Dat is wel een goede oplossing!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:47 schreef Jelief het volgende:
[..]
Bij Emma, toen 14 maanden, ik denk dat we het dit jaar ook zo doen, dan maar even geen box.
[ afbeelding ]
kan ik begrijpenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:40 schreef Vicky het volgende:
Persoonlijk moet ik er niet aan denken om Tess elke nacht in mijn bed te hebben.
De eerste paar weken lag ze heel af en toe in ons bed omdat ze niet in slaap kon komen maar als ze bij ons lag sliep ze wel. Tot ze in het zh gelegen heeft sliep ze ook bij ons op de kamer maar eenmaal uit het zh is ze verkast naar haar eigen kamer..
Amber heeft ook heel sporadisch bij ons in bed gelegen.
ieder zijn ding tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kan ik begrijpen
Ik merk alleen dat ze liever bij ons ligt en ik vind dat prima en ook fijn, dus dan mag dat
Ik vind het ook fijn, maar doe het niet altijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kan ik begrijpen
Ik merk alleen dat ze liever bij ons ligt en ik vind dat prima en ook fijn, dus dan mag dat
Ik kan er ook echt van genieten hoor, behalve als ze met haar hoofd tegen mn neus ramt in r slaapquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:51 schreef pinquit het volgende:
max slaapt al bijna 4 jaar in mijn bedmet tijden dat ie ineens in zn eigen bed wil. ik vind het heeeerlijk
lig toch al zo alleen.
Ik heb dat ook hoor.... Lennon slaapt echt sporadisch bij ons in bed, volgens mij maar 2x gebeurd toen hij wat ziekjes was. Hij wil het ook niet echt, wordt erg druk/onrustig. Hij slaapt ook heel goed in zn eigen bed. Tegenwoordig van half 8 tot ong. 8 uur de volgende morgen als ik niet moet werken, al word hij af en toe nog wel 1x wakker en wil dan wat drinken. Verder slaapt hij overdag ook nog heel veel, smorgens van kwart over 9 tot kwart over 11 en 's middags vaak van half 2 tot half 5. Bij mn ouders slaapt hij nog meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:40 schreef Vicky het volgende:
Persoonlijk moet ik er niet aan denken om Tess elke nacht in mijn bed te hebben.
De eerste paar weken lag ze heel af en toe in ons bed omdat ze niet in slaap kon komen maar als ze bij ons lag sliep ze wel. Tot ze in het zh gelegen heeft sliep ze ook bij ons op de kamer maar eenmaal uit het zh is ze verkast naar haar eigen kamer..
Amber heeft ook heel sporadisch bij ons in bed gelegen.
ik heb tegenwoordig een kussentje tussen ons in liggen, die voeten in mn maag vond k ook niet zo prettig meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik kan er ook echt van genieten hoor, behalve als ze met haar hoofd tegen mn neus ramt in r slaap
Ik wil wel, maar zodra Annicka de camera ziet, wil ze dat ding onderzoeken en is de foto verpest...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:10 schreef bodpa09 het volgende:
Ik durf hem ook niet bij ons in bed te laten liggen hoor. Hij mag 's morgens soms een uurtje, maar een hele nacht vind ik bloedeng.
@GWS: FOTO!!!!
Nee, het ging me niet om het doorslapen, het ging om het niet in het eigen bedje slapen. Soms denk ik dat ik te makkelijk ben door d'r maar bij me te nemen omdat ik wil slapen en dus geen zin heb in gehuil. Daarom de vraag, ligt het aan de ouders of aan de kindjes, als ze niet in hun eigen bed willen slapenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]wat zouden de ouders dan verkeerd doen volgens jou?
Niet laten huilen? Borstvoedingskindjes hebben sowieso meer oeite met doorslapen en dan FV kindjes, dit omdat bv nu eenmaal minder 'vult' / licht verteerbaar is.
Als je kijkt op het dragen en voedenforum (langvoedsters) dan slapen de kindjes daar amper door, het is meer eenuitzondering dat ze wel doorslapen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |