abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74046406
Dienstmededeling van Brighteyes
quote:
Update 20-10-2009
We hebben de TT van het 'moeders-topic' aangepast om het topic zo toegankelijk te maken voor iedereen die in OUD post; nieuwe moeders, oude moeders, bijna moeders, nog niet moeders, helemaal nooit moeders (vrijwillig en onvrijwillig) etc. etc. etc.

De mannen zijn hier uiteraard ook welkom, maar uiteraard ook in: Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel IV

We willen wel nog steeds vragen om het hier zo veel mogelijk OUD gerelateerd te houden. Dus hou het bij dingen die direct van invloed zijn op jou als persoon die met ouderschap (of de wens daartoe) te maken hebben

Kijk wel uit dat het geen echt klaagbaak of R&P-hoe voel je je nu topic gaat worden.
pi_74048090
LMK
pi_74048137
Is dat een synoniem voor TVP?
pi_74049488
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:21 schreef leonieke het volgende:
Is dat een synoniem voor TVP?
Neh, lang verhaal Komt er op neer dat je LMK (van LoveMaeKing) plaatst als er een topic is geopend waarin niet gereageerd wordt. De user LMK vond het altijd zielig als er niet gereageerd werd in een topic, maar dat is van járen geleden op Fok
pi_74049603
LMK? dan zet ik een keiharde TVP neer...

Wat moeilijk die situatie van jou met je vader Leonieke, heel naar... maar ik denk dat ik ook zou afwachten tot wanneer het echt op een beslissing aan zou komen... Niet allemaal zorgen gaan maken hoor, het gaat zoals het gaat, maar zorgen zijn niet goed voor je kindje nu... (ik snap de zorgen wel hoor, maar hij wil niet dat het een derde virtueel kindje wordt, laat hem dan maar de stap zetten zodat dat ook niet nodig is... zo zou ik het in ieder geval een tijdje proberen denk ik...)
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:23:42 #6
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74049747
Even een postnataal vraagje:
Vandaag vloei ik opeens weer helderrood. Is dat normaal als je eigenlijk al 1,5 a 2 weken niet meer vloeit?
Na het doktersbezoek deze week vloeide ik ook maar dat leek me logisch na 'uitgebreide' inspectie...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74049908
geen idee rocks.
heb je ook pijn erbij?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:31:09 #8
190853 RockabeIIa
pi_74049972
Weet eigenlijk niet zo goed. Geloof van niet.
pi_74051123
hmm ik zou het niet weten. Kun je je vk nog bellen? Tot 6 weken na de bevalling val je onder hun zorg enzo. Misschien dat zij je meer kan vertellen?
Vervelend wel, denk je er net van af te zijn, dat vloeien...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74051321
Leonieke, vervelende situatie zo met je vader. Maar als je hem idd gewoon een kaartje stuurt als je baby geboren is, merk je vanzelf wat zijn reactie is.
Ik had ook al een tijdje geen contact met mijn vader. Hij nam zelf gewoon nooit contact op en op een gegeven moment ben ik daar ook mee gestopt omdat ik het zat was (ok er speelden nog wel wat meer dingen mee). Maar sinds Graeme geboren is, is hij ook maar één keer langsgeweest. Zelf laat hij nog steeds niks horen. Als hij belt of mailt dat hij langs wil komen is hij welkom. En anders helaasl maar niet.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74051652
Rocka, kan het ook je menstruatie alweer zijn? Had een vriendin van mij ook. 5 weken vloeien, 2 weken niet -> ongesteld.
pi_74051891
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:22 schreef freecell het volgende:
Rocka, kan het ook je menstruatie alweer zijn? Had een vriendin van mij ook. 5 weken vloeien, 2 weken niet -> ongesteld.
bij volledige borstvoeding? zo snel ja?
je geeft toch bv rocks of ben ik in de war?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74052015
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

bij volledige borstvoeding? zo snel ja?
je geeft toch bv rocks of ben ik in de war?
Ze gaf BV ja
Ze baalde wel behoorlijk trouwens
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:34:05 #14
190853 RockabeIIa
pi_74052099
Ik geef volledige bv en ben 4 weken terug bevallen. Lijkt me eerlijk gezegd van niet dat dit mijn menstruatie al is. Die voel ik doorgaans anders en dit is gewoon helderrood bloed.
Bij B werd ik trouwens pas na 7 maand oid weer echt ongesteld.
pi_74052115
kan ik me voorstellen ja. Ik hoop voor jou Rocka dat het nog even uitblijft.

Hoewel ik het op zich niet heel erg zou vinden, ik heb er op zich geen last van, menstruatie. Maar met de pil die ik nu slik, slik je echt vier weken de pil, je hebt geen stopweek, dus je krijgt geen onttrekkingsbloeding maar kunt wel van tijd tot tijd last van spotting hebben. En daar heb ik toch wel zo de schurft aan ik vind echt niets irritanter dan ergens zijn en er dan achter komen dat je ineens spotting hebt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 19:37:35 #16
5428 crew  miss_sly
pi_74052232
Rocka, ik had het ook, iets later dan met 4 weken, maar binnen die eerste 6 weken. Volgens mij kan het tot 6 weken geen kwaad, hoort het bij het genezingsproces. Als je het niet vertrouwt, kun je voor de zekerheid de vk altijd nog even bellen.

Ik dacht toen ook dat ik ongesteld was misschien, ondanks bv, maar ik denk dat het niet zo was, want morgen is Senna 14 weken en ik heb niet meer gevloeid sinds toen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74052464
Rocka, ik had ook dat het over leek te zijn en toen ineens weer helderrood vocht/bloed.
Maar inderdaad de vk bellen als je er geen goed gevoel bij hebt.

Spotting, ik vind het ook een woord waar je de schurft van krijgt.

Moonah, verdrietig van je vader, en ik begrijp heel goed je gemis en je behoefte om Thies dat wel te geven.
Ik hoop trouwens dat mijn vader, als hij straks weer in NL/Belgie woont, hij wel meer tijd heeft voor zijn eerste kleinkind. En dat zal vast want dan is hij met pensioen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74052697
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:14 schreef tessie het volgende:
Leonieke, vervelende situatie zo met je vader. Maar als je hem idd gewoon een kaartje stuurt als je baby geboren is, merk je vanzelf wat zijn reactie is.
Ik had ook al een tijdje geen contact met mijn vader. Hij nam zelf gewoon nooit contact op en op een gegeven moment ben ik daar ook mee gestopt omdat ik het zat was (ok er speelden nog wel wat meer dingen mee). Maar sinds Graeme geboren is, is hij ook maar één keer langsgeweest. Zelf laat hij nog steeds niks horen. Als hij belt of mailt dat hij langs wil komen is hij welkom. En anders helaasl maar niet.
Ik denk dat wij dezelfde kant zullen opgaan. Een nare situatie vind ik het eigenlijk, maar zoals mijsje ook zegt: het heeft niet zoveel zin om me er nu druk in te maken. Al zou ik liegen als ik zeg dat het nooit door mijn hoofd spookt.

Een freecell: wat een lieve LMK-post
pi_74053274
Ik heb nog nooit spotting gehad en géén idee wat ik me erbij voor moet stellen
pi_74053326
Als ik jullie verhalen zo lees bedenk ik ineens dat onze hummel zich wel in twee handjes mag knijpen met zoveel liefhebbende opa's en oma's
pi_74053676
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog nooit spotting gehad en géén idee wat ik me erbij voor moet stellen
gewoon, doorbraakbloeding.
T is neit zo schokkend ofzo als het klinkt het is gewoon eigenlijk een soort ongesteld worden op een moment dat je er helemaal niet op rekent. En het duurt dan een dag, of misschien twee. En dan is het weer over en dan kan het zomaar weer een paar weken duren voor het weer komt of het duurt maar een paar dagen en je hebt er weer last van.

Geen pijl op te trekken dus
en juist daarom is het zo hatelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74053917
Doorbraakbloedingen zijn gemeen.

Leonieke, laat het zo en kijk dan, na de bevalling, hoe je je voelt. Die hormonen dan, daar is toch niks van te voorspellen.

Rocka, ik had na 5 weken vloeien (het was bijna gestopt) ineens weer helderrood bloed. Ik dacht al dat ik weer ongesteld was, maar daarna duurde het 8 maanden, dus dat zal wel niet. Na vier weken mag het op zich nog gewoon, heb je nog een nacontrole?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:21:37 #23
190853 RockabeIIa
pi_74054161
ja zowel bij vk als gyn, yp
pi_74054698
Dat is fijn! Dan kun je het daar iig aankaarten. Wat goed zeg, dat je bij beide nog terug gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74060470
Rocka, ik had het gisteren ook en net ook weer...raar he.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Huup, hier dezelfde pil. Pff, ik vind em ook nog maar niets, krijg er hoofdpijn van. Ik ga dan ook zsm weer terug naar mijn eigen driefasenpil.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')