Het was een mooie donderdag avond. Ik had een house-warming van een vriend van me in Nijmegen. We hadden besloten om eerst bij hem thuis ff een paar biertjes en tequilla te drinken voordat we naar de stad zouden gaan.
Om 12 uur was het zover en reden we met zn 5'en in 2 Taxi's naar het Centrum (Kosten: 5 euro per taxi

). Op advies van m'n mattie en ervaring van een eerdere stapavond in Nijmegen, besloten we om naar Cafe van Buren te gaan. Een leuke gezellige tent met leuke, hippe muziek.
Het was gezellig en de avond vorderde in een rap tempo. (Wat een topstad, Nijmegen

) Op een gegeven moment vonden 2 andere groupies achter ons het nodig om een beetje tegen elkaar in te gaan. Je weet hoe het gaat, beetje geschreeuw, geduw en getrek (hihi) over en weer. Op gegeven moment liep het dus licht uit de hand en kreeg ik een duw tegen me aan. Hier was ik niet van gediend. Ik draaide me om en zei iets van: "Doe eens een beetje rustig man" en ging er met mijn handen over elkaar en een boos gezicht naast staan. Niet veel later kwam er 2/3 man security aan en keerde de rust terug. Toen de licht-getinte man van de security echter vroeg wie er aan het duwen was gegaan wees diegene die door de security in de gaten werd gehouden mij aan

. Vervolgens werd ik door de security mee naar buiten genomen en kwam ik niet meer binnen. De discussie buiten leidde ook nergens toe. Op mijn vragen wat heb ik gedaan dan en laat maar eens camera beelden zien, kreeg ik alleen WEGWEZEN als antwoord.
Smvt: discotheek uit gezet worden terwijl ik niks heb misdaan.
antiklacht: half uur later toch nog via andere ingang binnen gekomen
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.