Ja, hij had moeten voorkomen zo snel met een andere dame te worden gezien. En zeker niet bij Loetje moeten gaan eten want daar aten zij altijd. Oh, en dat ie zo snel over zn liefdesverdriet heen stapt is ook verkeerd. Wat ook weer helemaal nergens op slaat, Huub zal er best nog wel verdriet van hebben, maar dat betekent niet automatisch dat ie dan niet aanpapt met een ander.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen inzage in de timing van de aangifte, ik weet alleen dat ze het naar buiten heeft gebracht nadat Huub op de cover van de Party stond met een lang blond ding.... en dat blijft natuurlijk een beetje triest.
Al was het alleen al omdat Claire beter dan wie dan ook weet, dat de bladen schrijven wat ze willen, en de foto zag er niet uit alsof er voor geposeerd was, dus feitelijk neemt Claire hem kwalijk dat hij uit eten gaat en daarbij betrapt is door een fotograaf??
Dat staat dus los van een eventueel geschil achter de schermen met Huub, een geschil dat jij wel impliceert, zonder grond.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:44 schreef sunny16947 het volgende:
Ik weet wel zeker dat toen Huub niet kwam er heel veel mensen (aan de reacties) afhaakte.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
geef ze de kost de vrouwen die liegen en bedriegen omdat ze wraak willen nemen op hun ex-man, verhalen te over die de hele boel verzinnen om maar het kind bij de ex-man weg te houden.
en al zal het wel waar wezen van Huub en zijn losse handjes, vind het gewoon niet sjiek van claire om op rtl je verhaal te doen, en daar blijf ik bij.
Die paar dagen dat Huub er bij betrokken was heeft hij dat wel op zn Huub's aangepakt, je hoorde hem door de speaker, hij was volop op het forum, hij stond weer helemaal in de picture. Ik vond dat wel leuk hoor, maar misschien hebben die paar dagen een gevoel van weken achter gelaten bij sommigen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zouden misschien wel meer mensen gekeken hebben, maar dat Huub er volop bij betrokken zou zijn is weer typisch zo'n voorbeeld van iets dat "waarheid" werd omdat het hier tig keer herhaald werd..... en dan niet door mensen die er wat van wisten, maar puur wishful thinking.
Je kunt uit wishful thinking wel iets tig keer herhalen, maar ga het dan achteraf niet als feit gebruiken
Ja, dat dus..... als hij met haar naar de Mac was gegaan dan was het waarschijnlijk ook niet goed geweest, want over 4 jaar gaat hij met Sophie naar de Macquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, hij had moeten voorkomen zo snel met een andere dame te worden gezien. En zeker niet bij Loetje moeten gaan eten want daar aten zij altijd. Oh, en dat ie zo snel over zn liefdesverdriet heen stapt is ook verkeerd. Wat ook weer helemaal nergens op slaat, Huub zal er best nog wel verdriet van hebben, maar dat betekent niet automatisch dat ie dan niet aanpapt met een ander.
Amanda toen ze hoorde dat Brian zijn ex Tamara zwanger had gemaakt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
geef ze de kost de vrouwen die liegen en bedriegen omdat ze wraak willen nemen op hun ex-man, verhalen te over die de hele boel verzinnen om maar het kind bij de ex-man weg te houden.
en al zal het wel waar wezen van Huub en zijn losse handjes, vind het gewoon niet sjiek van claire om op rtl je verhaal te doen, en daar blijf ik bij.
De vraag is maar in hoeverre het helemaal de bedoeling was dat het een Huubshow zou worden...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die paar dagen dat Huub er bij betrokken was heeft hij dat wel op zn Huub's aangepakt, je hoorde hem door de speaker, hij was volop op het forum, hij stond weer helemaal in de picture. Ik vond dat wel leuk hoor, maar misschien hebben die paar dagen een gevoel van weken achter gelaten bij sommigen?
Lees dit, moet toch even snel reageren. Ben toch al klaar met mijn bankbetalingen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, hij had moeten voorkomen zo snel met een andere dame te worden gezien. En zeker niet bij Loetje moeten gaan eten want daar aten zij altijd. Oh, en dat ie zo snel over zn liefdesverdriet heen stapt is ook verkeerd. Wat ook weer helemaal nergens op slaat, Huub zal er best nog wel verdriet van hebben, maar dat betekent niet automatisch dat ie dan niet aanpapt met een ander.
Het feit dat Claire geraakt is omdat Huub bij Loetje zat zegt eigenlijk wel dat Claire nog gevoelens heeft voor Huub anders deed het haar niets.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
TEAM LIEKEquote:
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen inzage in de timing van de aangifte, ik weet alleen dat ze het naar buiten heeft gebracht nadat Huub op de cover van de Party stond met een lang blond ding.... en dat blijft natuurlijk een beetje triest.
Al was het alleen al omdat Claire beter dan wie dan ook weet, dat de bladen schrijven wat ze willen, en de foto zag er niet uit alsof er voor geposeerd was, dus feitelijk neemt Claire hem kwalijk dat hij uit eten gaat en daarbij betrapt is door een fotograaf??
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !
Conclusie Als je een valse hond in huis neemt om zijn gouden halsband, moet je niet raar opkijken als ie je op een gegeven moment in je fikken bijt.\
De aankondiging dat Huub en Jaap er zouden gaan zitten, kwam uit de koker en in de aankondiging van Bram, al voordat Huub er zelf iets over gezegd had.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is maar in hoeverre het helemaal de bedoeling was dat het een Huubshow zou worden...
Dat trekt misschien wel kijkers, maar volgens mij was Huub toen al serieus bezig met zijn carriere achter de schermen en zat hij er niet echt op te wachten dat hij weer de publiekstrekker zou worden.
Afgezien van het feit dat zijn gewone werk niet toeliet dat hij 24/7 in Eindhoven was.
oke, dat kan allemaal waar wezen he, maar waarom op rtl dat bedoel ik, en nu dat getwitter van tweety-ron nee ze gaan het hard spelen de recourtjes en dat is jammer, want het is niet Binnen de familie houden maar heel nederland (die H&C volgen) mag meegenieten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Amanda toen ze hoorde dat Brian zijn ex Tamara zwanger had gemaakt.
Maar goed, voor hetzelfde geld is het wel waar.
Amanda had veel minder te verliezen en is door de Huubsoppers aardig opgehitst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Amanda toen ze hoorde dat Brian zijn ex Tamara zwanger had gemaakt.
Maar goed, voor hetzelfde geld is het wel waar.
Ja, want Bram had het alleen voor het zeggen en had verder niets met zijn zwangere zus te maken en alle shit die er zou komen als Huub (en Claire) tot persona non grata gedegradeerd zouden worden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:18 schreef sunny16947 het volgende:
Het gaat mij meer om de hypocrisie van de familie. Je brandt iemand af met een beschuldigend smsje, maar wil wel dankbaar gebruik maken van zijn naamsbekendheid.
Ja, voor de take-off..... waar Danny ook zat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De aankondiging dat Huub en Jaap er zouden gaan zitten, kwam uit de koker en in de aankondiging van Bram, al voordat Huub er zelf iets over gezegd had.
Raar he, dat je nog gevoelens kan hebben voor je man als je amper een jaar irl een paar bent, een baby van 3 maande, wiens ogen je aanstaren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Het feit dat Claire geraakt is omdat Huub bij Loetje zat zegt eigenlijk wel dat Claire nog gevoelens heeft voor Huub anders deed het haar niets.
Aan de andere kant als Huub niet bij Loetje had hezeten maar bij Brechtje was Loetje weer boos dusssss jaaaaa dan blijf je bezig he.
jquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat dat al zeker was maar het is dus helemaal niet duidelijk of het de nieuwe liefde van Huub is?
geen paniek mensen de rechter is aanwezig!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dat kan allemaal waar wezen he, maar waarom op rtl dat bedoel ik, en nu dat getwitter van tweety-ron nee ze gaan het hard spelen de recourtjes en dat is jammer, want het is niet Binnen de familie houden maar heel nederland (die H&C volgen) mag meegenieten.
Het is bij Huub nooit zeker, daar kunnen genoeg meiskes over meepraten.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef judge666 het volgende:
[..]
geen paniek mensen de rechter is aanwezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |