abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74036207
deel 226 Het grote kleine babietjestopic deel 226

Babietjes

18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74036273
Tess is de nacht goed doorgekomen! 1x wakker geweest geloof ik en d'r fles weer om 6.00 uur nieuwe tijd.
Alleen was ze wel iets vroeger waker na die fles. Normaal om 9.00 uur, nu om 8.30.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74036428
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:38 schreef Vicky het volgende:
Tess is de nacht goed doorgekomen! 1x wakker geweest geloof ik en d'r fles weer om 6.00 uur nieuwe tijd.
Alleen was ze wel iets vroeger waker na die fles. Normaal om 9.00 uur, nu om 8.30.
dat is inderdaad iets vroeger
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74036539
Wat een namen zie ik hier staan zeg. Ik mag hopen dat dit geen afspiegeling is van de gemiddelde Nederlander.
-
pi_74036587
tuurlijk wel Driekus bijvoorbeeld staat erg hoog in de namen top tien
pi_74036640
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat een namen zie ik hier staan zeg. Ik mag hopen dat dit geen afspiegeling is van de gemiddelde Nederlander.
ieder zijn eigen smaak toch...
en ik zie hier nou niet echt schokkende namen voorbij komen hoor..
noem eens een voorbeeld dan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74036667
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:02 schreef Vicky het volgende:

[..]

ieder zijn eigen smaak toch...
en ik zie hier nou niet echt schokkende namen voorbij komen hoor..
noem eens een voorbeeld dan.
Nou, ik vind het behoorlijk zielig voor een kind als z'n ouders hem Avalon of Odin Eos hebben genoemd. Maargoed, ieder z'n smaak inderdaad.
-
pi_74036793
Over namen gesproken, donderdag was er bij het zwemmen een invaller, die noemde Seb steeds Sip.
En ik maar steeds verbeteren. Irritant vind ik dat. Zo moeilijk is het toch niet?
pi_74036879
Estrys, daar zou ik me ook aan ergeren!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_74036887
Avalon is toch prachtig
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:41:51 #11
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74037374
Lennon heeft vannacht ook geod geslapen, tot 10 over 8 nieuwe tijd Wij waren nog eerder wakker dan hij. Hij ligt net weer in bed.. hij had wel op de gebruikelijke (oude) tijd zin in zn fruithapje, dus die maar eerst gedaan en daarna naar bed.

MvD, ik kijk ook eigenlijk nooit hoe het piemeltje ligt. Ik kan me wel herinneren dat de verloskundige ooit heeft gezegd naar beneden.

Arme Seb voor zn tand door de lip en wat een stomme invaller!!
Make love, not war ☮
pi_74037391
MvD hier ook piemeltje naar beneden, geleerd in het ziekenhuis.
Hier 6.50 wakker nieuwe tijd. Normaal 7.45/8.00 met de oude tijd. Even wennen dus. Maar gelukkig niet al om 6.00
pi_74037409
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:11 schreef Estrys het volgende:
Over namen gesproken, donderdag was er bij het zwemmen een invaller, die noemde Seb steeds Sip.
En ik maar steeds verbeteren. Irritant vind ik dat. Zo moeilijk is het toch niet?
mijn oma noemt mn kind consequent Amalia
en als ik het haar verbeter dan zegt ze Ameelie. Met de klemtoon op de ee dus. "want er staat toch een streepje op!" Mja, maar dits een frans streepje oma, die werken anders
en nu is het dus steeds ammuhlie. En heel soms Ammellie.
Ik had niet verwacht dat ze er zoveel moeite mee zou hebben (mijn oma is overigens 63, geen extreme leeftijd waarop je zulke namen uitspreken niet meer kunt verwachten vind ik.)

Nog even een vraagje trouwens, doen jullie je kindjes 's nachts sokjes aan in bed? Ik heb van die pyjama's uit 1 stuk, daaronder heeft ze een romper, soms met lange mouwen soms korte, net hoe het uitkomt. En ze slaapt onder een laken + dubbelgeslagen deken. Maar 's nachts heeft ze vaak van die ijsklompjes. Haar nekje voelt wel gewoon warm hoor en ze heeft het volgens mij ook niet koud maar ik ben benieuwd wat jullie doen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74037528
Huup, Tess slaapt 's nachts in een slaapzak met lange mouwen. De ene keer doe ik wel een truitje aan heb nog geen pyamatjes de andere keer alleen een romper.
Sokken doe ik eigenlijk altijd aan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74037529
Geen sokjes in bed hier. Koude handjes en voetjes is wel normaal dacht ik. Tyler heeft dat ook wel. Had/heeft Kim ook vaak.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:53:47 #16
114177 Diaan73
pi_74037613
Ik doe soms sokjes aan als het erg koud is maar meestal niet. Maar ik wil wel gaan aanwennen om 's nachts geen sokken aan te doen, is volgens mij ook beter. Twan sliep altijd wel met sokken, met als resultaat dat hij nu nog steeds 's nachts zn sokken aan wil hebben. Zelfs in de zomer, dan heeft hij zn sneakersokken nog aan.
Make love, not war ☮
pi_74037746
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe soms sokjes aan als het erg koud is maar meestal niet. Maar ik wil wel gaan aanwennen om 's nachts geen sokken aan te doen, is volgens mij ook beter. Twan sliep altijd wel met sokken, met als resultaat dat hij nu nog steeds 's nachts zn sokken aan wil hebben. Zelfs in de zomer, dan heeft hij zn sneakersokken nog aan.

als ie ze later als ie groot is maar uit doet in bed haha

ja Ingrid dat dacht ik dus ook, koude handen/voetjes normaal. Maar omdat ik veel pyjama's met van die voetjes erin zie zeg maar dacht ik ineens van hmm misschien is het toch de bedoeling dat je sokjes aantrekt. Maar ik slaap zelf ook niet met sokken dus ik vond het een gek idee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:00:42 #18
114177 Diaan73
pi_74037768
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

als ie ze later als ie groot is maar uit doet in bed haha
Inderdaad... ach zal uiteindelijk wel goedkomen....
Make love, not war ☮
pi_74038376
Ik slaap zelf altijd met sokken Maar de meiden niet. Merel heeft een pyjama aan, en als het heel fris is en pyjamapakje met sokjes eraan vast zeg maar. Verder heeft ze een slaapzak zonder mouwen aan.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:40:00 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_74038707
Jochem is gelukkig weer wat aan het aankomen, elke dag 10 gram erbij en over een tijdje zit hij dan weer op zijn geboortegewicht

Verder gaat het wel goed, hij drinkt echt gewoon goed en is lekker alert en ook de bijvoeding is niet meer nodig, dus waarschijnlijk was het ondanks een redelijk goede productie in de eerste dagen, toch te weinig voeding omdat hij gewoon veel honger had. Pak van mijn hart
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74040259
Troel, wat fijn!
Hier geen sokjes, Driekus is van het blootwoelen, hoe strak je em ook instopt. Dus die heeft nu al een slaapzak aan, de kleinste maat die ze hadden bij de hema. En nou heeft ie alleen nog koude handjes, maar lekker warme voetjes. En in de slaapzak heeft ie alleen een romper aan met lange mouwen of een romper met korte mouwen en een truitje.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74041946
Fijn Troel!

Voor de wat oudere babietjes mama's. Wanneer deden jullie de box weg? Of pas na het 1e jaar?
pi_74041974
Fijn Troel!

Ingrid, wij hebben vanmorgen de box opgeruimd, Merel zit er nooit in en ik irriteerde me rot aan dat ding.
Sara
Merel
Ukje
pi_74042166
Ik twijfel nog of we hem opruimen. Hij vind het niet leuk meer en zit er weinig in. Helemaal nu de box laag is, hij probeert as we speak te ontsnappen.
pi_74042888
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:03 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Nou, ik vind het behoorlijk zielig voor een kind als z'n ouders hem Avalon of Odin Eos hebben genoemd. Maargoed, ieder z'n smaak inderdaad.
Avalon vind ik een prachtige naam Odin trouwens ook.
pi_74042927
En de box gaat er hier binnenkort ook uit, heb dat ding echt amper gebruikt
pi_74043777
Bij ons was de box net 6 weken weg toen we erachter kwamen dat we 'm beter hadden kunnen laten staan omdat ik alweer zwanger was. Hadden niet gedacht dat het zo snel weer zou lukken zeg maar
pi_74043787
Troel, fijn dat Jochem aan het aankomen is.

Huup, daar zou ik me wel aan ergeren ja. Het is niet alsof ze zo oud is dat ze dat niet meer kan snappen ofzo. Mijn oma van 96 weet ook nooit goed hoe ze Graeme nou uit moet spreken. Maar goed, ze snapt nu wel meer dignen niet, dus dat is dan ook niet zo gek. En ze probeert het in elk geval wel, en af en toe vraagt ze nog even hoe het nu moet. Het is ook een lastige en voor haar onbekende naam.

Graeme slaapt de laatste tijd overdag zo weinig. Steeds maar een kwartiertje en dan issie weer wakker. Blijft ie nog wel gewoon even rustig liggen, maar weer in slaap vallen gebeurt haast nooit. En boven in bed wil hij ook nog steeds niet. Lastig!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74044093
Wat namen betreft verschillen de smaken nou eenmaal. Jullie hadden het waarschijnlijk ook dat je een aantal namen voor je kind had, die je partner niet leuk vpnd en andersom.

Huup ik doer sokken als er geen voetjes aan de pyama zitten. Ik vind persoonlijk de pyamas met voetjes een stuk makkelijker. Maar meestal maakt het niet zo veel uit omdat hij in een slaapzak slaapt en dus geen koude voetjes krijgt. Meestal kleden wij hem na zijn avondeten om, gaat hij in de slaapzak en slaapt vaak tot de latste voeding. Dan haal ik hem ook niet meer uit de slaapzak. Als wij zijn pyama vroeg aandoen en hij moet nog eten, wil lekker spelen of zo doe ik dus sokjes als het een pyama zonder voetjes is.

Wat goed Troel, dat Jochem lekker aankomt en jij een goed gevoel hebt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:18:26 #30
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74044551
Troel wat fijn dat Jochem zo goed aankomt!

Maarten was om tien voor 5 (nieuwe tijd) alweer wakker, daarna was het half 9. Dus wel uit kunnen slapen daarna...Vooral omdat mijn biologisch klokje nog zei dat het al half 10 was
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_74044742
Fijn Troel!

Seb=Sip? wat een verstand
We hebben wel dat Meike standaard Maaike wordt genoemd, je blijft aan het verbeteren, heel irritant.
Met Lars zullen we dat vast wat minder hebben ;-)
Kan me wel voorstellen dat je Graeme verkeerd zou uitspreken, heb je dat nou veel Tessie?

Ingrid, toen Meike baby was ging de box eruit toen ze een maand of 10 was. Ze kon toen kruipen en wilde pertinent niet meer in de box.

Het gaat hier best goed, al durf ik dat bijna niet te zeggen met die Fokwet enzo.
Gister de hele dag geen last, vandaag tot nu toe 1 keer dat hij heel erg moest huilen en ontroostbaar was, maar dat duurde een minuutje of 10 denk ik.
Morgen weer naar de zweverige strijkmeneer.
Vind het heel apart wat die man kan met zijn gave, weet natuurlijk niet of het daarvan komt dat het beter gaat met Lars, maar het is wel toevallig.
Lars groeit echt hard op het moment, je kunt het echt aan zijn kleertjes merken.
Maatje 50 wordt nu echt te klein!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:36:12 #32
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74044918
Karin
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:44:09 #33
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74045138
hier heeft B tot ruim 1,5 bijna 2 graag in de box gespeeld dus het ding is niet eens weg geweest uit de kamer (later stond er spul in waar hij niet of niet altijd mee hoefde te spelen tot aan de geboorte van L)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:28:51 #34
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74046521
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:44 schreef Fuente het volgende:
Fijn Troel!

Ingrid, wij hebben vanmorgen drie weken geleden de box opgeruimd, Merel Daryl zat er nooit in en ik irriteerde me rot aan dat ding.
Dit dus. Daryl is gelukkig weer opgeknapt van de mexicaanse griep. Vandaag is ze voor het eerst weer haar vrolijke zelf. Vandaag ook de laatste x tamiflu, dus dat komt goed uit. Ze was zo zielig en sneu de afgelopen dagen. En ik ook een beetje, want ze zat écht aan me vastgeplakt. nee hoor, ik doe het met alle liefde, maar een beetje vermoeiend is het wel, als je nog niet eens alleen naar de wc kan.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_74047243
Daryl had de mexicaanse griep? Ik moet echt vaker bijlezen Fijn dat ze al wat opgeknapt is!

Seb = Sip?! Je zou idd denken dat het niet zo moeilijk is. Ik heb hier één keer Willoe gehoord En verder een keer of drie dat mensen dachten dat het een jongensnaam was. Vinniknie

Oh kijk nou waar de dochter van D. mee aan kwam zetten

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74049176
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef innepin het volgende:
Daryl had de mexicaanse griep? Ik moet echt vaker bijlezen Fijn dat ze al wat opgeknapt is!

Seb = Sip?! Je zou idd denken dat het niet zo moeilijk is. Ik heb hier één keer Willoe gehoord En verder een keer of drie dat mensen dachten dat het een jongensnaam was. Vinniknie

Oh kijk nou waar de dochter van D. mee aan kwam zetten
[ afbeelding ]

Wij hadden ook zo'n kerstpakje gekregen van iemand. In de kleuren rood, wit groen net geen sinterklaas pakje maar dan nog.
Tinuviel is heel snel een kledingbak gaan zoeken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74049203
Schattig voor het kerstvrouwtje!
Is de maat ook goed? Meestal zijn die dingen meer in peutermaten

Marie is Maarten weer helemaal beter? En jijzelf?
pi_74049391
Het is een maat 68, dus zal een beetje groot vallen maar moet lukken. Er zit ook een hele lange puntmuts bij
Zó heerlijk fout
pi_74049481
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:10 schreef innepin het volgende:
Het is een maat 68, dus zal een beetje groot vallen maar moet lukken. Er zit ook een hele lange puntmuts bij
Zó heerlijk fout
eigenlijk moet je ergens een baardje scoren ook nog om het feest compleet te maken

mn meisje is een beetje zielig beetje hangerig enzo, wil niet slapen en niet in de wipstoel of box, alleen bij papa of mama. Ze ligt nu wel al een uurtje te slapen ongeveer maar echt echt slapen is het niet. Ik hoor dr af en toe mopperen ne morrelen maar ze is duidelijk wel moe. Ik laat dr maar liggen, slaapt ze niet dan rust ze wel I guess.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:52:30 #40
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74050624
Haha, innepin! Ga je dat gebruiken voor kerstkaartjes?

Och, beetje ziekjes huup? Het gaat ook wel weer rond geloof ik. Getsie, in deze tijd zijn veel mensen ziekjes. Manlief is ook al niet al te fit, en dat kunnen we nu niet gebruiken papa's en mama's mogen niet ziek worden
Goh, hier de laatste dagen echt wakkere mannetjes zeg! 's Nachts slapen gaat prima, maar overdag zijn ze er steeds na een tukkie van drie kwartier weer..... dus alles wat ik zelf even wil/moet doen, moet in die drie kwartier gepropt worden. Lastig hoor. Over een tijdje kunnen ze zichzelf vast een beetje beter vermaken, dan zal dat wel makkelijker worden. Vooralsnog is het vooral vermoeiend zo...
pi_74050867
Ik wist ook niet dat Daryl de mex griep had. Wat eng zeg. Gelukkig dat ze nu weer wat opknapt.

Innepin Geweldig pakje!

Karin, eigenlijk nog nooit voorgekomen dat mensen zijn naam verkeerd uitspreken. Hij is blijkbaar zo moeilijk, dat ze eerst vragen hoe je het uit moet spreken. En gewoon in een gesprek, dus als ze de naam niet hebben gezien, denk ik dat ze gewoon denken dat het Graham is. In elk geval nog niemand geweest die vroeg hoe je dat moet schrijven. Komt vast nog vaak genoeg
pi_74051102
Haha dat denk ik ook tessie. Hier ook een dame die altijd zal moeten spellen.

Haar achternaam is bizar moeilijk
pi_74051225
Och mijn dame zal ook moeten spellen, al was het alleen maar door het streepje Maar then again, ik heb ook altijd mn naam moeten spellen (achternaam) en ik vind het eerlijk gezegd niet storend ofzo.

Daryl de mex. griep wat eng zeg! Gelukkig maar dat ze goed hersteld. Vertroetel haar maar lekker nog even

Hoe zit dat nou met inentingen en zieke kindjes? Mn dame heeft nog steeds diarree, ze is wat verkouden en lijkt zich algeheel niet zo lekker te voelen, maar heeft geen koorts verder. Dan kunnen inentingen wel gewoon toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74051250
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:52 schreef mikoxx het volgende:
Haha, innepin! Ga je dat gebruiken voor kerstkaartjes?
Ja joh, met de door huup gesuggereerde baard erbij
m.a.w. alsjeblieft niet zeg
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:13:33 #45
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74051300
Ik zou het cb wel even bellen van tevoren huup, misschien is het wel beter om even te wachten. Van de prikken worden ze vaak ook al niet fitter.... Beterschap!

En de mex griep.... brrr!
pi_74051836
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:13 schreef mikoxx het volgende:
Ik zou het cb wel even bellen van tevoren huup, misschien is het wel beter om even te wachten. Van de prikken worden ze vaak ook al niet fitter.... Beterschap!

En de mex griep.... brrr!
hmm ja je hebt gelijk. Ik dacht dat ik om 9 uur 's morgens moest maar ik hoef pas om half vier. Ik denk dat ik het dan nog even aankijk een tijdje overdag en als het tegen 1 uur nog niet beter is dan bel ik maar eventjes om te vragen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:31:21 #47
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74052000
Daarom heeft Maarten afgelopen donderdag ook nog niet zijn prikken gehad (die van 11 maanden). Wij moeten nu a.s. woensdag ochtend. Gelukkig is hij ondertussen al beter, hij heeft i.i.g. geen koorts meer, al is hij nog wel wat snotterig.
en ik ben gelukkig ook weer opgeknapt, nog niet helemaal de oude, maar wel weer prima genoeg om me weer wat lekkerder te voelen
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:38:36 #48
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74052261
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef innepin het volgende:

Ik weet niet of ik het wel hier gezet had hoor. Wel op het bankje ergens, maar hier weet ik niet. Ik heb niet zo veel tijd gehad om op fok! te zitten de afgelopen dagen.
Ja, het was wel even schrikken, maar dan vooral door de hype. Ze is niet getest, maar ze had 3 dagen nadat mijn nichtje hier geweest was, 40 graden koorts, een paar dagen. Dus in dit geval was het toeval te groot.
Mijn nichtje is ivm een bloedziekte wel getest en had dus bewezen mexicaanse griep

Maarr, ze is weer aan de beterende had, gelukkig.

p.s. Tof kerstpakje!

Iedereen bedankt voor de beterschapswensen iig !
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_74052904
Fijn dat Darryl weer aan de beterende hand is. Zielig zo'n verhit aan je vastgeplakt ziek meisje.

Huup, hopelijk is ze gauw weer beter. Arm mopperkontje.

Fijn dat het beter gaat met Lars, Karin.

Kobus is zo gezellig, lekker lachen en spelen in de box en hij is zo lief tegen bezoek. Schaterlachen en van alles. Vol energie! Maakt wel dat hij gewoon de hele middag niet slaapt en dan nu uitgeput in bed ligt.

Om een uurtje of half 6 in de ochtend is hij altijd wakker na de voeding en dan ligt hij een kwartiertje te kletsen en te zingen in zijn bedje. Hij ligt aan ons hoofdeinde en we genieten daar dan echt van.
P. ging dus vanochtend zijn gezang opnemen met zijn Iphone. Hij hield het ding boven Kobus'bedje en prompt werd het stil.
Ging ik kijken, lag Kobus een beetje verbaasd/benauwd naar die lichtgevende UFO te staren die 20 cm boven zijn hoofd hing.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74053513
Jeetje dat is schrikken zeg zo'n uk met de mexicaanse griep. Gelukkig is ze weer aan de beterende hand.

Kobus Hij zal wel gedacht hebben Oeke..."Wat hangt daar nou ineens boven mijn bedje?"

Mijn meisje heeft weer krampjes Vanaf haar geboorte hebben we volgens mij nog niet 1 avond niet met haar gezeten tussen 18 en 24 uur... En dan is gezeten nog een groot woord want het is meer wiebelen, heen en weer lopen en sussen. Arm grietje met zoveel last. Ze is ook zo onrustig, zowel wakker als in haar slaap. Woensdag gaan we naar de osteopaat en hopelijk kan die haar wat helpen.
pi_74054152
Fijn dat Darryl weer beter is

Karin wat goed dat het goed gaat met Lars.

Hopelijk is je kleine meid snel weer vrolijk Huup.

Stiemie voor jou en je kleine meid. Hopelijk kan de Osteopaat wat voor jullie betekenen.

Kobus kleine Entertainer.

Bij ons is dat dus ook zo. Dan kan onze zoon iets nieuws en denken wij snel eff een foto of filmpje maken en dan doet hij dat natuurlijk niet meer. Paar dagen wat fotos genomen in zijn Kinderstoel waar hij voor het eerst inzat. Ik legde zijn stuk brood op het plankje van de kinderstoel en hij nam het en stopte het in zijn mond. Toen ging hij ineens met zijn mond direct het stukje brood proberen op te pikken en wilde ik een foto nemen. Gelijk was het einde oefening en hij deed het ook niet meer tot het broodje op was.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74054430
Jee stiemie, was rot dat ze nog steeds zo last heeft. Zwaar is het zo, hopelijk kan de osteopaat wat voor jullie meisje betekenen!

Karin, fijn dat de zweverige strijkmeneer ( ) blijbaar helpt!

Eng, die mexicaanse griep bij die kleintjes, gelukkig weer aan de beterende hand!

Huup, sterkte met je ziekige meisje. En als je het prettiger vindt zou ik die prikjes gewoon even uitstellen.

Oeke, haha, ik bedenk me ook weleens hoe vreemd sommige dingen op een babietje moeten overkomen. Mees kan ook heel verschrikt kijken bij het flitsen van het fototoestel.
Hier gaat het verder ook super, hij is zo vrolijk de hele dag. Slapen heeft dan ook geen prioriteit, dus overdag hooguit een uurtje. En 's nachts nog lekker een keer of drie de borst Ik heb me er maar bij neergelegd dat dat voorlopig nog zo blijft
pi_74054642
Urla als je kind verder geen tekenen van moeheid geeft overdag. Het is wel een wakker kindje. Ik dacht altijd dat zo'n baby toch nog best wat uurtjes slaap nodig had.

Hier sliep hij altijd zo'n 2-3 uur nog sinds hij 7/8 maanden is. Ineens is dat gereduceerd tot een uur of zo hooguit. Maar dat komt meer door zijn verkoudheid in combinatie met tandjes krijgen denken wij. Ook s'nachts slaapt hij een stuk slechter dan eerder.

Merken jullie ook iets aan je kindjes in verband met de tijdsomstelling. Hier dook ons mannetje om 7 uur zijn bed in van vermoeidheid. Manlief bedacht net, dat het waarschijnlijk voor hem al als 8 uur aanvoelde, de tijd dat hij meestal naar bed gaat.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74054772
Arme Esmee, hopelijk zijn je darmpjes snel gewend en doen ze niet meer zo'n pijn.

Tinuviel, gek is dat he? Alsof ze het doorhebben. Ko kan ook heel hard lachen en als we dan de camera pakken gaat meneer heel serieus kijken. Er zat een rood lampje op de camera dat hebben we nu uitgezet, misschien is het dan niet meer zo fascinerend.

Jula, hier ook nog 3 keer per nacht een hapje! Ach, soms vind ik het moeilijk, maar vaker vind ik het gezellig.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:38:03 #55
62233 Jelief
ikke lief!
pi_74054973
Ik heb lang niet gepost hier, heb dit topic even bijgelezen.
Wij zijn vorige week ook naar de osteopaat geweest vanwege het spugen van Ruben en omdat hij zo slecht slaapt. De osteopaat heeft wat gedaan aan zijn 12vingerige darm en aan zijn dikke darm, de eerste verklaard het spugen, die darm sluit de maag af als hij vol zit en dan loopt de maag over zeg maar. De dikke darm die niet optimaal werkt verklaart de exceemplekken. Begin november weer, ik ben benieuwd.
Ruben was de afgelopen dagen aan het overgeven(dus niet 'overlopen') en had koorts, het lijkt wel weer over nu.
De box laten we nog wel even staan hier, het geeft ook een veilig plekje om te spelen, dan kan ik ff heen en weer naar de zolder. Ruben trekt zich op tot staan en kan van lig gaan zitten.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_74055108
Ik dacht dus ook dat babies meer slaap nodig hadden, de oudste sliep ook veel meer overdag. Hij lijkt het niet nodig te hebben, maar ik leg hem er wel bij tekenen van moeheid in. Meestal is hij dan binnen een half uurtje weer wakker.... Nou ja, komt vanzelf wel wat meer regelmaat in denk ik!

Oeke, ik vind het ook wel knus hoor Jammer alleen dat je niet een potje extra energie erbij krijgt
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:23:35 #57
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74070333
Esmee wat sneu dat je weer zo'n last van kra,pjes hebt!

Oeke, zodra Danique de camera ziet is het ook over met de pret, ze blijft gewoon stil zitten en gaat heel serieus kijken.

Danique is ziek, ze is zo zielig. Vanacht amper geslapen want ze moest alleen maar huilen en niets was goed.
Ze heeft giga koorts dus ik hoop dat het snel wat wegtrekt!
Gelukkig komt mijn moeder vandaag op haar passen dus ze is in goede handen maar oh wat vond ik het moelijk om vanmorgen mijn huilende meiske achter te moeten laten om te gaan werken!
pi_74070737
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:23 schreef Fruppel het volgende:
Esmee wat sneu dat je weer zo'n last van kra,pjes hebt!

Oeke, zodra Danique de camera ziet is het ook over met de pret, ze blijft gewoon stil zitten en gaat heel serieus kijken.

Danique is ziek, ze is zo zielig. Vanacht amper geslapen want ze moest alleen maar huilen en niets was goed.
Ze heeft giga koorts dus ik hoop dat het snel wat wegtrekt!
Gelukkig komt mijn moeder vandaag op haar passen dus ze is in goede handen maar oh wat vond ik het moelijk om vanmorgen mijn huilende meiske achter te moeten laten om te gaan werken!
Beterschap voor Danique Fruppel.

Hier is het ook bal met het slapen s'nachts ook zonder koorts. Meneer wordt om 1.00/ 1.30 uur of zo wakker en wil niet meer gaan slapen. De enige manier is bij ons in bed. Dan krijgen wij allemaal tenminste nog een beetje slaap.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:46:16 #59
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74072785
Oeh dat is ook geen fijne tijd om wakker te zijn!
Helpt het niet om hem te laten piepen zodat hij zelf weer in slaap valt of brult hij de hele buurt bij elkaar dan?
pi_74073795
Wat zielig voor Danique en mama! Beterschap!

Zo Tinuviel, dat is een echte nachtbraker dus. jeetje...

Stiemie, wat naar he die krampjes, werkelijk wie dat heeft verzonnen....
Hopelijk helpt de osteopaat, en anders moet je ook maar naar een zweefmeneer haha
Met Lars gaat het in ieder geval stukken beter, al had hij vanmorgen weer last. Gelukkig niet meer zo extreem, hij is nu redelijk te troosten. Straks weer naar de zwever, dus ben benieuwd hoe het daarna is.
pi_74074000
Mijn kleine man paste net zomaar in een tuinbroek maat 68 Voor 2 weken terug was die nog veel te groot Kleine beer
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74074261
Dat groeien gaat ook echt veel te hard en met sprongen. Ruben is nu net zo groot als Emma was op haar eerste verjaardag Hij heeft maat 74 en rompers 74/80.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_74074404
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:48 schreef tessie het volgende:
Troel, fijn dat Jochem aan het aankomen is.

Huup, daar zou ik me wel aan ergeren ja. Het is niet alsof ze zo oud is dat ze dat niet meer kan snappen ofzo. Mijn oma van 96 weet ook nooit goed hoe ze Graeme nou uit moet spreken. Maar goed, ze snapt nu wel meer dignen niet, dus dat is dan ook niet zo gek. En ze probeert het in elk geval wel, en af en toe vraagt ze nog even hoe het nu moet. Het is ook een lastige en voor haar onbekende naam.

Graeme slaapt de laatste tijd overdag zo weinig. Steeds maar een kwartiertje en dan issie weer wakker. Blijft ie nog wel gewoon even rustig liggen, maar weer in slaap vallen gebeurt haast nooit. En boven in bed wil hij ook nog steeds niet. Lastig!
Ik weet ook niet hoe ik Graeme moet uitspreken

Over boxen gesproken.. ik heb de mijne nog wel staan, als opslagplaats voor speelgoed voornamelijk.
Op het CB zeiden ze "dat ik hem echt nog niet moest wegdoen hoor!".
Nouja, daar slapen we dan nog maar even over, en dan gaat hij binnenkort waarschijnlijk toch gewoon de deur uit. Hij wordt toch nauwelijks gebruikt. Door huis rondkruipen, en langs kastjes lopen is voor leuker!
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:16:57 #64
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74079037
na een dikke week durf ik nu wel voorzichtig te roepen dat het ergste voorbij lijkt te zijn

Het spugen is tot een minum, tenzij meneertje denkt ik heb veeel honger en dan teveel drinkt, waardoor we overlopen.

het huilen beperkt zich nu voornamelijk alleen maar tussen 18 en 20 uur ongeveer. we zien het als het echte huiluurtje van Roy.

Overdag slapen het gaat wat beter, en het is ook nog goed voor mij, want nu ben ik nog meer buiten, voornamelijk in de ochtend, lekker wandelen op stevig tempo, goed voor de lijn, goed voor de conditie.

zo nu en dan nog wel eens een terug val, maar de laatste tijd gaat het gewoon lekker.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:35:36 #65
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74079665
Jay Bar! dat is goed nieuws! En zo nu en dan een terugval is ook normaal he, het kan niet altijd 100% perfect gaan. Maar als je de stijgende lijn maar vast hebt is het ook niet zo erg.

Thomas slaapt sinds de zantac en jbpm trouwens ook een stuk beter. Was ik een tijdje terug al helemaal over the moon met een 3-uurs ritme, vannacht sliep hij gewoon van kwart voor 12 tot kwart over 5! Jaja!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74079691
Mijn kind heeft een jetlag Over de hele dag vanaf 6 uur vanmorgen 2 uur geslapen en chagrijnig Heb hem nu op bed gedaan maar hij was tien minuten stil en nu inmiddels alweer tien minuten aan het zeuren. Niet huilen maar ech zeuren. Om simpel van te worden. Is het al 18 uur?
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:37:48 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74079741
Fijn dat het beter gaat Bar!

En She-Wolf voor jullie helemaal, wat eng zeg!

Hier een enorme flinke knul. Hij past niet op het grafiekje met zijn gewicht.
9 weken oud, 61cm en 6700 gram!
Netjes de prikjes gekregen, waar meneer vreselijk door beledigd was. De fysio is ook nog geweest en die was dik tevreden, over 2 weken komt ze pas weer.
pi_74079794
Fijn Bar!
Fake it till you make it...
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:08:35 #69
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74083069
BE Wow!!!

Wij zijn vandaag ook weer geweest: De scores zijn: Tygo 6015 gr en 63,5 cm. Max 6005 gr en 62,5 cm. Jaja, tweeling he Ze komen steeds dichter bij elkaar.
En: ik heb een bikkelkind Tygo gaf geen krimp bij de eerste prik. Hij keek echt zo naar de wvk alsof hij dacht: als ik jou ooit nog eens te pakken krijg, jij Haha! Bij de tweede moest hij wel huilen. En Max was helemaal achter adem, arm ding
pi_74083226
WOW BE!!
Volgens weegt Tess dat nu ook ongeveer en die is 11 weken ouder

ik heb vandaag voor het eerst iets met maatje 68 aangedaan en dat is nog aan de grote kant, al wordt maat 62 nu wel wat krapper.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74083489
Wow BE wat een flinke jongen heb je
fotoooo!
pi_74083534
BE wat fijn! En wat een heerlijk speklapje heb je

Wij zijn ook weer thuis van het CB, gewicht 5630, lengte 59 en t koppie is 38.5
Prikken was drama ik wist niet dat mn dame zo hard kon huilen ze bleef dr bijna in en liep helemaal paars aan Gelijk erna maar gevoed en dat gaf toch wel wat troost geloof ik, ze heeft vrij lang gedronken voor haar doen en geen seconde oogcontact met mij verbroken, zo zielig
nja goed we hebben het overleefd en ze ligt nu in dr bedje te slapen. Ik hoop dat de koorts weg blijft, daar heb k geen trek in.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:26:48 #73
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74083654
Volgens mijn wijkverpleegkundige is het huidige serum heel goed en hebben de kindjes er bijna geen last van. Hier heb ik er in ieder geval niks van gemerkt. Hopelijk valt het voor jullie ook allemaal mee!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74084768
Ben ik weer met een vraag...Driekus is niet alleen van de stinkende luiers, maar moet eigenlijk altijd ook schone kleren aan bij een poepluier. Het is gewoon veel en lijkt me enorme kracht te komen en het loopt dus eigenlijk altijd langs de luier. We hebben al pampers geprobeerd en c1000 en hoe strak we ze ook doen, meneer krijgt het erlangs. Iemand nog tips? Gelukkig houdt ie het wel op maar 1 a 2 luiers op een dag, er valt anders niet tegenop te wassen.
En voor alle prikkindjes
Oja, de wintertijd, ik ben er blij mee. Driekus moest eigenlijk nog een beetje naar voren in zijn ritme en dat lijkt dankzij de wintertijd gelukt.
pi_74085004
spuitluiers!

geen tips of advies verder Mef, srry.
Misschien toch nog een ander merk luiers proberen? Wij gebruiken kruidvat en tot nu toe is dat eigk de enige die ik echt prettig vind qua pasvorm.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:16:53 #76
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74085290
Welke maat gebruik je Mef? Hier ging het bij 1 langs (zat nog prima voor mijn gevoel) en bij 2 bleef het netjes binnen de lijntjes.

Inmiddels zitten we in 3
pi_74085594
3 al Ca.ra Ik moet steeds zó om je mannetje lachen, hij heeft zulke lekkere wangetjes! Ik kan gewoon niet ophouden met elke keer denken.. "en hij was prematuur?.... "

BE... wat een BEer! hahahha Is zijn groeilijntje een beetje vergelijkbaar met die van Sasha, of was hij lichter toen??

Och lief Amélieveke..kus op je zere plekjes, hopelijk heb je er niet al te veel last van! En wat een berinneke...tóch wel 5600 gram dus!
Wat gaaf dat je mannen zo gelijk opgaan Mikoxxx.. Ik heb écht respect gekregen voor de tweeling mama's, maar dat vergelijkingsmateriaal lijkt me toch wel heel erg leuk ook! (en ook soms niet natuurlijk!)

Wij hebben hier ook minimaal elke dag 1x luiertroubles (serieus, ik kan er de klok op gelijk zetten, elke dag tijdens de voedings tussen 12-13u diiiiiiiiikke spuitluier. Rond die tijd voed ik tegenwoordig dan ook altijd maar thuis Bij mn slanke dinkie gaat t er alleen niet langs de zijkant uit, maar gewoon altijd aan de bovenkant... tsja, en wat doe je daar dan aan?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:29:38 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74085668
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:21 schreef innepin het volgende:
Wow BE wat een flinke jongen heb je
fotoooo!
Ik zal er morgen weer eens maken!

Huup, wat een verschil dan he, in gewicht! En zijn koppie is 41,1 trouwens. Maar goed, dat hij een groot hoofd had wist ik al wel.

En even zwaar als Tess dus, kan je na gaan!
En de tweeling ook een stukkie lichter terwijl ze langer zijn.
Maar het is echt geen vetkleppie hoor! Hij drinkt ook niet al zijn flessen schoon op, dus daar ligt het op zich ook niet echt aan. Hij gebruikt gewoon alles wat hij krijgt goed zeg maar.

Mefke, hier ook kruidvatluiers naar volle tevredenheid. Mss toch een maatje groter proberen?
Hier zitten we ook aan 3 inmiddels, maar dat zal niemand verbazen.

Hij gaat niet geljik op met Sasha Poppedein, die boog meteen heel erg af, die was ook echt superbeweeglijk.
Ter vergelijk, Sasha was iets van 5800gr met 8 weken en Oscar dus 6700 met 9 weken.
pi_74085997
Zeker een verschil in gewicht... maar huup, jouw meisje is ook best flink dan! Of die van mij is gewoon klein, want zij was laatst op t CB nog maar 5100 gram... en ze is drie weken ouder dan Amélie
pi_74086015
Ach ja, Driekus heeft een voorkeurshouding he, zelfs voor poepluiers..hij lekt ook altijd links. Em fysio was geen probleem, ze bellen morgen voor een afspraak, gewoon zonder verwijzing. We hebben inmiddels wel maatje 2 liggen, morgen rond spuitluiertijd maar eens proberen dan. Eens kijken of dat helpt.

En tjemig wat een beren hier! Ik kan me gewoon nauwelijks voorstellen dat Driekus over vijf weken ook zo groot zal zijn. Al werden we door het CB al gewaarschuwd dat het geen dikkerd gaat worden, maar dat ie lang en slank lijkt. Leuk joh, broekjes maat 50/56 worden te kort, maar zitten nog ruim om zijn dat wat moet doorgaan voor zijn kontje, want hij heeft gewoon geen kontje.

[ Bericht 76% gewijzigd door mefke79 op 26-10-2009 18:44:27 (ik was nog niet klaar...stomme enterknop) ]
pi_74086024
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:29 schreef Brighteyes het volgende:

Hij gaat niet geljik op met Sasha Poppedein, die boog meteen heel erg af, die was ook echt superbeweeglijk.
Ter vergelijk, Sasha was iets van 5800gr met 8 weken en Oscar dus 6700 met 9 weken.
Wow
Wij hebben trouwens nog maatje 2. Probeerde vanmorgen een maat 3 maar die is echt nog veel te groot.

Mefke, ik had het ook met Willow zo rond de vier weken... maar nu is t al minder vloeibaar en blijft het vaker in de luier zitten (nog wel één keer in de twee dagen ofzo dat alles meteen verschoond moet, maar lang niet meer elke keer in elk geval )
pi_74086234
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:39 schreef innepin het volgende:
Zeker een verschil in gewicht... maar huup, jouw meisje is ook best flink dan! Of die van mij is gewoon klein, want zij was laatst op t CB nog maar 5100 gram... en ze is drie weken ouder dan Amélie
mn meiske zit boven de gemiddelde lijn ja
maar ze groeit keurig op haar lijntje. Ik noem dr niet voor niets speklapje he spekkoekje van mij <3

Wij hebben trouwens ook maat 3 luiers van kruidvat. Voor ons maakte het niet zo gek veel uit, maat 2 past ze ook nog maar we hadden een pak maat 3 gekregen en we vonden het wel prima, ze kunnen tot 9 kilo dus we kunnen even vooruit
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74087970
flinke kindjes hier Oscar

Elin heeft iets nieuws..ze niest de hele dag maar dan voor de lol..ze moest steeds zo lachen als ik moest niezen of zijzelf.. en dan deed ik het na met als resultaat dat ze dat dus de hele tijd doet En best een goede imitatie al zeg ik het zelf, dus niet Hatsjie maar echt zo'n snorf
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:36:15 #84
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74088041
Wat een binkies hier zeg
En een kanjers die prikken kregen, Amélie en Max & Tycho als ik het goed onthouden heb?

Maarten had vanmorgen een pech-ochtendje... Hij is van bed af gedonderd, ik zat aan de andere kant van het bed en Maarten zat ongeveer in het midden. Pappa kwam binnen om zich aan te kleden en Maarten schuift zo op zijn buik naar de zijkant (de andere kant dus) en wil gaan zitten, en dondert dus zo van bed af. Wat een schrik zeg, bij de kleine man, maar ook zeker bij ons!
En later was hij bezig een kastdeurtje open en dicht te doen, en toen zat zijn vingertje ertussen...
Daarna heeft hij gelukkig geen brokken meer gemaakt
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:38:00 #85
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74088113
BE, wat een kerel die Oscar van jou!

Ik ben benieuwd naar de curve van L. Hij groeit enorm zijn kleertjes uit. Woensdag gaat ie voor het eerst naar het CB
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74089353
Mefke, ik ben zeer te spreken over de luiers van de Aldi. Heb nog geen enkele lekkage gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74089796
BE, Oscar is echt een beertje Ben benieuwd wat Graeme nu weegt, morgen moeten we naar het CB, ook weer voor prikjes.

Waar vullen jullie die curves eigenlijk in?

Zweefvliegje, Graeme spreek je net zo uit als Graham.
pi_74089938
ik vul ze in bij www.borstvoeding.com/groeicurve Tessie, maar dit zijn dus wel curves die uitgaan van een gemiddelde groei voor een bv-kindje. Ik weet niet hoeveel verschil er zit met flesvoedingkindjes verder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74090916
ah gos zo zielig
mn meisje is heel hard aan het brullen, tenzij ze tegen een van ons aanhangt, maar ook dan is het soms nog wel hard huilen. Ik vind het echt ontzettend zielig. Muh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74090955
Heeft ze verhoging Huup? En heb je paracetamolzetpillen in huis?
pi_74091009
och Huupje toch... dikke knuffel voor jullie alledrie...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74091217
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft ze verhoging Huup? En heb je paracetamolzetpillen in huis?
heb ik, maar ze heeft geen verhoging.
Haar temp blijft gelukkig keurig op 37.2, gelukkig maar.

Ze is gewoon keizielig nu. Muh. En dan volgende maand weer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74091231
Awww huup wat sneu!
pi_74091523
De wvk belde net n.a.v. mijn telefoontje van vorige week.
We gaan de flessen van Tess wat meer op elkaar geven. Ipv 4 uur ertussen naar 3,5 uur ertussen zodat we haar 's avonds nie tmeer uit bed hoeven halen.
Nu moeten we haar nog wakker maken voor de fles van 22.00. De fles van 22.00 laten vervallen zie ik nog niet zo zitten aangezien ik niet zo'n zin heb om 's nachts eruit te moeten voor een fles

We mogen Tess ook likjes appel gaan geven om te kijken hoe ze hierop reageert dit ook vanwege de allergieen die Amber had
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74091755
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb ik, maar ze heeft geen verhoging.
Haar temp blijft gelukkig keurig op 37.2, gelukkig maar.

Ze is gewoon keizielig nu. Muh. En dan volgende maand weer
Jaah zo sneu he. Echt niet leuk. voor jullie drietjes.
pi_74091920
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:59 schreef Vicky het volgende:
De wvk belde net n.a.v. mijn telefoontje van vorige week.
We gaan de flessen van Tess wat meer op elkaar geven. Ipv 4 uur ertussen naar 3,5 uur ertussen zodat we haar 's avonds nie tmeer uit bed hoeven halen.
Nu moeten we haar nog wakker maken voor de fles van 22.00. De fles van 22.00 laten vervallen zie ik nog niet zo zitten aangezien ik niet zo'n zin heb om 's nachts eruit te moeten voor een fles

We mogen Tess ook likjes appel gaan geven om te kijken hoe ze hierop reageert dit ook vanwege de allergieen die Amber had
huh? maar bij allergie in de familie raden ze toch juist aan om pas met bijvoeding na 6 mnd te beginnen
pi_74091939
Ahw wat zielig voor Amélie.

Vicky, ik dacht dat met allergieen juist geadviseerd werd om niks extra´s te geven tot 6 maanden? Is dat weer veranderd?
pi_74091977
Geen happen appel, maar likjes appel.
maar ik weet nog niet of we dat gaan doen hoor... Voorlopig blijven we wel ff bij de fles.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74092061
Nee happen appel lijkt me sowieso nog erg lastig met 4 mnd hehe
nee maar waar zijn die likken dan goed voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')