Raar he, dat je nog gevoelens kan hebben voor je man als je amper een jaar irl een paar bent, een baby van 3 maande, wiens ogen je aanstaren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Het feit dat Claire geraakt is omdat Huub bij Loetje zat zegt eigenlijk wel dat Claire nog gevoelens heeft voor Huub anders deed het haar niets.
Aan de andere kant als Huub niet bij Loetje had hezeten maar bij Brechtje was Loetje weer boos dusssss jaaaaa dan blijf je bezig he.
jquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat dat al zeker was maar het is dus helemaal niet duidelijk of het de nieuwe liefde van Huub is?
geen paniek mensen de rechter is aanwezig!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dat kan allemaal waar wezen he, maar waarom op rtl dat bedoel ik, en nu dat getwitter van tweety-ron nee ze gaan het hard spelen de recourtjes en dat is jammer, want het is niet Binnen de familie houden maar heel nederland (die H&C volgen) mag meegenieten.
Het is bij Huub nooit zeker, daar kunnen genoeg meiskes over meepraten.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef judge666 het volgende:
[..]
geen paniek mensen de rechter is aanwezig!
Ja, maar als Huub volgende week op de cover van de Party staat terwijl hij met Liesje uit de Mac komt wandelen dan wordt Claire weer boos..... gaat ze weer aangifte doenquote:
Misschien begrijpt Huub nu dat hij een beetje rekening kan houden met de situatie. Hij weet toch hoe het werkt? Of is hij net zo onnozel en doortrapt als met vindt dat Claire is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als Huub volgende week op de cover van de Party staat terwijl hij met Liesje uit de Mac komt wandelen dan wordt Claire weer boos..... gaat ze weer aangifte doen
Tuurlijk weet hij hoe het werkt, maar we weten toch allemaal hoe het werkt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien begrijpt Huub nu dat hij een beetje rekening kan houden met de situatie. Hij weet toch hoe het werkt? Of is hij net zo onnozel en doortrapt als met vindt dat Claire is?
Zwijgt? Ik denk dat hij niets anders kan. Misschien zou hij zijn gedrag ook kunnen aanpassen for the time being, dan zou ik het nog begrijpen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens , mede dat er eerder uit de mond van Claire andere klanken kwamen als bij boulevard.
Toch vind ik het netjes van Huub dat hij zwijgt ten opzichte van Claire en de Kliek Recourt.
Mooi en slim!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:35 schreef Mylene het volgende:
Ik heb de OP opgeslagen in de FOK! Wiki.
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/HuubClaireTheAftermath
Zo gaat het nou eenmaal, of men nou de weg kwijt is, of zielig, zo gaat dat, dus het is te verwachten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij hoe het werkt, maar we weten toch allemaal hoe het werkt?
Het feit dat Huub ergens samen met iemand naar buiten wandelt wil niet zeggen dat hij een relatie met haar heeft, of zelfs maar seks met haar heeft.
Als je de bladen al serieus gaat nemen dan ben je flink de weg kwijt, en als je dat doet terwijl je er zelf meerdere malen ingestaan hebt dan is het helemaal zielig.
Klopt, het is net als met Lieke, toen ze Huub aanpakte, werd ze de heks van Eemnes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi en slim!![]()
ontopic: IK heb niets op met wifebeaters, en Huub heeft alle schijn tegen... maar het slaat hier nu volledig de andere kant op. Daar waar gewacht moet worden tot Huub zijn schuld is bewezen, zijn er hier meer dan genoeg mensen die Claire al schuldig heben bevonden en standrechterlijk willen executeren.
Een beetje nuance zou hier op zijn plaats zijn mensen!
Nuance op fok!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi en slim!![]()
ontopic: IK heb niets op met wifebeaters, en Huub heeft alle schijn tegen... maar het slaat hier nu volledig de andere kant op. Daar waar gewacht moet worden tot Huub zijn schuld is bewezen, zijn er hier meer dan genoeg mensen die Claire al schuldig heben bevonden en standrechterlijk willen executeren.
Een beetje nuance zou hier op zijn plaats zijn mensen!
Wat zegt jou dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef sunny16947 het volgende:
Trouwens wel opvallend dat Hedda weer contact zoekt met de familie van Huub om lekker bij te kletsen en te borrelen.
Hedda en Lieke zeker bronquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef sunny16947 het volgende:
Trouwens wel opvallend dat Hedda weer contact zoekt met de familie van Huub om lekker bij te kletsen en te borrelen.
Dat is ook een beetje wishful thinking van bommie denk ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nuance op fok!!![]()
Even een schone broek aantrekken, dat was even te veel.
Hij was leuk hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nuance op fok!!![]()
Even een schone broek aantrekken, dat was even te veel.
We kunnen wel ff een borrel doen in de stad toch?quote:
Niet mee eens, veel te Huubminded. Maar dat geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:35 schreef Mylene het volgende:
Ik heb de OP opgeslagen in de FOK! Wiki.
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/HuubClaireTheAftermath
oh gelukkigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef judge666 het volgende:
[..]
geen paniek mensen de rechter is aanwezig!
Studio Claire is niet failliet gegaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:57 schreef Re het volgende:
[..]
Leuke meid die Esmeralda ...
Claire nog maar ff een smsje getuurd, denk dat ik er weinig response op krijg. Op 15 September waren ze het faillisement van StudioClaire al aan het afhandelen geloof ik.
dit is toch Heddaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
We kunnen wel ff een borrel doen in de stad toch?
Ik bel je wel!
Hedda (312)
woensdag, 15:29He carla!
Hoe gaat ie? Lang niet gesproken!
Ik wilde je even laten weten dat ik zondag 1 nov bij ratna langs ga! Dat wilde ik natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder een bezoekje aan jou te brengen...Ben je thuis?
Liefs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |