dat is inderdaad iets vroegerquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:38 schreef Vicky het volgende:Tess is de nacht goed doorgekomen! 1x wakker geweest geloof ik en d'r fles weer om 6.00 uur nieuwe tijd.
Alleen was ze wel iets vroeger waker na die fles. Normaal om 9.00 uur, nu om 8.30.
ieder zijn eigen smaak toch...quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat een namen zie ik hier staan zeg. Ik mag hopen dat dit geen afspiegeling is van de gemiddelde Nederlander.
Nou, ik vind het behoorlijk zielig voor een kind als z'n ouders hem Avalon of Odin Eos hebben genoemd. Maargoed, ieder z'n smaak inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
ieder zijn eigen smaak toch...
en ik zie hier nou niet echt schokkende namen voorbij komen hoor..
noem eens een voorbeeld dan.
mijn oma noemt mn kind consequent Amaliaquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:11 schreef Estrys het volgende:
Over namen gesproken, donderdag was er bij het zwemmen een invaller, die noemde Seb steeds Sip.![]()
En ik maar steeds verbeteren. Irritant vind ik dat. Zo moeilijk is het toch niet?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe soms sokjes aan als het erg koud is maar meestal niet. Maar ik wil wel gaan aanwennen om 's nachts geen sokken aan te doen, is volgens mij ook beter. Twan sliep altijd wel met sokken, met als resultaat dat hij nu nog steeds 's nachts zn sokken aan wil hebben. Zelfs in de zomer, dan heeft hij zn sneakersokken nog aan.
Inderdaad... ach zal uiteindelijk wel goedkomen....quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
als ie ze later als ie groot is maar uit doet in bedhaha
Avalon vind ik een prachtige naamquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het behoorlijk zielig voor een kind als z'n ouders hem Avalon of Odin Eos hebben genoemd. Maargoed, ieder z'n smaak inderdaad.
Dit dus. Daryl is gelukkig weer opgeknapt van de mexicaanse griep. Vandaag is ze voor het eerst weer haar vrolijke zelf. Vandaag ook de laatste x tamiflu, dus dat komt goed uit. Ze was zo zielig en sneu de afgelopen dagen. En ik ook een beetje, want ze zat écht aan me vastgeplakt. nee hoor, ik doe het met alle liefde, maar een beetje vermoeiend is het wel, als je nog niet eens alleen naar de wc kan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:44 schreef Fuente het volgende:
Fijn Troel!
Ingrid, wij hebben vanmorgen drie weken geleden de box opgeruimd, Merel Daryl zat er nooit in en ik irriteerde me rot aan dat ding.
Wij hadden ook zo'n kerstpakje gekregen van iemand. In de kleuren rood, wit groen net geen sinterklaas pakje maar dan nog.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef innepin het volgende:
Daryl had de mexicaanse griep?Ik moet echt vaker bijlezen
Fijn dat ze al wat opgeknapt is!
Seb = Sip?!Je zou idd denken dat het niet zo moeilijk is. Ik heb hier één keer Willoe gehoord
En verder een keer of drie dat mensen dachten dat het een jongensnaam was. Vinniknie
![]()
Oh kijk nou waar de dochter van D. mee aan kwam zetten![]()
[ afbeelding ]
eigenlijk moet je ergens een baardje scoren ook nogquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:10 schreef innepin het volgende:
Het is een maat 68, dus zal een beetje groot vallen maar moet lukken. Er zit ook een hele lange puntmuts bij
Zó heerlijk fout
Ja joh, met de door huup gesuggereerde baard erbijquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:52 schreef mikoxx het volgende:
Haha, innepin! Ga je dat gebruiken voor kerstkaartjes?![]()
hmm ja je hebt gelijk. Ik dacht dat ik om 9 uur 's morgens moest maar ik hoef pas om half vier. Ik denk dat ik het dan nog even aankijk een tijdje overdag en als het tegen 1 uur nog niet beter is dan bel ik maar eventjes om te vragen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:13 schreef mikoxx het volgende:
Ik zou het cb wel even bellen van tevoren huup, misschien is het wel beter om even te wachten. Van de prikken worden ze vaak ook al niet fitter.... Beterschap!
En de mex griep.... brrr!
Ik weet niet of ik het wel hier gezet had hoor. Wel op het bankje ergens, maar hier weet ik niet. Ik heb niet zo veel tijd gehad om op fok! te zitten de afgelopen dagen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef innepin het volgende:
Daryl had de mexicaanse griep?Ik moet echt vaker bijlezen
Fijn dat ze al wat opgeknapt is!
Beterschap voor Danique Fruppel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:23 schreef Fruppel het volgende:
Esmee wat sneu dat je weer zo'n last van kra,pjes hebt!
Oeke, zodra Danique de camera ziet is het ook over met de pret, ze blijft gewoon stil zitten en gaat heel serieus kijken.
Danique is ziek, ze is zo zielig. Vanacht amper geslapen want ze moest alleen maar huilen en niets was goed.
Ze heeft giga koorts dus ik hoop dat het snel wat wegtrekt!
Gelukkig komt mijn moeder vandaag op haar passen dus ze is in goede handen maar oh wat vond ik het moelijk om vanmorgen mijn huilende meiske achter te moeten laten om te gaan werken!
Ik weet ook niet hoe ik Graeme moet uitsprekenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:48 schreef tessie het volgende:
Troel, fijn dat Jochem aan het aankomen is.
Huup, daar zou ik me wel aan ergeren ja. Het is niet alsof ze zo oud is dat ze dat niet meer kan snappen ofzo. Mijn oma van 96 weet ook nooit goed hoe ze Graeme nou uit moet spreken. Maar goed, ze snapt nu wel meer dignen niet, dus dat is dan ook niet zo gek. En ze probeert het in elk geval wel, en af en toe vraagt ze nog even hoe het nu moet. Het is ook een lastige en voor haar onbekende naam.
Graeme slaapt de laatste tijd overdag zo weinig. Steeds maar een kwartiertje en dan issie weer wakker. Blijft ie nog wel gewoon even rustig liggen, maar weer in slaap vallen gebeurt haast nooit. En boven in bed wil hij ook nog steeds niet. Lastig!
Ik zal er morgen weer eens maken!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:21 schreef innepin het volgende:
Wow BE wat een flinke jongen heb je
fotoooo!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
Hij gaat niet geljik op met Sasha Poppedein, die boog meteen heel erg af, die was ook echt superbeweeglijk.
Ter vergelijk, Sasha was iets van 5800gr met 8 weken en Oscar dus 6700 met 9 weken.![]()
mn meiske zit boven de gemiddelde lijn jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:39 schreef innepin het volgende:
Zeker een verschil in gewicht... maar huup, jouw meisje is ook best flink dan! Of die van mij is gewoon klein, want zij was laatst op t CB nog maar 5100 gram... en ze is drie weken ouder dan Amélie
heb ik, maar ze heeft geen verhoging.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft ze verhoging Huup? En heb je paracetamolzetpillen in huis?
Jaah zo sneu he. Echt niet leuk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb ik, maar ze heeft geen verhoging.
Haar temp blijft gelukkig keurig op 37.2, gelukkig maar.
Ze is gewoon keizielig nu. Muh. En dan volgende maand weer
huh? maar bij allergie in de familie raden ze toch juist aan om pas met bijvoeding na 6 mnd te beginnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:59 schreef Vicky het volgende:
De wvk belde net n.a.v. mijn telefoontje van vorige week.
We gaan de flessen van Tess wat meer op elkaar geven. Ipv 4 uur ertussen naar 3,5 uur ertussen zodat we haar 's avonds nie tmeer uit bed hoeven halen.
Nu moeten we haar nog wakker maken voor de fles van 22.00. De fles van 22.00 laten vervallen zie ik nog niet zo zitten aangezien ik niet zo'n zin heb om 's nachts eruit te moeten voor een fles
We mogen Tess ook likjes appel gaan geven om te kijken hoe ze hierop reageert dit ook vanwege de allergieen die Amber had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |