Heerlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Biancavia het volgende:
Halfverteerde Whiskas Zalm met Worteltjes zo je neusvleugels in.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Biancavia het volgende:
Halfverteerde Whiskas Zalm met Worteltjes zo je neusvleugels in.
Eet jouw hond ook zalm met worteltjes?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef Robert.T het volgende:
Mijn hond doet dat ook altijd,dan komt er een smerige vislucht uit ze smoel
Ja, naar zaad zeker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn parkiet ruikt altijd lekker als hij me knuffelt.
dat ding eet alles wat los en vast zitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Eet jouw hond ook zalm met worteltjes?
Yep.quote:
Hihi jouw neus smaakt naar zaadquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Yep.En dan gaat hij altijd aan mijn neus knabbelen.
![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Yep.En dan gaat hij altijd aan mijn neus knabbelen.
![]()
Ja.quote:
Het is een parkiet. Ja, meestal zit hij ook nog met zijn snavel in mijn neus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Aan je neus knabbelen, kjoet!
Heb je een foto van je kanarie?
Mijn vorige kat ging dan altijd slaan (dan zat zij op de open zolder trap en kwam ik via de andere trap omhoog lopen), dan had je ineens weer een nagel in je hoofdhuidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Als mijn kat op de trap zit (open trap) en ik kom met mn hoofd er dichtbij dan gaat hij mijn haar bijten
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is een parkiet. Ja, meestal zit hij ook nog met zijn snavel in mijn neus.
Hierbij een foto:
afbeelding
Waarom werkt het bij mijn nooit als ik een plaatje post?![]()
Bedankt!quote:
Mijn kat bijt hier altijd in:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat ging dan altijd slaan (dan zat zij op de open zolder trap en kwam ik via de andere trap omhoog lopen), dan had je ineens weer een nagel in je hoofdhuid
Die van mij ook!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn kat bijt hier altijd in:
[ afbeelding ]
Zoiets zeker:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij ook!En ze vind het heerlijk om te boksen met d'r achterpoten tegen m'n hand
Dat is je hand. Ben blij dat ik dat even voor je heb kunnen ophelderen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn kat bijt hier altijd in:
[ afbeelding ]
Tussen mn duim en wijsvinger jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is je hand. Ben blij dat ik dat even voor je heb kunnen ophelderen.
quote:
Als mijn kat op de trap zit krabt hij altijd alle krullen van de trapquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Als mijn kat op de trap zit (open trap) en ik kom met mn hoofd er dichtbij dan gaat hij mijn haar bijten
wat schattigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij mijn jongens (links zit Bennie (mannetje) en rechts Noddie (vrouwtje)). Bennie is zes maanden, Noddie 18 maanden. Dit is het moment dat ze voor het allereerst bij elkaar waren. Letterlijk het eerste contact:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of als je op bed ligt en dan gaan ze vlak bij je gezicht liggen en zich uitgebreid wassen!
!
Bij voorkeur met hun hol richting en 2 cm van je neus zodat je wakker wordt van de walm uit 2 putten!
herkenbaar!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij ook!En ze vind het heerlijk om te boksen met d'r achterpoten tegen m'n hand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |