abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:11:38 #101
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74011318
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb geen inzage in de timing van de aangifte, ik weet alleen dat ze het naar buiten heeft gebracht nadat Huub op de cover van de Party stond met een lang blond ding.... en dat blijft natuurlijk een beetje triest.
Al was het alleen al omdat Claire beter dan wie dan ook weet, dat de bladen schrijven wat ze willen, en de foto zag er niet uit alsof er voor geposeerd was, dus feitelijk neemt Claire hem kwalijk dat hij uit eten gaat en daarbij betrapt is door een fotograaf??
Ja, hij had moeten voorkomen zo snel met een andere dame te worden gezien. En zeker niet bij Loetje moeten gaan eten want daar aten zij altijd. Oh, en dat ie zo snel over zn liefdesverdriet heen stapt is ook verkeerd. Wat ook weer helemaal nergens op slaat, Huub zal er best nog wel verdriet van hebben, maar dat betekent niet automatisch dat ie dan niet aanpapt met een ander.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:12:02 #102
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74011326
Ik ken mensen genoeg die een hoogoplopende discussie al als bedreigend ervaren.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:12:46 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74011343
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:44 schreef sunny16947 het volgende:
Ik weet wel zeker dat toen Huub niet kwam er heel veel mensen (aan de reacties) afhaakte.
Dat staat dus los van een eventueel geschil achter de schermen met Huub, een geschil dat jij wel impliceert, zonder grond.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74011398
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
geef ze de kost de vrouwen die liegen en bedriegen omdat ze wraak willen nemen op hun ex-man, verhalen te over die de hele boel verzinnen om maar het kind bij de ex-man weg te houden.
en al zal het wel waar wezen van Huub en zijn losse handjes, vind het gewoon niet sjiek van claire om op rtl je verhaal te doen, en daar blijf ik bij.

Helemaal mee eens , mede dat er eerder uit de mond van Claire andere klanken kwamen als bij boulevard.

Toch vind ik het netjes van Huub dat hij zwijgt ten opzichte van Claire en de Kliek Recourt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:15:07 #105
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74011399
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er zouden misschien wel meer mensen gekeken hebben, maar dat Huub er volop bij betrokken zou zijn is weer typisch zo'n voorbeeld van iets dat "waarheid" werd omdat het hier tig keer herhaald werd..... en dan niet door mensen die er wat van wisten, maar puur wishful thinking.

Je kunt uit wishful thinking wel iets tig keer herhalen, maar ga het dan achteraf niet als feit gebruiken
Die paar dagen dat Huub er bij betrokken was heeft hij dat wel op zn Huub's aangepakt, je hoorde hem door de speaker, hij was volop op het forum, hij stond weer helemaal in de picture. Ik vond dat wel leuk hoor, maar misschien hebben die paar dagen een gevoel van weken achter gelaten bij sommigen?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:15:55 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74011413
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, hij had moeten voorkomen zo snel met een andere dame te worden gezien. En zeker niet bij Loetje moeten gaan eten want daar aten zij altijd. Oh, en dat ie zo snel over zn liefdesverdriet heen stapt is ook verkeerd. Wat ook weer helemaal nergens op slaat, Huub zal er best nog wel verdriet van hebben, maar dat betekent niet automatisch dat ie dan niet aanpapt met een ander.
Ja, dat dus..... als hij met haar naar de Mac was gegaan dan was het waarschijnlijk ook niet goed geweest, want over 4 jaar gaat hij met Sophie naar de Mac

Maar goed, ik ben erg nieuwsgierig naar de datum van aangifte, ik geloof best dat ze reden zal hebben om aangifte te doen, maar als ze dat pas gedaan heeft nadat hij op de cover van de Party stond met een andere dame, dan lijkt het er meer op dat het feit dat hij met een ander uit eten is, tegen hem gebruikt wordt.
Ook als de aangifte al gedaan was dan blijft het triest omdat openbaar te maken als payback voor die Party cover.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_74011442
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
geef ze de kost de vrouwen die liegen en bedriegen omdat ze wraak willen nemen op hun ex-man, verhalen te over die de hele boel verzinnen om maar het kind bij de ex-man weg te houden.
en al zal het wel waar wezen van Huub en zijn losse handjes, vind het gewoon niet sjiek van claire om op rtl je verhaal te doen, en daar blijf ik bij.
Amanda toen ze hoorde dat Brian zijn ex Tamara zwanger had gemaakt.

Maar goed, voor hetzelfde geld is het wel waar.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:18:27 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74011460
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die paar dagen dat Huub er bij betrokken was heeft hij dat wel op zn Huub's aangepakt, je hoorde hem door de speaker, hij was volop op het forum, hij stond weer helemaal in de picture. Ik vond dat wel leuk hoor, maar misschien hebben die paar dagen een gevoel van weken achter gelaten bij sommigen?
De vraag is maar in hoeverre het helemaal de bedoeling was dat het een Huubshow zou worden...
Dat trekt misschien wel kijkers, maar volgens mij was Huub toen al serieus bezig met zijn carriere achter de schermen en zat hij er niet echt op te wachten dat hij weer de publiekstrekker zou worden.
Afgezien van het feit dat zijn gewone werk niet toeliet dat hij 24/7 in Eindhoven was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:18:50 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74011467
quote:

[..]

Lees dit, moet toch even snel reageren. Ben toch al klaar met mijn bankbetalingen.

Huub is gewoon een gevoelloze zak, daarom.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:18:52 #110
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74011469
Het gaat mij meer om de hypocrisie van de familie. Je brandt iemand af met een beschuldigend smsje, maar wil wel dankbaar gebruik maken van zijn naamsbekendheid.
Snooker is top!!!
pi_74011483
quote:

[..]

Het feit dat Claire geraakt is omdat Huub bij Loetje zat zegt eigenlijk wel dat Claire nog gevoelens heeft voor Huub anders deed het haar niets.

Aan de andere kant als Huub niet bij Loetje had hezeten maar bij Brechtje was Loetje weer boos dusssss jaaaaa dan blijf je bezig he.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:19:44 #112
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74011486
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:33 schreef Jian het volgende:

[..]

Godverdomme ............

Team Huub
TEAM LIEKE
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:20:01 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74011496
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:

Ik heb geen inzage in de timing van de aangifte, ik weet alleen dat ze het naar buiten heeft gebracht nadat Huub op de cover van de Party stond met een lang blond ding.... en dat blijft natuurlijk een beetje triest.
Al was het alleen al omdat Claire beter dan wie dan ook weet, dat de bladen schrijven wat ze willen, en de foto zag er niet uit alsof er voor geposeerd was, dus feitelijk neemt Claire hem kwalijk dat hij uit eten gaat en daarbij betrapt is door een fotograaf??
Ja, dat bedoel ik.
Plús dus, dat ze een camerateam van hét roddelprogramma van Nederland laat aanrukken en dan niét over fysiek geweld begint. Dan is het er ook niet geweest, denk ik. Waarmee, voor alle duidelijkheid, ik dus niet beweer dat het interieur verbouwen of zaken van dergelijke aard, wél OK zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:22:24 #114
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74011546
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !
Conclusie Als je een valse hond in huis neemt om zijn gouden halsband, moet je niet raar opkijken als ie je op een gegeven moment in je fikken bijt. \
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:22:42 #115
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74011552
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

De vraag is maar in hoeverre het helemaal de bedoeling was dat het een Huubshow zou worden...
Dat trekt misschien wel kijkers, maar volgens mij was Huub toen al serieus bezig met zijn carriere achter de schermen en zat hij er niet echt op te wachten dat hij weer de publiekstrekker zou worden.
Afgezien van het feit dat zijn gewone werk niet toeliet dat hij 24/7 in Eindhoven was.
De aankondiging dat Huub en Jaap er zouden gaan zitten, kwam uit de koker en in de aankondiging van Bram, al voordat Huub er zelf iets over gezegd had.
Snooker is top!!!
pi_74011558
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

TEAM LIEKE
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74011591
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:17 schreef Mylene het volgende:

[..]

oke, dat kan allemaal waar wezen he, maar waarom op rtl dat bedoel ik, en nu dat getwitter van tweety-ron nee ze gaan het hard spelen de recourtjes en dat is jammer, want het is niet Binnen de familie houden maar heel nederland (die H&C volgen) mag meegenieten.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:25:07 #118
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74011595
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:17 schreef Mylene het volgende:

[..]

Amanda had veel minder te verliezen en is door de Huubsoppers aardig opgehitst.
Elke vrouw die met een kind van 3 maanden al dan niet aan de borst zit, is labiel in zo'n situatie.
Ik was geen Clairefan, maar ik ben wel een vrouw en ik ben niet ineens mijn verstand en invoelingsvermogen kwijt. Omdat Huub niet sexend in beeld gebracht is, wil toch niet zeggen dat hij het raar is om te bedenken dat hij weinig last heeft van de scheiding. Het is een boer, en dan scheld ik alle boeren uit, maar goed.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:27:12 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74011634
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:18 schreef sunny16947 het volgende:
Het gaat mij meer om de hypocrisie van de familie. Je brandt iemand af met een beschuldigend smsje, maar wil wel dankbaar gebruik maken van zijn naamsbekendheid.
Ja, want Bram had het alleen voor het zeggen en had verder niets met zijn zwangere zus te maken en alle shit die er zou komen als Huub (en Claire) tot persona non grata gedegradeerd zouden worden?

Mijn gok: Bram had al flink de pest in over Huub en dat gevoel is niet weggegaan, om de lieve vrede thuis te bewaren werd er wel "normaal" met elkaar omgegaan, en dus was het ook niet meer dan logisch of normaal dat Huub in Eindhoven naar believen kon binnenwandelen.
Tevens probeerde Bram een programma neer te zetten waarbij bleek dat een heel hard schreeuwend deel van de kijkers graag zijn verfoeide zwager in beeld wilde hebben.... niet dat het een groot deel van de kijkers was, ze maakten gewoon een hoop herrie. En tjsa.... Huub wel bereid om te komen, qua werk kon het af en toe, en Bram ziet de kijkcijfers dan hoger zijn.
Maar goed, dat laatste is natuurlijk absoluut niet van belang bij een pilot, dus dat zal vast zijn reden niet zijn geweest.

Overigens.... het zou me niet eens verbazen als Bram het heeft aangemoedigd dat Huub daar zou komen zitten om Claire te laten inzien wat voor man ze getrouwd was.
Een man die terwijl zij hoogzwanger thuis zit, dagen achtereen in zijn vrije tijd in Eindhoven gaat zitten.... terwijl hij ook nog een normale baan heeft waarmee hij drukker dan druk is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:27:52 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74011647
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De aankondiging dat Huub en Jaap er zouden gaan zitten, kwam uit de koker en in de aankondiging van Bram, al voordat Huub er zelf iets over gezegd had.
Ja, voor de take-off..... waar Danny ook zat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:28:33 #121
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74011654
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:19 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Het feit dat Claire geraakt is omdat Huub bij Loetje zat zegt eigenlijk wel dat Claire nog gevoelens heeft voor Huub anders deed het haar niets.

Aan de andere kant als Huub niet bij Loetje had hezeten maar bij Brechtje was Loetje weer boos dusssss jaaaaa dan blijf je bezig he.
Raar he, dat je nog gevoelens kan hebben voor je man als je amper een jaar irl een paar bent, een baby van 3 maande, wiens ogen je aanstaren.
pi_74011732
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat dat al zeker was maar het is dus helemaal niet duidelijk of het de nieuwe liefde van Huub is?
j a je maak nog kans bij huub
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:33:41 #123
276890 judge666
niks is wat het lijkt
pi_74011754
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oke, dat kan allemaal waar wezen he, maar waarom op rtl dat bedoel ik, en nu dat getwitter van tweety-ron nee ze gaan het hard spelen de recourtjes en dat is jammer, want het is niet Binnen de familie houden maar heel nederland (die H&C volgen) mag meegenieten.
geen paniek mensen de rechter is aanwezig!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:33:43 #124
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74011757
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:32 schreef peeet1 het volgende:

[..]

j a je maak nog kans bij huub
Het is bij Huub nooit zeker, daar kunnen genoeg meiskes over meepraten.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:33:57 #125
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74011762
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef judge666 het volgende:

[..]

geen paniek mensen de rechter is aanwezig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')