Hoe langer je blijft liggen, des te moeilijker het wordtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens uit. Denk ik....
Oh dus het was een pauze. Ja dat mag anders wordt het helemaal niks is mijn ervaring uit een verwegverleden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:17 schreef Goodbye het volgende:
Klopt nieslief, dus ik ga er maar gauw weer vandoor![]()
Ik ben gelukkig al wel heel productief geweest vanochtend, dus dit was even een five minute break. Zometeen even lunchen en dan weer de hele middag bikkelen. Hopelijk hoef ik morgen dan alleen nog maar de opmaak en conclusie enzo te doen. Daar gaat altijd meer tijd in zitten dan je denkt.
Ja als je die nog hebben wil moet je wel he....quote:
Rel? Waar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ff druk bezig op mn naakthondenforum, we gaan het denk ik dicht gooien, het escaleert daar volledig.
Best jammer, na al die jaren...
Ja ik run het forum, dat doen we nu al een jaar of 6, maar het ras is een hype en er komen allemaal vervelende mensen op en dr is niks als ruzie dus we hebben er geen zin meer in...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rel? Waar?![]()
![]()
Wel zonde idd...kwam je er nog veel dan?
Nu als toetje heb ik suikerbrood
ik snap niet waar zn baasjes zijn. Hij is hier al vanaf half 10. Die lui moeten toch thuis komen?quote:
Die neus is ook beter zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
Eerste uitgewerkte versie van schets 6
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
Eerste uitgewerkte versie van schets 6
[ afbeelding ]
Jeetje misschien zijn die wel heel vroeg op stap gegaan voor een dagje uit of een weekendje weg.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik snap niet waar zn baasjes zijn. Hij is hier al vanaf half 10. Die lui moeten toch thuis komen?
Alleen snap ik niet waarom je dan een hond in de tuin laatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jeetje misschien zijn die wel heel vroeg op stap gegaan voor een dagje uit of een weekendje weg.....
MrSubtle wat een schattig nijntje...... Nou niet happen he want ik vind hem wel mannetje-achtig.
Jeweetstochwel. Sommige mensen doen dingen die echt nergens op slaan. Maar misschien is het wel een buitenhond. Wij hebben een Berner Sennen gehad zo´n grote (en ik heb een flauw vermoeden dat dit ook een sennensoort is) en die wou zelf alleen maar buiten zitten in de tuin dat hoort ook bij het ras. Tsja dan kun je veel willen maar dan doe je toch echt wat het beessie zelf fijn vind. Tuurlijk ging die ´s nachts niet buiten slapen maar gewoon binnen. En tuurlijk was zij binnen als wij weg gingen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet waarom je dan een hond in de tuin laat
Bram zit ook telkens naar de deur te gluren.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef nieslief het volgende:
MrSubtle wat een schattig nijntje...... Nou niet happen he want ik vind hem wel mannetje-achtig.
quote:
een tikje wel maar ik vergeet veel tijdens het slapenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je bent teruggekomen
Greys, je blue lagoons hebben d'r niet afgeschrikt
Wil je in de OPquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:27 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
een tikje wel maar ik vergeet veel tijdens het slapen
Ik heb dat al een keertje gedaan geloof ik jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Oh en ik zag dat sommigen het al sporadisch deden, misschien handig als iemand iets wijzigd in de OP wiki, om wát je wijzigt even in paar steekwoorden in regeltje 'samenvatting' te zetten. Zo zie je handig bij geschiedenis wat er allemaal is gewijzigd mocht er iets niet goed gegaan zijn en een vorige versie hersteld moeten worden ofzo
Ieuw. Bah. Zum kotsen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:51 schreef MrSubtle het volgende:
Weet je wat ook best vies is?
Per ongeluk een pak melk op de aanrecht laten staan bij de verwarming, omdat je denkt dat het leeg is... en als je dan de vuilniszak verwisselt en het erin wilt gooien merk je dat het nog vol was... dus dan giet je het uit in de gootsteen...
en dan blijkt het rottende melk te zijn inmiddels
En dan stinkt echt het hele huis![]()
Al vond ik die andere nijntjes iets leuker maar misschien is dat wel omdat die over de top schattig waren/zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik hap zeker niet... want da's precies waar ik voor ging...
Een mannetjes konijntje, maar wel schattig, knorrig, grumpy, lief, beetje suf, tikje vadzig, maar vooral gewoon knuffelbaar ...
Waar heb jij het nou over?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Oh en ik zag dat sommigen het al sporadisch deden, misschien handig als iemand iets wijzigd in de OP wiki, om wát je wijzigt even in paar steekwoorden in regeltje 'samenvatting' te zetten. Zo zie je handig bij geschiedenis wat er allemaal is gewijzigd mocht er iets niet goed gegaan zijn en een vorige versie hersteld moeten worden ofzo
Ja het schattig-heids-gehalte van deze ligt zeker iets lagerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Al vond ik die andere nijntjes iets leuker maar misschien is dat wel omdat die over de top schattig waren/zijn.
Ik vind deze 'nijntjes coolquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja het schattig-heids-gehalte van deze ligt zeker iets lager(hij is eerder wat aandoenlijk / kneuzig
)
Maar ook wel bewust... balans vinden tussen realistisch knijntje en wat Loveless heel terecht omschreef als "het is net of een meisje van 12 't getekend heeft"
Maar volgens mij was jij daar ook naar opzoek naar 'aandoenlijk/kneuzig' tenminste als ik je dagboek van een nijn goed gelezen heb.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja het schattig-heids-gehalte van deze ligt zeker iets lager(hij is eerder wat aandoenlijk / kneuzig
)
Maar ook wel bewust... balans vinden tussen realistisch knijntje en wat Loveless heel terecht omschreef als "het is net of een meisje van 12 't getekend heeft"
yumyumyum chocoladecroissantjes net uit de over. Veeeeel lekkerder dan een brownie (ril).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Wanneer houdt het eens op met regenen?
Dan neem ik nog maar een chocolade croissantje.
bohhhhquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, laatste keer update hiervan. Da's beloofd! Hij is nu helemaal af qua inkleuring, etc... Toch een hele ochtend werk voor 1 tekening van schets tot uitgewerkt... nog 17 te gaan.
[ afbeelding ]
Bedankt allemaal voor al jullie feedback![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |