Oke, dan trok je aan zijn kleding, ook goedquote:
bijdevoetquote:
Ik had Spong d'r ook nog bijgehaald.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
"laat de camera beelden maar zien".![]()
![]()
Om een duwpartijtje, echt geniaal_!
En de Breitblingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:46 schreef Roei het volgende:
Haha, was jij die gozer in dat zwarte bloesje?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:47 schreef Pablo88 het volgende:
Toen de licht-getinte man van de security
DAT ZAL ZE LEREN!!1quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:47 schreef Pablo88 het volgende:
antiklacht: half uur later toch nog via andere ingang binnen gekomen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:26 schreef Biskwie het volgende:
is cafe van buren niet een gay bar?
wie ben jij danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef Roei het volgende:
Ik zal straks even zeggen dat onze portiers beter op moeten letten wie er uit gegooid worden.
Klaverjassen met de matties van me oma in de lokale soos is gezelliger dan die tent en daar draaien ze ook meer recente muziek!quote:Cafe van Buren te gaan. Een leuke gezellige tent met leuke, hippe muziek.
Recht voor de kleine bar in de zaal volgens mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 05:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wie ben jij dan
ts, was dat dat opstootje tussen de djbooth en de bar in
en welke achterdeurdie is er niet
Ik denk eerder andersom.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:24 schreef Roei het volgende:
[..]
Recht voor de kleine bar in de zaal volgens mij
Halloquote:
Eensch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:31 schreef Biskwie het volgende:
Er vanuitgaande dat Roei wel weet waarover hij het heeft:
mijn conclusies:
- TS was dronken
- TS wist niet meer wat voor of achter was
- TS maakt ruzie met andere chappies om een duw
- TS heeft grote bek opengetrokken tegen portier
- TS is terecht het cafe uit gezet
ow heb ik gezien ja, was binnen 5 tellen ook weer rustig, een best lange dude met een bril trok een van zn vrienden weg naar t midden toe... ts hoorde je bij de groep ''in het midden'' of de groep aan de bar?quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:24 schreef Roei het volgende:
[..]
Recht voor de kleine bar in de zaal volgens mij
Ruzie was niet echt spectaculair, ik zag TS boos kijken naar andere gozer en een beetje dreigen enzo. (Als ik TS juist heb, wat denk ik wel zo is. Die andere gast was in z'n eentje en is er trouwens ook uit gegooid.)quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:31 schreef Biskwie het volgende:
Er vanuitgaande dat Roei wel weet waarover hij het heeft:
mijn conclusies:
- TS was dronken
- TS wist niet meer wat voor of achter was
- TS maakt ruzie met andere chappies om een duw
- TS heeft grote bek opengetrokken tegen portier
- TS is terecht het cafe uit gezet
Vertel ze liever dat ze de achteringang ook ff in de gaten moeten houden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef Roei het volgende:
Ik zal straks even zeggen dat onze portiers beter op moeten letten wie er uit gegooid worden.
daar kan ts nooit gebruik van gemaakt hebben aangezien dat een rolluik isquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vertel ze liever dat ze de achteringang ook ff in de gaten moeten houden.
En TS maar proberen door die "deur" naar binnen te lopen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar kan ts nooit gebruik van gemaakt hebben aangezien dat een rolluik is
Hij zei 'andere deur', niet achterdeurquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar kan ts nooit gebruik van gemaakt hebben aangezien dat een rolluik is
Speciaal omdat het een homo-bar isquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vertel ze liever dat ze de achteringang ook ff in de gaten moeten houden.
Vandaar swarmahoer in dit draadje te vinden is!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Speciaal omdat het een homo-bar is
Gelukkig was er ook tequila!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:54 schreef classpc het volgende:
Wat is nou het nut van een house warming als je alleen maar 2 biertjes drinkt
Zwart bloesje: check (though I wasn't the only one, obviously)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:46 schreef Roei het volgende:
Haha, was jij die gozer in dat zwarte bloesje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |