quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:00 schreef YPPY het volgende:
Vertel lady-wrb, dat feest klinkt spannend!
Wij hebben twee billy's in de schuur staan, omdat ze niet in huis passen.![]()
Ieks, lieveheersbeestjes zijn leuk, maar zoveel hoeft niet. KD, wil je Anna's verkleedpak lenen? Dan denken ze dat je een grote soortgenoot bent en worden ze vast bang!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:03 schreef YPPY het volgende:
O ja, kennen jullie het liedje van Pino over een lief lieveheersbeestje?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
of juist niet en komen ze in grote getalen op haar af
quote:
dippen in de chocola..quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:06 schreef freecell het volgende:
Misschien kan je ze roosteren?
7quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Er zitten er nu 7 binnen
en die fruitvliegjes zijn ook goor idd
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:49 schreef Lishe het volgende:
Ons mam was toch mee. Verkoopster zei dat de jurk zo mooi was. Zegt ons mam " wat kan mij die jurk schelen, zie dat prachtige gezicht." huuhuu. ( ik was ook de enige die huilde volgens mij. Dat ik zo mooi kan zijn!)
einde
Ojaquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
sssst t is voor mijn kloon weet je nog?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef Lishe het volgende:
Rewimo, je tafel klinkt cool!
IK HEB EEN TROUWJURK! In 10 minuten, liefde op het eerste gezicht! En ik was zo moooooi! De rest vond m perfect voor me, maar dat kon me niet eens schelen als dat niet zi was. Ikbenverliefd!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:49 schreef Lishe het volgende:
Ons mam was toch mee. Verkoopster zei dat de jurk zo mooi was. Zegt ons mam " wat kan mij die jurk schelen, zie dat prachtige gezicht." huuhuu. ( ik was ook de enige die huilde volgens mij. Dat ik zo mooi kan zijn!)
einde
oeh van het recept uit de Delicious van deze maand?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:54 schreef Asyniur het volgende:
Lishe, fijn hè?![]()
Rocks![]()
Mijn schoonouders hebben ook altijd last van bendes lieveheersbeestjes in huis...
Hier staat de coq au vin te stoven
Verdorie, je hebt mijn record verbrokenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef Lishe het volgende:
Rewimo, je tafel klinkt cool!
IK HEB EEN TROUWJURK! In 10 minuten, liefde op het eerste gezicht! En ik was zo moooooi! De rest vond m perfect voor me, maar dat kon me niet eens schelen als dat niet zi was. Ikbenverliefd!
En hij is echt heel mooi ! Stoutman en Qltel hebben m het huis in gesjouwdquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook al veel lieveheersbeestjes
En wij hebben een nieuwe eettafel en stoelenEen grote stoere eiken tafel (2.40m!) met 6 stoelen, leve Marktplaats
Geen glad blad, maar met knoesten, ribbels en spleten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |