Hoe langer je blijft liggen, des te moeilijker het wordtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens uit. Denk ik....
Oh dus het was een pauze. Ja dat mag anders wordt het helemaal niks is mijn ervaring uit een verwegverleden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:17 schreef Goodbye het volgende:
Klopt nieslief, dus ik ga er maar gauw weer vandoor![]()
Ik ben gelukkig al wel heel productief geweest vanochtend, dus dit was even een five minute break. Zometeen even lunchen en dan weer de hele middag bikkelen. Hopelijk hoef ik morgen dan alleen nog maar de opmaak en conclusie enzo te doen. Daar gaat altijd meer tijd in zitten dan je denkt.
Ja als je die nog hebben wil moet je wel he....quote:
Rel? Waar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ff druk bezig op mn naakthondenforum, we gaan het denk ik dicht gooien, het escaleert daar volledig.
Best jammer, na al die jaren...
Ja ik run het forum, dat doen we nu al een jaar of 6, maar het ras is een hype en er komen allemaal vervelende mensen op en dr is niks als ruzie dus we hebben er geen zin meer in...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rel? Waar?![]()
![]()
Wel zonde idd...kwam je er nog veel dan?
Nu als toetje heb ik suikerbrood
ik snap niet waar zn baasjes zijn. Hij is hier al vanaf half 10. Die lui moeten toch thuis komen?quote:
Die neus is ook beter zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
Eerste uitgewerkte versie van schets 6
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
Eerste uitgewerkte versie van schets 6
[ afbeelding ]
Jeetje misschien zijn die wel heel vroeg op stap gegaan voor een dagje uit of een weekendje weg.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik snap niet waar zn baasjes zijn. Hij is hier al vanaf half 10. Die lui moeten toch thuis komen?
Alleen snap ik niet waarom je dan een hond in de tuin laatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jeetje misschien zijn die wel heel vroeg op stap gegaan voor een dagje uit of een weekendje weg.....
MrSubtle wat een schattig nijntje...... Nou niet happen he want ik vind hem wel mannetje-achtig.
Jeweetstochwel. Sommige mensen doen dingen die echt nergens op slaan. Maar misschien is het wel een buitenhond. Wij hebben een Berner Sennen gehad zo´n grote (en ik heb een flauw vermoeden dat dit ook een sennensoort is) en die wou zelf alleen maar buiten zitten in de tuin dat hoort ook bij het ras. Tsja dan kun je veel willen maar dan doe je toch echt wat het beessie zelf fijn vind. Tuurlijk ging die ´s nachts niet buiten slapen maar gewoon binnen. En tuurlijk was zij binnen als wij weg gingen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet waarom je dan een hond in de tuin laat
Bram zit ook telkens naar de deur te gluren.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef nieslief het volgende:
MrSubtle wat een schattig nijntje...... Nou niet happen he want ik vind hem wel mannetje-achtig.
quote:
een tikje wel maar ik vergeet veel tijdens het slapenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je bent teruggekomen
Greys, je blue lagoons hebben d'r niet afgeschrikt
Wil je in de OPquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:27 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
een tikje wel maar ik vergeet veel tijdens het slapen
Ik heb dat al een keertje gedaan geloof ik jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Oh en ik zag dat sommigen het al sporadisch deden, misschien handig als iemand iets wijzigd in de OP wiki, om wát je wijzigt even in paar steekwoorden in regeltje 'samenvatting' te zetten. Zo zie je handig bij geschiedenis wat er allemaal is gewijzigd mocht er iets niet goed gegaan zijn en een vorige versie hersteld moeten worden ofzo
Ieuw. Bah. Zum kotsen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:51 schreef MrSubtle het volgende:
Weet je wat ook best vies is?
Per ongeluk een pak melk op de aanrecht laten staan bij de verwarming, omdat je denkt dat het leeg is... en als je dan de vuilniszak verwisselt en het erin wilt gooien merk je dat het nog vol was... dus dan giet je het uit in de gootsteen...
en dan blijkt het rottende melk te zijn inmiddels
En dan stinkt echt het hele huis![]()
Al vond ik die andere nijntjes iets leuker maar misschien is dat wel omdat die over de top schattig waren/zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik hap zeker niet... want da's precies waar ik voor ging...
Een mannetjes konijntje, maar wel schattig, knorrig, grumpy, lief, beetje suf, tikje vadzig, maar vooral gewoon knuffelbaar ...
Waar heb jij het nou over?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Oh en ik zag dat sommigen het al sporadisch deden, misschien handig als iemand iets wijzigd in de OP wiki, om wát je wijzigt even in paar steekwoorden in regeltje 'samenvatting' te zetten. Zo zie je handig bij geschiedenis wat er allemaal is gewijzigd mocht er iets niet goed gegaan zijn en een vorige versie hersteld moeten worden ofzo
Ja het schattig-heids-gehalte van deze ligt zeker iets lagerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Al vond ik die andere nijntjes iets leuker maar misschien is dat wel omdat die over de top schattig waren/zijn.
Ik vind deze 'nijntjes coolquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja het schattig-heids-gehalte van deze ligt zeker iets lager(hij is eerder wat aandoenlijk / kneuzig
)
Maar ook wel bewust... balans vinden tussen realistisch knijntje en wat Loveless heel terecht omschreef als "het is net of een meisje van 12 't getekend heeft"
Maar volgens mij was jij daar ook naar opzoek naar 'aandoenlijk/kneuzig' tenminste als ik je dagboek van een nijn goed gelezen heb.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja het schattig-heids-gehalte van deze ligt zeker iets lager(hij is eerder wat aandoenlijk / kneuzig
)
Maar ook wel bewust... balans vinden tussen realistisch knijntje en wat Loveless heel terecht omschreef als "het is net of een meisje van 12 't getekend heeft"
yumyumyum chocoladecroissantjes net uit de over. Veeeeel lekkerder dan een brownie (ril).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Wanneer houdt het eens op met regenen?
Dan neem ik nog maar een chocolade croissantje.
bohhhhquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, laatste keer update hiervan. Da's beloofd! Hij is nu helemaal af qua inkleuring, etc... Toch een hele ochtend werk voor 1 tekening van schets tot uitgewerkt... nog 17 te gaan.
[ afbeelding ]
Bedankt allemaal voor al jullie feedback![]()
Ja maar nu wordt het makkelijker je weet nu hoe hij eruit moet zien.quote:
Eerst schets op papier (of 100quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:04 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
bohhhh
hoe heb je die gemaakt?
Ja, ik word er vervelend vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Eetse Greysie,
tis echt kutweer inderdaad
Dat kanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik word er vervelend van![]()
Bink wil ook niet naar buiten nu, die is bang dat heur haar nat wordt
Dus misschien eens kijken of ik de auto zo in de buurt van de Bijenkorf kwijt kan![]()
Gaan jullie nog iets leuks doen verder vandaag?
Ik MOET echt een nieuwe winterjas gaan kopen vandaag...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen verder vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Nee helaas, heb alleen een muisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
Het tekenen in Photoshop, heb je daar zo'n tabletdingetje voor Subtle?
Want ik snap nooit hoe mensen kunnen tekenen op de computer, op de touchpad of met muis schiet ik altijd als een ongeleid projectiel alle kanten op. Ook als ik heel erg mijn best doe
damn jij bent goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerst schets op papier (of 100) (klik)
Toen ruwe tekening in paint (klik)
Daarna over tekenen met haartjes in Photoshop (klik)
En inkleuren en bijwerken in Illustrator (zie hierboven)
Maar er is markt vandaag toch? Ik durf eigenlijk nooit op zaterdag de stad in met de autoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Uhmm beetje opruimen en vanavond film wss
Extra knap dan!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee helaas, heb alleen een muis
Heb vanochtend wel nog even zitten kijken, maar die tablet-krengen zijn me toch echt te duur (200 euro voor een beetje beginnend fatsoenlijk niveau ... dat heb ik effe niet er voor over momenteel)
Oh joy! Was Scarlett weg?quote:
Ja, sorry. Butler heb ik morgen al.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra knap dan!
Want ik kan dat echt niet met een muis!
[..]
Oh joy! Was Scarlett weg?
Ik ga eens bellen of McArmy tijd heeft. Of Mr Butler
Ach, als je er maar een hele ochtend voor uit trekt voor 1 tekening. Ik trek dit ook niet in 1 beweging op het scherm hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Extra knap dan!
Want ik kan dat echt niet met een muis!
Dan kan ie vanavond mij mooi entertainenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, sorry. Butler heb ik morgen al.
Rijdt er bij jullie geen bus....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er is markt vandaag toch? Ik durf eigenlijk nooit op zaterdag de stad in met de auto
En ik ga hetzelfde maar doen hier denk ik.
Heb ineens een enorm lege agenda dit weekend natuurlijk
Ja, die mag je houden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ie vanavond mij mooi entertainen
Maar dan neem () ik McArmy wel. Die wil verder toch niemand
Als ik met het OV wil vanuit dit gehucht waar ik woon naar Rotterdam dan doe ik er twee uur over geloof ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Rijdt er bij jullie geen bus....
En op de fiets?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik met het OV wil vanuit dit gehucht waar ik woon naar Rotterdam dan doe ik er twee uur over geloof ik.
Ik woon in een achterstallig gebied
Met de auto tien minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
En op de fiets?
Geen idee eigenlijk. Toch zeker wel een uur denk ik, van Bleiswijk naar Rotterdam Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker in mijn tempo![]()
(Met de auto is het ook iets langer hoor, ik overdreef met mijn tien minutenHet is twintig minuten ongeveer).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, dat komt straks wel weer.quote:
In Bleiswijk. Dat heeft net over de 10.000 inwoners, dus hier in de regio is het echt een minidurp hoor!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
@greys in zo'n gehucht woon je toch niet?
Dus nog even wachtenquote:Bleiswijk is met het openbaar vervoer te bereiken met bussen vanuit Zoetermeer en Rotterdam. Door middel van een nieuw te bouwen station BleiZo krijgt Bleiswijk in Zoetermeer een betere aansluiting op de spoorlijn Gouda - Den Haag. De (werk)naam van het station is afgeleid van de plaatsen Bleiswijk en Zoetermeer, omdat het tussen deze twee plaatsen zou komen te liggen. Het station is onderdeel van de Stedenbaan, een metroachtige verbinding van stoptreinen in de Randstad. Mogelijk krijgt het station ook de intercitystatus. De verlengde Oosterheemlijn van RandstadRail zal bij station BleiZo de spoorlijn Gouda - Den Haag kruisen en daar eindigen. De bouw van het nieuwe station start eind 2008/begin 2009 en is gereed in 2010. Zo krijgt Bleiswijk een goede verbinding met Rotterdam, Den Haag en Gouda
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Toch zeker wel een uur denk ik, van Bleiswijk naar Rotterdam Centrum.
Zeker in mijn tempo![]()
(Met de auto is het ook iets langer hoor, ik overdreef met mijn tien minutenHet is twintig minuten ongeveer).
OVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijdje terug was de auto kapot en had nog geen vervangend stelletje wielen. Met de bus naar mijn werk
4 km. fietsen, 30 minuten in de bus en dan nog eens 25 minuten lopen. Met de auto doe ik dat in 20 minuten.
Dat was vrijdag, nu de maandag erop
4 km fietsen, 45 minuten wachten op de bus (herfstvakantie, dus andere vertrektijden)
OV brengt je van een plaats waar je niet bent op een tijd die je niet past naar een plaats waar je niet moet zijn.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Aha ok ik snap het.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
In Bleiswijk. Dat heeft net over de 10.000 inwoners, dus hier in de regio is het echt een minidurp hoor!
Ze hebben ons twee jaar geleden zelfs samengevoegd qua gemeente met twee andere dorpen, ipv Gemeente Bleiswijk zijn we nu Gemeente Lansingerland, samen met Berkel en Rodenrijs en Bergschenhoek.
En het OV is hier gewoon echt slecht geregeld.
hier een heel lieve stagebaas, die een wacommetje intous voor me kocht, en die ik mocht houden na afloop van stagequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee helaas, heb alleen een muis
Heb vanochtend wel nog even zitten kijken, maar die tablet-krengen zijn me toch echt te duur (200 euro voor een beetje beginnend fatsoenlijk niveau ... dat heb ik effe niet er voor over momenteel)
Mag ik vragen wat dat is??quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier een heel lieve stagebaas, die een wacommetje intous voor me kocht, en die ik mocht houden na afloop van stage
dat vroeg ik me ook af jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Greys, hoe issie met je nachtstroom afgelopen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Middag!![]()
Hoe is het hier nog? Ik ben best produktief geweest: afwas gedaan, met mede bestuurslid onze website bijgewerkt, naar de markt geweest en net een mega foto update in mijn topic Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje #3 gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was even een hoop uitzoeken en geregel maar het is nu tenminste gewoon gebeurd eindelijk.
Nu ga ik nog ff snel de hondjes uitlaten, pa en ma zullen dr zo wel zijn, dan moet ik de keuken in
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Dan heeft de instructeur toch iets niet goed gedaan. Ik heb ook parachute gesprongen en daarna totaal geen klachten gehad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
vriend weer terug van parachutspringen maar goed dat ik niet mee was. Hij heeft rode striemen op zijn schouders die zeker blauw gaan worden.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Zo mijn huis is aan de kant.
De knijnen zijn geweldig Mr![]()
We hebben dus net aangekondigd dat t forum dicht gaat, nog meer rellen natuurlijk![]()
En huilies
Ik heb mail van jullie gehad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was even een hoop uitzoeken en geregel maar het is nu tenminste gewoon gebeurd eindelijk.
Nu ga ik nog ff snel de hondjes uitlaten, pa en ma zullen dr zo wel zijn, dan moet ik de keuken in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zo had ik er ook één.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef Nonneke het volgende:
Nou niks te vinden uiteraard bij de DAEn uiteraard mocht de DA gewoon aan zn pootjes zitten, heeft overal tussen gevoelt, gedrukt, geknepen, geen kick
Nog met loep en lampje gekeken, ook niks
![]()
Wel vond hij dat zn ene schouder veel knakte, dus we moesten maar even opletten of hij niet stiekem meer leunt op zn andere voet, dan gaan we volgende week een fototje laten maken.
Zelfs geen aanstellerig showtje in de wachtkamer, levensgevaarlijk blaffen naar andere hondjes ofzo, als een mak lammetje![]()
attention whore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |