abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74042927
En de box gaat er hier binnenkort ook uit, heb dat ding echt amper gebruikt
pi_74043777
Bij ons was de box net 6 weken weg toen we erachter kwamen dat we 'm beter hadden kunnen laten staan omdat ik alweer zwanger was. Hadden niet gedacht dat het zo snel weer zou lukken zeg maar
pi_74043787
Troel, fijn dat Jochem aan het aankomen is.

Huup, daar zou ik me wel aan ergeren ja. Het is niet alsof ze zo oud is dat ze dat niet meer kan snappen ofzo. Mijn oma van 96 weet ook nooit goed hoe ze Graeme nou uit moet spreken. Maar goed, ze snapt nu wel meer dignen niet, dus dat is dan ook niet zo gek. En ze probeert het in elk geval wel, en af en toe vraagt ze nog even hoe het nu moet. Het is ook een lastige en voor haar onbekende naam.

Graeme slaapt de laatste tijd overdag zo weinig. Steeds maar een kwartiertje en dan issie weer wakker. Blijft ie nog wel gewoon even rustig liggen, maar weer in slaap vallen gebeurt haast nooit. En boven in bed wil hij ook nog steeds niet. Lastig!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74044093
Wat namen betreft verschillen de smaken nou eenmaal. Jullie hadden het waarschijnlijk ook dat je een aantal namen voor je kind had, die je partner niet leuk vpnd en andersom.

Huup ik doer sokken als er geen voetjes aan de pyama zitten. Ik vind persoonlijk de pyamas met voetjes een stuk makkelijker. Maar meestal maakt het niet zo veel uit omdat hij in een slaapzak slaapt en dus geen koude voetjes krijgt. Meestal kleden wij hem na zijn avondeten om, gaat hij in de slaapzak en slaapt vaak tot de latste voeding. Dan haal ik hem ook niet meer uit de slaapzak. Als wij zijn pyama vroeg aandoen en hij moet nog eten, wil lekker spelen of zo doe ik dus sokjes als het een pyama zonder voetjes is.

Wat goed Troel, dat Jochem lekker aankomt en jij een goed gevoel hebt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:18:26 #30
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74044551
Troel wat fijn dat Jochem zo goed aankomt!

Maarten was om tien voor 5 (nieuwe tijd) alweer wakker, daarna was het half 9. Dus wel uit kunnen slapen daarna...Vooral omdat mijn biologisch klokje nog zei dat het al half 10 was
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_74044742
Fijn Troel!

Seb=Sip? wat een verstand
We hebben wel dat Meike standaard Maaike wordt genoemd, je blijft aan het verbeteren, heel irritant.
Met Lars zullen we dat vast wat minder hebben ;-)
Kan me wel voorstellen dat je Graeme verkeerd zou uitspreken, heb je dat nou veel Tessie?

Ingrid, toen Meike baby was ging de box eruit toen ze een maand of 10 was. Ze kon toen kruipen en wilde pertinent niet meer in de box.

Het gaat hier best goed, al durf ik dat bijna niet te zeggen met die Fokwet enzo.
Gister de hele dag geen last, vandaag tot nu toe 1 keer dat hij heel erg moest huilen en ontroostbaar was, maar dat duurde een minuutje of 10 denk ik.
Morgen weer naar de zweverige strijkmeneer.
Vind het heel apart wat die man kan met zijn gave, weet natuurlijk niet of het daarvan komt dat het beter gaat met Lars, maar het is wel toevallig.
Lars groeit echt hard op het moment, je kunt het echt aan zijn kleertjes merken.
Maatje 50 wordt nu echt te klein!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:36:12 #32
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74044918
Karin
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:44:09 #33
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74045138
hier heeft B tot ruim 1,5 bijna 2 graag in de box gespeeld dus het ding is niet eens weg geweest uit de kamer (later stond er spul in waar hij niet of niet altijd mee hoefde te spelen tot aan de geboorte van L)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:28:51 #34
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74046521
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:44 schreef Fuente het volgende:
Fijn Troel!

Ingrid, wij hebben vanmorgen drie weken geleden de box opgeruimd, Merel Daryl zat er nooit in en ik irriteerde me rot aan dat ding.
Dit dus. Daryl is gelukkig weer opgeknapt van de mexicaanse griep. Vandaag is ze voor het eerst weer haar vrolijke zelf. Vandaag ook de laatste x tamiflu, dus dat komt goed uit. Ze was zo zielig en sneu de afgelopen dagen. En ik ook een beetje, want ze zat écht aan me vastgeplakt. nee hoor, ik doe het met alle liefde, maar een beetje vermoeiend is het wel, als je nog niet eens alleen naar de wc kan.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_74047243
Daryl had de mexicaanse griep? Ik moet echt vaker bijlezen Fijn dat ze al wat opgeknapt is!

Seb = Sip?! Je zou idd denken dat het niet zo moeilijk is. Ik heb hier één keer Willoe gehoord En verder een keer of drie dat mensen dachten dat het een jongensnaam was. Vinniknie

Oh kijk nou waar de dochter van D. mee aan kwam zetten

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74049176
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef innepin het volgende:
Daryl had de mexicaanse griep? Ik moet echt vaker bijlezen Fijn dat ze al wat opgeknapt is!

Seb = Sip?! Je zou idd denken dat het niet zo moeilijk is. Ik heb hier één keer Willoe gehoord En verder een keer of drie dat mensen dachten dat het een jongensnaam was. Vinniknie

Oh kijk nou waar de dochter van D. mee aan kwam zetten
[ afbeelding ]

Wij hadden ook zo'n kerstpakje gekregen van iemand. In de kleuren rood, wit groen net geen sinterklaas pakje maar dan nog.
Tinuviel is heel snel een kledingbak gaan zoeken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74049203
Schattig voor het kerstvrouwtje!
Is de maat ook goed? Meestal zijn die dingen meer in peutermaten

Marie is Maarten weer helemaal beter? En jijzelf?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74049391
Het is een maat 68, dus zal een beetje groot vallen maar moet lukken. Er zit ook een hele lange puntmuts bij
Zó heerlijk fout
pi_74049481
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:10 schreef innepin het volgende:
Het is een maat 68, dus zal een beetje groot vallen maar moet lukken. Er zit ook een hele lange puntmuts bij
Zó heerlijk fout
eigenlijk moet je ergens een baardje scoren ook nog om het feest compleet te maken

mn meisje is een beetje zielig beetje hangerig enzo, wil niet slapen en niet in de wipstoel of box, alleen bij papa of mama. Ze ligt nu wel al een uurtje te slapen ongeveer maar echt echt slapen is het niet. Ik hoor dr af en toe mopperen ne morrelen maar ze is duidelijk wel moe. Ik laat dr maar liggen, slaapt ze niet dan rust ze wel I guess.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:52:30 #40
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74050624
Haha, innepin! Ga je dat gebruiken voor kerstkaartjes?

Och, beetje ziekjes huup? Het gaat ook wel weer rond geloof ik. Getsie, in deze tijd zijn veel mensen ziekjes. Manlief is ook al niet al te fit, en dat kunnen we nu niet gebruiken papa's en mama's mogen niet ziek worden
Goh, hier de laatste dagen echt wakkere mannetjes zeg! 's Nachts slapen gaat prima, maar overdag zijn ze er steeds na een tukkie van drie kwartier weer..... dus alles wat ik zelf even wil/moet doen, moet in die drie kwartier gepropt worden. Lastig hoor. Over een tijdje kunnen ze zichzelf vast een beetje beter vermaken, dan zal dat wel makkelijker worden. Vooralsnog is het vooral vermoeiend zo...
pi_74050867
Ik wist ook niet dat Daryl de mex griep had. Wat eng zeg. Gelukkig dat ze nu weer wat opknapt.

Innepin Geweldig pakje!

Karin, eigenlijk nog nooit voorgekomen dat mensen zijn naam verkeerd uitspreken. Hij is blijkbaar zo moeilijk, dat ze eerst vragen hoe je het uit moet spreken. En gewoon in een gesprek, dus als ze de naam niet hebben gezien, denk ik dat ze gewoon denken dat het Graham is. In elk geval nog niemand geweest die vroeg hoe je dat moet schrijven. Komt vast nog vaak genoeg
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74051102
Haha dat denk ik ook tessie. Hier ook een dame die altijd zal moeten spellen.

Haar achternaam is bizar moeilijk
pi_74051225
Och mijn dame zal ook moeten spellen, al was het alleen maar door het streepje Maar then again, ik heb ook altijd mn naam moeten spellen (achternaam) en ik vind het eerlijk gezegd niet storend ofzo.

Daryl de mex. griep wat eng zeg! Gelukkig maar dat ze goed hersteld. Vertroetel haar maar lekker nog even

Hoe zit dat nou met inentingen en zieke kindjes? Mn dame heeft nog steeds diarree, ze is wat verkouden en lijkt zich algeheel niet zo lekker te voelen, maar heeft geen koorts verder. Dan kunnen inentingen wel gewoon toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74051250
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:52 schreef mikoxx het volgende:
Haha, innepin! Ga je dat gebruiken voor kerstkaartjes?
Ja joh, met de door huup gesuggereerde baard erbij
m.a.w. alsjeblieft niet zeg
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:13:33 #45
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74051300
Ik zou het cb wel even bellen van tevoren huup, misschien is het wel beter om even te wachten. Van de prikken worden ze vaak ook al niet fitter.... Beterschap!

En de mex griep.... brrr!
pi_74051836
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:13 schreef mikoxx het volgende:
Ik zou het cb wel even bellen van tevoren huup, misschien is het wel beter om even te wachten. Van de prikken worden ze vaak ook al niet fitter.... Beterschap!

En de mex griep.... brrr!
hmm ja je hebt gelijk. Ik dacht dat ik om 9 uur 's morgens moest maar ik hoef pas om half vier. Ik denk dat ik het dan nog even aankijk een tijdje overdag en als het tegen 1 uur nog niet beter is dan bel ik maar eventjes om te vragen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:31:21 #47
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74052000
Daarom heeft Maarten afgelopen donderdag ook nog niet zijn prikken gehad (die van 11 maanden). Wij moeten nu a.s. woensdag ochtend. Gelukkig is hij ondertussen al beter, hij heeft i.i.g. geen koorts meer, al is hij nog wel wat snotterig.
en ik ben gelukkig ook weer opgeknapt, nog niet helemaal de oude, maar wel weer prima genoeg om me weer wat lekkerder te voelen
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:38:36 #48
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74052261
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef innepin het volgende:

Ik weet niet of ik het wel hier gezet had hoor. Wel op het bankje ergens, maar hier weet ik niet. Ik heb niet zo veel tijd gehad om op fok! te zitten de afgelopen dagen.
Ja, het was wel even schrikken, maar dan vooral door de hype. Ze is niet getest, maar ze had 3 dagen nadat mijn nichtje hier geweest was, 40 graden koorts, een paar dagen. Dus in dit geval was het toeval te groot.
Mijn nichtje is ivm een bloedziekte wel getest en had dus bewezen mexicaanse griep

Maarr, ze is weer aan de beterende had, gelukkig.

p.s. Tof kerstpakje!

Iedereen bedankt voor de beterschapswensen iig !
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_74052904
Fijn dat Darryl weer aan de beterende hand is. Zielig zo'n verhit aan je vastgeplakt ziek meisje.

Huup, hopelijk is ze gauw weer beter. Arm mopperkontje.

Fijn dat het beter gaat met Lars, Karin.

Kobus is zo gezellig, lekker lachen en spelen in de box en hij is zo lief tegen bezoek. Schaterlachen en van alles. Vol energie! Maakt wel dat hij gewoon de hele middag niet slaapt en dan nu uitgeput in bed ligt.

Om een uurtje of half 6 in de ochtend is hij altijd wakker na de voeding en dan ligt hij een kwartiertje te kletsen en te zingen in zijn bedje. Hij ligt aan ons hoofdeinde en we genieten daar dan echt van.
P. ging dus vanochtend zijn gezang opnemen met zijn Iphone. Hij hield het ding boven Kobus'bedje en prompt werd het stil.
Ging ik kijken, lag Kobus een beetje verbaasd/benauwd naar die lichtgevende UFO te staren die 20 cm boven zijn hoofd hing.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74053513
Jeetje dat is schrikken zeg zo'n uk met de mexicaanse griep. Gelukkig is ze weer aan de beterende hand.

Kobus Hij zal wel gedacht hebben Oeke..."Wat hangt daar nou ineens boven mijn bedje?"

Mijn meisje heeft weer krampjes Vanaf haar geboorte hebben we volgens mij nog niet 1 avond niet met haar gezeten tussen 18 en 24 uur... En dan is gezeten nog een groot woord want het is meer wiebelen, heen en weer lopen en sussen. Arm grietje met zoveel last. Ze is ook zo onrustig, zowel wakker als in haar slaap. Woensdag gaan we naar de osteopaat en hopelijk kan die haar wat helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')