quote:Update 20-10-2009
We hebben de TT van het 'moeders-topic' aangepast om het topic zo toegankelijk te maken voor iedereen die in OUD post; nieuwe moeders, oude moeders, bijna moeders, nog niet moeders, helemaal nooit moeders (vrijwillig en onvrijwillig) etc. etc. etc.
De mannen zijn hier uiteraard ook welkom, maar uiteraard ook in: Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel IV
We willen wel nog steeds vragen om het hier zo veel mogelijk OUD gerelateerd te houden. Dus hou het bij dingen die direct van invloed zijn op jou als persoon die met ouderschap (of de wens daartoe) te maken hebben
Kijk wel uit dat het geen echt klaagbaak of R&P-hoe voel je je nu topic gaat worden.
Neh, lang verhaalquote:
bij volledige borstvoeding? zo snel ja?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:22 schreef freecell het volgende:
Rocka, kan het ook je menstruatie alweer zijn? Had een vriendin van mij ook. 5 weken vloeien, 2 weken niet -> ongesteld.
Ze gaf BV jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bij volledige borstvoeding? zo snel ja?
je geeft toch bv rocks of ben ik in de war?
Ik denk dat wij dezelfde kant zullen opgaan. Een nare situatie vind ik het eigenlijk, maar zoals mijsje ook zegt: het heeft niet zoveel zin om me er nu druk in te maken. Al zou ik liegen als ik zeg dat het nooit door mijn hoofd spookt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:14 schreef tessie het volgende:
Leonieke, vervelende situatie zo met je vader. Maar als je hem idd gewoon een kaartje stuurt als je baby geboren is, merk je vanzelf wat zijn reactie is.
Ik had ook al een tijdje geen contact met mijn vader. Hij nam zelf gewoon nooit contact op en op een gegeven moment ben ik daar ook mee gestopt omdat ik het zat was (ok er speelden nog wel wat meer dingen mee). Maar sinds Graeme geboren is, is hij ook maar één keer langsgeweest. Zelf laat hij nog steeds niks horen. Als hij belt of mailt dat hij langs wil komen is hij welkom. En anders helaasl maar niet.
gewoon, doorbraakbloeding.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog nooit spotting gehad en géén idee wat ik me erbij voor moet stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Huup, hier dezelfde pil. Pff, ik vind em ook nog maar niets, krijg er hoofdpijn van. Ik ga dan ook zsm weer terug naar mijn eigen driefasenpil.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |