Ja, hij had moeten voorkomen zo snel met een andere dame te worden gezien. En zeker niet bij Loetje moeten gaan eten want daar aten zij altijd. Oh, en dat ie zo snel over zn liefdesverdriet heen stapt is ook verkeerd. Wat ook weer helemaal nergens op slaat, Huub zal er best nog wel verdriet van hebben, maar dat betekent niet automatisch dat ie dan niet aanpapt met een ander.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen inzage in de timing van de aangifte, ik weet alleen dat ze het naar buiten heeft gebracht nadat Huub op de cover van de Party stond met een lang blond ding.... en dat blijft natuurlijk een beetje triest.
Al was het alleen al omdat Claire beter dan wie dan ook weet, dat de bladen schrijven wat ze willen, en de foto zag er niet uit alsof er voor geposeerd was, dus feitelijk neemt Claire hem kwalijk dat hij uit eten gaat en daarbij betrapt is door een fotograaf??
Dat staat dus los van een eventueel geschil achter de schermen met Huub, een geschil dat jij wel impliceert, zonder grond.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:44 schreef sunny16947 het volgende:
Ik weet wel zeker dat toen Huub niet kwam er heel veel mensen (aan de reacties) afhaakte.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
geef ze de kost de vrouwen die liegen en bedriegen omdat ze wraak willen nemen op hun ex-man, verhalen te over die de hele boel verzinnen om maar het kind bij de ex-man weg te houden.
en al zal het wel waar wezen van Huub en zijn losse handjes, vind het gewoon niet sjiek van claire om op rtl je verhaal te doen, en daar blijf ik bij.
Die paar dagen dat Huub er bij betrokken was heeft hij dat wel op zn Huub's aangepakt, je hoorde hem door de speaker, hij was volop op het forum, hij stond weer helemaal in de picture. Ik vond dat wel leuk hoor, maar misschien hebben die paar dagen een gevoel van weken achter gelaten bij sommigen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zouden misschien wel meer mensen gekeken hebben, maar dat Huub er volop bij betrokken zou zijn is weer typisch zo'n voorbeeld van iets dat "waarheid" werd omdat het hier tig keer herhaald werd..... en dan niet door mensen die er wat van wisten, maar puur wishful thinking.
Je kunt uit wishful thinking wel iets tig keer herhalen, maar ga het dan achteraf niet als feit gebruiken
Ja, dat dus..... als hij met haar naar de Mac was gegaan dan was het waarschijnlijk ook niet goed geweest, want over 4 jaar gaat hij met Sophie naar de Macquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, hij had moeten voorkomen zo snel met een andere dame te worden gezien. En zeker niet bij Loetje moeten gaan eten want daar aten zij altijd. Oh, en dat ie zo snel over zn liefdesverdriet heen stapt is ook verkeerd. Wat ook weer helemaal nergens op slaat, Huub zal er best nog wel verdriet van hebben, maar dat betekent niet automatisch dat ie dan niet aanpapt met een ander.
Amanda toen ze hoorde dat Brian zijn ex Tamara zwanger had gemaakt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
geef ze de kost de vrouwen die liegen en bedriegen omdat ze wraak willen nemen op hun ex-man, verhalen te over die de hele boel verzinnen om maar het kind bij de ex-man weg te houden.
en al zal het wel waar wezen van Huub en zijn losse handjes, vind het gewoon niet sjiek van claire om op rtl je verhaal te doen, en daar blijf ik bij.
De vraag is maar in hoeverre het helemaal de bedoeling was dat het een Huubshow zou worden...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die paar dagen dat Huub er bij betrokken was heeft hij dat wel op zn Huub's aangepakt, je hoorde hem door de speaker, hij was volop op het forum, hij stond weer helemaal in de picture. Ik vond dat wel leuk hoor, maar misschien hebben die paar dagen een gevoel van weken achter gelaten bij sommigen?
Lees dit, moet toch even snel reageren. Ben toch al klaar met mijn bankbetalingen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, hij had moeten voorkomen zo snel met een andere dame te worden gezien. En zeker niet bij Loetje moeten gaan eten want daar aten zij altijd. Oh, en dat ie zo snel over zn liefdesverdriet heen stapt is ook verkeerd. Wat ook weer helemaal nergens op slaat, Huub zal er best nog wel verdriet van hebben, maar dat betekent niet automatisch dat ie dan niet aanpapt met een ander.
Het feit dat Claire geraakt is omdat Huub bij Loetje zat zegt eigenlijk wel dat Claire nog gevoelens heeft voor Huub anders deed het haar niets.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
TEAM LIEKEquote:
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen inzage in de timing van de aangifte, ik weet alleen dat ze het naar buiten heeft gebracht nadat Huub op de cover van de Party stond met een lang blond ding.... en dat blijft natuurlijk een beetje triest.
Al was het alleen al omdat Claire beter dan wie dan ook weet, dat de bladen schrijven wat ze willen, en de foto zag er niet uit alsof er voor geposeerd was, dus feitelijk neemt Claire hem kwalijk dat hij uit eten gaat en daarbij betrapt is door een fotograaf??
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !
Conclusie Als je een valse hond in huis neemt om zijn gouden halsband, moet je niet raar opkijken als ie je op een gegeven moment in je fikken bijt.\
De aankondiging dat Huub en Jaap er zouden gaan zitten, kwam uit de koker en in de aankondiging van Bram, al voordat Huub er zelf iets over gezegd had.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is maar in hoeverre het helemaal de bedoeling was dat het een Huubshow zou worden...
Dat trekt misschien wel kijkers, maar volgens mij was Huub toen al serieus bezig met zijn carriere achter de schermen en zat hij er niet echt op te wachten dat hij weer de publiekstrekker zou worden.
Afgezien van het feit dat zijn gewone werk niet toeliet dat hij 24/7 in Eindhoven was.
oke, dat kan allemaal waar wezen he, maar waarom op rtl dat bedoel ik, en nu dat getwitter van tweety-ron nee ze gaan het hard spelen de recourtjes en dat is jammer, want het is niet Binnen de familie houden maar heel nederland (die H&C volgen) mag meegenieten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Amanda toen ze hoorde dat Brian zijn ex Tamara zwanger had gemaakt.
Maar goed, voor hetzelfde geld is het wel waar.
Amanda had veel minder te verliezen en is door de Huubsoppers aardig opgehitst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Amanda toen ze hoorde dat Brian zijn ex Tamara zwanger had gemaakt.
Maar goed, voor hetzelfde geld is het wel waar.
Ja, want Bram had het alleen voor het zeggen en had verder niets met zijn zwangere zus te maken en alle shit die er zou komen als Huub (en Claire) tot persona non grata gedegradeerd zouden worden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:18 schreef sunny16947 het volgende:
Het gaat mij meer om de hypocrisie van de familie. Je brandt iemand af met een beschuldigend smsje, maar wil wel dankbaar gebruik maken van zijn naamsbekendheid.
Ja, voor de take-off..... waar Danny ook zat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De aankondiging dat Huub en Jaap er zouden gaan zitten, kwam uit de koker en in de aankondiging van Bram, al voordat Huub er zelf iets over gezegd had.
Raar he, dat je nog gevoelens kan hebben voor je man als je amper een jaar irl een paar bent, een baby van 3 maande, wiens ogen je aanstaren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Het feit dat Claire geraakt is omdat Huub bij Loetje zat zegt eigenlijk wel dat Claire nog gevoelens heeft voor Huub anders deed het haar niets.
Aan de andere kant als Huub niet bij Loetje had hezeten maar bij Brechtje was Loetje weer boos dusssss jaaaaa dan blijf je bezig he.
jquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat dat al zeker was maar het is dus helemaal niet duidelijk of het de nieuwe liefde van Huub is?
geen paniek mensen de rechter is aanwezig!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dat kan allemaal waar wezen he, maar waarom op rtl dat bedoel ik, en nu dat getwitter van tweety-ron nee ze gaan het hard spelen de recourtjes en dat is jammer, want het is niet Binnen de familie houden maar heel nederland (die H&C volgen) mag meegenieten.
Het is bij Huub nooit zeker, daar kunnen genoeg meiskes over meepraten.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef judge666 het volgende:
[..]
geen paniek mensen de rechter is aanwezig!
Ja, maar als Huub volgende week op de cover van de Party staat terwijl hij met Liesje uit de Mac komt wandelen dan wordt Claire weer boos..... gaat ze weer aangifte doenquote:
Misschien begrijpt Huub nu dat hij een beetje rekening kan houden met de situatie. Hij weet toch hoe het werkt? Of is hij net zo onnozel en doortrapt als met vindt dat Claire is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als Huub volgende week op de cover van de Party staat terwijl hij met Liesje uit de Mac komt wandelen dan wordt Claire weer boos..... gaat ze weer aangifte doen
Tuurlijk weet hij hoe het werkt, maar we weten toch allemaal hoe het werkt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien begrijpt Huub nu dat hij een beetje rekening kan houden met de situatie. Hij weet toch hoe het werkt? Of is hij net zo onnozel en doortrapt als met vindt dat Claire is?
Zwijgt? Ik denk dat hij niets anders kan. Misschien zou hij zijn gedrag ook kunnen aanpassen for the time being, dan zou ik het nog begrijpen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens , mede dat er eerder uit de mond van Claire andere klanken kwamen als bij boulevard.
Toch vind ik het netjes van Huub dat hij zwijgt ten opzichte van Claire en de Kliek Recourt.
Mooi en slim!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:35 schreef Mylene het volgende:
Ik heb de OP opgeslagen in de FOK! Wiki.
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/HuubClaireTheAftermath
Zo gaat het nou eenmaal, of men nou de weg kwijt is, of zielig, zo gaat dat, dus het is te verwachten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij hoe het werkt, maar we weten toch allemaal hoe het werkt?
Het feit dat Huub ergens samen met iemand naar buiten wandelt wil niet zeggen dat hij een relatie met haar heeft, of zelfs maar seks met haar heeft.
Als je de bladen al serieus gaat nemen dan ben je flink de weg kwijt, en als je dat doet terwijl je er zelf meerdere malen ingestaan hebt dan is het helemaal zielig.
Klopt, het is net als met Lieke, toen ze Huub aanpakte, werd ze de heks van Eemnes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi en slim!![]()
ontopic: IK heb niets op met wifebeaters, en Huub heeft alle schijn tegen... maar het slaat hier nu volledig de andere kant op. Daar waar gewacht moet worden tot Huub zijn schuld is bewezen, zijn er hier meer dan genoeg mensen die Claire al schuldig heben bevonden en standrechterlijk willen executeren.
Een beetje nuance zou hier op zijn plaats zijn mensen!
Nuance op fok!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi en slim!![]()
ontopic: IK heb niets op met wifebeaters, en Huub heeft alle schijn tegen... maar het slaat hier nu volledig de andere kant op. Daar waar gewacht moet worden tot Huub zijn schuld is bewezen, zijn er hier meer dan genoeg mensen die Claire al schuldig heben bevonden en standrechterlijk willen executeren.
Wat zegt jou dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef sunny16947 het volgende:
Trouwens wel opvallend dat Hedda weer contact zoekt met de familie van Huub om lekker bij te kletsen en te borrelen.
Hedda en Lieke zeker bronquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef sunny16947 het volgende:
Trouwens wel opvallend dat Hedda weer contact zoekt met de familie van Huub om lekker bij te kletsen en te borrelen.
Dat is ook een beetje wishful thinking van bommie denk ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nuance op fok!!![]()
Even een schone broek aantrekken, dat was even te veel.
Hij was leuk hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nuance op fok!!![]()
We kunnen wel ff een borrel doen in de stad toch?quote:
Niet mee eens, veel te Huubminded. Maar dat geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:35 schreef Mylene het volgende:
Ik heb de OP opgeslagen in de FOK! Wiki.
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/HuubClaireTheAftermath
oh gelukkigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef judge666 het volgende:
[..]
Studio Claire is niet failliet gegaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:57 schreef Re het volgende:
[..]
Leuke meid die Esmeralda ...
Claire nog maar ff een smsje getuurd, denk dat ik er weinig response op krijg. Op 15 September waren ze het faillisement van StudioClaire al aan het afhandelen geloof ik.
dit is toch Heddaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
We kunnen wel ff een borrel doen in de stad toch?
Ik bel je wel!
Hedda (312)
woensdag, 15:29He carla!
Hoe gaat ie? Lang niet gesproken!
Ik wilde je even laten weten dat ik zondag 1 nov bij ratna langs ga! Dat wilde ik natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder een bezoekje aan jou te brengen...Ben je thuis?
Liefs
Die aanname werd door Huub te vuur en te zwaard bestreden En Huub spreekt a l t i j d de waarheid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Sunny spreekt Cc volgens mij ook helemaal niet tegen, hij zegt alleen dat er mét Huub meer mensen zouden hebben gekeken. Dat zal wel, iéts meer waarschijnlijk, inderdaad. Huub mocht echter niet met z'n kop voor de camera's van z'n baas, dus bleef-ie erachter.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nuance op fok!!![]()
Ja, het is een schande, heeft ze zich al die tijd dat Huub gehuwd was keurig op de vlakte gehouden om Huub's relatie op geen enkele manier te verstoren, wil ze nu weer gaan borrelen met mensen die ze al jaren kentquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef sunny16947 het volgende:
foei!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is een schande, heeft ze zich al die tijd dat Huub gehuwd was keurig op de vlakte gehouden om Huub's relatie op geen enkele manier te verstoren, wil ze nu weer gaan borrelen met mensen die ze al jaren kent
Die fase zijn we al voorbij. We wachten op de executioner.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef judge666 het volgende:
[..]
Netjes? Ik denk eerder dat het hem met klem is geadviseerd door zijn advocaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens , mede dat er eerder uit de mond van Claire andere klanken kwamen als bij boulevard.
Toch vind ik het netjes van Huub dat hij zwijgt ten opzichte van Claire en de Kliek Recourt.
en daarom ben ik HIER!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi en slim!![]()
Moeten we niet eerst even een poll houden wie er geexecuteerd moet worden, want het is me nog niet duidelijk hoe de meute er over denkt (1 stem pp)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die fase zijn we al voorbij. We wachten op de executioner.
ze waren de zaak aan het afhandelen danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Studio Claire is niet failliet gegaan.
Wat mij betreft pappa Recourtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten we niet eerst even een poll houden wie er geexecuteerd moet worden, want het is me nog niet duidelijk hoe de meute er over denkt (1 stem pp)
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Netjes? Ik denk eerder dat het hem met klem is geadviseerd door zijn advocaat.
Ik kan me echt niéts herinneren van dat er voor of tijdens TBO zo'n luidruchtige meute Huub-soppers was die "hard schreeuwend" een rol voor Huub opeiste.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want Bram had het alleen voor het zeggen en had verder niets met zijn zwangere zus te maken en alle shit die er zou komen als Huub (en Claire) tot persona non grata gedegradeerd zouden worden?
Mijn gok: Bram had al flink de pest in over Huub en dat gevoel is niet weggegaan, om de lieve vrede thuis te bewaren werd er wel "normaal" met elkaar omgegaan, en dus was het ook niet meer dan logisch of normaal dat Huub in Eindhoven naar believen kon binnenwandelen.
Tevens probeerde Bram een programma neer te zetten waarbij bleek dat een heel hard schreeuwend deel van de kijkers graag zijn verfoeide zwager in beeld wilde hebben.... niet dat het een groot deel van de kijkers was, ze maakten gewoon een hoop herrie. En tjsa.... Huub wel bereid om te komen, qua werk kon het af en toe, en Bram ziet de kijkcijfers dan hoger zijn.
Maar goed, dat laatste is natuurlijk absoluut niet van belang bij een pilot, dus dat zal vast zijn reden niet zijn geweest.
Overigens.... het zou me niet eens verbazen als Bram het heeft aangemoedigd dat Huub daar zou komen zitten om Claire te laten inzien wat voor man ze getrouwd was.
Een man die terwijl zij hoogzwanger thuis zit, dagen achtereen in zijn vrije tijd in Eindhoven gaat zitten.... terwijl hij ook nog een normale baan heeft waarmee hij drukker dan druk is.
ze is gewoon jaloers op de klappen die Claire kreeg, die behoren haar toequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is een schande, heeft ze zich al die tijd dat Huub gehuwd was keurig op de vlakte gehouden om Huub's relatie op geen enkele manier te verstoren, wil ze nu weer gaan borrelen met mensen die ze al jaren kent
Psies.. Ze zou zeggen: "geen lijk, geen moord"...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:01 schreef Suikeroom het volgende:
hehe die sunny16947 heeft een hele conspiracy verzonnen om Huub vrij te pleiten van zn wifebeaters gedrag
te grappig dit, zelfs nu nog.. volgens mij als Huub verantwoordelijk was voor de holocaust zou jij het gewoon ontkennen, zo van 6 miljoen joden hoe weet je dat nou? heb jij ze geteld?
![]()
![]()
Dan moet ze eerst wel met een tank langs Erieberie en Sunny.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die aanname werd door Huub te vuur en te zwaard bestreden En Huub spreekt a l t i j d de waarheid.
Even nuanceren. Huub had overleg gehad met een leidinggevende. Die had het hem ten sterkste ontraden, maar niet verboden. De aangevoerde argumenten gaven de doorslag. Wat is daaraan gelogen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die aanname werd door Huub te vuur en te zwaard bestreden En Huub spreekt a l t i j d de waarheid.
Dat heb ik precies zo, ik zie die 'soppers' ook niet, zie alleen 'sopper-haters'.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me echt niéts herinneren van dat er voor of tijdens TBO zo'n luidruchtige meute Huub-soppers was die "hard schreeuwend" een rol voor Huub opeiste.
Het lijkt soms wel of je een beetje bent blijven hangen bij twee jaar geleden wat dat betreft.
Maar misschien is het mijn korsakov ook wel hoor.
Huub is al heel lang over het hoogtepunt van zijn "roem" heen, en er zijn tegenwoordig meer "Haters" dan "Soppers".
De haters moeten die paar soppers zelfs délen om af te kunnen slachten tegenwoordig, want ze zijn in overtal.
Verder: Bram had écht wel wat anders aan zijn hoofd tijdens TBO om met een hidden agenda te werken om Claire de ware aard van zijn zwager te laten zien.
En of je elke avond thuis moet zitten bij je "hoogzwangere" vrouw, daarover kunnen de meningen ook verschillen. Al is weken achtereen nauwelijks thuis zijn weer een andere uiterste, maar da's ook niet gebeurd. Op een gegeven moment hield het helemáál op dus, omdat Huub's baas het niet meer wilde hebben. Op de finaledag kwam Huub weer binnenstappen, met bolle Claire stralend aan zijn zijde. Pa Recourt was er ook. En die zag wel toekomst in een RLS-vervolg. Er waren hapjes en drankjes. Toespraken. Het leek zo idyllisch allemaal..
wel even duidelijk vermelden dat het gaat om wie er aan de galg moet en niet wie de beul isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal even een lijstje maken
Huub
Claire
Papa Recourt 1
Esmé
Bram
Hedda
All of the above
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WakkerNederlandquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, nog even en Huub IS volgens sommigen hier verantwoordelijk voor de holocaust.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:01 schreef Suikeroom het volgende:
hehe die sunny16947 heeft een hele conspiracy verzonnen om Huub vrij te pleiten van zn wifebeaters gedrag
te grappig dit, zelfs nu nog.. volgens mij als Huub verantwoordelijk was voor de holocaust zou jij het gewoon ontkennen, zo van 6 miljoen joden hoe weet je dat nou? heb jij ze geteld?
![]()
![]()
maar toen het op een website stond moest het er weervanaf, van Huub. Of vergis ik me nu.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Aanname? Huub heeft zelf gezegd dat dit niet meer mocht van zijn baas.
Bergaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal even een lijstje maken
Huub
Claire
Papa Recourt 1
Esmé
Bram
Hedda
All of the above
Waarschijnlijk om die goedgelovige familieleden die geen kwaad woord van Huub kunnen horen even bij te praten en de schellen van de ogen te trekken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef sunny16947 het volgende:
Het mooie van Wiki is dat het iedereen vrij staat om dingen toe te voegen of te veranderen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet mee eens, veel te Huubminded. Maar dat geeft niet hoor.
Whaaaat!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik precies zo, ik zie die 'soppers' ook niet, zie alleen 'sopper-haters'.
Nee hoor, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar toen het op een website stond moest het er weervanaf, van Huub. Of vergis ik me nu.
Ach, er was destijds wel redelijk wat "yeah, Huub komt" gejubel, en kennelijk zijn het vooral de hardnekkige soppers die met geen mogelijkheid zien dat Huub ook wel eens iets fout zou kunnen doen die de irritatie wekken.... ik weet dat het aantal haters tegenwoordig ook talrijk is, maar ik blijf er van overtuigd dat ze een grotere hekel hebben aan het verafgoden van Huub dan aan Huub zelf.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me echt niéts herinneren van dat er voor of tijdens TBO zo'n luidruchtige meute Huub-soppers was die "hard schreeuwend" een rol voor Huub opeiste.
Het lijkt soms wel of je een beetje bent blijven hangen bij twee jaar geleden wat dat betreft.
Maar misschien is het mijn korsakov ook wel hoor.
Huub is al heel lang over het hoogtepunt van zijn "roem" heen, en er zijn tegenwoordig meer "Haters" dan "Soppers".
De haters moeten die paar soppers zelfs délen om af te kunnen slachten tegenwoordig, want ze zijn in overtal.
Verder: Bram had écht wel wat anders aan zijn hoofd tijdens TBO om met een hidden agenda te werken om Claire de ware aard van zijn zwager te laten zien.
En of je elke avond thuis moet zitten bij je "hoogzwangere" vrouw, daarover kunnen de meningen ook verschillen. Al is weken achtereen nauwelijks thuis zijn weer een andere uiterste, maar da's ook niet gebeurd. Op een gegeven moment hield het helemáál op dus, omdat Huub's baas het niet meer wilde hebben. Op de finaledag kwam Huub weer binnenstappen, met bolle Claire stralend aan zijn zijde. Pa Recourt was er ook. En die zag wel toekomst in een RLS-vervolg. Er waren hapjes en drankjes. Toespraken. Het leek zo idyllisch allemaal..
Oh nee, zo belangrijk vind ik het ook weer niet hoor. Reageren hier is leuk, maar daar houdt het voor mij al snel op. Heb nog nooit een keer gestemd o.i.d., gewoonweg omdat ik het niet echt vertrouwde om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het mooie van Wiki is dat het iedereen vrij staat om dingen toe te voegen of te veranderen.
Dus doe je ding.
De beul is toch altijd een "onschuldige" buitenstaander?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
wel even duidelijk vermelden dat het gaat om wie er aan de galg moet en niet wie de beul is
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, er was destijds wel redelijk wat "yeah, Huub komt" gejubel, en kennelijk zijn het vooral de hardnekkige soppers die met geen mogelijkheid zien dat Huub ook wel eens iets fout zou kunnen doen die de irritatie wekken.... ik weet dat het aantal haters tegenwoordig ook talrijk is, maar ik blijf er van overtuigd dat ze een grotere hekel hebben aan het verafgoden van Huub dan aan Huub zelf.
Het hidden agenda verhaal was uiteraard zwaar speculatief, ik denk niet dat Bram dat als reden had, maar er staat hier al zoveel nonsens dat dat speculaasje ook nog wel op tafel kon
Komop TB, als je er drie kunt noemen is het veel, en zelfs die drie 'soppen' niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whaaaat!!!!!!!!!!!!
Och, geeft niet. Er zijn enkele niet-soppers bij, maar het merendeel is dat toch ECHT wel. Gert zit ook in het rijtje hoor.
die gun zal ze wel meenemen als ze een keer bij Huub op bezoek gaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:54 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dit is toch Hedda![]()
[ afbeelding ]
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Echt niet... het probleem is echter dat ze het ontkennen. Echter, al je ze aan hun posting zou mogen aanwijzen, dan kom je een heel end.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komop TB, als je er drie kunt noemen is het veel, en zelfs die drie 'soppen' niet.
Weet je wat het is, NMNS en Bommie posten ook nog wel eens iets anders, en ergens anders, en op een of andere manier komt dat bij mij toch anders over dan users die ik alleen maar pro-Huub posts zie doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komop TB, als je er drie kunt noemen is het veel, en zelfs die drie 'soppen' niet.
Nah, het in het belachelijke trekken, is nog geen garantie om Huub zijn rol met succes te kunnen bagatelliseren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
O, nog even en Huub IS volgens sommigen hier verantwoordelijk voor de holocaust.
Tuurllijk, en jij bent een Lieke Likker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whaaaat!!!!!!!!!!!!
Och, geeft niet. Er zijn enkele niet-soppers bij, maar het merendeel is dat toch ECHT wel. Gert zit ook in het rijtje hoor.
Ha Gertjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
O, nog even en Huub IS volgens sommigen hier verantwoordelijk voor de holocaust.
Dat leek zo omdat huubsoppers doorgaans wat luidruchtiger zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was een super Huub sopper en mag hem nog graag vond zijn discussie's geweldig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurllijk, en jij bent een Lieke Likker.![]()
Er was ooit een beweging op FOK! die zich ergerde aan die horde "soppers". Dat was een tijd geleden, en inmiddels zijn de "soppers" hier in de minderheid of ze durven niet meer te posten. Een luidruchtige club hyena's is er voor in de plaats gekomen die gráág het beeld in stand wil houden dat ze strijden tegen de "meute". Want het staat natuurlijk heroďscher om het tegen een meute op te nemen dan te moeten toegeven dat je zélf tegenwoordig tot die meute behoort. Een meute die minstens zo ongenanceerd partij trekt als de "soppers" van weleer. Ik heb jou laatst zelfs zien suggereren dat Huub in elkaar geslagen moet worden. Dus please.. de Soppers van toen hebben plaatsgemaakt voor de Haters van nu.
Meestal wel vermakelijk hoor, daar niet van.
Dat kan. Of het is omdat die paar "soppers" op bepaalde users als een rode lap op een stier werken, en het ze daarom meer opvalt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat leek zo omdat huubsoppers doorgaans wat luidruchtiger zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |