Ik ken de TS in kwestie, en kan helaas bevestigen dat het echt is gebeurdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wacht, dus waarom hielp je vriend je niet?
oh, nep verhaaltje.
Origineel, uitgaan en dan een broodje doner halen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:00 schreef dingenenzoo het volgende:
Mn eerste klacht![]()
We schrijven vrijdagnacht. plusminus half 5. Na een zeer geslaagde avond met 1 muziekquiz (3e geworden, gefaald), veel bier en jolijt met de gang op naar de shoarma doner tent. Een tent die bekend staat als de minst criminele in het waanzinnig bruisende centrum van Emmeloord.![]()
Je vindt het stoer om hier te melden dat je bevriend bent met iemand die meer dan 10.000 euro per maand verdient?quote:Hij beweerde dat hij tienduizend euro per maand verdiende(uitkering is iets waarschijnlijker). Besloot een maat van me mee te lullen over zijn salaris. Toen ik beaamde dat hij meer verdiende dan onze getinte vriend was hij daar niet van gecharmeerd.
Gelukkig, ik was al bang dat ze bij de politie aan vriendjespolitiek doen maar gelukkig is dat niet zo.quote:Om het even af te sluiten: Aangifte gedaan, gezellig geouwehoerd met de agent over mijn stage bij de politie en hij kende ook nog eens mijn vader. Ik zat gebakken en mijn opponent ging rechtstreeks richting lelystad cellencentrum
Hij werd tegengehouden door wat vriendjes van de donkere jongeman. Als ik het zelf had verzonnen kwam ik wel wat beter uit de busquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wacht, dus waarom hielp je vriend je niet?
oh, nep verhaaltje.
zet dat er dan bij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:03 schreef dingenenzoo het volgende:
[..]
Hij werd tegengehouden door wat vriendjes van de donkere jongeman. Als ik het zelf had verzonnen kwam ik wel wat beter uit de bus
Net als die vent die je jas had gejat zekerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ken de TS in kwestie, en kan helaas bevestigen dat het echt is gebeurd![]()
Jweet, als ik er bij was had ik die negert geklapt.
Inderdaad een goede vergelijkingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:04 schreef dingenenzoo het volgende:
[..]
Net als die vent die je jas had gejat zeker
Ben ik ook van plan. Dik gezeik door zo'n akkefietje. Ik wil ook smartengeld eisen. Gewoon om hem nog ff te fuckenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor schadevergoedingen bij een onrechtmatige daad dien jezelf naar de burgerrechter te stappen.
Nou ik ben benieuwd hoe je eruit ziet vanavondquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:06 schreef dingenenzoo het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan. Dik gezeik door zo'n akkefietje. Ik wil ook smartengeld eisen. Gewoon om hem nog ff te fucken
Staat in de planningquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef mazaru het volgende:
Als hij is veroordeeld zou je ook een schadevergoeding kunnen eisen.
Beetje traag begrip huh?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:00 schreef dingenenzoo het volgende:
...
Na om en nabij de 4 klappen op mijn smoelwerk besefte ik dat ik geslagen werd![]()
...
Hehe dikke emotionele schadequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd hoe je eruit ziet vanavondmet je oorlogswonden.
Maar smartengeld krijg je zomaar niet. Dan moet je blijvend letsel hebben. Of je gooit het erop dat je niet meer rustig kan slapen zonder aan het 'incident' te denken, en zodoende daarvoor geld te krijgen
Ik heb de verkorte versie toegepast. Dit bleek achteraf toch ontoereikend.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
Als mij dat zou gebeuren werd ik echt zoooo woest he....
Ik zou hem eerst 3x in zijn gezicht slaan.. daarna wat trappen tegen zijn nieren om vervolgens met een uppercut deze jongen tegen de grond te werken.
Waarom deed jij dit niet TS?
`quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
Ik zou hem eerst 3x in zijn gezicht slaan.. daarna wat trappen tegen zijn nieren om vervolgens met een uppercut deze jongen tegen de grond te werken.
Wow.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
[...]
Jij bent bokser?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
Omdat hij waarschijnlijk gewoon te veel alcohol op had, en pas merkte dat die geslagen werdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
FAILquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:05 schreef stamppot het volgende:
Hej, dit is volgens mij het eerste KLB topic over een vechtpartijtje waar de TS niet beweerd sylvester stallone te zijn met Ziekke alleszz vechtmoves.
Ajeto!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik zou wel achter die schadevergoeding aangaan, ik moest toendertijd ook 1000 euro letselschade (heb je dan amper.nu maarja) en andere materiale schade (jas, tas enz) vergoeden aan mijn "slachtoffers" (die 14-jarige meisjes in elkaar sloeg)
Als we jou verhalen mogen geloven had je eerder z´n nummer gehosseldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ken de TS in kwestie, en kan helaas bevestigen dat het echt is gebeurd![]()
Jweet, als ik er bij was had ik die negert geklapt.
Moet jij zeggen met die wigger kop van je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Lees de OP fakertje. Het was een Antiliaan
Een wigger heet zoiets, toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:58 schreef griekjeee het volgende:
Een negerachtig type![]()
Was het nou wel of geen neger?
Lees jij ook altijd de boeken van Dolfje Weerwolfje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:00 schreef dingenenzoo het volgende:
en ondergebloede schoensels.
* Checkt fobo *quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
Nee, heulemaal zelf bedachtquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:45 schreef Samcali het volgende:
[..]
Lees jij ook altijd de boeken van Dolfje Weerwolfje?
Ik was blij dat hij blijkbaar geen mes bij zich had. Ik weet zeker dat ie die had gebruikt, die vent ging he-le-maal losquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:45 schreef jesperrrrsss het volgende:
hmm in de buurt van Rotterdam zijn ze nooit alleen en doen ze alles met ze 5 minimaal. en heeft één van de apen altijd wel een mes of iets dergelijks bij.
Het was dönerland, die kleine baas van die tent was pissedquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:49 schreef Oldbie het volgende:
Normaal gesproken is het bij Dönerland best rustig.
Of was het niet bij Dönerland? moet haast wel want die andere Dönerzaak is al om 23:00 dicht. Ja jongens en meisjes, 2 Dönertenten, meer heeft Emmeloord niet te bieden
Ik mag die mensen daar wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:57 schreef dingenenzoo het volgende:
[..]
Het was dönerland, die kleine baas van die tent was pissedrende nog achter die antilliaan aan
Ik heb mijn excuses nog aangeboden voor het onderbloeden van zijn zaak
We hebben hier wel met straattuig te maken als ik dit zo lees. Jeetje, rebels zeg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:40 schreef mafkees01 het volgende:
FAIL, geslagen worden.
Zeker nooit een sport gedaan? Als je het niet vertrouwd: uithalen. Jij bent wel een makkelijke prooi zo te lezen. Pas na 4 klappen besef hebbenWat nou als het een mes was? Dan typte je dit niet... Misschien even een verdedigingssport gaan beoefenen..??
Ah ben jij er zo éénquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:40 schreef mafkees01 het volgende:
Als je het niet vertrouwd: uithalen.
Checkt fobo*quote:
Dit dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef MADVILLAIN het volgende:
je vriend die 112 belt en niet eens mee help
Internet herosquote:
Dit zijn wijze woorden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef amvrosios het volgende:
kanker zwarte,ze maken alleen maar een hoop herrie en rotzooi...
tijd om ze uit te moorden
En dit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:58 schreef griekjeee het volgende:
Een negerachtig type![]()
Was het nou wel of geen neger?
Als chuck norris zijnde heb je geen vrienden die je rug hebben nodig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
OMG met al je vrienden zijn en dan in elkaar gebost worden!
INDERDAAD!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef amvrosios het volgende:
kanker zwarte,ze maken alleen maar een hoop herrie en rotzooi...
tijd om ze uit te moorden
Ah, dus je vader is een bekende bij de politie... Crimineel nest...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:00 schreef dingenenzoo het volgende:
Aangifte gedaan, gezellig geouwehoerd met de agent over mijn stage bij de politie en hij kende ook nog eens mijn vader
Wedden dat je dat niet face to face tegen Kempi durft te zeggen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je in mekaar laten slaan door een fucking anti
Kempiquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:46 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Wedden dat je dat niet face to face tegen Kempi durft te zeggen?.
Iemand die in elkaar geslagen wordt door Remy Bonjaski uitlachen op een anoniem forumquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je in mekaar laten slaan door een fucking anti
Correctie : Hij is +- 1.80 en hij heeft ook echte pipa's. En hij heeft een click die je rauw lust.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kempi![]()
een neger van 1 meter 50 met een neppistool. Ja daar worden we bang van
holy shit mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Correctie : Hij is +- 1.80 en hij heeft ook echte pipa's. En hij heeft een click die je rauw lust..
Ik heb z'n adres btw dus als je echt de ballen hebt om hem dat f2f te zeggen weet je me te vinden he..
wat zijn pipa's?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Correctie : Hij is +- 1.80 en hij heeft ook echte pipa's. En hij heeft een click die je rauw lust..
Ik heb z'n adres btw dus als je echt de ballen hebt om hem dat f2f te zeggen weet je me te vinden he..
Zullen we gezellig pitje gaan roken bij em vanmiddagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ik weet wat pipa's zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Ik weet wat pipa's zijn.
[ afbeelding ]
De Surinaamse pad of pipa (Pipa pipa) is ondanks de naam een tot 20 centimeter lange kikker uit de familie tongloze kikkers (Pipidae).
Leuk om te horen dat deze Kempi neger interesse heeft in exotische amfibieën en terrariums maar wtf is een click? Is het een groente die je rauw kunt eten?
....oh wacht ik heb het opgezocht op urban dictionary en kreeg het volgende....
Click: The name given for a makeshift penis created by stretching the clitoris during a sex change operation. derived from combining the words dick and clit.
Sorrie..
bedankt, dan snap ik het verband tussen de woorden in de zin helemaal nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Ik weet wat pipa's zijn.
[ afbeelding ]
De Surinaamse pad of pipa (Pipa pipa) is ondanks de naam een tot 20 centimeter lange kikker uit de familie tongloze kikkers (Pipidae).
Leuk om te horen dat deze Kempi neger interesse heeft in exotische amfibieën en terrariums maar wtf is een click? Is het een groente die je rauw kunt eten?
Click: The name given for a makeshift penis created by stretching the clitoris during a sex change operation. derived from combining the words dick and clit.
Sorrie..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:17 schreef Misan het volgende:
[..]
bedankt, dan snap ik het verband tussen de woorden in de zin helemaal niet
Ahww wat is die hond lievvquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Als het op kosten van jouw is : Yeah baby!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zullen we gezellig pitje gaan roken bij em vanmiddag?
Dude?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Ik weet wat pipa's zijn.
[ afbeelding ]
Sorrie..
die vriendjes van de donkere jongeman vonden het niet erg dat je maat de politie begon te bellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:03 schreef dingenenzoo het volgende:
[..]
Hij werd tegengehouden door wat vriendjes van de donkere jongeman. Als ik het zelf had verzonnen kwam ik wel wat beter uit de bus
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat een kutvrienden heeft iedereen in dit verhaal
Sorry man, ik kom nooit in eindje en ik zal prettig doodgaan mocht ik dat mn hele leven volhoudenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:49 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Als het op kosten van jouw is : Yeah baby!.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
die vriendjes van de donkere jongeman vonden het niet erg dat je maat de politie begon te bellen![]()
![]()
wat een kutvrienden heeft iedereen in dit verhaal
Hij belde 112 pas toen ik al binnen stond, het ging allemaal vrij snel en drankquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:26 schreef sp3c het volgende:
ze hielden hem zo goed vast dat hij niet zijn maat die in elkaar werd geslagen kon komen helpen maar hij kan gewoon zijn telefoon erbij pakken en de politie bellen??? Ze pakken die telefoon niet af oid maar beginnen hem uit te schelden?
weet je zeker dat die vriend wel vastgehouden werd en niet gewoon net als de rest stond te lachen?
De meeste Fok!kers hebben nog niet eens het daglicht gezienquote:
Kempi woont tegenwoordig in Woerden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sorry man, ik kom nooit in eindje en ik zal prettig doodgaan mocht ik dat mn hele leven volhouden
T Voorhuys is vanaf een uurtje of 2 wel redelijk dichtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef Gierigesloeber het volgende:
TS WOONT IN EMMELOORD, waar was je geweest danVoorhuys?
Hij heeft een rijke fantasie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef afcajos het volgende:
Saillant detail: TS is gisteren aangevallen door een zwerver. Hij trekt het onheil aan.
Zie PI.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meh7 is terug. Klaar om het kwaad te bestrijden.
bedankt voor de tipsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:20 schreef sergeantpeppers het volgende:
die klappen had je dan ook verdiend.
als je vriendinnen worden lastig gevallen dan ga je ze helpen ontzettende laffe koekwaus.
je past zeker bij de politie laffe rugridder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |