quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:00 schreef YPPY het volgende:
Vertel lady-wrb, dat feest klinkt spannend!
Wij hebben twee billy's in de schuur staan, omdat ze niet in huis passen.![]()
Ieks, lieveheersbeestjes zijn leuk, maar zoveel hoeft niet. KD, wil je Anna's verkleedpak lenen? Dan denken ze dat je een grote soortgenoot bent en worden ze vast bang!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:03 schreef YPPY het volgende:
O ja, kennen jullie het liedje van Pino over een lief lieveheersbeestje?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
of juist niet en komen ze in grote getalen op haar af
quote:
dippen in de chocola..quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:06 schreef freecell het volgende:
Misschien kan je ze roosteren?
7quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Er zitten er nu 7 binnen
en die fruitvliegjes zijn ook goor idd
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:49 schreef Lishe het volgende:
Ons mam was toch mee. Verkoopster zei dat de jurk zo mooi was. Zegt ons mam " wat kan mij die jurk schelen, zie dat prachtige gezicht." huuhuu. ( ik was ook de enige die huilde volgens mij. Dat ik zo mooi kan zijn!)
einde
Ojaquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
sssst t is voor mijn kloon weet je nog?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef Lishe het volgende:
Rewimo, je tafel klinkt cool!
IK HEB EEN TROUWJURK! In 10 minuten, liefde op het eerste gezicht! En ik was zo moooooi! De rest vond m perfect voor me, maar dat kon me niet eens schelen als dat niet zi was. Ikbenverliefd!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:49 schreef Lishe het volgende:
Ons mam was toch mee. Verkoopster zei dat de jurk zo mooi was. Zegt ons mam " wat kan mij die jurk schelen, zie dat prachtige gezicht." huuhuu. ( ik was ook de enige die huilde volgens mij. Dat ik zo mooi kan zijn!)
einde
oeh van het recept uit de Delicious van deze maand?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:54 schreef Asyniur het volgende:
Lishe, fijn hè?![]()
Rocks![]()
Mijn schoonouders hebben ook altijd last van bendes lieveheersbeestjes in huis...
Hier staat de coq au vin te stoven
Verdorie, je hebt mijn record verbrokenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef Lishe het volgende:
Rewimo, je tafel klinkt cool!
IK HEB EEN TROUWJURK! In 10 minuten, liefde op het eerste gezicht! En ik was zo moooooi! De rest vond m perfect voor me, maar dat kon me niet eens schelen als dat niet zi was. Ikbenverliefd!
En hij is echt heel mooi ! Stoutman en Qltel hebben m het huis in gesjouwdquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook al veel lieveheersbeestjes
En wij hebben een nieuwe eettafel en stoelenEen grote stoere eiken tafel (2.40m!) met 6 stoelen, leve Marktplaats
Geen glad blad, maar met knoesten, ribbels en spleten
yup een hele week mét man en kids ! Het is super gegaan ! We liggen elkaar allemaal heel goed, de heren hadden elkaar nog maar een keer gezien maar dat klikt ook erg leuk ! Onze kids hebben heerlijk gespeeldquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef Lishe het volgende:
Leonieke, ook zo snel!
En jullie blij-en zo heerlijk mee, fijn!
Stout, zijn jullie een hele week bij rewimo in huis geweest? Meeen, dat vind ik heldhaftig als je elkaar niet zo goed kent.
Ik vond een nachtje met Dutch al spannend en we hebben elkaar al vaak gezien.
Wat snelquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:47 schreef m@x het volgende:
Wat zijn jullie allemaal actief geweest dit weekend. Ik ben juist heerlijk thuisgebleven om te fröbelen enzo. TF, ik ben zowaar aan een werkstukje van de creabeurs begonnen. Heb jij je wikkelarmband al af?
Ik heb één jurk gepast en ik wist dat dat mijn jurk ging worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef Lishe het volgende:
Leonieke, ook zo snel!
En jullie blij-en zo heerlijk mee, fijn!
Moet ik dr ff smssen??quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:54 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa wacht al uuuuuuuren op saffier
kan niemand een sms sturen ofzo?
De oude komt op marktplaats, als ie niet verkocht wordt gaan de poten de kachel in en het blad kunnen we vast ooit ergens voor gebruiken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef freecell het volgende:
Hey Rewimo, wat ga je met de oude doen?
Lishe, klinkt gáááf!
heeeeey wat een goed nieuws!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef innepin het volgende:
Lishe wat gaaf!Feli met je aankoop
Ik ben alweer bijna vergeten hoe mijn jurk er uit ziet... maar volgend jaar mag ik 'm dan eindelijk aanhad m gekocht toen ik, zo bleek iets later, drie dagen zwanger was
![]()
Oh als we het dan toch over trouwen hebben, ik ben misschien een beetje te vroeg in paniek geraakt over de trouwlocatie enzo. Want het museum/weeshuis hier in de stad is hartstikke mooi, en we kunnen daar trouwen in een mooie zaal met allemaal statige portretten enzo, óf onder een hele grote eik in de prachtige aangelegdetuin
met uitzicht op de oude stadsmuur
Ik werd er gewoon emo van zo mooi is het daar
En het kost helemaal niets extra volgens de vriendelijke meneer daar
Dus dahaaaag stadhuis! Ik trouw lekker buiten!
Met stoelen en al?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De oude komt op marktplaats, als ie niet verkocht wordt gaan de poten de kachel in en het blad kunnen we vast ooit ergens voor gebruiken.
Nee, bij lange na nog niet !quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:37 schreef Rewimo het volgende:
Het was een toffe week hè, Stout, en we zijn nog lang niet uitgekletst
Oeh ga je ook trouwen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heeeeey wat een goed nieuws!!
heb je plaatjes/foto's van de locatie? Het klinkt echt heel mooi
Ik zou in Leiden op zich wel in de burcht willen trouwen, maar dat kost geloof ik 500 euro alleen voor de locatie![]()
in het weeshuis daar wil ik ook wel trouwen, daar is mn opa opgegroeid, dat lijkt me wel mooimaar daar kun je niet trouwen.
Er zijn 5 stoelen bij. Nummer 6 is gesneuveld. Maar als je belangstelling hebt komen we daar best uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:18 schreef freecell het volgende:
Met stoelen en al?
Doe maar ff een linkje als hij op MP staat
uhuquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Oeh ga je ook trouwen?![]()
Het is deze locatie maar ze hebben niet echt een goede site helaas. Dit is wel een mooi plaatje
In de zomer, zonnetje erbij, Willow in mooi jurkje...quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:00 schreef innepin het volgende:
Ahh TF dat klinkt ook mooi, zo'n oud kapelletje![]()
Asy, we gaan in juni volgend jaar trouwen. Hopelijk. Als het mag van de gemeente.en als er niks tussen komt enzo
Misschien wel, ziet er iig beter en kindbestendiger uit dat wat we nu hebbenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zijn 5 stoelen bij. Nummer 6 is gesneuveld. Maar als je belangstelling hebt komen we daar best uit
Kun je een tafel van 2 meter kwijt bij jullie?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:17 schreef freecell het volgende:
Misschien wel, ziet er iig beter en kindbestendiger uit dat wat we nu hebben
(we hebben nu een prachtige uitschuifbare tafel uit 1820, maar misschien iets te antiek voor hummeltjes)
vraag ik me ook afquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:44 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Snakelady en fam ?
Das nog even de vraagquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je een tafel van 2 meter kwijt bij jullie?
Jullie hebben mijn ouders en broers tafel!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:00 schreef Rewimo het volgende:
Even showen
Oude tafel
[ afbeelding ]
Nieuwe tafel
[ afbeelding ]
En wie heeft wat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef betty_sue het volgende:
Jullie hebben mijn ouders en broers tafel!!!
Mijn ouders hebben alleen andere stoelen.
Zo grappig
klinkt lekker en goed zo van die 14 kg !!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, ik heb zo lekker gegeten! En het was heel eenvoudig alleen maar aardappelanders uit de oven met prinsessegroente (wtf dat allemaal is, veel groen iig) en draadjesvlees!
Tis maar dat jullie het weten.![]()
En ik ben al ruim 14kg lichter dan 4wk terug!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |