abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:16:53 #76
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74085290
Welke maat gebruik je Mef? Hier ging het bij 1 langs (zat nog prima voor mijn gevoel) en bij 2 bleef het netjes binnen de lijntjes.

Inmiddels zitten we in 3
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74085594
3 al Ca.ra Ik moet steeds zó om je mannetje lachen, hij heeft zulke lekkere wangetjes! Ik kan gewoon niet ophouden met elke keer denken.. "en hij was prematuur?.... "

BE... wat een BEer! hahahha Is zijn groeilijntje een beetje vergelijkbaar met die van Sasha, of was hij lichter toen??

Och lief Amélieveke..kus op je zere plekjes, hopelijk heb je er niet al te veel last van! En wat een berinneke...tóch wel 5600 gram dus!
Wat gaaf dat je mannen zo gelijk opgaan Mikoxxx.. Ik heb écht respect gekregen voor de tweeling mama's, maar dat vergelijkingsmateriaal lijkt me toch wel heel erg leuk ook! (en ook soms niet natuurlijk!)

Wij hebben hier ook minimaal elke dag 1x luiertroubles (serieus, ik kan er de klok op gelijk zetten, elke dag tijdens de voedings tussen 12-13u diiiiiiiiikke spuitluier. Rond die tijd voed ik tegenwoordig dan ook altijd maar thuis Bij mn slanke dinkie gaat t er alleen niet langs de zijkant uit, maar gewoon altijd aan de bovenkant... tsja, en wat doe je daar dan aan?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:29:38 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74085668
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:21 schreef innepin het volgende:
Wow BE wat een flinke jongen heb je
fotoooo!
Ik zal er morgen weer eens maken!

Huup, wat een verschil dan he, in gewicht! En zijn koppie is 41,1 trouwens. Maar goed, dat hij een groot hoofd had wist ik al wel.

En even zwaar als Tess dus, kan je na gaan!
En de tweeling ook een stukkie lichter terwijl ze langer zijn.
Maar het is echt geen vetkleppie hoor! Hij drinkt ook niet al zijn flessen schoon op, dus daar ligt het op zich ook niet echt aan. Hij gebruikt gewoon alles wat hij krijgt goed zeg maar.

Mefke, hier ook kruidvatluiers naar volle tevredenheid. Mss toch een maatje groter proberen?
Hier zitten we ook aan 3 inmiddels, maar dat zal niemand verbazen.

Hij gaat niet geljik op met Sasha Poppedein, die boog meteen heel erg af, die was ook echt superbeweeglijk.
Ter vergelijk, Sasha was iets van 5800gr met 8 weken en Oscar dus 6700 met 9 weken.
pi_74085997
Zeker een verschil in gewicht... maar huup, jouw meisje is ook best flink dan! Of die van mij is gewoon klein, want zij was laatst op t CB nog maar 5100 gram... en ze is drie weken ouder dan Amélie
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74086015
Ach ja, Driekus heeft een voorkeurshouding he, zelfs voor poepluiers..hij lekt ook altijd links. Em fysio was geen probleem, ze bellen morgen voor een afspraak, gewoon zonder verwijzing. We hebben inmiddels wel maatje 2 liggen, morgen rond spuitluiertijd maar eens proberen dan. Eens kijken of dat helpt.

En tjemig wat een beren hier! Ik kan me gewoon nauwelijks voorstellen dat Driekus over vijf weken ook zo groot zal zijn. Al werden we door het CB al gewaarschuwd dat het geen dikkerd gaat worden, maar dat ie lang en slank lijkt. Leuk joh, broekjes maat 50/56 worden te kort, maar zitten nog ruim om zijn dat wat moet doorgaan voor zijn kontje, want hij heeft gewoon geen kontje.

[ Bericht 76% gewijzigd door mefke79 op 26-10-2009 18:44:27 (ik was nog niet klaar...stomme enterknop) ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74086024
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:29 schreef Brighteyes het volgende:

Hij gaat niet geljik op met Sasha Poppedein, die boog meteen heel erg af, die was ook echt superbeweeglijk.
Ter vergelijk, Sasha was iets van 5800gr met 8 weken en Oscar dus 6700 met 9 weken.
Wow
Wij hebben trouwens nog maatje 2. Probeerde vanmorgen een maat 3 maar die is echt nog veel te groot.

Mefke, ik had het ook met Willow zo rond de vier weken... maar nu is t al minder vloeibaar en blijft het vaker in de luier zitten (nog wel één keer in de twee dagen ofzo dat alles meteen verschoond moet, maar lang niet meer elke keer in elk geval )
pi_74086234
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:39 schreef innepin het volgende:
Zeker een verschil in gewicht... maar huup, jouw meisje is ook best flink dan! Of die van mij is gewoon klein, want zij was laatst op t CB nog maar 5100 gram... en ze is drie weken ouder dan Amélie
mn meiske zit boven de gemiddelde lijn ja
maar ze groeit keurig op haar lijntje. Ik noem dr niet voor niets speklapje he spekkoekje van mij <3

Wij hebben trouwens ook maat 3 luiers van kruidvat. Voor ons maakte het niet zo gek veel uit, maat 2 past ze ook nog maar we hadden een pak maat 3 gekregen en we vonden het wel prima, ze kunnen tot 9 kilo dus we kunnen even vooruit
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74087970
flinke kindjes hier Oscar

Elin heeft iets nieuws..ze niest de hele dag maar dan voor de lol..ze moest steeds zo lachen als ik moest niezen of zijzelf.. en dan deed ik het na met als resultaat dat ze dat dus de hele tijd doet En best een goede imitatie al zeg ik het zelf, dus niet Hatsjie maar echt zo'n snorf
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:36:15 #84
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74088041
Wat een binkies hier zeg
En een kanjers die prikken kregen, Amélie en Max & Tycho als ik het goed onthouden heb?

Maarten had vanmorgen een pech-ochtendje... Hij is van bed af gedonderd, ik zat aan de andere kant van het bed en Maarten zat ongeveer in het midden. Pappa kwam binnen om zich aan te kleden en Maarten schuift zo op zijn buik naar de zijkant (de andere kant dus) en wil gaan zitten, en dondert dus zo van bed af. Wat een schrik zeg, bij de kleine man, maar ook zeker bij ons!
En later was hij bezig een kastdeurtje open en dicht te doen, en toen zat zijn vingertje ertussen...
Daarna heeft hij gelukkig geen brokken meer gemaakt
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:38:00 #85
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74088113
BE, wat een kerel die Oscar van jou!

Ik ben benieuwd naar de curve van L. Hij groeit enorm zijn kleertjes uit. Woensdag gaat ie voor het eerst naar het CB
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74089353
Mefke, ik ben zeer te spreken over de luiers van de Aldi. Heb nog geen enkele lekkage gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74089796
BE, Oscar is echt een beertje Ben benieuwd wat Graeme nu weegt, morgen moeten we naar het CB, ook weer voor prikjes.

Waar vullen jullie die curves eigenlijk in?

Zweefvliegje, Graeme spreek je net zo uit als Graham.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74089938
ik vul ze in bij www.borstvoeding.com/groeicurve Tessie, maar dit zijn dus wel curves die uitgaan van een gemiddelde groei voor een bv-kindje. Ik weet niet hoeveel verschil er zit met flesvoedingkindjes verder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74090916
ah gos zo zielig
mn meisje is heel hard aan het brullen, tenzij ze tegen een van ons aanhangt, maar ook dan is het soms nog wel hard huilen. Ik vind het echt ontzettend zielig. Muh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74090955
Heeft ze verhoging Huup? En heb je paracetamolzetpillen in huis?
pi_74091009
och Huupje toch... dikke knuffel voor jullie alledrie...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74091217
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft ze verhoging Huup? En heb je paracetamolzetpillen in huis?
heb ik, maar ze heeft geen verhoging.
Haar temp blijft gelukkig keurig op 37.2, gelukkig maar.

Ze is gewoon keizielig nu. Muh. En dan volgende maand weer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74091231
Awww huup wat sneu!
pi_74091523
De wvk belde net n.a.v. mijn telefoontje van vorige week.
We gaan de flessen van Tess wat meer op elkaar geven. Ipv 4 uur ertussen naar 3,5 uur ertussen zodat we haar 's avonds nie tmeer uit bed hoeven halen.
Nu moeten we haar nog wakker maken voor de fles van 22.00. De fles van 22.00 laten vervallen zie ik nog niet zo zitten aangezien ik niet zo'n zin heb om 's nachts eruit te moeten voor een fles

We mogen Tess ook likjes appel gaan geven om te kijken hoe ze hierop reageert dit ook vanwege de allergieen die Amber had
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74091755
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb ik, maar ze heeft geen verhoging.
Haar temp blijft gelukkig keurig op 37.2, gelukkig maar.

Ze is gewoon keizielig nu. Muh. En dan volgende maand weer
Jaah zo sneu he. Echt niet leuk. voor jullie drietjes.
pi_74091920
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:59 schreef Vicky het volgende:
De wvk belde net n.a.v. mijn telefoontje van vorige week.
We gaan de flessen van Tess wat meer op elkaar geven. Ipv 4 uur ertussen naar 3,5 uur ertussen zodat we haar 's avonds nie tmeer uit bed hoeven halen.
Nu moeten we haar nog wakker maken voor de fles van 22.00. De fles van 22.00 laten vervallen zie ik nog niet zo zitten aangezien ik niet zo'n zin heb om 's nachts eruit te moeten voor een fles

We mogen Tess ook likjes appel gaan geven om te kijken hoe ze hierop reageert dit ook vanwege de allergieen die Amber had
huh? maar bij allergie in de familie raden ze toch juist aan om pas met bijvoeding na 6 mnd te beginnen
pi_74091939
Ahw wat zielig voor Amélie.

Vicky, ik dacht dat met allergieen juist geadviseerd werd om niks extra´s te geven tot 6 maanden? Is dat weer veranderd?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74091977
Geen happen appel, maar likjes appel.
maar ik weet nog niet of we dat gaan doen hoor... Voorlopig blijven we wel ff bij de fles.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74092061
Nee happen appel lijkt me sowieso nog erg lastig met 4 mnd hehe
nee maar waar zijn die likken dan goed voor?
pi_74092085
of is dat gewoon om de smaak oid? want t voegt niet echt iets toe toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')