Ik ken de TS in kwestie, en kan helaas bevestigen dat het echt is gebeurdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wacht, dus waarom hielp je vriend je niet?
oh, nep verhaaltje.
Origineel, uitgaan en dan een broodje doner halen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:00 schreef dingenenzoo het volgende:
Mn eerste klacht![]()
We schrijven vrijdagnacht. plusminus half 5. Na een zeer geslaagde avond met 1 muziekquiz (3e geworden, gefaald), veel bier en jolijt met de gang op naar de shoarma doner tent. Een tent die bekend staat als de minst criminele in het waanzinnig bruisende centrum van Emmeloord.![]()
Je vindt het stoer om hier te melden dat je bevriend bent met iemand die meer dan 10.000 euro per maand verdient?quote:Hij beweerde dat hij tienduizend euro per maand verdiende(uitkering is iets waarschijnlijker). Besloot een maat van me mee te lullen over zijn salaris. Toen ik beaamde dat hij meer verdiende dan onze getinte vriend was hij daar niet van gecharmeerd.
Gelukkig, ik was al bang dat ze bij de politie aan vriendjespolitiek doen maar gelukkig is dat niet zo.quote:Om het even af te sluiten: Aangifte gedaan, gezellig geouwehoerd met de agent over mijn stage bij de politie en hij kende ook nog eens mijn vader. Ik zat gebakken en mijn opponent ging rechtstreeks richting lelystad cellencentrum
Hij werd tegengehouden door wat vriendjes van de donkere jongeman. Als ik het zelf had verzonnen kwam ik wel wat beter uit de busquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wacht, dus waarom hielp je vriend je niet?
oh, nep verhaaltje.
zet dat er dan bij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:03 schreef dingenenzoo het volgende:
[..]
Hij werd tegengehouden door wat vriendjes van de donkere jongeman. Als ik het zelf had verzonnen kwam ik wel wat beter uit de bus
Net als die vent die je jas had gejat zekerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ken de TS in kwestie, en kan helaas bevestigen dat het echt is gebeurd![]()
Jweet, als ik er bij was had ik die negert geklapt.
Inderdaad een goede vergelijkingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:04 schreef dingenenzoo het volgende:
[..]
Net als die vent die je jas had gejat zeker
Ben ik ook van plan. Dik gezeik door zo'n akkefietje. Ik wil ook smartengeld eisen. Gewoon om hem nog ff te fuckenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor schadevergoedingen bij een onrechtmatige daad dien jezelf naar de burgerrechter te stappen.
Nou ik ben benieuwd hoe je eruit ziet vanavondquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:06 schreef dingenenzoo het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan. Dik gezeik door zo'n akkefietje. Ik wil ook smartengeld eisen. Gewoon om hem nog ff te fucken
Staat in de planningquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef mazaru het volgende:
Als hij is veroordeeld zou je ook een schadevergoeding kunnen eisen.
Beetje traag begrip huh?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:00 schreef dingenenzoo het volgende:
...
Na om en nabij de 4 klappen op mijn smoelwerk besefte ik dat ik geslagen werd![]()
...
Hehe dikke emotionele schadequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd hoe je eruit ziet vanavondmet je oorlogswonden.
Maar smartengeld krijg je zomaar niet. Dan moet je blijvend letsel hebben. Of je gooit het erop dat je niet meer rustig kan slapen zonder aan het 'incident' te denken, en zodoende daarvoor geld te krijgen
Ik heb de verkorte versie toegepast. Dit bleek achteraf toch ontoereikend.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
Als mij dat zou gebeuren werd ik echt zoooo woest he....
Ik zou hem eerst 3x in zijn gezicht slaan.. daarna wat trappen tegen zijn nieren om vervolgens met een uppercut deze jongen tegen de grond te werken.
Waarom deed jij dit niet TS?
`quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
Ik zou hem eerst 3x in zijn gezicht slaan.. daarna wat trappen tegen zijn nieren om vervolgens met een uppercut deze jongen tegen de grond te werken.
Wow.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
[...]
Jij bent bokser?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
Omdat hij waarschijnlijk gewoon te veel alcohol op had, en pas merkte dat die geslagen werdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Flammie het volgende:
FAILquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:05 schreef stamppot het volgende:
Hej, dit is volgens mij het eerste KLB topic over een vechtpartijtje waar de TS niet beweerd sylvester stallone te zijn met Ziekke alleszz vechtmoves.
Ajeto!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik zou wel achter die schadevergoeding aangaan, ik moest toendertijd ook 1000 euro letselschade (heb je dan amper.nu maarja) en andere materiale schade (jas, tas enz) vergoeden aan mijn "slachtoffers" (die 14-jarige meisjes in elkaar sloeg)
Als we jou verhalen mogen geloven had je eerder z´n nummer gehosseldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ken de TS in kwestie, en kan helaas bevestigen dat het echt is gebeurd![]()
Jweet, als ik er bij was had ik die negert geklapt.
Moet jij zeggen met die wigger kop van je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Lees de OP fakertje. Het was een Antiliaan
Een wigger heet zoiets, toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:58 schreef griekjeee het volgende:
Een negerachtig type![]()
Was het nou wel of geen neger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |