Rewimo het volgende:
Even showen
Oude tafel
[ afbeelding ]
Nieuwe tafel
[ afbeelding ]
En wie heeft wat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef betty_sue het volgende:
Jullie hebben mijn ouders en broers tafel!!!
Mijn ouders hebben alleen andere stoelen.
Zo grappig
klinkt lekker en goed zo van die 14 kg !!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, ik heb zo lekker gegeten! En het was heel eenvoudig alleen maar aardappelanders uit de oven met prinsessegroente (wtf dat allemaal is, veel groen iig) en draadjesvlees!
Tis maar dat jullie het weten.![]()
En ik ben al ruim 14kg lichter dan 4wk terug!![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef Lishe het volgende:
Ouders hebben precies jullie versie maar dan met leren zitting stoelen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wie heeft wat?
Onze "oude" tafel vind ik nog steeds mooi, maar ik ben heel blij met de nieuweLekker stevig, er zit leven in omdat hij niet zo strak is en dat vind ik echt prachtig
Ruimte hebben we genoeg en zo'n grote tafel is heerlijk!
Hoe dan ook, het is en blijft niet te vretenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:49 schreef betty_sue het volgende:
Ik had burger king als eten. Een keer zonder Pinq. Het voelt toch niet goed zonder haar![]()
gestreepte kuifhaas!quote:
Heb je ook zitten kijken? Nu heeft ie wegmisbruikers opstaan, dat vind ik makkelijker te volgen.quote:
Wij hebben Draadstaal zitten kijken. Ik vond het weer erg goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je ook zitten kijken? Nu heeft ie wegmisbruikers opstaan, dat vind ik makkelijker te volgen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is en blijft niet te vreten
my middle namequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef huuphuup het volgende:
hahaha kleurdooscharmant
![]()
draadjesvlees![]()
ik heb de tijgernootjes al achter de kiezen, twee handjes en nu ben ik misselijkquote:
gevuld speculaas, ik koop t altijd maar ben altijd na 1 stukje al misselijk, en dan eet ik alles op omdat het anders zonde isquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb de tijgernootjes al achter de kiezen, twee handjes en nu ben ik misselijkdus laat die chips maar zitten
Spuug oooh die zijn lekker he?! In Leiden zit zo'n geweldige Friese bakker die ze ook altijd zelf maakt en heeft liggen. Net als goddelijke gevuld speculaas![]()
die bakker zit naast de universiteit en de karige broodjes uit de mensa kosten rond de 3.50; vers belegde broodjes bij hem kosten 2.50. Hij doet hele goede zaken
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Gelukkig zijn de winkels dicht, want anders was ik in staat geweest om gevulde speculaas te halen hoor!
Ja, veel vocht is ook weg maar wel nog steeds sokjes in de benen als ik ze uit doe, hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:25 schreef huuphuup het volgende:
ahw rocks
heb je het idee dat je ook je vocht goed aan het kwijtraken bent?
hier is het vocht nu helemaal weg, maar het duurde wel lang vond ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, veel vocht is ook weg maar wel nog steeds sokjes in de benen als ik ze uit doe, hoor.
Ben benieuwd of dat ooit weg gaat
Bij jou dan?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:33 schreef innepin het volgende:
huup ik wil wel met je pm-buddyen... Twee dagen na de bevalling woog ik twee kilo minder dan voor de zwangerschap. Nu zit er ineens drie kilo aanStomme vreetbuien
Ik moet natuurlijk wel in die bruidsjurk passen
mag nie!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef innepin het volgende:
Juni 2010, trui![]()
Huup, ik heb zin in chips, zeg es dat het niet mag
Toevallig alweer met de pil begonnen? Dat was bij mij goed voor 6kg erbij in anderhalve maand tijdquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:33 schreef innepin het volgende:
huup ik wil wel met je pm-buddyen... Twee dagen na de bevalling woog ik twee kilo minder dan voor de zwangerschap. Nu zit er ineens drie kilo aanStomme vreetbuien
Ik moet natuurlijk wel in die bruidsjurk passen
Nope, gewoon ouderwetse niet te stoppen snaaibuienquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toevallig alweer met de pil begonnen? Dat was bij mij goed voor 6kg erbij in anderhalve maand tijd.
Ik 20... klote-kilo'squote:Op zondag 25 oktober 2009 22:52 schreef innepin het volgende:
Gezellig Linda, join the club!
Ik wijt het aan het dieet dat ik aan 't eind van de zwangerschap moest volgen. Ik mocht ineens zo weinig! En toen was ik bevallen en mocht ik álles weer![]()
En daar betaal ik nu voor. Met kilo's
vier en een half jaar geleden woog ik bijna 25 kilo minder dan nu
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toevallig alweer met de pil begonnen? Dat was bij mij goed voor 6kg erbij in anderhalve maand tijd.
Loop zequote:Op maandag 26 oktober 2009 06:13 schreef YPPY het volgende:
Wow, laat nog evenstar, of vroeg.![]()
Ik ga m'n rondjes maar weer eens lopen. Het is vroeg.
op youtube ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 05:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Daar zit je dan in de fucking middle of the night U2 the kijken![]()
Morgen maar wat redbull gaan drinken
Ik heb het van de week wel een keer gepakt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:17 schreef freecell het volgende:
Ach, arme Amber
Er heerst nu ook iets met longen volgens mij. Mijn vader was ook al aan het piepen en hoesten en mijn bronchitis begon ook weer vervelend te doen (en dat is irritant, want ik mag nu geen Ventolin) Blijft storend, dat piepen
Nee, kan niet echt kwaad geloof ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb het van de week wel een keer gepakt!![]()
Ik dacht dat het mocht. Kan het kwaad?
ik moet ook echt zo'n armbandje!quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge...
Ik werd wakker en dacht mijn baby vannacht niet gevoed te hebben. Dat was schrikken! Dus ik trek dat kind uit bed, leg hem aan de borst en na een tien minuten zie ik dat mijn armbandje toch 4.30u aan gafhij had dus best wat gehad!
duh...
Je mag gerust ventolin gebruiken. Ik gebruik het meerdere malen per dag. Ik gebruik er naast ook nog beclametason dat is ontstekingsremmend zeg maar en daarvan mag ik op dagen dat ik erg benauwd heb mijn dosis van verhogen zodat ik minder ventolin nodig heb.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb het van de week wel een keer gepakt!![]()
Ik dacht dat het mocht. Kan het kwaad?
Ik heb gedacht over de dieetclub, maar ik wil, gzien de bv, nog niet echt dieten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:53 schreef YPPY het volgende:
Allemaal lid worden van de dieetclub dames, we gaan een chocoladeworkshop doen.![]()
![]()
En nu echt werken, nog anderhalve maand maar filerijden.
klonk het je bekend in de oren?quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moet ook echt zo'n armbandje!
en goeiemorgen allemaal!
jupquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
klonk het je bekend in de oren?
Ja mexicaanse griepquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:17 schreef freecell het volgende:
Ach, arme Amber
Er heerst nu ook iets met longen volgens mij. Mijn vader was ook al aan het piepen en hoesten en mijn bronchitis begon ook weer vervelend te doen (en dat is irritant, want ik mag nu geen Ventolin) Blijft storend, dat piepen
AArch of je hele bed doorzoeken omdat je je kind kwijt bent en dan blijkt ze gewoon in haar eigen bed te liggen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jup![]()
of wakker schrikken omdat je denkt dat je gevoed hebt maar kind nog niet in bed hebt gelegd en dat ze nog naast je ligten er dan vervolgens achter komen dat je heul nog niet gevoed had
url plies?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:21 schreef huuphuup het volgende:
BE tof!
menschen!
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lellik gewicht![]()
nee seriously, ik heb een gesloten forum aangemaakt waar je alleen lid kunt worden na mijn goedkeuringaangezien er toch wel meer buddy behoefte was enzo is daar een kilo's topic omdat het in oud zo offtopic is eigk en ik me zelf in LIF niet zo heel erg thuis voel. En omdat ik je goed moet keuren zijn er geen meelurkers dus mensen die met foto's willen spammen enzo
komt u maarrrr
PM maar voor de link
klinkt ook bekendquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
AArch of je hele bed doorzoeken omdat je je kind kwijt bent en dan blijkt ze gewoon in haar eigen bed te liggen...
Had je mijn pm nog gehad?quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moet ook echt zo'n armbandje!
en goeiemorgen allemaal!
die fase moet je toch door ben ik bang. veel gel en speldjes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:44 schreef pinquit het volgende:
vanavond komt de kapper, maar ik wil het niet meer zo kort. maar hoe laat ik het nou knippen wil t niet suf worden tijdens t laten groeien?
Heuj, salbutamol mag dus wel? Mijn verloskundige zei van liever niet, maar als het echt moet wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Je mag gerust ventolin gebruiken. Ik gebruik het meerdere malen per dag. Ik gebruik er naast ook nog beclametason dat is ontstekingsremmend zeg maar en daarvan mag ik op dagen dat ik erg benauwd heb mijn dosis van verhogen zodat ik minder ventolin nodig heb.
Kan geen kwaad voor de baby. Flixotide daarintegen weer wel, daar zitten steroiden in wat de groei van de baby schade aan kunnen brengen.
Wie was dat toch hier die midden in de nacht allemaal stunts met haar man ging uithalen omdat je dacht dat het het kind was?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
AArch of je hele bed doorzoeken omdat je je kind kwijt bent en dan blijkt ze gewoon in haar eigen bed te liggen...
Op het moment dat je van plan bent zwanger te worden...quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
Wanneer moet je ze eigenlijk inschrijven voor KDV en school?
hier hoeft dat maar kort vantevoren, vanwege geen wachtlijst. De peuterspeelzaal was wel een wachtlijst bij oudste, daar heeft hij een jaar opgestaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
Wanneer moet je ze eigenlijk inschrijven voor KDV en school?
Ja wij zitten ook met verhuizzing.We hebben Mikael nu ingeschreven op een school in de wijk waar we hopelijk naar toe gaan straksquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:26 schreef freecell het volgende:
We wilden nog niet kijken namelijk, omdat we nog geen woning hadden, maar nu kunnen we gaan zoeken naar een peuterspeelzaal en een school
Langzaam maar eens op zoek dan
Gaan jullie verhuizen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:26 schreef freecell het volgende:
We wilden nog niet kijken namelijk, omdat we nog geen woning hadden, maar nu kunnen we gaan zoeken naar een peuterspeelzaal en een school
Langzaam maar eens op zoek dan
Jups, een kilometertje verderquote:
Ja ik moet ook gaan rondbellen, maar de school die bij ons op 1 stond kon ik voor de zomer al niet meer aanmelden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:17 schreef p_iglet het volgende:
freecell woont in groningen he, niet in den haag
mijn missie voor morgenochtend is scholen rondbellen voor Pepijn...
de blauwe rupsquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Waar Vicky?
ik moet eerst nog de zak spekjes opeten die hier naast me ligt...en de fudge die we gisteren hebben gekocht, en de halve zak balsamico chips...ik wacht nog evenquote:
Ik had gister enorm trek in ijs... Maar ik had alle bumba ijsjes al opgegeten...quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik moet eerst nog de zak spekjes opeten die hier naast me ligt...en de fudge die we gisteren hebben gekocht, en de halve zak balsamico chips...ik wacht nog even
Wil jij dat meisje ook op d'r bakkes slaan totdat al d'r tanden eruit zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
Crisis wat is dat xmix een waardeloze Mega Mindy kloon zeg, maar Anna zit a-dem-loos te kijken.
Ik wil heel on-EO-achtige dingen doen ja. Met alledrie,quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wil jij dat meisje ook op d'r bakkes slaan totdat al d'r tanden eruit zijn?.
mn pm box is weer leeg hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik moet eerst nog de zak spekjes opeten die hier naast me ligt...en de fudge die we gisteren hebben gekocht, en de halve zak balsamico chips...ik wacht nog even
tot 15 euro volgens mij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij is het morgen van 19.00 tot 19.09 gratis eten bestellen bij een bezorg zaak...
ik zit nu te kijken, maar zoveel keus... Nu weet ik niet wat ik ga bestellen...
Oh, die gaan er hier goed in anders. Maar goed, naquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg trouwens ook een rolberoerte van al die vooroorlogse Smurfen uitzendingen. Hier gaat de tv dus ook weinig op 3 deze vakantie.
Om 7 uur heb ik al lang gegeten, dus het is alleen om te snacken. Dat kan makkelijk onder de 15 euro.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
tot 15 euro volgens mij.
Zo mijn draak ophalen. Ben benieuwd hoe ze het gehad heeft.
Cinastixquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om 7 uur heb ik al lang gegeten, dus het is alleen om te snacken. Dat kan makkelijk onder de 15 euro.
Ik zat te denken aan B&J ijsquote:
Ik vind het echt godsgeklaagd, ouwe bendequote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, die gaan er hier goed in anders. Maar goed, na. Mega Mindy
. gaat -ie maar weer eens uit.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Vinden jullie het ook zo erg voor Jan?
als ie daardoor nooit meer kan zingen, NEEquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh kut..ik moet m`n kinderen ophalenIk zit nog een beetje in vakantiestemming
Jawelquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Wat fijn Freecell
Maar uh wordt het niet een beetje errug krap zo?
ja hoor. ik was net op de radioquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Wat gaaf Vicky! Hoe geheim is het?Mag je er niks over vertellen? Mag je eigenlijk wel vertellen dat je er kaarten voor hebt?
Voor Lucie zijn we bezig met de inschrijvingsprocedure. En ik vind het helemaal geen leuk idee dat ze over een half jaar al naar school moetquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:17 schreef p_iglet het volgende:
freecell woont in groningen he, niet in den haag
mijn missie voor morgenochtend is scholen rondbellen voor Pepijn...
Vanaf 5 gaat de leerplicht pas in toch...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:12 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Voor Lucie zijn we bezig met de inschrijvingsprocedure. En ik vind het helemaal geen leuk idee dat ze over een half jaar al naar school moet
gedeelte schoonmaak, gedeelte automaten vullen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:15 schreef Rewimo het volgende:
Bar, wat goed, gefeliciteerd!Wat ga je voor werk doen?
Officieel wel ja. Maar de meeste kindjes gaan al op hun vierde. Is m.i. ook beter voor hun ontwikkeling.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vanaf 5 gaat de leerplicht pas in toch...
Is dat bewezen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Officieel wel ja. Maar de meeste kindjes gaan al op hun vierde. Is m.i. ook beter voor hun ontwikkeling.
Ook vanaf 5 dus.quote:In Nederland:
In Nederland is elk kind van vijf tot en met zestien jaar leerplichtig en tegelijk schoolplichtig. Thuisonderwijs is niet wettelijk geregeld en wordt slechts in uitzonderingsgevallen toegestaan. Jongeren ouder dan zestien zijn nog een jaar gedeeltelijk leer- en schoolplichtig.
Oh..dan ben ik zeker verkeerd voorgelichtquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit even te zoeken, maar veel landen in onze omgeving hebben allemaal leerplicht vanaf 6 of 7... Nederland is er dan wel vroeg bij.
TF? Schoolplicht?
[..]
Ook vanaf 5 dus.
Dat de leerplicht pas later is betekend niet dat ze niet eerder al naar school gaan. En in veel landen is de kleuterschool los gekoppeld van de de rest waarbij ze dus stellen dat je vanaf groep 3 echt echt moet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit even te zoeken, maar veel landen in onze omgeving hebben allemaal leerplicht vanaf 6 of 7... Nederland is er dan wel vroeg bij.
TF? Schoolplicht? --> weer googlen gaat.
Gezellig! Neem je taart mee?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh..dan ben ik zeker verkeerd voorgelicht
18 juni..ik schrijf het in m`n agenda Innepin
Whahaha, wat een onzin!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik hoorde van een vriendin dat ze zo'n baby met de billen op een koude glasplaat zetten zodat ze goed de ogen open hebben (van de schrik) omdat dat ook verplicht is bij die achterlijke regels tegenwoordig. Zo sneu vind ik dat.
Ik ben nog aan het stuiteren.. Ik ga 'm weer zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Vicky, wat ontzettend tof! Naar Robbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |