abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74150391
ow ja en niet echt ontopic maar over mijn schoonouders gesproken. Ik sprak mijn 'stiefschoonmoeder' vanmorgen en die zei dat mijn schoonvader soms moet huilen als wij daar met Seb zijn geweest en weer naar huis gaan. Ik vind het lief
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:45:42 #277
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74150486
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Estrys het volgende:
ow ja en niet echt ontopic maar over mijn schoonouders gesproken. Ik sprak mijn 'stiefschoonmoeder' vanmorgen en die zei dat mijn schoonvader soms moet huilen als wij daar met Seb zijn geweest en weer naar huis gaan. Ik vind het lief
Ow dat is inderdaad erg lief.

Mijn vader en Lennon zijn helemaal gek van elkaar. Als mijn vader maar iets zegt, ligt Lennon in een deuk en met eten moet mn vader of uit het zich zijn of aan de goede kant zitten, anders kijkt Lennon steeds naar mn vader. Vandeweek hadden ze samen op een kussen gelegen
Make love, not war ☮
pi_74150588
Diaan, dat is schrikken! Gelukkig valt het mee.

Ssserpente, wie weet vind Lente het heel leuk in de box! Driekus was een dag of 5 denk ik toen de kraam em er voor het eerst heeft ingelegd. Wij hebben er mobile (of mobiel?) boven hangen met een muziekje en het beweegt enzo en sinds eind vorige week kijkt ie daar ook echt naar. Ik vind het juist handig om em erin te hebben liggen, is ie er toch bij als ik beneden ben en heb ik mooi mijn handen vrij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:57:47 #279
114177 Diaan73
pi_74150887
Vanaf wanneer mag je eigenlijk stoppen met de fles tussen de middag? Ik merk dat Lennon die steeds minder goed gaat drinken en vandaag wilde hij hem zelfs helemaal niet hebben.

Lennon heeft onlangs de mobile "gesloopt" de vogeltjes hangen in ieder geval scheef nu en krijgen we niet meer recht. Hij heeft er flink aan zitten trekken.
Make love, not war ☮
pi_74150988
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Vanaf wanneer mag je eigenlijk stoppen met de fles tussen de middag? Ik merk dat Lennon die steeds minder goed gaat drinken en vandaag wilde hij hem zelfs helemaal niet hebben.
Dan zal hij het wel niet zo boeiend meer vinden die fles. Ik zou dan denk ik wel afbouwen Diaan. Ik geef Seb zelf nooit meer een fles tussen de middag. Maar twee boterhammen. Dan spuugt hij tenminste niet. Het kdv geeft ze nog wel, maar dat is omdat hij daar ziet dat andere kindjes nog een fles krijgen en dan wil hij ook.
pi_74151022
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Diaan73 het volgende:

Lennon heeft onlangs de mobile "gesloopt" de vogeltjes hangen in ieder geval scheef nu en krijgen we niet meer recht. Hij heeft er flink aan zitten trekken.
Bij ons stond op dat ding dat het tot 5 maanden is, daarna gaan ze eraan trekken en gaat hij kapot
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:03:42 #282
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74151100
Diaan, het CB gaf aan dat als Danique goed haar broodje tussen de middag zou eten we konden stoppen met de middagfles.
Nu eet ze erg wisselend 's middags dus krijgt ze hem nog wel, wel krijgt ze nog maar 150+5 ipv 180+6.

Dat van de mobile komt me bekend voor, D hangt er zo nu en dan ook lekker aan! Maar goed hij is nog heel!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:18:57 #283
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74151693
Diaan, en vele anderen: ik vind eigenlijk wel dat er wel weer es foto's gespammed mogen worden. Nu ik hier zo veel mee lees (nog niet mee schrijf maar dat komt wel weer) ben ik telkens zo benieuwd hoe die knurpsjes van anderen eruit zien
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74151826
OMG.. ik heb een klein speenvarkentje in huis. Ze lag in bed en ws was ik niet snel genoeg bij dr... KRIJSEN..
Ze was helemaal over de zeik. Nu is ze weee chagarijnig... Gezellig. NOT
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:23:12 #285
190853 RockabeIIa
pi_74151875
Tis wel wat met dat kind van jou he? Is ze veel moeilijker dan Amber?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:24:11 #286
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74151908
Niet om te spammen of iets, maar ik lees net in mijn mailtje van oei ik groei dat de wheelybug daar in de aanbieding is...
was ons (en vele anderen met ons) verjaardagskado voor de eerste verjaardag, maar wel wat duur. wellicht dat het op deze manier voor meer mensen toegankelijk is?
expres zonder linkje, moeten de mensen nog wat moeite doen, mits ze geïnteresseerd zijn

stiemie, wat vond je van de osteopaat? (of toch niet jouw type?)
en wat vond esmee ervan?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74151926
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Tis wel wat met dat kind van jou he? Is ze veel moeilijker dan Amber?
af en toe word ik er gek van.
Uhh ik weet niet meer hoe Amber was..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74151975
Diaan, Chris kreeg vanaf 8 maanden tussen de middag alleen nog een halve fles. 90/3 of 120/4. Volgens mij was het advies wel 500cc tot een jaar, maar als hij het echt niet wil en verder goed eet, dan mag je die 100cc ook wel vervangen door yoghurt/kwark

Ik gooi straks even een folder van de kruipgroep door je bus, vond ik hier nog in de kast
pi_74152607
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef Vicky het volgende:
OMG.. ik heb een klein speenvarkentje in huis. Ze lag in bed en ws was ik niet snel genoeg bij dr... KRIJSEN..
Ze was helemaal over de zeik. Nu is ze weee chagarijnig... Gezellig. NOT
Och je spreekt weer vol liefde
pi_74152763
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:40 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Och je spreekt weer vol liefde

tja, Tess is niet bepaald gezellig te noemen nu.
Zodra ik wegloop of even niet naar haar kijk is het piepen/huilen/dreinen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74155313
Hahaha Davinia de osteopaat was ehhhh.... interessant zullen we maar zeggen

Helaas kon hij alleen niks voor ons betekenen. Hij wil graag eerst de echo van haar rug afwachten omdat hij geen idee had of een behandeling anders kwaad kon nu. Consult van een uur werd dus teruggebracht tot een consult van een half uur. Wel voelde hij dat haar buik erg gespannen was. Op zich allemaal goed te begrijpen, maar meeeeen wat baalde ik. Zowel gisteren als vandaag had ik stiekem wel een beetje op een oplossing / antwoord gerekend. En nu zit ik dus nog steeds met een gespannen baby thuis die over de hele dag vanaf 8 uur maar 2 uur geslapen heeft (in de doek) en die non-stop huilt. Ik ben het inmiddels gewoon een beetje zat aan het worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Stiemie op 28-10-2009 20:28:42 ]
pi_74155566
Stiemie, ik kan me helemaal indenken in je laatste zin!!
Ik heb het ook gehad..
Hoop dat er snel een oplossing komt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74160359
Ik kom me hier maar ff melden... neem aan dat dit het mama topic is?

Even een vraagje... weet niet waar ik hem anders moet stellen
Jamie is nu 12 dagen oud. Als ik een stukje ga lopen krijg ik last van mn vagina, dan is het net alsof
het allemaal opzwelt en t voelt beurs aan. Erg pijnlijk en vervelend. Heb t bekeken, maar mn hechtingen zien er normaal uit niet ontstoken of zo. Is dit normaal?

Verder gaat alles lekker met ons. Jamie is een heel makkelijk ventje.
pi_74160516
Herkenbaar Martine... Had ik ook veel last van. Komt ws doordat het beter doorbloed raakt wanneer je loopt. Zwaartekracht en zo...

Bij mij werd het wat minder als ik daarna even ging liggen. Je kan ook even koelen met een kompres.

En al kun je het je nu nog niet voorstellen, het komt goed, echt waar!

Kunnen je hechtingen er trouwens niet al uit?
pi_74160823
Martine, mijn vk zei dat ze de hechtingen expres strak doen, zodat het niet open gaat. Nadeel is dus inderdaad als het beter doorbloed oid, het opzwelt en je hechting eigenlijk een stukkie te kort is. Daardoor krijg je zo'n drukkend gevoel... hopelijk ben je er snel vanaf
Lotte!
Noah!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:54:13 #296
114177 Diaan73
pi_74161563
Sorry, vanmiddag niet meer kunnen reageren omdat internet eruit lag en ik later met Twan naar voetbal moest.. maar bedankt voor de tips voor de fles tussen de middag... hij eet als hij thuis is, in ieder geval 2 boterhammen... en ik geef dan later nog 150/5 melk, is ook wel wat veel van het goede. Ik kijk de komende 2 weken maar even aan hoe het gaat en vraag het 10 november ook nog even op cb. Het gekke is dat hij de ene dag het wel opdrinkt en de andere dus helemaal niet. Kan ook gewoon een slechte dag zijn. Ik heb vanavond nog weer geprobeerd pap te geven van het bordje, maar dat gaat maar voor ong. 90 cc op. Dus ik ga gewoon 90 cc pap doen en de rest 90 cc melk.

Speciaal voor Rocka:

Deze foto's zijn trouwens alweer 3 weken oud.

Vicky, wat balen dat Tess nog zo vaak chagerijnig is zeg.

Martine, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jamie en welkom hier!!

@deepfreeze: alvast bedankt!!
Make love, not war ☮
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:55:29 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_74161621
Mijn laatste hechting die niet uit zichzelf ging oplossen is er zondag uitgehaald, de andere was al de tweede dag niet meer vindbaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:14:21 #298
190853 RockabeIIa
pi_74162449
Jeetje Diaan, wat is ie al veranderd! Grote knul al! <3

Martineke, we hebben een topic voor o.a. de mama's waa je nog wat meer gehoor kunt krijgen hierover: Hoe gaat het met de OUD-users? Deel 89 (was: moeders-topic)
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:39:11 #299
114177 Diaan73
pi_74163483
Ja, hij is al een grote knul, al is hij nog niet zo heel zwaar.

Ik kwam deze net nog tegen op de hyves van mn moeder. Lennon met zn grote, 8 maanden oudere, neef:

Make love, not war ☮
pi_74163757
Even een vraagje voor de 9+ maanden baby's. Op borstvoeding.com staat dat ze vanaf 9 maanden sinaasappel mogen, maakt het uit of het een perssinaasappel of een handsinaasappel is? Heb namelijk voor mezelf sinaasappelsap met banaan er door gemaakt en vroeg me af of Mila dit ook al mag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')