abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74143717
Hoi allemmaal,

Mijn kindje sliep tot nu toe ook telkens snachts heel erg slecht.
Sinds deze week heb ik een kleding stuk van mij in zijn bedje gelegt en nu slaapt hij wel door.
pi_74143879
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:35 schreef Ssserpente het volgende:
Stiemie, wat een rotbericht! Heb nog aan je gedacht bij het cb afgelopen maandag. Net zoals bij Lente, ging ik ervan uit dat het bij Esmee ook wel goed zou zitten. Hopelijk krijg je over twee weken alsnog goed nieuws. Wat Mef ook al zei: ze zetten er geen haast achter. Da's al positief.

Wij zijn maandag dus voor het eerst bij het cb geweest. Helemaal goedgekeurd. 't Dametje ligt voor op groei en weegt nu 4525 gram. Dus bijna een kilo gegroeid al!

D'r heupjes lijken op het eerste gezicht ook in orde gelukkig. Maar voor de zekerheid laten we tch nog een echo maken. Zowel m'n moeder als ik hebben heupdysplasie, vandaar.

En het gaatje tussen Lentes billen kan ook geen kwaad. Het is dan ook niet echt een gaatje, meer een ondiep putje.

D'r pukkeltjes zijn toch gewoon acne. Maar daarnaast is d'r gezichtje ook nog erg droog, dus daar smeer ik nu wat vaseline op. 't Is nog steeds geen gezicht, maar ze heeft er geen last van gelukkig.

Vraagje: vanaf welke leeftijd leggen jullie je kindjes in de box? Lente heeft nl eigenlijk nog nooit in de box gelegen. Na het voeden knuffelen en spelen we nog even, dan gaat ze weer d'r wiegje in dan slaapt ze eigenlijk meteen. Ik heb ook het idee dat ze de box niet zo fijn vindt. Volgens mij voelt ze zich wat verloren omdat ie zo ruim is.

Maar sinds een paar dagen is ze vooral 's ochtends tussen twee voedingen in bijna de hele tijd wakker. Dan ligt ze lief te lachen en te kijken in d'r wiegje. Zelf wil ik dan ff douchen en ontbijten, maar ik heb liever niet dat ze dan de hele tijd wakker in d'r bedje ligt. Het bedje is om in te slapen.

Wil dus vanmiddag ff de stad in voor een leuke mobile voor boven de box. Morgenochtend 'ns kijken wat ze ervan vindt.
als je haar in de box wil hebben dan kan je proberen haar op een voedingskussen te leggen ( in de box) dan verkleint het iets en ligt ze iets omhoog zodat het eten goed kan zakken .
pi_74143882
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:35 schreef oeke het volgende:
Volgens mij, kort door de bocht, willen alle kleine kindjes wel bij hun ouders slapen, maar willen de ouders het wel of niet. Dus dan "ligt het aan de ouders." Maar als je het zo noemt, klinkt het als iets slechts. Het kan ook juist iets zijn waar je voor kiest.
Nou Mikale vond het nooit fijn bij ons in bed. Die sliep 10 keer beter zijn eigen bed. En nu met Leander merk ik ook dat ie veel beter slaapt als ie in zjin eigen kamertje in zijn eigen bed ligt. Tis net of ze daar veel meer tot rust komen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:47:06 #254
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74143883
Oeke, Lennon wil het echt niet hoor... zelfs 's nachts als hij een keer huilerig is... iwordt hij wel even rustig bij mij in bed, maar no way dat hij rustig gaat liggen om te slapen, gaat alleen maar spelen. In zn eigen bed gaat hij wel rustig liggen. Misschien komt het ook wel omdat het nauwelijks voorkomt.

Lennon lag ook al vrij snel in de box, lekker met wikkeldoek om.. heerlijk, ook even voor jezelf de handen vrij.
Make love, not war ☮
pi_74144018
t zal ook wel met gewenning te maken hebben
(en bv, omdat ze daarvan in slaap valt)
pi_74144118
Haha, je zal natuurlijk altijd eigenwijsjes hebben!
Maar ik bedoel wel de echt hele kleintjes. Als je daaraan toegeeft zullen ze er waarschijnlijk aan wennen/hechten. En als je het niet doet hechten ze weer aan hun eigen bedje. Ofzo.

Ach je moet gewoon je hart volgen en kijken naar wat je kindje wil.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:57:56 #257
114177 Diaan73
pi_74144325
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:52 schreef oeke het volgende:
Maar ik bedoel wel de echt hele kleintjes. Als je daaraan toegeeft zullen ze er waarschijnlijk aan wennen/hechten. En als je het niet doet hechten ze weer aan hun eigen bedje. Ofzo.

Het is natuurlijk ook heel persoonlijk, de één wil de baby op de slaapkamer erbij voor langere of kortere tijd, de andere zoals wij willen dat helemaal niet. Wij hebben Lennon inderdaad vanaf het begin al in zn eigen bedje zowel overdag als 's nachtsgelegd, omdat wij dat zo wilden en hij heeft zich - gelukkig voor ons - daaraan aangepast.

Wij hebben zoiezo ook wel heel veel geluk gehad met het slaapgedrag van Lennon, dat is gewoon erg goed, vanaf het begin al eigenlijk.
Make love, not war ☮
pi_74144457
Dat is fijn toch!

Ko ligt ook weer prinsheerlijk te slapen. Zo fijn is dat, als dat goed gaat.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74145034
Wat Ssserpente ook zegt Stiemie, dat de arts er geen spoed van maakt betekent in iedergeval dat het niet iets is wat direct kwaad kan, dus hopelijk valt het over 2 weken ook mee! Ik ben blij dat je dan wel direct de uitslag krijgt want het is natuurlijk wel een lange tijd in onzekerheid, blech..

Qua slapen.. Lianne ligt lekker bij ons in bed 's nachts. Ze komt nog vaak voor de voeding dus ik vind het naast het feit dat het gezellig is, ook wel lekker makkelijk. Alleen de laatste tijd draait ze alle kanten op, soms krijgt ze het voormekaar om overdwars in bed te gaan liggen dus dan mag ik haar weer gaan verplaatsen. Maar ach, dat komt wel goed
We hebben het gisteren toevallig wel over een co-sleeper gehad om nog net even wat relaxter te kunnen slapen. Misschien komt die nog, misschien niet.
pi_74145805
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:52 schreef oeke het volgende:

dat denk ik ook ja en het laatste is zeker waar. Gewoon doen wat je zelf wilt.

Ik slaap heel licht, word overal wakker van, het is echt heel erg, ik slaap met oordopjes in en nog schrik ik wakker van kleine geluidjes Wij hebben dus ook de bewuste keuze gemaakt om Amélie gelijk vanaf het begin in haar eigen bedje te leggen omdat ik dan anders helemaal niet meer slaap; en vooralsnog gaat dat prima, ze slaapt goed in haar eigen bedje. Mn lief brengt haar bij me voor de nachtvoeding en legt haar dan weer terug in bed of ik doe het zelf.
Heel soms ligt ze 's morgens nog even een uurtje met mn lief samen in bed, dan kan ik me mooi douchen en beneden opruimen enzo.

Stiemie hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en is er gewoon niets aan de hand!

L.! wat groei je goed mannetje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74147970
Seb lag de eerste vijf weken in zijn eigen bedje bij ons op de kamer. We zouden eerst een wiegje krijgen maar dat was er een van de froezels en kantjes En dus hadden we geen wieg en hebben we het ledikantje opgepakt en bij ons op de kamer gezet. Ook ivm borstvoeding. Dat was makkelijk. Maar met 6 weken lag hij een aantal dagen in het ziekenhuis en daarna werd ik heel erg ziek en dus ging Seb naar zijn eigen kamer. Daar slaapt hij sindsdien, nooit problemen gehad daarmee. De eerste week miste ik hem niet omdat ikzelf op apegapen lag. Daarna heb ik hem wel even gemist maar dat gaat snel voorbij. Op vakantie ging ie weer bij ons op de kamer en toen sliep ik vreselijk slecht. En dat heb ik dus altijd als ik bij hem op 1 kamer lig.

Bij ons in bed slaapt hij nooit, dat is geen doen. Dan gaat hij niet slapen en klimmen en spelen met ons. Dus gewoon altijd in zijn eigen bed.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:00:58 #262
114177 Diaan73
pi_74148774
Lennon is net van de commode gevallen... 1 ogenblik niet kijken en daar lag meneer op de grond. Nog niet eerder gebeurd... behalve erg geschrokken, had hij gelukkig niets. Hij heeft nog even zitten spelen op ons bed en hij ligt nu te slapen, want was ook erg moe. Ik hou het wel even in de gaten.
Make love, not war ☮
pi_74148858
Oef, jeetje, dat is schrikken zeg!
pi_74148940
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is net van de commode gevallen... 1 ogenblik niet kijken en daar lag meneer op de grond. Nog niet eerder gebeurd... behalve erg geschrokken, had hij gelukkig niets. Hij heeft nog even zitten spelen op ons bed en hij ligt nu te slapen, want was ook erg moe. Ik hou het wel even in de gaten.
stom he, dat soort dingen gebeuren echt iedereen wel een keer heb ik het idee. Zo was ik laatst met Seb een filmpje aan het kijken op de laptop, maar die was leeg dus wilde ik de stekker in het stopcontact doen en zette ik Seb even op de stoel (met wieltjes) en schoof de stoel helemaal tegen het bureau en hield hem wel met 1 hand vast maar in een ogenblik moest ik even kijken waar de stekkerdoos lag en ik liet hem los en keek een seconde de andere kant op (zonder erbij na te denken). Gaat hij staan en zet zich af, stoel schuift naar achter en Seb verdwijnt onder het bureau op de grond Wat voel je je dan:
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:10:25 #265
114177 Diaan73
pi_74149148
Ow Estrys, dat is inderdaad ook erg schrikken. En inderdaad voel me zo en zit nog een beetje te bekomen van de schrik. Maar hij begon meteen te huilen, en voor zover ik weet, is het altijd goed als je kind meteen begint te huilen. Als hij stil zou blijven liggen, is het een ander verhaal.
Make love, not war ☮
pi_74149315
Ze kunnen wel wat hebben. Ze zijn nog best flexibel en zo

Ik ben echt zo enorm onhandig soms. Ik doe vaak van dat soort dingen dat ik dan denk ooooow niet handig
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:17:17 #267
114177 Diaan73
pi_74149442
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:14 schreef Estrys het volgende:
Dat is waar. Ik heb Twan ooit als baby ook al een keer laten vallen van de commode. Heeft er niets aan over gehouden. Opvoeden gaat natuurlijk ook met vallen en opstaan. Lennon valt ook wel vaker als hij verkeerd gaat zitten.
quote:
Ik ben echt zo enorm onhandig soms. Ik doe vaak van dat soort dingen dat ik dan denk ooooow niet handig
Ik herken het..
Make love, not war ☮
pi_74149480
Brrr, doodeng.. heeft ie nog ergens last van Diaan? Ik zou me echt de kolere schrikken.
Hier gelukkig nog niets van zulks..

en idd als ze heel stil zijn dan moet je even in het gezichtje blazen, meestal komen ze dan weer bij.. maar anders is het een soort van shocktoestand.. mn zusje schoot daar vaak in..ook eng
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:21:15 #269
114177 Diaan73
pi_74149593
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Brrr, doodeng.. heeft ie nog ergens last van Diaan? Ik zou me echt de kolere schrikken.
Hier gelukkig nog niets van zulks..

en idd als ze heel stil zijn dan moet je even in het gezichtje blazen, meestal komen ze dan weer bij.. maar anders is het een soort van shocktoestand.. mn zusje schoot daar vaak in..ook eng
Nou hij was al erg moe en nadat hij over de schrik heen was en even had gelachen en gespeeld ging hij naar bed, doodop was ie. Ik ga zo wel even kijken hoe het gaat en hou het zeker vandaag nog wel even in de gaten. Er is echter helemaal niets te zien en hij kan alles nog zonder pijn bewegen.
Make love, not war ☮
pi_74149651
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik heb Twan ooit als baby ook al een keer laten vallen van de commode. Heeft er niets aan over gehouden. Opvoeden gaat natuurlijk ook met vallen en opstaan. Lennon valt ook wel vaker als hij verkeerd gaat zitten.
[..]

Ik herken het..
Geloof niet dat ze daarmee moeders die ze van de commode laten vallen bedoelen

Mijn man is vroeger met wieg en al omgedonderd en toen zijn vader kwam kijken was hij achter de deur gerold en kreeg hij de deur tegen zijn harsens. Hij heeft er nog steeds een deuk van in zijn hoofd
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:24:21 #271
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74149716
Oei wat een schrik zeg! Gelukkig gaat alles goed en inderdaad die ukkies zijn nog lekker flexibel.

Danique lijkt weer wat op te knappen gelukkig, koorts is gezakt en ze grijpt minder vaak naar haar oortje.
Inmiddels zit ze helemaal onder de rode vlekjes, lijkt een beetje op de 6de ziekte.... ach kunnen alles maar vast gehad hebben
pi_74149759
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:21 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Nou hij was al erg moe en nadat hij over de schrik heen was en even had gelachen en gespeeld ging hij naar bed, doodop was ie. Ik ga zo wel even kijken hoe het gaat en hou het zeker vandaag nog wel even in de gaten. Er is echter helemaal niets te zien en hij kan alles nog zonder pijn bewegen.
Mwoah dan zal t wel meevallen. Idioot wat die kleintjes kunnen hebben

en ik moest ook al lachen om:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:14 schreef Estrys het volgende:

moest dat opgroeien zijn ?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:25:59 #273
114177 Diaan73
pi_74149779
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:22 schreef Estrys het volgende:

[..]

Geloof niet dat ze daarmee moeders die ze van de commode laten vallen bedoelen

Mijn man is vroeger met wieg en al omgedonderd en toen zijn vader kwam kijken was hij achter de deur gerold en kreeg hij de deur tegen zijn harsens. Hij heeft er nog steeds een deuk van in zijn hoofd
[..]
nee dat is waar hahaha.

Knap van je man om de wieg te laten omkieperen, Seb heeft zn onstuimigheid niet van een vreemde.

Fruppel, fijn dat het wat beter gaat. Oorontsteking is zo zielig....

Gaat lekker, ben helemaal in de war hahaha. Ja opvoeden moet natuurlijk opgroeien zijn....
Make love, not war ☮
pi_74150103
opvoeden gaat ook met vallen en opstaan, dat blijkt wel weer

Dat lag denk ik wel meer aan de kwaliteit van de wieg Mijn schoonouders kennende
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:38:50 #275
114177 Diaan73
pi_74150234
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:35 schreef Estrys het volgende:
opvoeden gaat ook met vallen en opstaan, dat blijkt wel weer
Ja, inderdaad....
quote:
Dat lag denk ik wel meer aan de kwaliteit van de wieg Mijn schoonouders kennende
Ow okay....
Make love, not war ☮
pi_74150391
ow ja en niet echt ontopic maar over mijn schoonouders gesproken. Ik sprak mijn 'stiefschoonmoeder' vanmorgen en die zei dat mijn schoonvader soms moet huilen als wij daar met Seb zijn geweest en weer naar huis gaan. Ik vind het lief
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:45:42 #277
114177 Diaan73
pi_74150486
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Estrys het volgende:
ow ja en niet echt ontopic maar over mijn schoonouders gesproken. Ik sprak mijn 'stiefschoonmoeder' vanmorgen en die zei dat mijn schoonvader soms moet huilen als wij daar met Seb zijn geweest en weer naar huis gaan. Ik vind het lief
Ow dat is inderdaad erg lief.

Mijn vader en Lennon zijn helemaal gek van elkaar. Als mijn vader maar iets zegt, ligt Lennon in een deuk en met eten moet mn vader of uit het zich zijn of aan de goede kant zitten, anders kijkt Lennon steeds naar mn vader. Vandeweek hadden ze samen op een kussen gelegen
Make love, not war ☮
pi_74150588
Diaan, dat is schrikken! Gelukkig valt het mee.

Ssserpente, wie weet vind Lente het heel leuk in de box! Driekus was een dag of 5 denk ik toen de kraam em er voor het eerst heeft ingelegd. Wij hebben er mobile (of mobiel?) boven hangen met een muziekje en het beweegt enzo en sinds eind vorige week kijkt ie daar ook echt naar. Ik vind het juist handig om em erin te hebben liggen, is ie er toch bij als ik beneden ben en heb ik mooi mijn handen vrij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:57:47 #279
114177 Diaan73
pi_74150887
Vanaf wanneer mag je eigenlijk stoppen met de fles tussen de middag? Ik merk dat Lennon die steeds minder goed gaat drinken en vandaag wilde hij hem zelfs helemaal niet hebben.

Lennon heeft onlangs de mobile "gesloopt" de vogeltjes hangen in ieder geval scheef nu en krijgen we niet meer recht. Hij heeft er flink aan zitten trekken.
Make love, not war ☮
pi_74150988
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Vanaf wanneer mag je eigenlijk stoppen met de fles tussen de middag? Ik merk dat Lennon die steeds minder goed gaat drinken en vandaag wilde hij hem zelfs helemaal niet hebben.
Dan zal hij het wel niet zo boeiend meer vinden die fles. Ik zou dan denk ik wel afbouwen Diaan. Ik geef Seb zelf nooit meer een fles tussen de middag. Maar twee boterhammen. Dan spuugt hij tenminste niet. Het kdv geeft ze nog wel, maar dat is omdat hij daar ziet dat andere kindjes nog een fles krijgen en dan wil hij ook.
pi_74151022
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Diaan73 het volgende:

Lennon heeft onlangs de mobile "gesloopt" de vogeltjes hangen in ieder geval scheef nu en krijgen we niet meer recht. Hij heeft er flink aan zitten trekken.
Bij ons stond op dat ding dat het tot 5 maanden is, daarna gaan ze eraan trekken en gaat hij kapot
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:03:42 #282
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74151100
Diaan, het CB gaf aan dat als Danique goed haar broodje tussen de middag zou eten we konden stoppen met de middagfles.
Nu eet ze erg wisselend 's middags dus krijgt ze hem nog wel, wel krijgt ze nog maar 150+5 ipv 180+6.

Dat van de mobile komt me bekend voor, D hangt er zo nu en dan ook lekker aan! Maar goed hij is nog heel!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:18:57 #283
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74151693
Diaan, en vele anderen: ik vind eigenlijk wel dat er wel weer es foto's gespammed mogen worden. Nu ik hier zo veel mee lees (nog niet mee schrijf maar dat komt wel weer) ben ik telkens zo benieuwd hoe die knurpsjes van anderen eruit zien
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74151826
OMG.. ik heb een klein speenvarkentje in huis. Ze lag in bed en ws was ik niet snel genoeg bij dr... KRIJSEN..
Ze was helemaal over de zeik. Nu is ze weee chagarijnig... Gezellig. NOT
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:23:12 #285
190853 RockabeIIa
pi_74151875
Tis wel wat met dat kind van jou he? Is ze veel moeilijker dan Amber?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:24:11 #286
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74151908
Niet om te spammen of iets, maar ik lees net in mijn mailtje van oei ik groei dat de wheelybug daar in de aanbieding is...
was ons (en vele anderen met ons) verjaardagskado voor de eerste verjaardag, maar wel wat duur. wellicht dat het op deze manier voor meer mensen toegankelijk is?
expres zonder linkje, moeten de mensen nog wat moeite doen, mits ze geïnteresseerd zijn

stiemie, wat vond je van de osteopaat? (of toch niet jouw type?)
en wat vond esmee ervan?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74151926
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Tis wel wat met dat kind van jou he? Is ze veel moeilijker dan Amber?
af en toe word ik er gek van.
Uhh ik weet niet meer hoe Amber was..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74151975
Diaan, Chris kreeg vanaf 8 maanden tussen de middag alleen nog een halve fles. 90/3 of 120/4. Volgens mij was het advies wel 500cc tot een jaar, maar als hij het echt niet wil en verder goed eet, dan mag je die 100cc ook wel vervangen door yoghurt/kwark

Ik gooi straks even een folder van de kruipgroep door je bus, vond ik hier nog in de kast
pi_74152607
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef Vicky het volgende:
OMG.. ik heb een klein speenvarkentje in huis. Ze lag in bed en ws was ik niet snel genoeg bij dr... KRIJSEN..
Ze was helemaal over de zeik. Nu is ze weee chagarijnig... Gezellig. NOT
Och je spreekt weer vol liefde
pi_74152763
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:40 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Och je spreekt weer vol liefde

tja, Tess is niet bepaald gezellig te noemen nu.
Zodra ik wegloop of even niet naar haar kijk is het piepen/huilen/dreinen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74155313
Hahaha Davinia de osteopaat was ehhhh.... interessant zullen we maar zeggen

Helaas kon hij alleen niks voor ons betekenen. Hij wil graag eerst de echo van haar rug afwachten omdat hij geen idee had of een behandeling anders kwaad kon nu. Consult van een uur werd dus teruggebracht tot een consult van een half uur. Wel voelde hij dat haar buik erg gespannen was. Op zich allemaal goed te begrijpen, maar meeeeen wat baalde ik. Zowel gisteren als vandaag had ik stiekem wel een beetje op een oplossing / antwoord gerekend. En nu zit ik dus nog steeds met een gespannen baby thuis die over de hele dag vanaf 8 uur maar 2 uur geslapen heeft (in de doek) en die non-stop huilt. Ik ben het inmiddels gewoon een beetje zat aan het worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Stiemie op 28-10-2009 20:28:42 ]
pi_74155566
Stiemie, ik kan me helemaal indenken in je laatste zin!!
Ik heb het ook gehad..
Hoop dat er snel een oplossing komt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74160359
Ik kom me hier maar ff melden... neem aan dat dit het mama topic is?

Even een vraagje... weet niet waar ik hem anders moet stellen
Jamie is nu 12 dagen oud. Als ik een stukje ga lopen krijg ik last van mn vagina, dan is het net alsof
het allemaal opzwelt en t voelt beurs aan. Erg pijnlijk en vervelend. Heb t bekeken, maar mn hechtingen zien er normaal uit niet ontstoken of zo. Is dit normaal?

Verder gaat alles lekker met ons. Jamie is een heel makkelijk ventje.
pi_74160516
Herkenbaar Martine... Had ik ook veel last van. Komt ws doordat het beter doorbloed raakt wanneer je loopt. Zwaartekracht en zo...

Bij mij werd het wat minder als ik daarna even ging liggen. Je kan ook even koelen met een kompres.

En al kun je het je nu nog niet voorstellen, het komt goed, echt waar!

Kunnen je hechtingen er trouwens niet al uit?
pi_74160823
Martine, mijn vk zei dat ze de hechtingen expres strak doen, zodat het niet open gaat. Nadeel is dus inderdaad als het beter doorbloed oid, het opzwelt en je hechting eigenlijk een stukkie te kort is. Daardoor krijg je zo'n drukkend gevoel... hopelijk ben je er snel vanaf
Lotte!
Noah!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:54:13 #296
114177 Diaan73
pi_74161563
Sorry, vanmiddag niet meer kunnen reageren omdat internet eruit lag en ik later met Twan naar voetbal moest.. maar bedankt voor de tips voor de fles tussen de middag... hij eet als hij thuis is, in ieder geval 2 boterhammen... en ik geef dan later nog 150/5 melk, is ook wel wat veel van het goede. Ik kijk de komende 2 weken maar even aan hoe het gaat en vraag het 10 november ook nog even op cb. Het gekke is dat hij de ene dag het wel opdrinkt en de andere dus helemaal niet. Kan ook gewoon een slechte dag zijn. Ik heb vanavond nog weer geprobeerd pap te geven van het bordje, maar dat gaat maar voor ong. 90 cc op. Dus ik ga gewoon 90 cc pap doen en de rest 90 cc melk.

Speciaal voor Rocka:

Deze foto's zijn trouwens alweer 3 weken oud.

Vicky, wat balen dat Tess nog zo vaak chagerijnig is zeg.

Martine, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jamie en welkom hier!!

@deepfreeze: alvast bedankt!!
Make love, not war ☮
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:55:29 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_74161621
Mijn laatste hechting die niet uit zichzelf ging oplossen is er zondag uitgehaald, de andere was al de tweede dag niet meer vindbaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:14:21 #298
190853 RockabeIIa
pi_74162449
Jeetje Diaan, wat is ie al veranderd! Grote knul al! <3

Martineke, we hebben een topic voor o.a. de mama's waa je nog wat meer gehoor kunt krijgen hierover: Hoe gaat het met de OUD-users? Deel 89 (was: moeders-topic)
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:39:11 #299
114177 Diaan73
pi_74163483
Ja, hij is al een grote knul, al is hij nog niet zo heel zwaar.

Ik kwam deze net nog tegen op de hyves van mn moeder. Lennon met zn grote, 8 maanden oudere, neef:

Make love, not war ☮
pi_74163757
Even een vraagje voor de 9+ maanden baby's. Op borstvoeding.com staat dat ze vanaf 9 maanden sinaasappel mogen, maakt het uit of het een perssinaasappel of een handsinaasappel is? Heb namelijk voor mezelf sinaasappelsap met banaan er door gemaakt en vroeg me af of Mila dit ook al mag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')