Je hebt een kelder laten bouwen ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van dat claim gedrag heb ik geen last meer
Maar da's inderdaad ongeveer het kutste aan vrouwtjes.
Tetten maken dat ook niet altijd goed.
Nix, ik drink nagenoeg niet! Tenminste geen alcohol, of er moet een speciale gelegenheid zijnquote:
Dat zijn wijverige mannen. NMNS en ik zijn echte bikkels.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
mannen kunnen anders ook aardig claimen hoor.....
Neen, maar goed idee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt een kelder laten bouwen ?
Dat zijn die verwijfde kerelsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
mannen kunnen anders ook aardig claimen hoor.....
Mwah ik heb voor mijn gevoel al genoeg uitgespookt in mijn leven en vind dat Claimende ( al heeft mijn liefie dat wel heel erg weining) soms wel fijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zijn wijverige mannen. NMNS en ik zijn echte bikkels.
GMTAquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn die verwijfde kerels![]()
Echte mannen eten schnitzels en boeren
Snuifen, roken, paddo's, Yvonne, pillen, gas weet ik veelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix, ik drink nagenoeg niet! Tenminste geen alcohol, of er moet een speciale gelegenheid zijn
Gelijk heb je, zullen we beginnen met jouw bankrekening?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ahw so......ja nou....ik moet er eerlijk gezegd op dit moment ook niet aan denken om alles weer met iemand te moeten delen....dus ik begrijp heel goed wat je bedoeld
quote:
Geniaal ditquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn die verwijfde kerels![]()
nope, nope, nope, soms, nope, nope nopequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Snuifen, roken, paddo's, Yvonne, pillen, gas weet ik veel
Ja hallo, "soms" schrijf je, daar heb ik ook geen problemen mee, met vijf minuten per dag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah ik heb voor mijn gevoel al genoeg uitgespookt in mijn leven en vind dat Claimende ( al heeft mijn liefie dat wel heel erg weining) soms wel fijn
Ja natuurlijk, maar dat is een heel ander soort claimen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah ik heb voor mijn gevoel al genoeg uitgespookt in mijn leven en vind dat Claimende ( al heeft mijn liefie dat wel heel erg weining) soms wel fijn
nouw...dies niet rijkelijk gevuld ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelijk heb je, zullen we beginnen met jouw bankrekening?
35, single én je hebt tetten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:jullie moeten wel ''echte mannen'' zijn te oordelen na al deze antwoorden....@Ian....ik ben 35
Ohw fuck no... nee dat claimen is ronduit kut!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dat is een heel ander soort claimen.
Ik had het over niet met je vrienden uit zuipen mogen gaan en Grey's Anatomy moeten kijken.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
nouw...dies niet rijkelijk gevuld ofzo
Ik denk dat wij ook maar 's een politieke partij op moeten richten.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
35, single én je hebt tetten?
Ik ben verliefd geloof ik
Genau.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw fuck no... nee dat claimen is ronduit kut!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
35, single én je hebt tetten?
Ik ben verliefd geloof ik
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope, nope, nope, soms, nope, nope nope
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik zet je dan wel aan 't werk
Ik wou daar ook al een heel ranzige opmerking over makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij maar eerst, ik hou van nat
Nee hoor, niet een beetjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
aha....jij doet een beetje bijhosselen
Neuh.. er is niet altijd drank of drugs nodig ..quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laysa is vast een vent, met een beetje pech is 't Coos
Doe 's pm'en dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
...bommie kan bevestigen dat ik geen man ben...die heeft wel fotoos gezien....Soury ook trouwens
Oiquote:
Die was geniaalquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou dat ik mijn kutvocht. nog had
ben je dan ook aantrekkelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heb ik gemaakt![]()
Dus ik ben niet alleen aantrekkelijk maar ook nog hilarisch.
Ja best knap is ie .. Maar verder een niksnut en veuls te jong. Moet nog een hoop lerenquote:
Verneuk het nou niet meteen voor me.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best knap is ie .. Maar verder een niksnut en veuls te jong. Moet nog een hoop leren
Sinds mn Ex ga ik alleen nog maar voor jongquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best knap is ie .. Maar verder een niksnut en veuls te jong. Moet nog een hoop leren
Zal ik het dan even goedmaken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verneuk het nou niet meteen voor me.
Jong en knap noemen is nou niet echt verneuken. Laat dat wijf maar voor je werken enzo.. Tip éénquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verneuk het nou niet meteen voor me.
Boehoequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal ik het dan even goedmaken?
Ian is leuk, lief, aantrekkelijk en hilarisch.... en dat ie jong is valt bijna niet op
Muhehequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sinds mn Ex ga ik alleen nog maar voor jong![]()
Serieus? Is het stuk!?quote:en Ian ik zie geen foto in jouw fobo heur
Ik zie er een stuk of heul veul in z'n foboquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
en Ian ik zie geen foto in jouw fobo heur
*Schrapt Laysa van verlanglijstjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Jong en knap noemen is nou niet echt verneuken. Laat dat wijf maar voor je werken enzo.. Tip één
Ik wou net zeggen, drie foto's en een screen van het forum volgens mij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie er een stuk of heul veul in z'n fobo
hoe oud ben je danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Schrapt Laysa van verlanglijstje
werkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Jong en knap noemen is nou niet echt verneuken. Laat dat wijf maar voor je werken enzo.. Tip één
Wie zit er in godsnaam op berijfsuitjes te wachten ??? Kruidvat iig niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:10 schreef versabommie het volgende:
Ha.. zit het journaal te kijken, bedrijfsuitjes worden ook al ingedamt.. Dus eik komt het neer op:
- je bek houden en geen plezier
-werken tot je 67e
-op je dag van je 67e doodvallen
godverkut...
Tijd om een eigen bedrijf te beginnen in te kijken hoe je medewerkers:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:10 schreef versabommie het volgende:
Ha.. zit het journaal te kijken, bedrijfsuitjes worden ook al ingedamt.. Dus eik komt het neer op:
- je bek houden en geen plezier
-werken tot je 67e
-op je dag van je 67e doodvallen
godverkut...
Naar Duitsland emigreren zou dat nog zoden aan de dijk zetten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tijd om een eigen bedrijf te beginnen in te kijken hoe je medewerkers:
-hun bek houden en geen plezier hebben
-voor jou werken tot hun 67e
-ze daarna dood neer laten vallen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
Yo Laysa ik zit me rot te zoeken naar je
Ze is even met ons bezig, momentjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
Ha eindelijk een lekker gewillig ding online!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
Gewoon dat gassie neuken en dan de pleiterik nemen.quote:
Geeft niks, anders lul je elders wel door weer wat anders heen, we zijn 't gewend van jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:11 schreef versabommie het volgende:
kut.. ik zit dwars door een paringsdans te lullen zie ik
Gezelligquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Naar Duitsland emigreren zou dat nog zoden aan de dijk zetten?
\quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geeft niks, anders lul je elders wel door weer wat anders heen, we zijn 't gewend van je
Hey lekker bommetje van mequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha eindelijk een lekker gewillig ding online!
Wacht even, ik moet een gast neuken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon dat gassie neuken en dan de pleiterik nemen.
Tip drie wil je niet weten
Ik ben stinkend rijk dus waarom zou ikquote:
Ik nog nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze zeggen op een ouwe fiets moet je het leren...maar ik kan alles al
Maar ik mag wel met mijn lederhose over straatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Alleen kan je dan dus geen muziek meer downloaden, anders komen de nazi's.
Sterker nog, ik denk dat ze je daardoor leuker vindenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar ik mag wel met mijn lederhose over straat
Lang geleden dat ik jouw bevallige verschijning welkom mocht heten...quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze zeggen op een ouwe fiets moet je het leren...maar ik kan alles al
Win.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dat denk je maar
Tja druk druk met stappen en mijn vrijheid vieren maar ja ik miste jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik jouw bevallige verschijning welkom mocht heten...
tis heusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dat denk je maar
Deze hele SC is wat verwijfd sinds jij weg bentquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht even, ik moet een gast neuken?
Zit ik bij de heaumeaux cursus!?
stappenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja druk druk met stappen en mijn vrijheid vieren maar ja ik miste je
Right back at ya... maar ssssssssst er is een paringdansje bezig ... die dartele huppelvriendin van je ruikt weer kutquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja druk druk met stappen en mijn vrijheid vieren maar ja ik miste je
Ik merk het, dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze hele SC is wat verwijfd sinds jij weg bent
Niveau weer richting kut ...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Right back at ya... maar ssssssssst er is een paringdansje bezig ... die dartele huppelvriendin van je ruikt weer kut
ga jij weer ff lekker schijtenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Right back at ya... maar ssssssssst er is een paringdansje bezig ... die dartele huppelvriendin van je ruikt weer kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |