Dit dus. Daryl is gelukkig weer opgeknapt van de mexicaanse griep. Vandaag is ze voor het eerst weer haar vrolijke zelf. Vandaag ook de laatste x tamiflu, dus dat komt goed uit. Ze was zo zielig en sneu de afgelopen dagen. En ik ook een beetje, want ze zat écht aan me vastgeplakt. nee hoor, ik doe het met alle liefde, maar een beetje vermoeiend is het wel, als je nog niet eens alleen naar de wc kan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:44 schreef Fuente het volgende:
Fijn Troel!
Ingrid, wij hebben vanmorgen drie weken geleden de box opgeruimd, Merel Daryl zat er nooit in en ik irriteerde me rot aan dat ding.
Wij hadden ook zo'n kerstpakje gekregen van iemand. In de kleuren rood, wit groen net geen sinterklaas pakje maar dan nog.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef innepin het volgende:
Daryl had de mexicaanse griep?Ik moet echt vaker bijlezen
Fijn dat ze al wat opgeknapt is!
Seb = Sip?!Je zou idd denken dat het niet zo moeilijk is. Ik heb hier één keer Willoe gehoord
En verder een keer of drie dat mensen dachten dat het een jongensnaam was. Vinniknie
![]()
Oh kijk nou waar de dochter van D. mee aan kwam zetten![]()
[ afbeelding ]
eigenlijk moet je ergens een baardje scoren ook nogquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:10 schreef innepin het volgende:
Het is een maat 68, dus zal een beetje groot vallen maar moet lukken. Er zit ook een hele lange puntmuts bij
Zó heerlijk fout
Ja joh, met de door huup gesuggereerde baard erbijquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:52 schreef mikoxx het volgende:
Haha, innepin! Ga je dat gebruiken voor kerstkaartjes?![]()
hmm ja je hebt gelijk. Ik dacht dat ik om 9 uur 's morgens moest maar ik hoef pas om half vier. Ik denk dat ik het dan nog even aankijk een tijdje overdag en als het tegen 1 uur nog niet beter is dan bel ik maar eventjes om te vragen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:13 schreef mikoxx het volgende:
Ik zou het cb wel even bellen van tevoren huup, misschien is het wel beter om even te wachten. Van de prikken worden ze vaak ook al niet fitter.... Beterschap!
En de mex griep.... brrr!
Ik weet niet of ik het wel hier gezet had hoor. Wel op het bankje ergens, maar hier weet ik niet. Ik heb niet zo veel tijd gehad om op fok! te zitten de afgelopen dagen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:53 schreef innepin het volgende:
Daryl had de mexicaanse griep?Ik moet echt vaker bijlezen
Fijn dat ze al wat opgeknapt is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |