Eerst schets op papier (of 100quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:04 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
bohhhh
hoe heb je die gemaakt?
Ja, ik word er vervelend vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Eetse Greysie,
tis echt kutweer inderdaad
Dat kanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik word er vervelend van![]()
Bink wil ook niet naar buiten nu, die is bang dat heur haar nat wordt
Dus misschien eens kijken of ik de auto zo in de buurt van de Bijenkorf kwijt kan![]()
Gaan jullie nog iets leuks doen verder vandaag?
Ik MOET echt een nieuwe winterjas gaan kopen vandaag...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen verder vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Nee helaas, heb alleen een muisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
Het tekenen in Photoshop, heb je daar zo'n tabletdingetje voor Subtle?
Want ik snap nooit hoe mensen kunnen tekenen op de computer, op de touchpad of met muis schiet ik altijd als een ongeleid projectiel alle kanten op. Ook als ik heel erg mijn best doe
damn jij bent goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerst schets op papier (of 100) (klik)
Toen ruwe tekening in paint (klik)
Daarna over tekenen met haartjes in Photoshop (klik)
En inkleuren en bijwerken in Illustrator (zie hierboven)
Maar er is markt vandaag toch? Ik durf eigenlijk nooit op zaterdag de stad in met de autoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Uhmm beetje opruimen en vanavond film wss
Extra knap dan!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee helaas, heb alleen een muis
Heb vanochtend wel nog even zitten kijken, maar die tablet-krengen zijn me toch echt te duur (200 euro voor een beetje beginnend fatsoenlijk niveau ... dat heb ik effe niet er voor over momenteel)
Oh joy! Was Scarlett weg?quote:
Ja, sorry. Butler heb ik morgen al.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra knap dan!
Want ik kan dat echt niet met een muis!
[..]
Oh joy! Was Scarlett weg?
Ik ga eens bellen of McArmy tijd heeft. Of Mr Butler
Ach, als je er maar een hele ochtend voor uit trekt voor 1 tekening. Ik trek dit ook niet in 1 beweging op het scherm hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Extra knap dan!
Want ik kan dat echt niet met een muis!
Dan kan ie vanavond mij mooi entertainenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, sorry. Butler heb ik morgen al.
Rijdt er bij jullie geen bus....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er is markt vandaag toch? Ik durf eigenlijk nooit op zaterdag de stad in met de auto
En ik ga hetzelfde maar doen hier denk ik.
Heb ineens een enorm lege agenda dit weekend natuurlijk
Ja, die mag je houden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ie vanavond mij mooi entertainen
Maar dan neem () ik McArmy wel. Die wil verder toch niemand
Als ik met het OV wil vanuit dit gehucht waar ik woon naar Rotterdam dan doe ik er twee uur over geloof ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Rijdt er bij jullie geen bus....
En op de fiets?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik met het OV wil vanuit dit gehucht waar ik woon naar Rotterdam dan doe ik er twee uur over geloof ik.
Ik woon in een achterstallig gebied
Met de auto tien minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
En op de fiets?
Geen idee eigenlijk. Toch zeker wel een uur denk ik, van Bleiswijk naar Rotterdam Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker in mijn tempo![]()
(Met de auto is het ook iets langer hoor, ik overdreef met mijn tien minutenHet is twintig minuten ongeveer).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |